Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 55:een 55:sta
  1. #31
    Ikävä tapahtuma näin ajokauden alussa. Tuosta oudon kuuloisesta puhalluksesta tulee mieleen se, että ratti- tai tässä tapauksessa tankojuoppo on aina automaattisesti syyllinen kolariin. Ehkäpä tässä tarkistettiin siis normaalisti syyttömän, eli perään ajetun kuljettajan ajokunto ja kun se oli kunnossa, syy oli automaattisesti peräänajajassa.

    Tai sitten se toinen kuljettaja vain unohtui puhalluttaa/se jäi huomioimatta. Mistä noita tietää...

    Toivottavasti saat pyöräsi kuitenkin nopeasti taas ajokuntoon
    <p>Honda VFR 800 -99</p>
  2. #32
    Lainaa (Ankka @ Huhti. 18 2011,17:20) kirjoitti
    *Tuosta oudon kuuloisesta puhalluksesta tulee mieleen se, että ratti- tai tässä tapauksessa tankojuoppo on aina automaattisesti syyllinen kolariin. *Ehkäpä tässä tarkistettiin siis normaalisti syyttömän, eli perään ajetun kuljettajan ajokunto ja kun se oli kunnossa, syy oli automaattisesti peräänajajassa.

    Tai sitten se toinen kuljettaja vain unohtui puhalluttaa/se jäi huomioimatta. *Mistä noita tietää...
    Tankojuoppo? oliko tässä kolarissa joku osallinen polkupyörällä?
    ja Fourstroke ei ole vielä vastannut (tai ainakaan minä en ole huomannut) polip:in kysymykseen Onko tosiaan niin ,että peräänajajaa ei puhallutettu missään vaiheessa?? vai oliko vaan niin, että syytön puhallutettiin ensin...
    Tärkeintä ei ole se, mitä tietää, vaan se mikä juolahtaa päähän juuri oikealla hetkellä...
  3. #33
    Lainaa (Akiva @ Huhti. 18 2011,14:25) kirjoitti
    Lainaa (vetomies @ Huhti. 18 2011,13:19) kirjoitti
    Jokohan noista alkaisi löytyä joku yhteinen nimittäjä vai haetaanko lisää otoksia?
    Kameravalvonnan puute.
    Syy on autokauppiaissa kun ne myyvät naisille yliohjautuvia autoja
  4. #34
    Lainaa (same @ Huhti. 18 2011,14:18) kirjoitti
    Pakko sanoa.

    Ei tullu mieleen laittaa mitään lappua jalan alle?!
    Tuli, mutta vain aavistuksen liian myöhään. Minulla jopa on sellainen läpyskä valmiina takaboksissa juuri vastaavia alustoja varten, mutta eihän sitä nyt ajatellut että OMA piha olisi noin petollinen kun ei se skootteri ennenkään siinä ole kaatunut. Menkööt kevätriehan ja ajattelemattomuuden piikkiin, seuraava kaato (ja aivan varmasti sellainenkin tulee) on jo oma moka.

    /MarcusB
    nyt: Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08
    ennen: Tunturi Supersport -84, Hondat VF750F -83, VFR750F -93, XR400R -98, VTR1000F -02, CBR1100XX -00
    "I hope for nothing, I fear nothing, I am free"
  5. #35
    Lainaa (tonttuj @ Huhti. 17 2011,21:10) kirjoitti
    Jos polliisi tulee paikalle, kannattaa pyytää yksi kipale itselleen polliisin paikan päällä täyttämästä kenttälomakkeesta, se helpottaa jälkiselvittelyjä ja siitä myös ilmenee osapuolien seulontapuhallukset.
    Jos on pienikin epäilys, niin poliisi paikalle.
    Jos vastapuoli ei tee vahinkoilmoitusta vakuutusyhtiöön, niin siinähän makselet omasta kaskosta tai lompakosta. Mitään et mahda, kun vakuutusyhtiön mielestä mitään ei ole tapahtunut ja sieltä ei heru laskutusklupaa.
    Jos poliisi oli paikalla, niin vastapuolen vakuutusyhtiölle kelpaa poliisin raportti tapahtuneesta, jolloin vastapuolen kuuleminen / ilmoitus ei ole enää pakollinen ja homma etenee.
  6. #36
    Voihan vitja näitä kommentteja_ nainen..sitä..nainen..tätä-poijaat ..kele.. mikä on prosenttiosuus vahingoissa ... kele... sentään...
    en sano mittään
    Honda CBR 1000, Magna 1100 Kawa ZR7s, BT1100, XJR1300,Triumph Speedmaster 900
  7. #37
    Lainaa (Ampparix @ Huhti. 18 2011,23:08) kirjoitti
    Voihan vitja näitä kommentteja_ nainen..sitä..nainen..tätä-poijaat ..kele.. mikä on prosenttiosuus vahingoissa ... kele... sentään...
    en sano mittään
    Meinaat sitte, et on huutava vääryys kun naisiltakin on
    kännykkään puhuminen ajaessa kiellettyä..... ?

