Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 54:een 54:sta
  1. #31
    Lainaa (kake1969q @ Kesä. 17 2011,23:58) kirjoitti
    parin kohvilaisen jälkeen täytyy purkaa sen verran pahaa mieltä, että kys. audista on laatikko paskana toista kertaa. eka kerralla meni turbiinilukko, mikä meni tosin myyjäfirman piikkiin.
    rikki, mikä rikki, audilaatua...todellako??
    Eikös ne audit tehä niistä volkkarin ylimääräsistä osista jotka tippuu hihnalta
    YZF1000R
  2. #32
    Lainaa (kake1969q @ Kesä. 17 2011,22:33) kirjoitti
    voi v...ttu *prkle...stana

    ei liity mopoiluun millään lailla, mutta autosta porsi tiptronic-vaihdelaatikko.
    En halua vääntää veistä haavassa tai vittuilla, mutta tuo ei todellakaan ole mitenkään yllättävää tuon lootan kohdalla.
    ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
  3. #33
    Täällä saksassa saa Audin Tiptronic laatikolla olevia autoja puoli-ilmaiseksi, kukaan ei uskalla niitä ostaa jos on kilometrejä yli 60-70 tuhatta.
    "Eikös ne audit tehä niistä volkkarin ylimääräsistä osista jotka tippuu hihnalta"
    Todellisuudessa tilanne toisinpäin, ne osat mitkä eivät kelpaa Audille ovat riittävän hyviä vielä muihin VW-konsernin autoihin. Luulin aikoinaan itsekin ettei käytetyissä palikoissa ole eroa mutta eräällä tehdaskäynnillä (liikuin tehtaalla kyllä ihan muissa asioissa) näyttivät Audi ja VW speksien erot.
    1997 HD Road King
    1994 BMW R100R
  4. #34
    Eikös ton DSG-vaihteiston kanssa ole sama juttu. Jos autollasi on ajettu jo 150 tkm, niin hankkiudu äkkiä eroon siitä ennen kuin DSG porsii. Korjaus=vaihteiston vaihto about 5 -6 k€. Ilo olla saksalaisen laatuauton omistaja En tiedä kellä on varaa (tai mielenkiintoa) maksaa moisia summia autoremontista. Taidan pysyä noissa vanhoissa romuissa, mitä saa useamman tolla hinnalla....
    Honda XL700V Transalp 2009
    ex Suzuki Hayabusa 2008
    ex Kawasaki ZX-6R 636 2006
    ex Suzuki GSX-600R 1997
    ex Honda CBR 600F 1996

    Vain nopeet elää..

    http://www.youtube.com/watch?v=yCY2X_TwEDs
  5. #35
    olen kuullut 10 tkm kohalla porsineesta DSG-lootasta.
    kawasaki ZZR1100 -93D, motti päivitetty -95 D2
    edelleen voimaa tarvittaessa.

  6. #36
    Lainaa (kake1969q @ Kesä. 17 2011,23:58) kirjoitti
    parin kohvilaisen jälkeen täytyy purkaa sen verran pahaa mieltä, että kys. audista on laatikko paskana toista kertaa. eka kerralla meni turbiinilukko, mikä meni tosin myyjäfirman piikkiin.
    rikki, mikä rikki, audilaatua...todellako??
    Audeista mitään tiedä,mutta bmw:n steppilaatikoita saa tehdaskorjattuna esim. ATB-Berlin.stä 2500e tosin vanha loota menee sittensinne.Että älä nyt sinne marmorille niitä rahojas vie,todennäköisesti audiinkin saa lootan halvemmalla muualta.



  7. #37
    ei ole aikomusta laittaa tuohon enää 6 tonttua uuteen lootaan, korjattu saksanmaalta oli suunnitelma .
    kawasaki ZZR1100 -93D, motti päivitetty -95 D2
    edelleen voimaa tarvittaessa.

  8. #38
    Tuo on kyllä niin hirveetä paskaa noiden uudenpien autojen kanssa.. Omasta -06 volkkarista antautui ilmastointikompura viimekesänä. Marmorin hinta-arvio töineen kuivaimineen kaikkineen 1600€.

    Sitten soittelemaan ja etsimään vaihtoehtoja.. Halvin takuunalainen vaihtoehto 800€, mutta samalla paskakompuralla joka voi laueta peiaatteessa heti uudelleen..

