Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    Moro,

Jo muutaman päivän olen talven jäljiltä ollut huomaavinani että tallissa tuoksuu bensa...

Tänään asia selvisi... CBR:n tankki vuotaa yläkiinnikkeitten niittauksista...ts. kappale joka on kiinnitetty niiteillä tankkiin ja jossa on kiinnikkeet itse runkoon. Onko kenelläkään ollut moista ja miten on korjattu?
    yhessä 80-luvun kawassa oli. ostin käytetyn ehjän tankin. erikoishitsaukset ehkä tekevät sellaisen korjauksen, mutta en silloin saanut niitä suostumaan tattiksella käydessäni. pelkäsivät, että pamahtaa silmille se tankki.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
    Tankki täyteen vettä sillai, että vain hitsattava kohta jää niukin naukin pinnan yläpuolelle. Silloin ei räjähdä. Ainakaan paljoa.

Mutta käytetyn tankin ostaminen on varsin hyvä vaihtoehto.
  4.  
    Pese huolelisesti tankki vedellä moneen kertaan ja sitten vie hyvälle hitsarille jolla on tig tai kaasu hitsi niin alkaa pitämään ja pane sitten por pastaa vielä sauman päälle niin avot tuli hyvä. Migillä ei tahdo pensan pitävää saumaa saada kun pieniä huokosia *tahtoo aina jäädä saumaan.
    * * * * * Voi olla myös että hitsari itse haluaa pestä tankin kun ei ehkä sinun pesuun luota? *http://www.mobitive.com/porpatch.html Toinen millä vois saada pitämään olis epoksiliima jos haluat niin sanotun pikakorjauksen tehdä?

Jensen.