    Onhan naisella kuitenkin tippaleipäaivot ja tarina kertoo hänen myös kykenevän ongelmitta monen asian tekemiseen yhtäaikaisesti......

    Onhan se nyt kohtuutonta vaatia että moisessa huiskeessa täytyisi sitten vielä kaiken lisäksi pitää nenä ns. menosuuntaan.... ... kyyllä... .

    Otetaan ihan "askel askeleelta"....

    Auto liikkuu eteenpän.... nenä eteenpäin... eli menosuuntaan...

    Ihan näin vaan putkiaivoheimon logiikalla tulis mieleen
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  8. #38
    Syksyn viimeinen pitkäajolenkki päättyi melkein samalla,pysähdyin 232 merkkin kohdalla ja seuravaksi tunnen kun mopo jatkaa matkaa kaatuen katuun.
    Auto oli kyllä huomannut minut, mutta kuljettaja katsoi vasemalle ja samaan aikaan oli lapsi takapenkillä sanonnut jotain? ja isänntä unohti minut.
    Onneks ei käynnyt mitenkään ja sattuikin Moottoripyöräliikkeen edustaja(FRANK NYMAN) ajamaan ohi jolloin oli silminnäkijä ja nostaja.
    Paperit tehtiin ja ja talven aikan mopon kolhut korjattu
  9. #39
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (BadToThe Bone @ Huhti. 19 2011,00:25) kirjoitti
    Lainaa (Ampparix @ Huhti. 18 2011,23:08) kirjoitti
    Voihan vitja näitä kommentteja_ nainen..sitä..nainen..tätä-poijaat ..kele.. mikä on prosenttiosuus vahingoissa ... kele... sentään...
    en sano mittään
    Meinaat sitte, et on huutava vääryys kun naisiltakin on
    kännykkään puhuminen ajaessa kiellettyä..... ?

    Onhan naisella kuitenkin tippaleipäaivot ja tarina kertoo hänen myös kykenevän ongelmitta monen asian tekemiseen yhtäaikaisesti......

    Onhan se nyt kohtuutonta vaatia että moisessa huiskeessa täytyisi sitten vielä kaiken lisäksi pitää nenä ns. menosuuntaan.... ... kyyllä... .

    Otetaan ihan "askel askeleelta"....

    Auto liikkuu eteenpän.... nenä eteenpäin... eli menosuuntaan... * * *

    Ihan näin vaan putkiaivoheimon logiikalla tulis mieleen *
    Sitähä se miehen elämä on.. koko ajan on toive päällä että tulis nainen päälle, ja sitet kon se tulee niin on mopo rikki.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  10. #40
    Lainaa (shyhander @ Huhti. 19 2011,00:43) kirjoitti
    Sitähä se miehen elämä on.. koko ajan on toive päällä että tulis nainen päälle, ja sitet kon se tulee niin on mopo rikki.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  11. #41
    Lainaa (Fubar @ Huhti. 17 2011,15:32) kirjoitti
    Edessäni seisoo Peugeot kangoo pikkupaku, huomaan kun valot vaihtuvat vihreiksi, polkaisen vaihteen päälle ja valmistaudun lähtemään liikkeelle, kun tuon pienen ihanan pösön kuski tekee jotain odottamatonta... Laittaa pakin päälle ja lähtee peruuttamaan!!!
    Valitettava tapaus sinänsä...

    Olisiko kunnon tyytistä (äänimerkinantolaitteesta) ollut po. tapauksessa apua...?

    Näitä kunnon tyyttejähän on olemassa.

    Lienee saman problematiikan äärilaidoista kyse, kun puhutaan pakoäänistä ja moottoripyörien tyyteistä (äänimerk jne.).
    Koettavat penteleet tehdä mobot niin hiljaisiksi, ettei niitä kuule. Ei pauku pakoväylä eikä tyytti kuulu mihinkään...