    Kompuralle ei saa ilman järjestelmän asianmukaista huuhtelua mitään takuuta ja se tarkoittaa useassa tapauksessa merkkihuollon työtä/arviointia vaadittavista oheiskomponenteista(kuivainmallit, tiiisteet jne)... No, päädyin neuvottelujen jälkeen marmori-vaihtoehtoon 1300€ hintaan, koska sain kompuran, joka on riittävästi erinäköinen 2v. Takuulla, eikä toimivaa viilennystä tarvinnut odottaa viikkoa kauempaa..

    Offtopic, mutta oikeasti nuo 2000-luvun loppupuolen vehkeet ovat melkoisia taloudellisia aikapommeja.. Vaihtohyvitys rikkinäisellä laatikolla, turbolla, ilmastoinnilla tjms. on senverran perseestä, että ei auta kuin kaivaa kuvetta ja kärsiä..
    ZZR 1400
    ZZR 1400
    Yamaha MT-01
    ZZR 1400
    ZX-12R
    ZZR 1100
  9. #39
    Kyllä noita ilmastoinnin pesulaitteita alkaa aika monesta peruskorjaamostakin löytymään. Ei oo mikään merkkikorjaamoiden erikoisuus. Se on vaan pakko olla, jos ilmastointiremppoja tekee. Koneita kandee katsella myös ebaystä. Mulle tuli Ducatin kone irlannista. Vaikka rahti oli satkun se ei ollut yhtään mitään verrattuna suomihintoihin. Jenkeistä sais pirun halvalla,jos olis aikaa odotella, että pannu seilaa laivassa valtameren yli.
    MB C220 CDI
    Ducati SS1000
    KTM Superduke
  10. #40
    nyt olis uusi kone askartelupaikalla. motin pesu ja kiinnitys ensi viikolla. kyllä tämä tästä
    kawasaki ZZR1100 -93D, motti päivitetty -95 D2
    edelleen voimaa tarvittaessa.

  11. #41
    savut otettu ulos vaihtomotista. kylläpä mieltä ylentää
    kawasaki ZZR1100 -93D, motti päivitetty -95 D2
    edelleen voimaa tarvittaessa.

  12. #42
    pyörä kasassa. huomenna liikenteeseen, kun seisonta päättyy. sattumoisin huomenna alkaa kesäloma, ette ikinä arvaa, mitä teen ihan ekaks
    kawasaki ZZR1100 -93D, motti päivitetty -95 D2
    edelleen voimaa tarvittaessa.

  13. #43
    Vedät kännit ja ajatkin sitten vasta sunnuntaina
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  14. #44
    kiitokset englantiin j.k.hirshmotorssiin, motomanniselle jyväskylään, ja eritoten mukelle, joka jaksoit puurtaa myllyn parissa.
    kawasaki ZZR1100 -93D, motti päivitetty -95 D2
    edelleen voimaa tarvittaessa.

  15. #45
    Sen verran vinkkiä, että jos taloudellista pakkoa ei ole luopua siitä vanhasta moottorista, ei sitä kannata myydä.
    Kuitenkin tosta uudestakin jossain vaiheessa porsii jotain, ja sitten taas harmittaa etsiä ja maksaa uusista käytetyistä osista kun olisi itsellä ollut varakoneen myötä osat himassa.
    Hitaus on malttia!
    ANY10.
  16. #46
    do diin... 300 km takana, ja ai että, on hyvä kone. vanhaan mosaan verrattuna tuo 15000 mailia ajettu (ilmoitettu) pitää kutinsa. niin vetää nätisti 1000rpm ylöspäin 6- vaihteella nikottelematta. ja kelitkin on kohillaan
    kawasaki ZZR1100 -93D, motti päivitetty -95 D2
    edelleen voimaa tarvittaessa.

  17. #47
    Lainaa (kake1969q @ Heinä. 02 2011,23:56) kirjoitti
    do diin... 300 km takana, ja ai että, on hyvä kone. vanhaan mosaan verrattuna tuo 15000 mailia ajettu (ilmoitettu) pitää kutinsa. niin vetää nätisti 1000rpm ylöspäin 6- vaihteella nikottelematta. ja kelitkin on kohillaan
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Honda Forza 350 09/23
    Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
  18. #48
    oi onnea...voiko asiaa paremmin ilmaista, toteutunut märkä päiväuni, kawasaki rules. näin on jämpti
    kawasaki ZZR1100 -93D, motti päivitetty -95 D2
    edelleen voimaa tarvittaessa.

