Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 42:een 42:sta
    Kerran olen XX:ää ajanut. Mieleen jäi todella löysä alusta (jota ei saa säädettyä) ja väännön puute verrattuna Busaan.

+200 mph & +100 m/s Club Finland
    Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
    Lainaa (Velu78 @ Huhti. 30 2011,19:10) kirjoitti
    NYT XX pihassa!!
    Hieno ja laadukas valinta. Huolettomia kilometrjeä vaan uudelle pelille ja kuljettajalle.
    .
    Lainaa (jarim @ Huhti. 30 2011,20:34) kirjoitti
    Kerran olen XX:ää ajanut. Mieleen jäi todella löysä alusta (jota ei saa säädettyä) ja väännön puute verrattuna Busaan.
    Pitäisi itsekin käydä Bussia koeponnistaa. Kaverin XX:llä on tullut hällättyä melkolailla, ja vaikka omistaja valitti laiskaksi mm. ohituksissa kutosella, kyllähän se aika lauhkeesti menee kuitenkin.

Kuoppaisilla osuuksilla mielstäni bläkkäri (katteiltaan) nitisee ja natisee ihan liikaa, mutta sitten sileellä asvaltilla on ainut pärrä mikä on toistaiseksi saanut huutamaan kypärän sisässä (huumasta). Aloittelijalle siinä on kohtalaisesti/vähintään riittävästi papua, ja all-rounderina häkellyttävän nöyrä vehje. Moottori on kerrassaan ihana, ei tarvii valoissa leikkiä kaasun kanssa ja kytkinvaijeri on öljytyn herkkä. H3lvetin painavahan se toki on, mutta sehän on ongelma vain jos on heikko ja lyhyt, niin kuin minä.
    Husqvarna Vitpilen 401 -22
    ex-GSX-R 750 K6
    ex-SV1000S K5
    Itselle sopi xx paremmin ei ihan niin makaava ajoasento,kun bussissa.kiihtyvyyttä ja kulkemista löytyy enemmän kuin tarpeeksi kaikkeen menoon.mukava ajaa myös pitempää lenkkiä. molemmat kyllä hyviä pyöriä.vanhemmissa busseissa hinnat monesti turhan korkeitä ikään,kuntoon ja km nähden.kawasakin zx14r oli myös kova peli ja mukava ajaa.
    Onneksi olkoon pyörästä. Näyttää siltä että merkki on vaihtunut joka kerta kun pyörä on vaihtunut, eli iloitaan siitä mikä pihassa milloinkin sattuu olemaan.
    Lainaa (enkero @ Huhti. 30 2011,22:12) kirjoitti
    Pitäisi itsekin käydä Bussia koeponnistaa. Kaverin XX:llä on tullut hällättyä melkolailla, ja vaikka omistaja valitti laiskaksi mm. ohituksissa kutosella, kyllähän se aika lauhkeesti menee kuitenkin.

Kuoppaisilla osuuksilla mielstäni bläkkäri (katteiltaan) nitisee ja natisee ihan liikaa, mutta sitten sileellä asvaltilla on ainut pärrä mikä on toistaiseksi saanut huutamaan kypärän sisässä (huumasta). Aloittelijalle siinä on kohtalaisesti/vähintään riittävästi papua, ja all-rounderina häkellyttävän nöyrä vehje. Moottori on kerrassaan ihana, ei tarvii valoissa leikkiä kaasun kanssa ja kytkinvaijeri on öljytyn herkkä. H3lvetin painavahan se toki on, mutta sehän on ongelma vain jos on heikko ja lyhyt, niin kuin minä.
    Kytkin toimii nesteellä, anteeksi pilkunköyrintä.

Alustaa voi säätää takapäässä kuitenkin, eli ei ole aivan vailla säätömahdollisuuksia. Keulaan saa jäykkyyttä vaikka Öhllinsin jousilla tai erilaisilla öljyillä.

Ite oon nyt ajanut jonkun 25 tonnia tuolla omalla ja olen kyllä ollut tyytyväinen, tosin keulaa vois jäykentää jossain vaiheessa.
    No licence team 8.9.2010 - 16.12.2010
    XX
    Lainaa (Harri M. @ Touko. 01 2011,00:53) kirjoitti
    Lainaa (enkero @ Huhti. 30 2011,22:12) kirjoitti

Kytkin toimii nesteellä, anteeksi pilkunköyrintä.

Alustaa voi säätää takapäässä kuitenkin, eli ei ole aivan vailla säätömahdollisuuksia. Keulaan saa jäykkyyttä vaikka Öhllinsin jousilla tai erilaisilla öljyillä.