    Päivitettävä molemmat. Jo rupeaa tilaa syntymään, jahka tyytyttää ja/tai antaa jenkaa...

    nimim. koettu ja todettu*

    -jami
    Honda CB 125 Twin (1978) 1978 - 1980
    Suzuki GS 500 E (2000) 2006 - 2007
    'Hilja' ('Modesty' in english...) Honda VFR Vtec (2004) 2007 -
  12. #42
    Lainaa (lario @ Huhti. 18 2011,23:00) kirjoitti
    Jos on pienikin epäilys, niin poliisi paikalle.
    Jos vastapuoli ei tee vahinkoilmoitusta vakuutusyhtiöön, niin siinähän makselet omasta kaskosta tai lompakosta. Mitään et mahda, kun vakuutusyhtiön mielestä mitään ei ole tapahtunut ja sieltä ei heru laskutusklupaa.
    Jos poliisi oli paikalla, niin vastapuolen vakuutusyhtiölle kelpaa poliisin raportti tapahtuneesta, jolloin vastapuolen kuuleminen / ilmoitus ei ole enää pakollinen ja homma etenee.
    Vahinkoilmoitus ei ole kummallekaan osapuolelle missään pakollinen.

    Syytöntä osapuolta se usein suojaa omien oikeuksien puolelta, syyllisen vastapuolen osalta se rajoittaa korvausvastuuta, koska turhan usein syytön "rahastaa" ja korjauttaa vahinkotapahtumaan liittymättömiä asioita/vaurioita syyllisen piikkiin.

    Jos syyllinen ei tee vahinkoilmoitusta, myös sen syyttömän osapuolen tekemä vahinkoilmoitus riittää ja vauriot korvataan syyllisen liikennevakuutuksesta.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  13. #43
    Lainaa (tonttuj @ Huhti. 19 2011,19:57) kirjoitti
    Lainaa (lario @ Huhti. 18 2011,23:00) kirjoitti
    Jos on pienikin epäilys, niin poliisi paikalle.
    Jos vastapuoli ei tee vahinkoilmoitusta vakuutusyhtiöön, niin siinähän makselet omasta kaskosta tai lompakosta. Mitään et mahda, kun vakuutusyhtiön mielestä mitään ei ole tapahtunut ja sieltä ei heru laskutusklupaa.
    Jos poliisi oli paikalla, niin vastapuolen vakuutusyhtiölle kelpaa poliisin raportti tapahtuneesta, jolloin vastapuolen kuuleminen / ilmoitus ei ole enää pakollinen ja homma etenee.
    Vahinkoilmoitus ei ole kummallekaan osapuolelle missään pakollinen.

    Syytöntä osapuolta se usein suojaa omien oikeuksien puolelta, syyllisen vastapuolen osalta se rajoittaa korvausvastuuta, koska turhan usein syytön "rahastaa" ja korjauttaa vahinkotapahtumaan liittymättömiä asioita/vaurioita syyllisen piikkiin.

