Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Nyt kaivattaisiin suosituksia Turun seudulla olevista prätkäkouluista missä pystyy ajamaan ison A-kortin. Itsellä kun ei ole mitään hajua, mikä on hyvä paikka ja mikä huono. Eikä sitäkään autokoulua enää ole olemassa, jossa 16 vuotta sitten ajoin kortin. Tosin kaikissa kouluissa ei tunnu edes olevan mahdollista ajaa isoa A, vain A1 löytyy valikoimista.

Joten vinkkejä tulemaan. Kiitos.
    Tosikot rakentavat itse oman helvettinsä!

Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
    Tietysti EasyDriver, omistaja Köpi on aktiivinen motoristi.
    Karttusen kursseille, jos mies vielä vetää niitä. Oli ainakin ennen Ajaxxissa.

Edit. Nettisivujen mukaan on vielä kehissä KLIK

Turun Ajoauto (linkki: http://www.turunajoauto.fi/ajoauto.html)

Omat opintoni suoritin tuolla ja olen tyytyväinen opetukseen. MP-opettajana toimiva Jouni Koli on ymmärtääkseni SMOK Ry:n auktorisoima kouluttaja ja ilmeisesti muutenkin aktiivisesti mukana pärrätouhuissa.
    Mopoton
    Omani ajoin AutoTEO:ssa. Opetuksen tasosta en osaa sen enempää sanoa, ekalla meni inssi läpi ja vielä olen elossa.
    Ducati Streetfighter 1098 '10
    ex Ducati Monster S2R 1000 '07
  6.  
    Kaarinan Autokoulu. Heillä on oma harjoituskenttä jossa saa treenata niin kauan kuin haluat ilman eri veloitusta. Ei siis tarvi maksaa ylimääräisistö tunneista ja käsittelykoe ajetaan samassa, tutussa paikassa. Kouluttajat pirun mukavia motoristeja.
    Sormi välissä! Aaarggh, sormi välissä!