Sivu: 3 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 157:sta
    Lainaa (Banned @ Elo. 09 2011,12:14) kirjoitti
    Lainaa (jarasan @ Elo. 08 2011,19:00) kirjoitti
    Mihkä aikaan porukka alkaa Keijoilemaan, osais vaan omaa aikatauluaan alkaa suunnittelemaan???

Entäs sitten toinen asia, onkos kukaan lähdössä +-satakilsaa Porista, joskos jotain kimppa-ajelua ajattelin Keijottamaan....
    Minä lähden ajelemaan Porista. Meillä näyttäisi olevan sama mökkikin *
    Ootkos miten ajatellut lähteä Keijutteleen..? Retkeilläänkö samaa rataa?

Mulla on itellä perjantaina vapaa töistä et mulle sopii lähtö lähes koska vaan.
    "Story tells 95% of all Harleys ever made are still on the road. Remaining 5% made it home."

Tallissa tällä hetkellä:
    zx 12 R
    zx 10 ?
    ktm 520 exc
    Lainaa (jarasan @ Elo. 09 2011,17:23) kirjoitti
    Lainaa (Banned @ Elo. 09 2011,12:14) kirjoitti
    Lainaa (jarasan @ Elo. 08 2011,19:00) kirjoitti
    Mihkä aikaan porukka alkaa Keijoilemaan, osais vaan omaa aikatauluaan alkaa suunnittelemaan???

Entäs sitten toinen asia, onkos kukaan lähdössä +-satakilsaa Porista, joskos jotain kimppa-ajelua ajattelin Keijottamaan....
    Minä lähden ajelemaan Porista. Meillä näyttäisi olevan sama mökkikin *
    Ootkos miten ajatellut lähteä Keijutteleen..? Retkeilläänkö samaa rataa?

Mulla on itellä perjantaina vapaa töistä et mulle sopii lähtö lähes koska vaan.
    Ei ole vielä tarkempaa suunnitelmaa. Yövyn Porissa ja sieltä oli sitten tarkoitus ajella Keijoon. Kyllähän tuota voisi samaa matkaa ajella.
    KTM 990 Adventure
    Lainaa (Makeka @ Elo. 09 2011,00:02) kirjoitti
    Lainaa (ReG @ Elo. 08 2011,23:57) kirjoitti
    Lainaa (Makeka @ Elo. 08 2011,23:51) kirjoitti
    Mulla olisi pieni mielikuva Lohja-Karjalohja-Fiskars-se kiva tie- tenholantie-jossain Merikeiju reitistä. Lähtö akselilta Espoo vaik 1500. Mutta katsellaan lähempänä.
    Toi on aika mukava alku reitti.
    Ajelin sunnuntaina Fiskarsista Merikeijuun ja se jatkokin oli ihan ok ja tiet hyvässä kunnossa.
    Alkaa siis muotoutumaan... semimutkilla on perillä sopivaan aikaankin.
    Mukana mutkissa ja matkassa säävarauksella.
    SDR1290
    --me mutkan jälkeen käymme mutkaan vain huomataksemme, että olipas ihan v***n kivaa!--
    Meri-Keijo FAQ löytyy täältä.

Jos jotain puuttuu, niin kysykää. *
    Sinisiä kirjaimia --> Harmaita kirjaimia
    Honda CBR600RR -08 --> Honda CRF250L -13
    Lupa tuli kotoa, joten mihin vielä mahtuu?
    Onko vielä joku joka joutuu luopumaan paikastaan, vai ostanko nettikaupasta oman?
    <p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
    Lainaa (CJ @ Elo. 15 2011,17:05) kirjoitti
    Lupa tuli kotoa, joten mihin vielä mahtuu?
    Onko vielä joku joka joutuu luopumaan paikastaan, vai ostanko nettikaupasta oman? *
    Ei näytä olevan tällä hetkellä paikkoja myynnissä muualla kuin kaupassa. Sinne siis *
    Pari infoa paikalliskulkijalta..
    Salo-Teijo välisellä tiellä on muutama makea mutkasarja ja sattumalta just parhaimman kohdalla viljellään jotain mikä vaatii koko tien pitämisen 200 metriä savipäällysteisenä koko syksyn...kotarilla se on ihan kivaa kun saa ajaa luistossa mut kyykyillä kantsii ehkä katella tarkemmin.
    Toinen juttu..peuroja riittää
    Eläkeläinen pupu:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2005
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa kirjoitti
    Jgo

Jäikö jotain epäselväksi? Kysy lisää tässä ketjussa.
    Missä/milloin jaetaan, ne hienot t-paidat, jonka takia mua ei tarvii/pidä/saa esitellä kellekkään? *

"Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
    Lainaa (pupu @ Elo. 15 2011,20:52) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Jgo

Jäikö jotain epäselväksi? Kysy lisää tässä ketjussa.
    Missä/milloin jaetaan, ne hienot t-paidat, jonka takia mua ei tarvii/pidä/saa esitellä kellekkään? *
    Perjantaina/Petri12r jakaa/mökkikylässä. *
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (JGo @ Elo. 15 2011,21:13) kirjoitti
    Nyt alko pelottaa...
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
    Osaiskos joku alkuasukas tai joku muu hyvin Teijoa tunteva kertoa missä on lähin ALKO?

Jos vaikka iskee kauhee jano, niin pitääkö lähteä taksilla Saloon asti?
    Tosikot rakentavat itse oman helvettinsä!

Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
    ^ Mä mitään tiedä mutta netistä etsin ja tässä lähimmät Alkot. (Kohdepisteet B ja C)
    Olutta ja vastaaviahan saa lähikaupoistakin ja Ravintola Ruukin Krouvi, jossa ollaan lauantai-illalla myy varmasti myös väkevämpiäkin juomia *
    Lainaa (Jassu @ Elo. 15 2011,21:14) kirjoitti
    Lainaa (JGo @ Elo. 15 2011,21:13) kirjoitti
    Nyt alko pelottaa...
    Sori, et kuulu kohderyhmään.
    ©
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Petri12r @ Elo. 16 2011,10:20) kirjoitti
    Sori, et kuulu kohderyhmään.
    Onneksi
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
    No niin: majoitus, mäkiautokisa ja "teltta" maksettu.
    Nyt arvuutellaan paikalle pääsyä, eikai autolla sentään...
    Mulla kävi legendaarinen moka sitten kun varasin vapaita tätä Meri-Keijo vkloppua varten. Olin varannut töistä 19-21.9 vapaiksi. Nyt jännitetään saanko vaihettua pe ja su vuoron vapaaksi. Jos en saa niin täytyy jättää väliin :/
    Suitzuki
    Lainaa (Adelaide @ Elo. 16 2011,12:13) kirjoitti
    Mulla kävi legendaarinen moka sitten kun varasin vapaita tätä Meri-Keijo vkloppua varten. Olin varannut töistä 19-21.9 vapaiksi. Nyt jännitetään saanko vaihettua pe ja su vuoron vapaaksi. Jos en saa niin täytyy jättää väliin :/
    Menoon pääsee kyllä mukaan vaikka ilmestyisi paikalle vasta lauantaina, muutama muukin ehtii pelipaikoille vasta silloin.
    Lainaa (JGo @ Elo. 16 2011,12:16) kirjoitti
    Menoon pääsee kyllä mukaan vaikka ilmestyisi paikalle vasta lauantaina, muutama muukin ehtii pelipaikoille vasta silloin.
    Täytyy sitten tulla vaikka vaan lauantaiksi. Harmittaa ihan suunnattomasti. Toivottavasti työkaverit jelppii ja ottaa mun vuorot niin pääsen mukaan.
    Suitzuki
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Adelaide @ Elo. 16 2011,12:31) kirjoitti
    Täytyy sitten tulla vaikka vaan lauantaiksi. Harmittaa ihan suunnattomasti. Toivottavasti työkaverit jelppii ja ottaa mun vuorot niin pääsen mukaan.
    Flunssakausi on päällä, joten lääkäristä voi kipaista päivän-pari Keijoilulomaa?
    Pyörätön motoristi...

Lainaa (Jassu @ Elo. 16 2011,12:32) kirjoitti
    Flunssakausi on päällä, joten lääkäristä voi kipaista päivän-pari Keijoilulomaa?
    Mä voin jeesata sen flunssan saamisessa.
    Nimim. neljättä päivää kipeänä ja toiveena parantua vkl:ksi
    Aina kartalla. Makeka:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2007
    Espoo - Esbo!
    Lainaa (Jassu @ Elo. 16 2011,12:32) kirjoitti
    Ei kantsi mennä Tuusulaan lekuriin, siellä on semmonen tiukka lääkärinna jolta ei heru saikkua
    Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
    Se valkoinen kikseri.
    Eipä tarvii taaskaan tulla pyörällä..

Meni pyörä nurin töistä lähtiessä, kun hetkeks sivutuelle jätin, avatakseni portin. Kaikki vasemman puolen kilkkeet vaihekepistä lähtien p*llun päreinä *

No jos ei voi *, nii sitte * suruun

Eli jos joku tarvii kyytiä pe kolmen jälkeen pitäjänmäeltä (helsinki), nii voin ottaa kyytiin.

