Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 109:sta
    Sellasta sattuu kun ei käytä hattuu...vai miten se meni, mut satuipa kuitenkin *

Ja minäkin kiitän hyvästä reissusta kaikkia mukana oleita, harmi vaa että toisilla kävi parempi flaksi kuin toisilla *

Mut se ihmetyttä, että eikö kukaan pääjoukosta saanut pikavoittoa ? ja jos ei nii miksi yleensä pysäyttivät... harvemminpa nykyään pelkkien papereiden takia pysäyttelevät, on varmaan 10v kun viimeksi kysytty rekisteriotetta..yleensä ajoneuvosta.

Nii se sorapätkä oli kyllä liian pölynen...täytyy varmaan imuroida busan suodattimet huomenna * muuten ihan mukava

WildStar rumble in skräddarskog

ex. busa
    K12RS
    XJR1300
    VTR
    HORNET900
    SPEEDMASTER
    AMM.BONNE
    FMX650
    CR250
    XR250
    BETA250
    Lainaa (-RUMBLE- @ Touko. 08 2011,21:24) kirjoitti
    Mut se ihmetyttä, että eikö kukaan pääjoukosta saanut pikavoittoa ? ja jos ei nii miksi yleensä pysäyttivät...
    Me ajettiin koko ajan nopeusrajoitusten mukaan, ne vaan tarkisti paperit ja puhallutti meidät
    Bandu 1250S -07

Nassukirja
    Kiitos kaikille, kivaa oli vaikka piti livistää jo harjulta muihin menoihin.

Ja kiitos myös R1-kuskille kotimatkan konetieseurasta.
    Millaisia nopeuksia mittailivat?
    Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.

Yamaha FJR 1300A -08
    Lainaa (ilkka75 @ Touko. 08 2011,22:02) kirjoitti
    Millaisia nopeuksia mittailivat?
    60 alueella 65-91..

Suzuki DL1000 Vstrom.
    FUCK MAGA
    FUCK TRUMP
    FUCK PUTIN!
    SLAVA UKRAINI!
    Lainaa (Tallu @ Touko. 08 2011,21:09) kirjoitti
    Voi shitti! Sitten kun mie en lähe letkaan, niin siellä kuhisee poliiseja... * En ala mitään.. *
    Mun paperit otti naiskonstaapeli... Oli ihan nättikin!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Lainaa (Go-Za @ Touko. 08 2011,22:25) kirjoitti
    Voi shitti! Sitten kun mie en lähe letkaan, niin siellä kuhisee poliiseja... * En ala mitään.. *
    Munki paperit otti nais vuokko ja pyyti samaan piiliinki kanssaa ja vielä takapenkille No sillä ei ollu sama meiniki ku mulla
    Suzuki DL1000 Vstrom.
    FUCK MAGA
    FUCK TRUMP
    FUCK PUTIN!
    SLAVA UKRAINI!
    Lainaa (Suzu-ukko @ Touko. 08 2011,22:27) kirjoitti
    Munki paperit otti nais vuokko ja pyyti samaan piiliinki kanssaa ja vielä takapenkille *No sillä ei ollu sama meiniki ku mulla *
    No mutta kirjottihan se paperille numeroita ja antoi sen paperin sulle... Ei vaan tainnu olla puhelinnumero?!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Lainaa (Go-Za @ Touko. 08 2011,22:38) kirjoitti
    Lainaa (Suzu-ukko @ Touko. 08 2011,22:27) kirjoitti
    Munki paperit otti nais vuokko ja pyyti samaan piiliinki kanssaa ja vielä takapenkille *No sillä ei ollu sama meiniki ku mulla *
    No mutta kirjottihan se paperille numeroita ja antoi sen paperin sulle... Ei vaan tainnu olla puhelinnumero?!
    Puhelinumeroksi tuo on kieltämättä hiukka lyhkänen..Mut on mul sen nimi tiedos
    Suzuki DL1000 Vstrom.
    FUCK MAGA
    FUCK TRUMP
    FUCK PUTIN!
    SLAVA UKRAINI!
    Vanh.Konst...lopun saat arvata...
    Suzuki DL1000 Vstrom.
    FUCK MAGA
    FUCK TRUMP
    FUCK PUTIN!
    SLAVA UKRAINI!
    Tuli lähdettyä kanssa liikkelle (kiven heiton päästä), tosin 04:20 ja töihin. Komia reissu oli piirrettynä. Lisäliikennevero ei oo kliffaa ja ihme paikan ne oli pysäkille keksiny... osanotto ao. kuljettajille.
    Ujo puna/hopea TAce
    Lainaa (Go-Za @ Touko. 08 2011,22:25) kirjoitti
    Jaa milla asteikolla.. ;)
    Kayo K6 450 -2018
    MV Agusta Brutale 910S - 2008
    Aprilia Shiver 750 -2008 SOLD
    Kawasaki GPZ900 -1993
    Honda CBR1000r -2008 SOLD
    CFmoto 650NK -2012 SOLD
    Lainaa (Wald0 @ Touko. 08 2011,23:04) kirjoitti
    Jaa milla asteikolla.. ;)
    Ainakin sillä oli aika isot... silmät!