    Jos syyllinen ei tee vahinkoilmoitusta, myös sen syyttömän osapuolen tekemä vahinkoilmoitus riittää ja vauriot korvataan syyllisen liikennevakuutuksesta.
    Kokemuksesta voin sanoa, että väittämä ei pidä paikkaansa. Nimimerkillä: Kulkupeli lunastukseen, vastapuoli ei tee vahinkoilmoitusta, eikä vakuutusyhtiölle kelpaa poliisin todistukset tai rikosilmoitukset, rahat omasta kaskosta ja vakuutusyhtiön lakimies hoitaa asian käräjillä. Vastapuolena ison sähköyhtiön käytössä oleva leasingkulkuneuvo.
    Punainen Honda VFR 750F -90 -> Honda VTR 1000F -97 -> Aprilia SL 1000 Falco -00
    V2 = Voima + Vääntö
  14. #44
    Lainaa (Topo68 @ Huhti. 19 2011,22:44) kirjoitti
    Kokemuksesta voin sanoa, että väittämä ei pidä paikkaansa. Nimimerkillä: Kulkupeli lunastukseen, vastapuoli ei tee vahinkoilmoitusta, eikä vakuutusyhtiölle kelpaa poliisin todistukset tai rikosilmoitukset, rahat omasta kaskosta ja vakuutusyhtiön lakimies hoitaa asian käräjillä. Vastapuolena ison sähköyhtiön käytössä oleva leasingkulkuneuvo.
    Kokemuksesta voin sanoa että väittämä pitää paikkansa.
    Nimimerkillä: Käsitellyt satoja vahinkoilmoituksia.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  15. #45
    Lainaa (tonttuj @ Huhti. 20 2011,05:14) kirjoitti
    Lainaa (Topo68 @ Huhti. 19 2011,22:44) kirjoitti
    Kokemuksesta voin sanoa, että väittämä ei pidä paikkaansa. Nimimerkillä: Kulkupeli lunastukseen, vastapuoli ei tee vahinkoilmoitusta, eikä vakuutusyhtiölle kelpaa poliisin todistukset tai rikosilmoitukset, rahat omasta kaskosta ja vakuutusyhtiön lakimies hoitaa asian käräjillä. Vastapuolena ison sähköyhtiön käytössä oleva leasingkulkuneuvo.
    Kokemuksesta voin sanoa että väittämä pitää paikkansa.
    Nimimerkillä: Käsitellyt satoja vahinkoilmoituksia.
    Ilmeisesti et ole kummankaan, minun tapuksessani olleen, vakuutusyhtiön edustaja.
    Vai sinäkö se soitit ja ilmoitit olevasi ostamassa minulta autoa (et lunastamassa vastaavan, vastaavilla tehdasvarusteilla olevan auton hinnalla) ja rupesit tinkaamaan hintaa alas, koska nettiautosta saa yksityiseltä lähes vastaavan siihen tiettyyn hintaan.
    Punainen Honda VFR 750F -90 -> Honda VTR 1000F -97 -> Aprilia SL 1000 Falco -00
    V2 = Voima + Vääntö
  16. #46
    Lainaa (kawabata @ Huhti. 17 2011,19:06) kirjoitti
    no se X? miten se meni?
    eikös se X ole keskisuomen tunnus, muistaakseni..

    ja hätäkeskus tilaa hinausauton vasta sitten, kun poliisi sitä pyytää, ei suoraan, erinäisistä syistä johtuen.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  17. #47
    Tasapuolisuuden vuoksi kotona pitää tulla naisen päälle, varsinkin jos on punaiset valot.
    08 EXC-R 450 * 10 SM R 990 (ex) * 10 SMC 690 (ex) * 06 GSX-R 1000 (ex) * 05 exc 525 (ex) * 03 636 (rip)
  18. #48
    Lainaa (tonttuj @ Huhti. 20 2011,05:14) kirjoitti
    Lainaa (Topo68 @ Huhti. 19 2011,22:44) kirjoitti
    Kokemuksesta voin sanoa, että väittämä ei pidä paikkaansa. Nimimerkillä: Kulkupeli lunastukseen, vastapuoli ei tee vahinkoilmoitusta, eikä vakuutusyhtiölle kelpaa poliisin todistukset tai rikosilmoitukset, rahat omasta kaskosta ja vakuutusyhtiön lakimies hoitaa asian käräjillä. Vastapuolena ison sähköyhtiön käytössä oleva leasingkulkuneuvo.
    Kokemuksesta voin sanoa että väittämä pitää paikkansa.
    Nimimerkillä: Käsitellyt satoja vahinkoilmoituksia.
    Voin kyllä väittää, että 99,99 prosentissa tapauksissa tarvitaan syylliseltä osapuolelta ilmoitus ennen kuin korvauksia heruu.

    Kerropas vielä miten se vakuutusyhtiö osaa korvauksia maksella, jos heillä ei ole tieto vahingosta?

    Nim. tuhansia vahinkoilmoituksia käsitellyt ja satoja epääviä korvauspäätöksiä kirjoitellut.
    Yamaha YZF-R1 -03
    Suzuki GSX-R -93
    Kawasaki ZX-6R Ninja
    Suzuki GSX-R 1000 K9
  19. #49
    Lainaa (Fourstroke @ Huhti. 17 2011,16:16) kirjoitti
    Saa nähdä kuinka kauan saa odotella että pääsee taas ajamaan.

    Mahtaakohan menetetyiltä ajopäiviltä saada vakuutusyhtiöltä jonkinnäköisiä korvauksia tai korvaavaa menopeliä tilalle kun syyllinen on tehnyt vahinkoilmoituksen? Juuri makselin näiltä ajoilta vakuutuksenkin. Itselläni on IF. Kysyivät ainakin puhelimessa että "onko teillä toista toimivaa autoa?" -sanoin että kyseessä oli moottoripyörä niin asia vähänniinkuin jäi sikseen ja jatkoimme muista seikoista keskustelua.