Vaihoehtosesti voisin kyllä ittekkin tulla kyydissä, jos jonkin kotiloon mahtuu...
    Kawasaki ZX-10R - En pyydä enkä anna anteeksi
    Laitetaan nyt tähänkin ketjuun, eli yksi paikka myynnissä 40€ ja kyytiin mahtuu Vantaan suunnasta... lähtö viim. 16.00
    oon numero yksi... eiku uuno
    MBX -1984
    sitä sun tätä
    CBF -2011
    "Cause I'm a loser and sooner or later you know I'll be dead" 3 Doors Down
    Infoa tähänkin ketjuun, eli korvatulppien tekijä aloittaakin vasta klo 18.00
    voisikohan joku autoileva, joka saapuu paikalle perjantaina, kuskata mulle olutlastin? toki maksan ne
    ei kovin huvittaisi lähteä enää kauppaan kun on päässy keijjoilemaan. kiksun kyydissä ei saa tuotua ku hätävarat, tai sitten pitää olla nahkapuvussa ja samoissa alusasuissa koko viikonloppu
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
    Lainaa (Salmon @ Elo. 17 2011,17:21) kirjoitti
    voisikohan joku autoileva, joka saapuu paikalle perjantaina, kuskata mulle olutlastin? toki maksan ne
    ei kovin huvittaisi lähteä enää kauppaan kun on päässy keijjoilemaan. kiksun kyydissä ei saa tuotua ku hätävarat, tai sitten pitää olla nahkapuvussa ja samoissa alusasuissa koko viikonloppu *
    Onnistuu kyllä mitä ja kuinka paljon?
    oon numero yksi... eiku uuno
    MBX -1984
    sitä sun tätä
    CBF -2011
    "Cause I'm a loser and sooner or later you know I'll be dead" 3 Doors Down
    Lainaa (Loimu @ Elo. 17 2011,17:32) kirjoitti
    Lainaa (Salmon @ Elo. 17 2011,17:21) kirjoitti
    ei kovin huvittaisi lähteä enää kauppaan kun on päässy keijjoilemaan. kiksun kyydissä ei saa tuotua ku hätävarat, tai sitten pitää olla nahkapuvussa ja samoissa alusasuissa koko viikonloppu *
    Onnistuu kyllä * mitä ja kuinka paljon?
    Hei toi olikin hyvä idea. Miten on Loimu miten pitkän kauppalistan haluat ? olut keissi ois mullakin mielessä
    "Story tells 95% of all Harleys ever made are still on the road. Remaining 5% made it home."

Tallissa tällä hetkellä:
    zx 12 R
    zx 10 ?
    ktm 520 exc
    Vielä jos jollain autoilevalla olisi mukana aitoa lonkeroa ( ei mitään kaupan litkua) mustan pörssin hinnoin niin olisi hyvää palvelua
    Tosikot rakentavat itse oman helvettinsä!

Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
    Lainaa (ReG @ Elo. 09 2011,00:15) kirjoitti
    Lainaa (Salmon @ Elo. 09 2011,00:08) kirjoitti
    Lainaa (Makeka @ Elo. 09 2011,00:02) kirjoitti
    Lainaa (ReG @ Elo. 08 2011,23:57) kirjoitti
    Lainaa (Makeka @ Elo. 08 2011,23:51) kirjoitti
    Mulla olisi pieni mielikuva Lohja-Karjalohja-Fiskars-se kiva tie- tenholantie-jossain Merikeiju reitistä. Lähtö akselilta Espoo vaik 1500. Mutta katsellaan lähempänä.
    Toi on aika mukava alku reitti.
    Ajelin sunnuntaina Fiskarsista Merikeijuun ja se jatkokin oli ihan ok ja tiet hyvässä kunnossa.
    Alkaa siis muotoutumaan... semimutkilla on perillä sopivaan aikaankin.
    joo pitää ehtiä siihen korvatulpan tekoon
    Lahnus - perille tuota reittiä TYRE tarjoaa: n. 2h ja vartti
    klo 15 lähtöön en kerkiä mukaan jos sellainen on.

"Keräily erät" voisi sitten lähteä Bembölen kahvituvalta vaikka 16 tai 16:30 aikoihin samaa reittiä.
    Onkos muita lähdössä tuollon mukaan?
  30.  
    toi klo 15 on meikäläisellekin vähän hilkulla.
    15.30 tai 16 sopisi paremmin
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
Sivu: 3 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen