Tulokset 1:stä 16:een 16:sta
    uusi elämä ja *moottoripyoräilijän arki alkoi ensimmäistä kertaa.

vehkeessä on hyvät värit mutta takajarru ei toimine. siinä on tokicon yksimäntäinen jarru, joka pohjaa. vaihdoin nesteetkin ja ilmasin mutta vaiva ei tunnu häviävän. jarruttaessa takajarrulla polkimen liikerata siis loppuu mutta hidastuminen on aika vähäistä. jätin sen nyt yöksi paineeseen, eli köytin jarrupolkimen ala-asentoon. ei kai se huonommaksikaan voi mennä??

takavalotakuu päättyi jo, se ei ole ratkaisu.

paloissa on vielä pintaa, tuntuisi että painetta ei ole

Uusi poljinsylinterin ja satulan tiivisteet ja kokeile uudestaan, ei lienee pahan homma.
    No licence team 8.9.2010 - 16.12.2010
    XX
    Oliko vihreä/valkoinen honda cbr faitteri? VILLI ARVAUS
    1300cc Suzuki
    Mäntä jumissa ja se taas johtuu siitä että moottoripyora.ddr sivustolla kielletään takajarrun käyttö.
    Mäntä irti (jos lähtee), ruuvipenkkiin porakone kiinni, joka varustetaan kiillotuslaikalla. Sitten sopivat kierrokset porakoneeseen, hieman fareclaa ja mäntää laikkaan, aika nopeasti saa vanhasta hapettuneesta uudenveroisen. Sitten uudet tiivisteet satulaan ja uus yritys.

Takajarruahan ei saa käyttää, koska sillä ei tee mitään ja sillä lippaa pyörän niin helposti... JA ULKOSYNNYTTIMET
    KTM MX 80cc -89 -> Yamaha RD 125 LC -84 -> Kawasaki ZZ-R600D -90

Sisko tahtoisin näädän, mutta moottoritiel' on puuma
    älä oo huolissas. Normi jarrui ne mopossakin on. neste liikkuu letkus pukkaa jarrupalaa etiä päin..ei ihme tekniikkaa ja mite ite oon takasta käyttäny nii vahvemmissa etu jarrutuksissa vaan pitään persettä suorana..muistutuksen sain siintä eile..pitäs käyttää munki sitä useemmein ettei jumittas ku sitä tarvii..Nii ja vielä se että se takajarru ei oo se pysäyttävä vaa etujarru...
    SMOTO henkilöjäsen
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
    Mä oon aina ihmetelly tota vouhotusta et takajarrua ei uskalleta ees käyttää. Täytyy sanoa et ei kertaakaan ole ollu mitää ongelmia. Käytän melkein aina yht aikaa etusen kaa taajamissakin.
    Moottorijarrutuksen takia oon meinannu vetää naamat muutamaa otteesee ku heitin liian äkäsee pienempää sisää.
    Kawasaki ZX-10R -07
    Lainaa (Pete79 @ Huhti. 11 2011,20:54) kirjoitti
    Mä oon aina ihmetelly tota vouhotusta et takajarrua ei uskalleta ees käyttää. Täytyy sanoa et ei kertaakaan ole ollu mitää ongelmia. Käytän melkein aina yht aikaa etusen kaa taajamissakin.
    Moottorijarrutuksen takia oon meinannu vetää naamat muutamaa otteesee ku heitin liian äkäsee pienempää sisää.
    jos mun kommettini viittaat ni en syle takajarrun päälle missää nimessä. Tunnustankin että itte tarttisin sen käytön opetella. Kerroin vaan että tarpeellinen se on mutta ei välttmätön normi mutkailus ..vauhti kun kasvaa ni eria asia..
    SMOTO henkilöjäsen
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
    Lainaa (Suzu-ukko @ Huhti. 11 2011,20:58) kirjoitti
    Lainaa (Pete79 @ Huhti. 11 2011,20:54) kirjoitti
    jos mun kommettini viittaat ni en syle takajarrun päälle missää nimessä. Tunnustankin että itte tarttisin sen käytön opetella. Kerroin vaan että tarpeellinen se on mutta ei välttmätön normi mutkailus ..vauhti kun kasvaa ni eria asia..
    En viitannu kehenkään. Tuli vaa mielee taas tästä ketjusta viime vuotinen keskustelu aiheesta ja varmaa sitä edellinenkin ;)
    Ei se tosiaa hengenvaarallinen kapistus ole jos käyttää kohtuudella
    Kawasaki ZX-10R -07
    Mulle tuo takajarru o välillä ollu varsinainen vaimo. Liikaa tulee pushattua ja perä liiraa..onnea tuonu ku ottaa etusia ja ku alkaa perä vaeltaa ni sitte sieltä pikkisen lisää..
    SMOTO henkilöjäsen
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
    Lainaa (Suzu-ukko @ Huhti. 11 2011,21:13) kirjoitti
    Mulle tuo takajarru o välillä ollu varsinainen vaimo. *Liikaa tulee pushattua ja perä liiraa..onnea tuonu ku ottaa etusia ja ku alkaa perä vaeltaa ni sitte sieltä pikkisen lisää..
    Sul on liian rajut otteet vaimoasi kohtaa. Hellästi.
    Kawasaki ZX-10R -07
    Lainaa (Pete79 @ Huhti. 11 2011,21:16) kirjoitti
    Mulle tuo takajarru o välillä ollu varsinainen vaimo. *Liikaa tulee pushattua ja perä liiraa..onnea tuonu ku ottaa etusia ja ku alkaa perä vaeltaa ni sitte sieltä pikkisen lisää..
    Sul on liian rajut otteet vaimoasi kohtaa. Hellästi. *
    Hitto kuis tuo Jani liirantuus Italiaks *?

Jani siis tuo susu mikä lie eli muaa

SMOTO henkilöjäsen
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
    Lainaa (Suzu-ukko @ Huhti. 11 2011,21:19) kirjoitti
    Lainaa (Pete79 @ Huhti. 11 2011,21:16) kirjoitti
    Sul on liian rajut otteet vaimoasi kohtaa. Hellästi. *
    Hitto kuis tuo Jani liirantuus Italiaks *?

Jani siis tuo susu mikä lie eli muaa
    Nyt meni ohi. Unen puutetta varmaa.
    Kawasaki ZX-10R -07
    Totta.. tavallaan pitää aikaa en oo ollu nii väsy ku tänää...niskat jäykkänä polvet turvoksissa ja nivuset...no niistä ei ees puhuta....1500 ja reippaat yht äkkiä tuli 6 päiväs vetästyä tolla mun mopol ja kroppa ja mieli muistuttaa..
    SMOTO henkilöjäsen
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
    Mut kroppa tottuu ja aamulla taas sussn selkään
    SMOTO henkilöjäsen
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  16.  
    No mut kaikki mun kommentit saa vetää vessaasn mut jos perus jarrujen kanssa ongelmia ni yht Suzu-Ukkoon..
    SMOTO henkilöjäsen
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!