  19. #49
    Lainaa (kake1969q @ Heinä. 02 2011,23:56) kirjoitti
    do diin... 300 km takana, ja ai että, on hyvä kone. vanhaan mosaan verrattuna tuo 15000 mailia ajettu (ilmoitettu) pitää kutinsa. niin vetää nätisti 1000rpm ylöspäin 6- vaihteella nikottelematta. ja kelitkin on kohillaan
    Tuli vaan mieleen että tuommoinen vedätys isolla vaihteella ja pienillä kierroksilla on todella kova rasitus voimansiirrolle...

    Ite oon pitäny isommalla vaihteella ajettaessa minimi kierroksia n. 3000 rpm.

    Tähän tietty vaikuttaa minkälainen pyörä on kyseessä, mutta en kyllä hirveesti vedättelis kutosella alta 3 tonnin.
    gsr 600 *07
    gsx-f 600 *03
  20. #50
    asiaa puhut. kyseessä oli ns. konetesti, jolla saadaan persdynoa koneen toimivuutta ajatellen. normioloissa ei seikkailla 6-vaihteella kovin alhaalla.
    kawasaki ZZR1100 -93D, motti päivitetty -95 D2
    edelleen voimaa tarvittaessa.

  21. #51
    Lainaa (kake1969q @ Heinä. 03 2011,11:03) kirjoitti
    asiaa puhut. kyseessä oli ns. konetesti, jolla saadaan persdynoa koneen toimivuutta ajatellen. normioloissa ei seikkailla 6-vaihteella kovin alhaalla.
    Anteeksi "pätemiseni" joo, ei se laatikko muutamasta "vedätyksestä" oo millänsäkkää *

    Ei muutakun hyviä kilometrejä! * Vielä tässä ehtii kummasti ajelemaan *
    gsr 600 *07
    gsx-f 600 *03
  22. #52
    Miten on, purkaamolta hommattu kone josta on vedet ja öljyt olleet pois ja saattanut seistä lähes jopa 10 vuotta.
    Tietysti likaiset öljyt on hyväkin saada pois, mutta konetta on tuskin pyöräytetty joten männät lepäävät samalla paikalla.
    Männärenkaiden ja sylinterin materiaaliero saa aikaan jäljet sylintereihin ja kumitiivisteet ym. ei tykkää käyttämättömyydestä.

    Löytyykö kokemusta pitkään seisseestä koneesta ja mahdollisesti avannut sitä?
    Honda vfr 750f -92
  23. #53
    no tuo ei kerenny oleen purkaamolla, oli 1.5 kk tosiaktiivihaussa.
    nyt 1400 km takana, and i'm ride again...
    kawasaki ZZR1100 -93D, motti päivitetty -95 D2
    edelleen voimaa tarvittaessa.

  24.  
  25. #54
    Lainaa (meteor @ Heinä. 03 2011,16:50) kirjoitti
    Miten on, purkaamolta hommattu kone josta on vedet ja öljyt olleet pois ja saattanut seistä lähes jopa 10 vuotta.
    Tietysti likaiset öljyt on hyväkin saada pois, mutta konetta on tuskin pyöräytetty joten männät lepäävät samalla paikalla.
    Männärenkaiden ja sylinterin materiaaliero saa aikaan jäljet sylintereihin ja kumitiivisteet ym. ei tykkää käyttämättömyydestä.

    Löytyykö kokemusta pitkään seisseestä koneesta ja mahdollisesti avannut sitä?
    Pitkaan seisonut moottori kannattaa avata. Yleensa uusiksi mannanrenkaat ja kaikki stefat. Kampikammiosta oravat ja muut extrat pois, kunnon puhdistus ja paineilmaa joka reikaan.

    Sylinterien hoonaus ja vasaralla kops venttiilien ylapaahan jotta liikkuvat ja taman jalkeen tiiviyden tarkastus bensiinilla. Usein joutuu nekin hiomaan ja samalla uusia varsien kumit.

    Ensimmainen oljy + suodatin vaihtoon muutaman sadan kmn jalkeen.
    The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12