Hello kaikille,
Eilen tuli pikku rosmo meikäläisen talliin. ( ensimmäinen koskaan omistamani pyörä )
Pyörän katteissa pieniä kiven iskemiä, joita edellinen omistaja korjannut tökerösti ns. katteiden värillä.
Laitan paremmat itse!!
Mikä on värikoodi vm.1999 punaiselle GSF 600 S rosmolle ja mistä kannattaisi kysellä ed. mainittua väriä. Asun itse Tampereella, joten mieluiten joku hyvä( ja halpa ) maalitarvike liike tästä lähialueelta kiinnostaisi.
Suzuki GSF 600 S vm.1999
Turhaaa aliarvioda edellisen omistajan yritystä korjata kiveniskuja, on kumminkin yrittänyt. Joka omallla tavallaan on turhaa, koska muovi ei ruostu. Nythän itse olet erehtymässä samaan korjaukseen... Punainen väri jostain kumman syystä haalenee huomattavasti verrattuna muihin väreihin, niin jos värikoodilla haet maalia, niin se ei sovi pistepaikkaukseen. Joten lopputulos ei hivele silmiä. Maalauta koko kate, jos siltä tuntuu, lopputulos on varmasti parempi.(Nude78 @ Huhti. 21 2011,23:18) kirjoitti
Halpa punainen löytyy miranol -purkista![]()
Tähän monet kirjoittaa pyörähistoriaansa.
Niin mäkin. ...Ne on kaikki olleet nopeita ;D
Speed kills..........but only the dumb and the inexperienced!
Jos pyörä on hankittu ajamista varten niin homma vaikuttaa aika turhalta.
Olisihan se tietysti hetken priiman näköinen, mutta kova homma, jos meinaa sen sellaisena pitää.![]()
Taidatte äijät olla oikeassa!!!
Ei tätä prätkää ole ostettu miksikään näyttely vehkeeksi!!
Kovaa ajoa se vaatii, ei siinä vauhdissa mitään maalipaikkoja kerkiä katteleen.![]()
Suzuki GSF 600 S vm.1999