Kunhan juutuubi ton raksuttaa, niin 15 minuuttia takaperoista TouRinkia
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Lainaa (Räpylä @ Touko. 08 2011,21:55) kirjoitti
    Kiitos kaikille, kivaa oli vaikka piti livistää jo harjulta muihin menoihin.

Ja kiitos myös R1-kuskille kotimatkan konetieseurasta.
    Kiitos vain itsellesi.

Todella kiva reissu oli tälläsii mielellään lisää kiitos...
    Yamaha YZF-R1 2011
    Yamaha YZF-R1 2002
    Lainaa (Spawni-YZF-R1 @ Touko. 09 2011,07:48) kirjoitti
    Todella kiva reissu oli tälläsii mielellään lisää kiitos...
    Joka sunnuntai kesäkuun puoleen väliin asti. Ja sitten taas heinäkuussa...
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Lainaa (Dege @ Touko. 08 2011,15:38) kirjoitti
    Se on sellasta kun ylinopeuksia ajellahan .
    Todella ihme touhua .

Pitäis varmaan muuttaa niillä toi nimi... Tour Ink... .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
    Spekuloidaanpa vielä tällä eilisellä laputus-sessiolla:

Tutkalla mitattiin siis perässä tulleelle letkalle 2 eri nopeutta (ne 91 ja 81), ja kaikille siinä letkassa olleille annettiin lappu sen alemman mukaan. Jokaisella on lapussaan kirjoitettu että nopeus on mitattu "laite X" nimisellä tutkalla, eli että jokaiselle on erikseen mitattu oma nopeus... Tästä herää kysymys!
    Koska poliisi sai mitattua vain 2 nopeutta letkalle niin miksi koko letkalle annettiin sakot?? Nuo kaksi eri mitattua nopeutta jo todistaa sen että letkassa kaikki EI ajanut samaa nopeutta, ja että joillekin annettu sakko oli vähintään epäoikeudenmukainen ellei jopa täysin väärin perustein annettu.
    Suosittelen kaikille: Valittakaa sakosta! Teillä on vielä 6 päivää aikaa. Ja jos ja kun asiat etenevät oikeuteen, olen ainakin minä valmis todistamaan sen perusteella mitä konstaapelit minulle sanoivat siellä paikan päällä: "Meillä on tapana sakottaa koko letkaa (???) sen alemman nopeuden mukaan..." Mikä ihmeen tapa? Kyllä ylinopeus sakkojen pitää perustua mitattuihin ja todistettavissa oleviin faktoihin!

BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Vai tollanen tapa niillä....no missäs se raja kulkee siinä, että kuuluuko letkaan vai ei? 15m, 30m vai enempi

Joo valittaa vaan kaikki...ei kai se mitään maksa, vaikka sakon joutuukin maksaa, mutta voi saada takas. ja ainakin sitten selvyyttä oikeudenmukaiduudesta...
    eihän tarvii kun pienen käden liikeen vahingossa just sopivassa kohdass ekalta niin nopeus nousee... ja koko letkalle sakot *

WildStar rumble in skräddarskog

ex. busa
    K12RS
    XJR1300
    VTR
    HORNET900
    SPEEDMASTER
    AMM.BONNE
    FMX650
    CR250
    XR250
    BETA250
    Juttelin tänään erään Espoolaisen konsta pelin kanssa (sattuu olemaan myös kaveri) ja se sanoi että aika heikolla pohjalla olis toi sakottamisperuste.
    Itsekin tajuan sen nyt, juurikin sen takia että tuo nopeusero noiden kahden mitatun välillä nimenomaan todistaa ettei koko peräpää-letka ajanut samaa nopeutta (Suzu-Ukko sanoi ajaneensa n. 70km/h).
    Poliisit puhuvat itsensä pussiin jos menevät väittämään että "silmämääräisesti kaikki ajoivat samaa nopeutta" kun kuitenkin mittasivat jotain ihan muuta.

BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Vastaavassa tilanteessa Treella viime kesänä kukaan letkasta ei saanut sakkoja, koska poliisit totesivat, että tuollaisessa tilanteessa he eivät pysty osoittamaan kenelle lukemat oli mitattu. Eikä kyllä näytä teidänkään tilanteessa siltä, että olisivat voineet sanoa kenelle mikäkin lukema kuului, joten valitusta vaan niistä sakoista. Ei jonossa ajavia autojakaan pysäytetä kaikkia ja sakoteta ensimmäisen mitatun lukeman mukaan.

(Onneks en ehtinyt mukaan tähänkään tourinkiin.. *)
    Sinisiä kirjaimia --> Harmaita kirjaimia
    Honda CBR600RR -08 --> Honda CRF250L -13
    Enpä tiedä kannattaako mun yksinään valitella mutta porukalla se vois olla tehokkaampaa. En kyllä itse tunne tulleeni oikein kohdelluksi kun kysyessäni en saanut vastausta siihen että mikä oli mun nopeus kun kerran mahdotonta sanoa letkasta että mikä nopeus oli kenenkin..ärsyttävä tilanne..