    Viimevuonna sai odotella pari kuukautta inssien lakon takia kortin saantia, tänävuonna sitten näin. Kyllä muuten sylettää.
    Jos sinulla ei ole autoa katsotaan ensisijaiseksi liikennevälineeksi moottoripyörä ja silloin saa jos taas sinulla on auto etkä ole erikseen ilmoittanut että moottoripyörä on ensisijainen liikenneväline, niin et saa. Se että auto on seisonnassa ei vaikuttanut asiaan positiivisen tuloksen saamiseksi. Näin asia meni viitisen vuotta sitten. Tosin en tiedä onko asia muuttunut. Mikäänhän ei estä kokeilemasta miten on. Se
    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08


    m 72 projekti
  20. #50
    Lainaa (Rooroo @ Huhti. 20 2011,20:46) kirjoitti
    Voin kyllä väittää, että 99,99 prosentissa tapauksissa tarvitaan syylliseltä osapuolelta ilmoitus ennen kuin korvauksia heruu.

    Kerropas vielä miten se vakuutusyhtiö osaa korvauksia maksella, jos heillä ei ole tieto vahingosta?

    Nim. tuhansia vahinkoilmoituksia käsitellyt ja satoja epääviä korvauspäätöksiä kirjoitellut.
    Jos olet todellakin tehnyt lainauksessa olleita asioita, tiedät varmastikin että toisen osapuolen tekemä vahinkoilmoitus riittää.
    Se tieto tulee nimenomaan vahingosta toiselta osapuolelta.
    Vakuutuksenottajalla (esim sillä syyllisellä) on täysi oikeus hiljaisesti luopua omista oikeuksistaan, olemalla täyttämättä mitään selvitystä vahingosta.
    Oikeuksistaan luopuminen ei millään tavalla estä myönteisen korvauspäätöksen tai myöskään kieltävän korvauspäätöksen syntymistä.
    Asiassa annettu selvitys riittää päätöksen tekoon.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  21. #51
    Lainaa (tonttuj @ Huhti. 20 2011,21:17) kirjoitti
    Lainaa (Rooroo @ Huhti. 20 2011,20:46) kirjoitti
    Voin kyllä väittää, että 99,99 prosentissa tapauksissa tarvitaan syylliseltä osapuolelta ilmoitus ennen kuin korvauksia heruu.

    Kerropas vielä miten se vakuutusyhtiö osaa korvauksia maksella, jos heillä ei ole tieto vahingosta?

    Nim. tuhansia vahinkoilmoituksia käsitellyt ja satoja epääviä korvauspäätöksiä kirjoitellut.
    Jos olet todellakin tehnyt lainauksessa olleita asioita, tiedät varmastikin että toisen osapuolen tekemä vahinkoilmoitus riittää.
    Se tieto tulee nimenomaan vahingosta toiselta osapuolelta.
    Vakuutuksenottajalla (esim sillä syyllisellä) on täysi oikeus hiljaisesti luopua omista oikeuksistaan, olemalla täyttämättä mitään selvitystä vahingosta.
    Oikeuksistaan luopuminen ei millään tavalla estä myönteisen korvauspäätöksen tai myöskään kieltävän korvauspäätöksen syntymistä.
    Asiassa annettu selvitys riittää päätöksen tekoon.
    Kuten sanoin, pienessä osassa tapauksista voidaan vahinkokäsittely saattaa loppuun ainoastaan syyttömän osapuolen kertomuksella. Useimmiten kuitenkin vakuutusyhtiö kaipailee sitä "syyllisen" osapuolen kertomusta, tai muuta luotettavaa selvitystä vahingon kulusta. Muussa tapauksessa vahinkoja voitaisiin hakea kohtuu mielivaltaisesti milloin minkäkin ajoneuvon vakuutuksesta.