Ite oon nyt ajanut jonkun 25 tonnia tuolla omalla ja olen kyllä ollut tyytyväinen, tosin keulaa vois jäykentää jossain vaiheessa.
    Saat anteeksi (hymiö osui näemmä väärälle puolelle pistettä )!
    Husqvarna Vitpilen 401 -22
    ex-GSX-R 750 K6
    ex-SV1000S K5
    ...sen verran Hondasta ja nykysestä kokemuksia, että molemmat varmasti *hyviä tarkotuksiinsa. Lyhyesti luonnehtisin (kun jokunen kaverikin kysyny miettieshän noitten väliltä) noita siten, että

XX on ehkä "nöyrempi", ja vähemmän tehoa omaavana jonku verran lepposamman olonen muutenki

Hayabusa taas ronskimpi, kulmikkaampi ja ennenkaikkea tehosta/väännöstä johtuen "hauskempi" silloin kun on mahollista kierrättää lähemmäs punarajaa.

Molemmissahan on ihan riittävästi voimaa kaksikin päällä näillä meän nopeusrajotuksilla.

Ja tuosta ohituskiihtyvyyestä kutosella olen ennenki ollu sitä mieltä, että ainaki itte tullee *käytettyä vaihteita (käsittääkseni niitten tarkotus onki sellanen) muutenki ajaessa, eikä pelekästhän heti ku vauhti nousee päälle viienkympin niin ajella koko ajan isoimmalla vaihteella oli sitten baana auki etiepäin kilometritolokulla tai ohitettavaa autoletkaa esimerkiksi aina vähän väliä *

Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7

319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
    Itse pähkäilin aikoinaan ihan samaa näiden pyörien välillä, lisäksi vielä FZ1:nen oli mukana kuvioissa. Halusin pyörän, jolla voisi päästellä motaria tarvittaessa ilman sen suurempaa tuskaa, katteita tuli siis olla.

Jonkun mielestä päätös saattoi perustua melko ihmeelliseen testiin, mutta sillä se kuitenkin ratkesi. Kolmeen kertaan koeistuin Busan, joka kerta nousin 5s jälkeen pois. Ajoasento tuntui joka kerta aivan järjettömältä tähän 198 cm:n kroppaan. Heti tuli "ei ihan äkkiä..."

FZ1:n (S) kävin koeajamassa. Ihan jees, mutta jotain silti uupui, jotenkin alaston ja ahdas, ei tullut sitä "pakko saada" fiilistä.

Bläkkäriä joskus mietin, siihen oli mielipiteitä kavereilla puolesta ja vastaan. Tuplaäksä oli toisaalta aikoinaan teini-ikäisenä se moottoripyörän todellinen ilmentymä. Viime kesänä työkaveri ilmaantui mustalla XX:llä firman pihaan. Kysyin ihan huvikseni koeistumista. Ja se eka fiilis "Jumank...a!". Istuin siinä varmaan 10 minuuttia fiilistelemässä ja olin sillä jo myyty. Ajoasento ei vaatinut mitään akrobatiaa. *

Nyt keväällä löyty sopiva ehdokas (halusin täysin vakiopyörän, kaikki PC:t, putket ym. lirpakkeet torppasivat mielenkiinnon heti). Miksi modata hyvin tehtyä RK-95:sta, joka toimii muutenkin melkoisen hyvin ja tarkasti? Muutaman kilsan testilenkki ja rahat myyjälle kouraan. Olen joka ajon jälkeen entistä tyytyväisempi. Busan kulkua en edes uskalla kuvitella, sillä rastaskin kulkee ihan järjettömästi liikaa. Moottorin värinättömyys on kyllä jotain niin nannaa.

On se kivaa *
    -06 Mustarastas, mustana
    ex. -93 Suzuki PV, mustana

Tehoero vain 100-kertainen...
    Bussia en oo ees koeistunu, tuli vaan juur mieleen käydä koeajamassa jotain matkapyöriä ja se oli samantien että mun pyörä on justiinsa xx aivan mahtava vehjes!! Tehoa riittävästi ja ajoasento tälläselle 189cm pitkälle justiinsa eikä melkein. Suosittelen!!
    - Jännittää sanoi mummo kun kahvimerkkiä vaihtoi-
    - Honda CBR XX -99
    Mielenkiinnosta kyselen...kävikkös motormanilta vai emcltä xx:n hakeen? ittekki velipojalle kattellu tarjontaa...motormanilla oli mun mielee oleva xx...mutta ei tosin mua juuri sykähdyttäny ku oma mopo on tää toinen vaihtoehto. molemmilla ajanu, tieten busalla paljon enempi mutta ei mullekkaan xx alustaltaan passannu oikein mitenkään...jotenki tuli pappafiilis ajoasennosta ja alustasta. tokihan se honda on ihan täyttä laatua sitä miekään en kiistä enkä väitä...paljon enempi matkapyörä ehkä kun busa mutta en valitakkaan 2tankillista tankilta tankille ja kolmas ruokailun kans puoleen tankkiin ja sitte pari päivää viinaa koneeseen ja 500km kertapysähyksellä kotiin. molempi parempi sanon mie siis
  12.  
    Sitte ko joskus o varaa pitää kahta pyörää ni toinen on kyllä busa
    990 SM -08
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12