Sivu: 6 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456
Tulokset 151:stä 157:een 157:sta
    MC Halbamatkat billiga resare terwo:n avatar
    Liittyi Oct 2004
    Tampere
    MotOrg ry jäsen
    Huh huh, vieläkin huokasuttaa vaikka viime yön 11 tunnin unet sujuivatkin ilman suurempia liskohyökkäyksiä.

Kiitoksia kekkereistä hyvälle huonolle seuralle , teidän kanssa ei ollut tylsiä hetkiä. Erityiskiitos järjestäjille, vaikka mäkiautokisan voitot veivätkin.

Noin pitkien etäisyyksien bilepaikkaan voisi hoitaa peräkärryn, niin saisi kotilon henkilökuljetuskapasiiteetin vähintään tuplattua ja pärjätään vähemmillä kuskeilla. Mäkiautopaikassahan tästä nähtiin jo esimerkki.

Sunnuntaiaamun seuraleikeistä jäi mieleen sanat viinaporetabletti, krapulapilleri ja rektaalialkometri.

Nyt sitten innolla Tallinnaa odottamaan. No katsotaan saadaanko joitain pienempiä bileitä kasaan ennen sitä.
    Right now I'm having amnesia and deja vu at the same time - I think I've forgotten this before.
    Kuvista lähetetty postia, taas osallistuja listan mukaan, niin jos joku jäi paitsi, niin postia mulle tai sitte ihan kelle vaan listalta löytyvälle...kun en edelleenkään hahmota ihan kaikkia nickkien takana olevia.

Puh?, mulla oli hyvä olo läpi viikonlopun, mitä te oikeen puhisette?

;)
    Testi
    Kiitokset kaikille, erityisesti järkkäreille ja mökin 13. asukkaille

Btw... se zetori meni sit lunariin

No, eiköhän sitä joku mopotin löydy viimestään ens suveks *
    Kawasaki ZX-10R - En pyydä enkä anna anteeksi
    Lainaa (basic @ Elo. 22 2011,11:10) kirjoitti
    Petri, jäinkö mä sulle velkaa, ja jos jäin niin mitenkä monta?
    Emmä tiiä... hirmusesti jäi olutta juomatta.
    Onneks olin autolla... ja tänään se meni jopa katsastuksesta läpi. Kyllä pelotti odottaa katsastussedän tuomiota, ei ikinä enää Keijoilun jälkeisiä katsastuksia.
    Juon sitten joskus vaikka pari sun olutta, kohtahan me taas juhlitaan.
    ©
    MC Halbamatkat billiga resare terwo:n avatar
    Liittyi Oct 2004
    Tampere
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Bren @ Elo. 21 2011,19:47) kirjoitti
    Suuret kiitokset
    ...
    alakerran mökille matkaronkelosta.
    Jouduin vain kateellisena seuraamaan vierestä, kun kyytiläinen vetää suojakänniä päälle mennen tullen.
    Tosin pitää antaa kunniamaininta vain yhdestä vessapysähdyksestä kumpaankin suuntaan Someron absilla ja tarpeeksi levottomista jutuista, jotka pitivät kuskin hereillä ja matkakin tuntui sujuvan nopeammin.
    Right now I'm having amnesia and deja vu at the same time - I think I've forgotten this before.
    Keijossa, kun osa ei tiennyt mitä läpsystä vaihtaminen tarkoittaa, niin alla havainnollistava kuvasarja:

KTM 990 Adventure
  7.  
    Lainaa (Banned @ Syys. 07 2011,15:08) kirjoitti
    Keijossa, kun osa ei tiennyt mitä läpsystä vaihtaminen tarkoittaa, niin alla havainnollistava kuvasarja:

No onneks en tuota läpsyä päässyt sitten näkemään... Se yks takaluukussa oleminen riitti kuitenkin mun silmilleni ihan hyvin...
    "Story tells 95% of all Harleys ever made are still on the road. Remaining 5% made it home."

Tallissa tällä hetkellä:
    zx 12 R
    zx 10 ?
    ktm 520 exc
Sivu: 6 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456