Ongelmana siis se, että pyörä ei jaksa kiihdyttäessä ottaa kierroksia kunnolla. Tyhjäkäynnissä ei mitään ongelmia mutta kiihtyvyys on kuin mopossa ja ylämäessä alkaa hyytymään. Missähän päin vikaa vois olla? Myös bensanhajua havaittavissa mutta ei näkyvää vuotoa tai bensan jättämiä tahroja. Kiitokset etukäteen tietäville![]()
Nykyinen
-11 Kawasaki Versys 650
Vanhat
-04 Kawasaki Z750
-07 Qingqi Zoner 125
-95 Yamaha XJ600 Diversion
-07 Qingqi Zoner 125
-88 Kawasaki GPZ500S
Paskaa tankissa tai kaasareissa?
Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
joo, pitää katsoa jos niistä löytyy jotain. Huomasin myös että kaasuttimen toinen kumikurkku on hieman huonosti kiinni joten se voi vissiin ottaa siitä ilmaa sisään...
Nykyinen
-11 Kawasaki Versys 650
Vanhat
-04 Kawasaki Z750
-07 Qingqi Zoner 125
-95 Yamaha XJ600 Diversion
-07 Qingqi Zoner 125
-88 Kawasaki GPZ500S
No sehän voi jo riittää syyksi.
Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
Ilmanputsari voi olla tukossa.
"Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
tota otsikkoa lukiessa tuli ekana mieleen, että eikös puhdin puuttuminen ole ihan tehdasominaisuus gpz500s:ssä.![]()
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
Mulla oli tuommoinen pyörä viimevuonna ja loppukesästä se rupes tekemään tuota. Eli vaikka kuinka väänsi kahvasta, jotenkin tukkoiselta tuntui.
Venttiilinsäätöön vein, oli kelluvat?
Se oli sen viimeinen matka. Männässä oli reikä, seossuhteet olleet viturallaan.
"On katsottava tarkkaan, mihin astuu kissa tassuillaan, itse kumminkin ne joutuu nuolemaan."
* * * *
Kawasaki GPZ500S -88 : 2010
Yamaha FZS600 Fazer -99 : 2011->
Eli kantoivat. On ollut jo pahasti laihalla, että on mäntään reikää polttanut. Kaasari ollut oikeasti tukossa?(Mouru @ Touko. 02 2011,15:23) kirjoitti
"Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
Ilmanputsari kannattaa tosiaan tarkastaa.
Samanlaista oiretta oli aikanaan, putsarin pesu+kevyt öljyäminen
korjasi tilanteen.
GPZ 500 S --> *ZX 10 --> 950 SM --> 990 SD --> 990 ADVENTURE !!!
Joo just, kantavat(TunturiTT @ Touko. 02 2011,15:42) kirjoitti
Varmistin Bölliltä kans tuon oikean termin, itse kun en tiedä tekniikasta mitn.
Oli ollu pahoin pielessä seokset. En tiedä oliko se oireillu jotenkin tuota ennemmin, kun en mielestäni mitenkään sitä huomannut ennen tuota voiman hyytyilyä.
"On katsottava tarkkaan, mihin astuu kissa tassuillaan, itse kumminkin ne joutuu nuolemaan."
* * * *
Kawasaki GPZ500S -88 : 2010
Yamaha FZS600 Fazer -99 : 2011->
No kyllähän sillä päästelee, ainakin vaimon vm-90 gpz menee ihan kivasti viissatkuksi(jaket @ Touko. 02 2011,11:55) kirjoitti
![]()
- Jännittää sanoi mummo kun kahvimerkkiä vaihtoi-
- Honda CBR XX -99
Ihme juttu, öljyn, öljynsuodattimen ja ilmansuodattimen vaihto ei auttanut vielä, mutta tänään ajaessani kiihtyvyys yhtäkkiä palasi. Samalla äänet muuttuivat miehekkäämmäksi ja pakoputkista alkoi tulla vaaleaa savua. Menikö jotain paskaksi vai onko vaan liikaa öljyä joka savuttaa ja jokin tukos sattui poistumaan palauttaen suorituskyvyn?
Edit. Sitä palaneen hajua tulee vain vasemmasta pakoputkesta.
Nykyinen
-11 Kawasaki Versys 650
Vanhat
-04 Kawasaki Z750
-07 Qingqi Zoner 125
-95 Yamaha XJ600 Diversion
-07 Qingqi Zoner 125
-88 Kawasaki GPZ500S
kaikki kee pee tsetat on just tyylikkäitä pelejä! ja alkaa olee harvinaisiakin..(jaket @ Touko. 02 2011,11:55) kirjoitti
Mun tube kanava:
SSA Motors Finland
Instagram:
ssamotorsfinland
Voisiko olla ihan niin yksinkertainen vika, että oli putki karstoittunut tukkoon? Nyt sitten aukesi. Se kyllä savuaa ja käryää, kun aukeaa ja alkaa karsta palamaan!
"Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
Toivotaan niin. Edellinen omistaja oli talvisäilöstä ottanu käyttöön ja pyörä toimi hyvin. Viikkoa myöhemmin alkoi kiihdytysongelmat. 100km myöhemmin eli nyt kiihtyy ja savuaa, toivotaan että oli tosiaan vaan karstaa putkissa. Tuota kai tukee sekin että äänentaso nousi ja muutenki meni möreämmäksi. :P
Nykyinen
-11 Kawasaki Versys 650
Vanhat
-04 Kawasaki Z750
-07 Qingqi Zoner 125
-95 Yamaha XJ600 Diversion
-07 Qingqi Zoner 125
-88 Kawasaki GPZ500S
Tarkista venttiilit ja / välykset -> venttiilien säätö.
Näet kantaako venttiili.
Savutuksen perusteella venttiili voisi kantaa ja mahdollisesti männänrenkaat vuotaa.
Varo ettei mäntään tule reikää, mullahan savutti kakkossylinteristä ja mäntään tuli reikä.
Puristukset mittaamallahan saa testattua kantaako venttiilit.
"On katsottava tarkkaan, mihin astuu kissa tassuillaan, itse kumminkin ne joutuu nuolemaan."
* * * *
Kawasaki GPZ500S -88 : 2010
Yamaha FZS600 Fazer -99 : 2011->
Oisko vaimentimen villat lähteneet liikenteeseen, mulla kävi joskus Saabissa tarvikevaimentimen kanssa just noin... Oli jossain vaiheessa sellanen kolmen metrin villahäntä auton perässä :-D(HenkkaM @ Touko. 06 2011,16:07) kirjoitti
Sitten kuului POKS! ja taas alkoi kyytiä piisaamaan.
-H-
No licence team 8.9.2010 - 16.12.2010
XX