Eli mielestäni olis oikea homma se että kelleen ei sakkoa kun ei kerran osata sanoa kuka ajo mitäkin nopeutta..perkeleen arpojat

Suzuki DL1000 Vstrom.
    FUCK MAGA
    FUCK TRUMP
    FUCK PUTIN!
    SLAVA UKRAINI!
    Hieman jäi omaankin hampaankoloon tuosta rysästä. Myönnän etten mittaria katsonut mutkassa, mutta ajoin mielestäni hitaammin kuin edellä ajava gsx-r. Ilmeisesti hänen edellä ajavalle oli tutkattu tuo 84 km/h josta varmuusvirhe 3 km/h pois? Oma nopeuteni olisi siis ollut pienempi? Päätin sitten alkaa hieman tutkia asiaa. Entinen naapuri sattuu olemaan poliisi ja neuvoi ehdottomasti valittamaan tuosta sakosta mikäli muutkin sen sai. Eli mene poliisilaitokselle sakkolapun kanssa, ilmoita että vastustat sakkoa ja kerrot perusteet eli tuo mittaustulos / tilanne jossa ei voitu suoraan sanoa juuri sinun ajaneen tuota mainittua vauhtia. Tämän jälkeen viranomaisen on neuvottava sinua miten valitus tehdään ja tekeekin sen puolestasi. Tämä valitus lähtee kyseisen tutkayksikön selvityksen alle ja heiltä tulee oma vastine sinun kertomukselle. Mikäli eivät voi todistaa esim. minun ajaneen mustalla Monsterilla juuri tuota nopeutta. Muuttuu sakko todennäköisesti rike sakoksi koska eivät voi antaa tarkkaa tutkalukemaa juuri minun pyörälle. Sakon määrä ei voi ainakaan suurentua ja maksu-aikaakin saa sen verran kuin käsittely kestää. Parempi on aina jos on todistajia ollut paikalla joilta voidaan tarvittaessa *pyytää omaa versiota tapahtuneesta. Ei siis tarvitse olla mukana valitusta tehtäessä mutta myöhemmin jos haluavat kuulla niin ottavat yhteytta (tod. näköisesti soittavat). Itse olen ainakin käytettävissä valitus tilanteessa.
    Kalle Saarinen / Klaukkala O4O 7321170 / Musta monsteri

Ot. Oli muuten elämäni kallein burgeri orimattilassa *
    Jos menet nukkumaan kutiavalla perseellä, heräät aamulla haisevilla sormilla.
    Lainaa (Kawa-kalle @ Touko. 09 2011,20:22) kirjoitti
    Kalle Saarinen / Klaukkala O4O 7321170 / Musta monsteri

Ot. Oli muuten elämäni kallein burgeri orimattilassa *
    Sopiikos että huomenna sulle soittelen järkiaikoihin ja katottas jos vaikka porukalla mentäs lappujen kanssa assalle??
    Suzuki DL1000 Vstrom.
    FUCK MAGA
    FUCK TRUMP
    FUCK PUTIN!
    SLAVA UKRAINI!
    Iliman muuta kilauttele pois, pääsen töistä klo. 15.00 joten sen jälkeen kaikki käy.
    Viel tarttis muutaman todistajan joka kuuli sen hemmetin vauhdin arpomisen ja sen että meillä tapana lätkästä lappua koko letkalle..
    Suzuki DL1000 Vstrom.
    FUCK MAGA
    FUCK TRUMP
    FUCK PUTIN!
    SLAVA UKRAINI!
    Heips. Tämä (gsx-r) tulee lappunsa kera kanssa mukaan. Ok? Laitan sinulle Suzu-U minun puh.nron privana.
    Exät
    Suzuki GSX 1250 FA -10
    Suxuki GSX-R1000 K3
    Lainaa (gerbera @ Touko. 09 2011,20:49) kirjoitti
    Heips. Tämä (gsx-r) tulee lappunsa kera kanssa mukaan. Ok? Laitan sinulle Suzu-U minun puh.nron privana.
    Juu tee niin.
    Suzuki DL1000 Vstrom.
    FUCK MAGA
    FUCK TRUMP
    FUCK PUTIN!
    SLAVA UKRAINI!
    Kaikki ketkä oli sunnuntai päivän lotto-arvonnassa pottia korjaamassa saa mukaan tulla ja tietenkin tien "onnekkaammalla" puolella olevat myös.
    Gerberan numba tuli ja nyt meitä jo 3 kasassa ihmettelemssä arvontaa..
    Suzuki DL1000 Vstrom.
    FUCK MAGA
    FUCK TRUMP
    FUCK PUTIN!
    SLAVA UKRAINI!
  30.  
    Sen verran haluan vielä tarkentaa että jos mun vauhti todistetusti mitataan ja voidaan oikeasti minuun kohdistaa niin tällästä leikkiä en alottelis vaan maksasin sakon ja thats it..mutta tää hemmetin arvonta...aika reippahan syvältä
    Suzuki DL1000 Vstrom.
    FUCK MAGA
    FUCK TRUMP
    FUCK PUTIN!
    SLAVA UKRAINI!
Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen