Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    saiskohan 650 strommiin tulpanhatut jostain suzukin hintaa edullisemmin.kahden hatun hinta oli muistaakseni n70 euroo.2005 mallin pyörä.ja johtoja en saanu irti puolalta ainakaan vielä,väkivaltaset konstit käyttämättä,olisko siihen antaa vinkkiä?.
    Vastataan kysymysmerkeillä.

Purkaamot
    parempi pienikin krapula, kuin ihan selvinpäin
    Lainaa (jakari59 @ Huhti. 13 2011,10:14) kirjoitti
    Vastataan kysymysmerkeillä.

Purkaamot
    varmaan siellä samassa kunnossa kun nykysetkin.ruostepaskaa täynnä ja kun avaat ni menee paskaks.
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Jos on ihan perinteinen tulpanhattu niin käy hakemassa Stormilta, biltemasta tai jostain vastaavasta tarvikehattu.
    Superbike #7
    Lainaa (m.romppanen @ Huhti. 12 2011,17:00) kirjoitti
    saiskohan 650 strommiin tulpanhatut jostain suzukin hintaa edullisemmin.kahden hatun hinta oli muistaakseni n70 euroo.2005 mallin pyörä.ja johtoja en saanu irti puolalta ainakaan vielä,väkivaltaset konstit käyttämättä,olisko siihen antaa vinkkiä?.
    Eikö ne ole yleensä ihan pyörittämällä ne johdot irroitettavissa puolista, samalla lailla kun irtoavat tulpanhatuistakin? Ainakin niissä muutamassa puolassa mitä olen itse joutunut irroittelemaan?
    Now playing: K7
    Lainaa (Nitrous @ Huhti. 13 2011,15:49) kirjoitti
    Jos on ihan perinteinen tulpanhattu niin käy hakemassa Stormilta, biltemasta tai jostain vastaavasta tarvikehattu.
    ei vaan tunnu olevan sopivan mallisia,se tulpan reiän peittävä suoja kun pitäs kans siinä olla.
  7.  
    Lainaa (-ahven- @ Huhti. 13 2011,18:30) kirjoitti
    Lainaa (m.romppanen @ Huhti. 12 2011,17:00) kirjoitti
    Eikö ne ole yleensä ihan pyörittämällä ne johdot irroitettavissa puolista, samalla lailla kun irtoavat tulpanhatuistakin? Ainakin niissä muutamassa puolassa mitä olen itse joutunut irroittelemaan?
    niinhän ne on,mutta ei vaan tunnu crc:llä ja pihdeillä avittamalla aukeevan,ennen menee johto poikki.