Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
    Onko kellään kokemusta etustefan vaihdosta tl1000s:ään
    Onnistuuko tuo ilman noita huoltomanuaalissa mainittuja "special" työkaluja?
    Kannattaa katsoa yleistä tekniikka foorumia. Sielä on varmaan miljoona aihetta aiheeseen liittyen.

Ja voisin väittää ettet tartte mitään erikoisia työkaluja.

Jos on purkanut yhet iskarit niin osaa purkaa kaikki iskarit. Ei ne ole niin erillaisia erimerkkien kohalla.
    Lainaa (willik @ Huhti. 15 2011,22:09) kirjoitti
    Kannattaa katsoa yleistä tekniikka foorumia. Sielä on varmaan miljoona aihetta aiheeseen liittyen.

Ja voisin väittää ettet tartte mitään erikoisia työkaluja.

Jos on purkanut yhet iskarit niin osaa purkaa kaikki iskarit. Ei ne ole niin erillaisia erimerkkien kohalla.
    On siinä kyllä se, että USD on ihan eri kuin tavallinen.
    Turkulainen kiintiöpaha Ouzi:n avatar
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Dec 2007
    Turku
    MotOrg ry jäsen
    Ei siinä erikoistyökaluja tarvitse mutta mekaanisesti orientointunut kaveri siinä kannattaa olla. Itse vaihdoin stefat pari vuotta sitten ja pultti pyssyn siihen tavitsi. Laita YV:tä jos haluat tehtaan korjausmanuaalin.
    TL1000R -00 InMaking
    TL1000S -99 Kadulle
    GSXR600 -08 Radalle
    GSX1300R -02 EX
    Suzuki DR650 -99 EX
    RSV1000R -04 EX
    En oikein ymmärrä tuota työkalujen merkitystä vähättelevää asennetta. *Pyörään kyllä hommataan kaikenlaista turhanpäiväistä tingentangelia mutta muutaman kympin *työkaluissa pihistellään.

Usd-keulan stefan ja öljyjen vaihdossa olisi hyvä olla vähintään jousen puristustyökalu ja kiila sekä mittaruisku. *Jos jostain tinkisin niin sen alapään antaisin olla kiinni. *Tokihan se pulttipyssyllä lähtee mutta jos edellinen kaiffari on sen myös kiinnittänyt pulttipyssyllä niin sieltä voi lähteä myös jotain muuta.

Jos haluat että siitä etupäästä tulee sellainen kuin valmistaja on sen suunnitellut niin se jousi on siitä irroitettava ja öljyn taso mitattava millilleen oikein. Tokihan sen jousen saa siitä puristettua jollain muullakin mutta oikealla työkalulla se onnistuu helposti ja ilman vahinkoja.

Alkuperäiset suskan työkalut maksaa maltaita mutta ainakin ebaysta niitä on löytynyt melko edullisesti ja moni on tehnyt vastaavat työkalut itse. *Sen mittaruiskun löytää bilteemasta.
    Lainaa (ouzi @ Huhti. 16 2011,08:13) kirjoitti
    Ei siinä erikoistyökaluja tarvitse mutta mekaanisesti orientointunut kaveri siinä kannattaa olla. Itse vaihdoin stefat pari vuotta sitten ja pultti pyssyn siihen tavitsi. Laita YV:tä jos haluat tehtaan korjausmanuaalin.
    Et siis tarvinnut tuota 09940-30221 Front fork damper rod holder työkalua ollenkaan vai teitkö sen itse?

Huomaat varmaan että olen aika uusi näissä asioissa
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Dec 2007
    Turku
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Geronimo @ Huhti. 16 2011,11:22) kirjoitti
    En oikein ymmärrä tuota työkalujen merkitystä vähättelevää asennetta. *Pyörään kyllä hommataan kaikenlaista turhanpäiväistä tingentangelia mutta muutaman kympin *työkaluissa pihistellään.

Usd-keulan stefan ja öljyjen vaihdossa olisi hyvä olla vähintään jousen puristustyökalu ja kiila sekä mittaruisku. *Jos jostain tinkisin niin sen alapään antaisin olla kiinni. *Tokihan se pulttipyssyllä lähtee mutta jos edellinen kaiffari on sen myös kiinnittänyt pulttipyssyllä niin sieltä voi lähteä myös jotain muuta.

Jos haluat että siitä etupäästä tulee sellainen kuin valmistaja on sen suunnitellut niin se jousi on siitä irroitettava ja öljyn taso mitattava millilleen oikein. Tokihan sen jousen saa siitä puristettua jollain muullakin mutta oikealla työkalulla se onnistuu helposti ja ilman vahinkoja.

Alkuperäiset suskan työkalut maksaa maltaita mutta ainakin ebaysta niitä on löytynyt melko edullisesti ja moni on tehnyt vastaavat työkalut itse. *Sen mittaruiskun löytää bilteemasta.
    En vähättele niiden tarvetta, en toki, mutta ilmankin se onnistuu.

Ja mitä huoltoon öljymääriin y.m. tulee on öljynpintaruisku ja mitta-astiat melkeinpä välttämättömät.

Jousen saa pois ilman puristimia, tosin ensikerralla käytän puristinta ja olen hommannut muutkin asialliset työkalut.
    On se senverran kypsää touhua...
    TL1000R -00 InMaking
    TL1000S -99 Kadulle
    GSXR600 -08 Radalle
    GSX1300R -02 EX
    Suzuki DR650 -99 EX
    RSV1000R -04 EX
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Dec 2007
    Turku
    MotOrg ry jäsen
    Tuossa on kuvalliset ohjeet sisältäen kaiken mitä voit niille tehdä,
    sekä Tee-Se-Itse työkaluja sivun alalaidassa...
    TL1000R -00 InMaking
    TL1000S -99 Kadulle
    GSXR600 -08 Radalle
    GSX1300R -02 EX
    Suzuki DR650 -99 EX
    RSV1000R -04 EX
  10.  
    Lainaa (ouzi @ Huhti. 17 2011,11:55) kirjoitti
    Tuossa on kuvalliset ohjeet sisältäen kaiken mitä voit niille tehdä,
    sekä Tee-Se-Itse työkaluja sivun alalaidassa...
    Kiitos kovasti neuvoista! Kyllä nyt pitäisi onnistua ja pääsee aloittamaan ajokauden