Eikös ne audit tehä niistä volkkarin ylimääräsistä osista jotka tippuu hihnalta(kake1969q @ Kesä. 17 2011,23:58) kirjoitti
![]()
YZF1000R
En halua vääntää veistä haavassa tai vittuilla, mutta tuo ei todellakaan ole mitenkään yllättävää tuon lootan kohdalla.(kake1969q @ Kesä. 17 2011,22:33) kirjoitti
![]()
ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
Täällä saksassa saa Audin Tiptronic laatikolla olevia autoja puoli-ilmaiseksi, kukaan ei uskalla niitä ostaa jos on kilometrejä yli 60-70 tuhatta.
"Eikös ne audit tehä niistä volkkarin ylimääräsistä osista jotka tippuu hihnalta"
Todellisuudessa tilanne toisinpäin, ne osat mitkä eivät kelpaa Audille ovat riittävän hyviä vielä muihin VW-konsernin autoihin. Luulin aikoinaan itsekin ettei käytetyissä palikoissa ole eroa mutta eräällä tehdaskäynnillä (liikuin tehtaalla kyllä ihan muissa asioissa) näyttivät Audi ja VW speksien erot.
1997 HD Road King
1994 BMW R100R
Eikös ton DSG-vaihteiston kanssa ole sama juttu. Jos autollasi on ajettu jo 150 tkm, niin hankkiudu äkkiä eroon siitä ennen kuin DSG porsii. Korjaus=vaihteiston vaihto about 5 -6 k€. Ilo olla saksalaisen laatuauton omistajaEn tiedä kellä on varaa (tai mielenkiintoa) maksaa moisia summia autoremontista. Taidan pysyä noissa vanhoissa romuissa, mitä saa useamman tolla hinnalla....
Honda XL700V Transalp 2009
ex Suzuki Hayabusa 2008
ex Kawasaki ZX-6R 636 2006
ex Suzuki GSX-600R 1997
ex Honda CBR 600F 1996
Vain nopeet elää..
http://www.youtube.com/watch?v=yCY2X_TwEDs
olen kuullut 10 tkm kohalla porsineesta DSG-lootasta.
kawasaki ZZR1100 -93D, motti päivitetty -95 D2
edelleen voimaa tarvittaessa.
Audeista mitään tiedä,mutta bmw:n steppilaatikoita saa tehdaskorjattuna esim. ATB-Berlin.stä 2500e tosin vanha loota menee sittensinne.Että älä nyt sinne marmorille niitä rahojas vie,todennäköisesti audiinkin saa lootan halvemmalla muualta.(kake1969q @ Kesä. 17 2011,23:58) kirjoitti
ei ole aikomusta laittaa tuohon enää 6 tonttua uuteen lootaan, korjattu saksanmaalta oli suunnitelma .
kawasaki ZZR1100 -93D, motti päivitetty -95 D2
edelleen voimaa tarvittaessa.
Tuo on kyllä niin hirveetä paskaa noiden uudenpien autojen kanssa.. Omasta -06 volkkarista antautui ilmastointikompura viimekesänä. Marmorin hinta-arvio töineen kuivaimineen kaikkineen 1600€.
Sitten soittelemaan ja etsimään vaihtoehtoja.. Halvin takuunalainen vaihtoehto 800€, mutta samalla paskakompuralla joka voi laueta peiaatteessa heti uudelleen..
Kompuralle ei saa ilman järjestelmän asianmukaista huuhtelua mitään takuuta ja se tarkoittaa useassa tapauksessa merkkihuollon työtä/arviointia vaadittavista oheiskomponenteista(kuivainmallit, tiiisteet jne)... No, päädyin neuvottelujen jälkeen marmori-vaihtoehtoon 1300€ hintaan, koska sain kompuran, joka on riittävästi erinäköinen 2v. Takuulla, eikä toimivaa viilennystä tarvinnut odottaa viikkoa kauempaa..
Offtopic, mutta oikeasti nuo 2000-luvun loppupuolen vehkeet ovat melkoisia taloudellisia aikapommeja.. Vaihtohyvitys rikkinäisellä laatikolla, turbolla, ilmastoinnilla tjms. on senverran perseestä, että ei auta kuin kaivaa kuvetta ja kärsiä..
ZZR 1400
ZZR 1400
Yamaha MT-01
ZZR 1400
ZX-12R
ZZR 1100
Kyllä noita ilmastoinnin pesulaitteita alkaa aika monesta peruskorjaamostakin löytymään. Ei oo mikään merkkikorjaamoiden erikoisuus. Se on vaan pakko olla, jos ilmastointiremppoja tekee. Koneita kandee katsella myös ebaystä. Mulle tuli Ducatin kone irlannista. Vaikka rahti oli satkun se ei ollut yhtään mitään verrattuna suomihintoihin. Jenkeistä sais pirun halvalla,jos olis aikaa odotella, että pannu seilaa laivassa valtameren yli.