    Tiedän kyllä mitä ajat takaa tässä.
    Yamaha YZF-R1 -03
    Suzuki GSX-R -93
    Kawasaki ZX-6R Ninja
    Suzuki GSX-R 1000 K9
  22. #52
    Lainaa (Ampparix @ Huhti. 18 2011,23:08) kirjoitti
    Voihan vitja näitä kommentteja_ nainen..sitä..nainen..tätä-poijaat ..kele.. mikä on prosenttiosuus vahingoissa ... kele... sentään...
    en sano mittään
    Ei millään pahalla, kyllä naiset koheltavat liikenteessä liiankin kanssa. Tämän olen huomannut sekä omin silmin että onnettomuusuutisista. Varsinkin nuoret naiset ovat aika lailla huolettomia kuskeja, ajetaan kovaa eikä paljoa sivuille vilkuilla. Autolla sivutieltä päätiellä ajavan motoristin eteen tuleva on liian usein nainen ja noissa tilanteissa sattuu yleensä kovaa.
    Veikkaan että prosenttiosuus onnettomuuksien aiheuttamisista on naisilla isompi kuin miehillä. Kuka tämän sitten voisi "todistaa" tai kumota, en tiedä?
  23. #53
    Lainaa (S.Telvio @ Huhti. 21 2011,09:18) kirjoitti
    Veikkaan että prosenttiosuus onnettomuuksien aiheuttamisista on naisilla isompi kuin miehillä. Kuka tämän sitten voisi "todistaa" tai kumota, en tiedä?
    Liikennevakuutuskeskuksen sivulta ainakin löytyy tilastoja aiheesta. 72 % kaikista kolareista vuonna 2009 olivat miesten aiheuttamia. Siihen tilasto ei kuitenkaan ota kantaa, kuinka paljon enemmän mieskuskeja naisiin verrattuna liikenteessä on.. *Sellaistakin tilastot ovat joskus väittäneet, että naiset aiheuttavat enemmän ns. paikallaan tapahtuvia kolareita (esim. parkkipaikat) ja miehet sitten vauhdissa tapahtuvia kolareita, joissa luonnollisesti on yleensä hieman vakavammat seuraamukset. Mutta siis eivät ne naiset niin pahoja ole kuin te pojat luulette! *
    Yamaha FZ6-S 2004
  24. #54
  25.  
  26. #55
    heh mun viime kausi päätty vähän vastaavasti. lokakuun alussa aamuruuhkan aikaan käännyin punaisten vaihuttua vihreiksi oikeelle ja olin jo ihan eteenpäin menossa, kun pyörä tuntu leikkaavan kiinni ja kaatusin oikeelle kylelle. sen verran ehti tajuta et olin heittäny jalat polkimilta ja yritin pitää pyörää pystyssä ja jotenkin kompuroin polvilleni tielle enkä jääny pyörän alle. pien vilkasu taakse kerto takapyörän kadonneen ja auton etupuskurin tulleen tilalle. eli mun päälle ajettiin kerpele! kuskina oli vanhempi mies, jonka vaimo tuijotti muo autosta silmät suurina ja naama valkeena. kun mies tuli kyselee miten kävi en pystyny muuta kuin hyppimään tasajalkaa vieressä ja karjumaan että kato mis kunnos mun pyörä on. vähän ehkä meni överiks mut otti niin pirusti kupoliin etten muista koska viimeks.. ukkeli soitti sit apuvoimia ja joku ystävällinen köriläs pysähty autolla viereen ja tuli mitään sanomatta repimään pyörän auton alta ylös ja talutti pyörätielle. ei meinaan päälleajajan kanssa saatu sitä liikkuu mihkää. paikalle tuli poliisit siviilipakulla ja ambulanssi ja paloauto, oli vähän suuremman kolarin makua kun niin paljon trafiikkia + muun liikenteen vilkkaus. mulle tehtiin tsekkaus lanssissa ja kysyttiin että sattuuko, sanoin että henkisesti mutta enköhän mä pärjää. joku sitten soitti paikallisen hinauspalvelun, paloautotyypit siivos muoviromun ym. tieltä ja poliisit täytteli papereita ukkelin vakuutellessa että kaikki oli täysin hänen vikaansa, niinku olikin. lopulta kävelin sitten kaverille ja myöhemmin dösällä kotiin, olin meinaan parin sadan kilsan päässä kotoa reissussa. olkapää meni mustaks ja sääret samoin mut muuten ei tosiaan sattunu mitään. itselleni. prätkä tuli vihdoin ja viimein viime kuussa huollosta, uusiks meni vähän sitä sun tätä mut ihan toimivan ne siitä sai ja tosiaan tuunauksineen päivineen entisen veroisen. ja eipä tarvinu paljon miettii saati maksaa talvisäilytystä, jos nyt jotain positiivista tästäkin yrittää löytää
    Kawasaki Z750
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12