Elikkäs olisi edessä jäähdytinnesteen vaihto Honda cb 600 hornet:iin. Kuuluukos tuo järjestelmä samalla ilmata, jos kuuluu, mistä se tehdään? Pyydän anteeksi tietämättömyyttäni.
Omassa Hondassa tuo ilmaaminen tapahtuu siten, että kun syylarit tyhjät niin täytät niin paljon kuin sinne nestettä menee. Sitten kone käyntiin ja annat käydä rauhassa, jolloin huomaat että syylärin täyttöaukosta alkaa nousemaan ilmakuplia. Sit aina täyttelee niin kauan et sitä ilmaa ei enään tule.. Ilmaamista voi avustaa puristelemalla syylärin letkuja joissa nesteet kiertää. Muista täyttää myös paisuntasäiliö..
Äläkä pyytele anteeks
e: typot pois.
Honda VTR1000F
Juurikin näin. Osoittaa viisautta kun kysyyy ensin ja toimii sitten, jos/kun on epävarma. Itekkin tulee vielä kyseltyä kaikenlaista vaikka jonkun verran on tullut roplattua mopoja.*(RBA @ Huhti. 23 2011,11:56) kirjoitti
![]()
-Bmw S1000RR 2021-
http://www.jaha.fi/
kantsii huuhdella puhtaalla vedellä ennenkuin laittaa uudet nesteet sisään. pieni vaiva
"My final offer is this: nothing"
-Il Bastardo-
Parikin kertaa jos vaihtaa nesteen väriä laadukkaampiin kuin vihreään(fiuri @ Huhti. 23 2011,17:59) kirjoitti
1300cc Suzuki
juu tuskin mitään haittaa vaikka huuhutelis oikein tarkoitukseen sopivalla aineella!?(Roadkill @ Huhti. 23 2011,19:01) kirjoitti
Mun tube kanava:
SSA Motors Finland
Instagram:
ssamotorsfinland
motulin inugel hyvä ns. valmis neste, jos itse lantraat niin käytä tislattua vettä(akkuvesi)
Dr650rse
Hyvä tuote ja helppo. Itse laitoin tuota viimeksi.(JuhaE @ Huhti. 23 2011,19:13) kirjoitti
Aika jännä kun hinta viime syksynä 4,9e/L nykyään 7,9e/L (mätänet)
Hyvin noussu hinta![]()
1300cc Suzuki
Ihan mielenkiinnosta kyselen että mistä huomaa että on laadukkaampaa jäähdytin nestettä pyörässä? Mie oon luullu että kuhan lämmöt pysyy sopivana eikä nesteet jäädy niin on hyvää mutta ei vissiin?(UMAS @ Huhti. 23 2011,19:10) kirjoitti
Lämmöt saa pysymään sopivana ihan vaikka pelkällä vedelläkin.. Jäätyminen miinus.(paukku125 @ Huhti. 23 2011,20:18) kirjoitti
Korroosionesto, vaihtoväli yms. vihreä--->sininen--->punainen.
Jos se mitä sulla pyörässäs on hyvää sun mielestä niin silloinhan se on hyvääSuosittelin lähinnä sen takia parempaa nestettä että esimerkiksi nesteenvaihdon yhteydessä on helpompi päivittää parempiin luokituksiin omaaviin nesteisiin.
Esim kaikki vihreät nesteet ei sovellu alumiinimoottoreille![]()
1300cc Suzuki
Jaa, mistä lähtien???(Roadkill @ Huhti. 24 2011,16:05) kirjoitti
Elämä etenee, ei aina kivaan suuntaan, mutta etenee kuitenkin!
Ei riemulla rajaa, kun Kawalla ajaa!
Kawasaki Gpz1000RX
Kawasaki ZG 1200
Lue tuoteselosteita ja hämmästy.(VOGON @ Huhti. 25 2011,02:45) kirjoitti
Todennäköisemmin se kieltoteksti löytyy purkista jossa myydään vihreää jäähdytinnestettä.
1300cc Suzuki
Onko noiden litkujen välillä tehty vertailuja lämmönjohtavuudesta / lämpökapasiteetista ?
Kaveri tuossa kertoi että kun vaihtoi busaan punaset "laatunesteet" flektit ei esim. helteellä kaupungissa pyöri enää läheskään niin paljoa. Sen puoleenhan vois vaihtaa kyllä itsekin parempiin, jos noin siis aidosti oikeesti on.
-k-![]()
<KTM 1290 Superadventure S -23>
'The Man who invented "autocorrect", has passed away, Restaurant in piece.'
SS1000 -2010
SS2000F -2011
ei se hondan oma neste ainakaan mun muistin mukaan punaista ole...?
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)