Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
    Moi,

Hayabusa tuli vaihdettua FJR:ään. FJR:ään oli asennettu kaksiosainen touringpleksi. Selailin haulla erilaisia keskusteluja pleksien koosta. Itse olen hieman alle 170 cm pitkä ja ajattelin pärjääväni peruspleksillä ja mielellään jopa savunvärinen olisi toiveissa. Onko kellään kertoa, mistä saisin tilattua sellaisen edullisesti. Ja jos jollain on tietoa mitä orkkispleksi maksaa merkkiliikkeessä niin ottaisin tiedon mielelläni vastaan.

Pete
    Omaani vaihdoin aikoinaan Puigin savupleksin. Oli vain muutaman sentin korkeampi kuin vakio. Toimi kyllä paremmin.
    Tilasin sen muistaakseni Duellilta, olisiko ollut hintaa jotain 140€.
    BMW R1200GS
    Itsellä on tilauksessa fjr:ään tuo Calsci:nin pleksi jotkut ovat sitä oikein kehuneetkin että toivossa on hyvä elää sano lapamato http://www.calsci.com/motorcycleinfo/FJR1300prod.html
    Lainaa (Busabeedro @ Maalis. 17 2011,10:25) kirjoitti
    Moi,

Hayabusa tuli vaihdettua FJR:ään. FJR:ään oli asennettu kaksiosainen touringpleksi. Selailin haulla erilaisia keskusteluja pleksien koosta. Itse olen hieman alle 170 cm pitkä ja ajattelin pärjääväni peruspleksillä ja mielellään jopa savunvärinen olisi toiveissa. Onko kellään kertoa, mistä saisin tilattua sellaisen edullisesti. Ja jos jollain on tietoa mitä orkkispleksi maksaa merkkiliikkeessä niin ottaisin tiedon mielelläni vastaan.

Pete
    Tuosta linkistä ainakin jotain osviittaa:Fjr pleksikeskustelua

Ja haulla "FJR pleksi" sitten lisää...
    -Jos olet päättänyt, niin pidä päätöksesi-
    Minulla olisi ylimääräisenä uuden veroinen, lähes käyttämätön kirkas vakiopleksi.
    Edellisessä FJR:ssä oli savunvärinen, ja se väri harmitti. Sen läpikin olisi kiva nähdä.
    Minullakin olisi fjr:n kirkas vakiopleksi ja takalaukun teline sopii ainaki 2003-2005 malleihin.
    ERKKI KOIVULA
    Moi!
    Multa löytyy tehtaan muoveissa oleva givin pleksi. Samoin löytyy hieman käytetyt koiranluut, jotka madaltavat istuinkorkeutta hieman. Lyhyemmän kaverin on mukavampi, kun ulottuu jalat maahan.
    Moi,

Givin pleksin ehdin jo tilata. Nykyisen pleksin vaihdan yhden toisen .orgilaisen kanssa ja saan alkuperäisen tilalle. Mutta koiranluut kiinnostaa, laitan sulle YV:tä
    Itse myös etsimässä uutta pleksiä, tosin pidempää kuin vakio. Yläasennossaan paukuttaa kypärään ikävästi ellei kumarru jonkun verran. Ei varmaan montaa senttiä tarttis enempää olla pituutta kuin vakiossa. Saiskohan helposti vielä modattua pleksin kulmaa loivemmaksi ettei tärskäytä kaikkia pyörteitä sitten niskaan tai emännän naamaan...

Mites Calscin pleksi on pelannut?

Honda VF750C Magna -93

Exät:
    Kawasaki ER-5 -97
    Honda VFR800FI -01
    Yamaha FJR1300A -03
    Honda CB750 Nighthawk -93
    Kinroad Black Cyclone XT125 -06
    Honda CB125 -75
    Lainaa (dj_pirtu @ Huhti. 29 2011,12:15) kirjoitti
    Itse myös etsimässä uutta pleksiä, tosin pidempää kuin vakio. Yläasennossaan paukuttaa kypärään ikävästi ellei kumarru jonkun verran. Ei varmaan montaa senttiä tarttis enempää olla pituutta kuin vakiossa. Saiskohan helposti vielä modattua pleksin kulmaa loivemmaksi ettei tärskäytä kaikkia pyörteitä sitten niskaan tai emännän naamaan...

Mites Calscin pleksi on pelannut?
    Itselläni on tämä asennettuna: http://rifle.com/Yamaha-....45.aspx
    Tuo ei sovi kuin 03-05 malleihin.
    Ex-list:
    HD Dyna Fat Bob -11
    Yamaha FJR1300A -05
    BMW F650GS -07
    http://www.calsci.com/motorcycleinfo/FJR1300prod.html
    Tuollaisesta linkistä tilasin ja nyt on ollut jonkun aikaa asennettuna eikä voi muuta todeta kun olen erittäin tyytyväinen
    Lisätään vielä että olen noin 175cm pitkä ja pleksi kokoa medium

12.  
    Tuo tuning block -kitti onkin näppärä. Vakiopleksi on vaan jo niin naarmuinen että vaihdan sen anyway.

Pituutta on joku 183cm ja -03 on vuosimalli. Varmaan se 11.5cm lisää ois sopiva. Täytyy kokeilla sellaista että hakee korkeimman asennon vakiopleksillä missä ei vielä pöhötä suoraan kypärään ja mittaa siitä että paljonko on matkaa ala-asentoon. Siitä vähän pois ja jäljelle jäävä mitta sitten lisää uuteen pleksiin ja toivoa että se riittää. Kulmakalikallahan voi sitten vielä hienosäätää. Tarkoituksena olis nauttia kesälomamatkasta ilman kypärämelua ja pysyä kuivana.

Honda VF750C Magna -93

Exät:
    Kawasaki ER-5 -97
    Honda VFR800FI -01
    Yamaha FJR1300A -03
    Honda CB750 Nighthawk -93
    Kinroad Black Cyclone XT125 -06
    Honda CB125 -75