Tulokset 1:stä 15:een 15:sta
    Saako Zumo 660 laitteeseen valvonta kamerat mistä helpoiten ja hyvä sivusto. Ja jos niin neuvoa kanssa viestiin.

MOIIIIIIIIIII
    Garminin omat sivut... alle puolet alimman rikesakon summasta saa vuodeksi päivittyvän version.... Eikä hälyyttele turhaan, vain aiheesta kulkusuunnassa *
    Ainakaan 550 malliin ei ole ilmaisohjelmista löytynyt yhtäkään toimivaa versiota, joka ei hälyttäisi vaikkapa risteävältä tieltä, kunhan etäisyys täyttyy.... turhauttavaa *
    Jos ei toi kulkusuunta-asia häiritse niin Konttisen GPS-sivuilta uusin kameratolppatiedosto -> PoiEditillä tiedosto Garmin-muotoon -> Garminin omalla POILoaderilla Zumoon.

Hinta 0€ ja aikaa menee minuutti tai kaksi.
    Miksihän haluat hälytyksen tolppien kohdalla jos kuitenkin prätkällä olet liikkeellä?
    Bandit 600 -03 -> Gsx-r 1000 -07
    Lainaa (Alottelija Aatu @ Touko. 06 2011,11:23) kirjoitti
    Miksihän haluat hälytyksen tolppien kohdalla jos kuitenkin prätkällä olet liikkeellä?
    ...onhan meillä esimerkkejä muistaakseni viime kesältäki muistakin kuvista, joitten perusteella on tekijä napattu ja saatu tunnustus...mutta sakkolappua ei kameratolpan perusteella pysty suoraan lähettämhän.

Eppäilen kuitenki, että jos väläytät ja lukema esim 200kmh niin voi olla että jottain instanssia kiinnostaa selvittää
    Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7

319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
    Lainaa (Alottelija Aatu @ Touko. 06 2011,11:23) kirjoitti
    Zumo toimii autotelineessä myös.
    Zumossa tulee molemmat telineet mukana , auto ja pyörä, ja kumpaankin lataus tarvikkeet mukana. Ja kyl se on niin jos ajat pyörällä todella kovaa kameraan niin todellakin katsotaan kukas oli ja tunnistaako jostain,mut en ajele itse ainakaan,kuin jos sattuu et on yli niin kiva " herätä ennen"
    MOIIIIIIIIIII
    Onko ajatuksia mitä tehdä kun puhelin (Nokia N95) muodostaa yhteyden Zumo 660 kanssa ja pyrkii synkronisoimaan puhelinluettelon Zumoon ==> Zumo katkaisee itse virtansa ja luettelo ei siirry???
    Lainaa (JussiN. @ Kesä. 06 2011,23:31) kirjoitti
    Onko ajatuksia mitä tehdä kun puhelin (Nokia N95) muodostaa yhteyden Zumo 660 kanssa ja pyrkii synkronisoimaan puhelinluettelon Zumoon ==> Zumo katkaisee itse virtansa ja luettelo ei siirry???
    Oletko päivittänyt uusimmat softat zumoon? Siellä oli patch noteissa että on korjattu jotain noita sammumisongelmia.
    Älä itke ruma lapsi. Ota rusina. Huomenna mennään naamarikauppaan.

BMW K1300S Black Edition -14
    BMW K1200S -06 ex
    Honda Blackbird -03 ex (Varastettu)
    Kawasaki ZX-6R -05 ex
    Honda CBR 600F Sport -03 ex
    Lainaa (Taavi @ Kesä. 07 2011,02:13) kirjoitti
    Oletko päivittänyt uusimmat softat zumoon? Siellä oli patch noteissa että on korjattu jotain noita sammumisongelmia.
    Zumo on ihan uusi. Tein juuri karttapäivityksen. Saako sen laitepäivityksen sieltä samoilta MyGarmin sivustolta?

Lainaa (JussiN. @ Kesä. 07 2011,11:09) kirjoitti
    Zumo on ihan uusi. Tein juuri karttapäivityksen. Saako sen laitepäivityksen sieltä samoilta MyGarmin sivustolta?
    Itse kun päivitin 660 ja kytkin puhelimen niin samantien oli kaikki tiedot puhelimesta ja puh luettolo näkyy. Ja oli aikas uudet kartat kävin Jyväskylässä niin kadut joihin ei oltu rakennettu vaan rakenteilla näkyi jo kartalla ja numerot ja kadunnimet.
    MOIIIIIIIIIII
    Karavanaamari suopo:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Mar 2008
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lataa Garminin sivulta ohjelma nimeltä WebUpdater ja päivittele Zumo sillä.
    Absit iniuria verbis, te absolvo....no eikä
    KTM Super Adventure 1290 -2015
    Exät FJR-2009, FJR-2004, Honda VF1100C-1984, Suzuki DR650
    Karavanaamari suopo:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Mar 2008
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Kannel @ Touko. 05 2011,19:56) kirjoitti
    Saako Zumo 660 *laitteeseen valvonta kamerat mistä helpoiten ja hyvä sivusto. Ja jos niin neuvoa kanssa viestiin.
    Speed Camera DataBase 9.95Eur/vuosi. Hälyyttää kyllä risteävistäkin teistä *
    Absit iniuria verbis, te absolvo....no eikä
    KTM Super Adventure 1290 -2015
    Exät FJR-2009, FJR-2004, Honda VF1100C-1984, Suzuki DR650
    Lainaa (suopo @ Kesä. 07 2011,18:13) kirjoitti
    Lataa Garminin sivulta ohjelma nimeltä WebUpdater ja päivittele Zumo sillä.
    No niin:
    - nyt on WebUpdatella tarkistettu - oli uusin versio Zumon koneessa.
    - Zumossa uusin kartta

Ja siltikään ei toimi
  15.  
    Nyt tilanne ihan koominen *

Garmin tuki syyttää Nokian laitetta ja Nokian tuki syyttää Garminia *
    Ja mulla ei pelitä .