MB C220 CDI
Ducati SS1000
KTM Superduke
nyt olis uusi kone askartelupaikalla. motin pesu ja kiinnitys ensi viikolla. kyllä tämä tästä![]()
kawasaki ZZR1100 -93D, motti päivitetty -95 D2
edelleen voimaa tarvittaessa.
savut otettu ulos vaihtomotista. kylläpä mieltä ylentää![]()
kawasaki ZZR1100 -93D, motti päivitetty -95 D2
edelleen voimaa tarvittaessa.
pyörä kasassa. huomenna liikenteeseen, kun seisonta päättyy. sattumoisin huomenna alkaa kesäloma, ette ikinä arvaa, mitä teen ihan ekaks![]()
kawasaki ZZR1100 -93D, motti päivitetty -95 D2
edelleen voimaa tarvittaessa.
Vedät kännit ja ajatkin sitten vasta sunnuntaina![]()
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
kiitokset englantiin j.k.hirshmotorssiin, motomanniselle jyväskylään, ja eritoten mukelle, joka jaksoit puurtaa myllyn parissa.![]()
kawasaki ZZR1100 -93D, motti päivitetty -95 D2
edelleen voimaa tarvittaessa.
Sen verran vinkkiä, että jos taloudellista pakkoa ei ole luopua siitä vanhasta moottorista, ei sitä kannata myydä.
Kuitenkin tosta uudestakin jossain vaiheessa porsii jotain, ja sitten taas harmittaa etsiä ja maksaa uusista käytetyistä osista kun olisi itsellä ollut varakoneen myötä osat himassa.
Hitaus on malttia!
ANY10.
do diin... 300 km takana, ja ai että, on hyvä kone. vanhaan mosaan verrattuna tuo 15000 mailia ajettu (ilmoitettu) pitää kutinsa. niin vetää nätisti 1000rpm ylöspäin 6- vaihteella nikottelematta. ja kelitkin on kohillaan![]()
kawasaki ZZR1100 -93D, motti päivitetty -95 D2
edelleen voimaa tarvittaessa.
(kake1969q @ Heinä. 02 2011,23:56) kirjoitti
![]()
![]()
![]()
Ktm 1290 SAS 06/2022
Honda Forza 350 09/23
Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
oi onnea...voiko asiaa paremmin ilmaista, toteutunut märkä päiväuni, kawasaki rules. näin on jämpti![]()
kawasaki ZZR1100 -93D, motti päivitetty -95 D2
edelleen voimaa tarvittaessa.
Tuli vaan mieleen että tuommoinen vedätys isolla vaihteella ja pienillä kierroksilla on todella kova rasitus voimansiirrolle...(kake1969q @ Heinä. 02 2011,23:56) kirjoitti
Ite oon pitäny isommalla vaihteella ajettaessa minimi kierroksia n. 3000 rpm.
Tähän tietty vaikuttaa minkälainen pyörä on kyseessä, mutta en kyllä hirveesti vedättelis kutosella alta 3 tonnin.
gsr 600 *07
gsx-f 600 *03
asiaa puhut. kyseessä oli ns. konetesti, jolla saadaan persdynoa koneen toimivuutta ajatellen. normioloissa ei seikkailla 6-vaihteella kovin alhaalla.
kawasaki ZZR1100 -93D, motti päivitetty -95 D2
edelleen voimaa tarvittaessa.
Anteeksi "pätemiseni"(kake1969q @ Heinä. 03 2011,11:03) kirjoitti
joo, ei se laatikko muutamasta "vedätyksestä" oo millänsäkkää *
Ei muutakun hyviä kilometrejä! *Vielä tässä ehtii kummasti ajelemaan *
![]()
gsr 600 *07
gsx-f 600 *03
Miten on, purkaamolta hommattu kone josta on vedet ja öljyt olleet pois ja saattanut seistä lähes jopa 10 vuotta.
Tietysti likaiset öljyt on hyväkin saada pois, mutta konetta on tuskin pyöräytetty joten männät lepäävät samalla paikalla.
Männärenkaiden ja sylinterin materiaaliero saa aikaan jäljet sylintereihin ja kumitiivisteet ym. ei tykkää käyttämättömyydestä.
Löytyykö kokemusta pitkään seisseestä koneesta ja mahdollisesti avannut sitä?
Honda vfr 750f -92
no tuo ei kerenny oleen purkaamolla, oli 1.5 kk tosiaktiivihaussa.
nyt 1400 km takana, and i'm ride again...![]()
kawasaki ZZR1100 -93D, motti päivitetty -95 D2
edelleen voimaa tarvittaessa.
Pitkaan seisonut moottori kannattaa avata. Yleensa uusiksi mannanrenkaat ja kaikki stefat. Kampikammiosta oravat ja muut extrat pois, kunnon puhdistus ja paineilmaa joka reikaan.(meteor @ Heinä. 03 2011,16:50) kirjoitti
Sylinterien hoonaus ja vasaralla kops venttiilien ylapaahan jotta liikkuvat ja taman jalkeen tiiviyden tarkastus bensiinilla. Usein joutuu nekin hiomaan ja samalla uusia varsien kumit.
Ensimmainen oljy + suodatin vaihtoon muutaman sadan kmn jalkeen.
The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...