Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Nyt on Suiza atomeina ja kysyinkin vinkkejä, et millasta öljyä tuonne etutolppiin kannatais laittaa? Toki sitä ihan oikeea "haarukkaööliä", mut millasella viskositeetilla? Eihän tuon keula mikään liian jäykkä oo...
    Kun laitetta purjin niin, huomasin et jarrupalat kannattaa samalla vaihtaa mitkä normipalat kannattais laittaa? Tai mitä kannattais välttää? Millä metodeilla ootte noita satuloita muuten putsaillu?
    Paljon tuli aloittelijalta kysymyksiä
    ex. Suzuki pv50 -92
    ex. Suzuki S1 -93
    ex. Suzuki GSX-f 750 -99
    ex. Suzuki SV 1000s -06
    Yamaha FZ1-S -08
    Tunturi pappa -74
    Itse itselleni vastaten, niin taidanpa laittaa Stormilta Ebc:n peruspalat. Hinta kohdillaan, 24€ puoli, eikä vielä oo tullu vastaan kauhutarinoita kyseisistä paloista
    ex. Suzuki pv50 -92
    ex. Suzuki S1 -93
    ex. Suzuki GSX-f 750 -99
    ex. Suzuki SV 1000s -06
    Yamaha FZ1-S -08
    Tunturi pappa -74
    10W ja 15w viskositeetit taitaa olla yleisimmät ja sopivimmat, itse laitoin bandiitin keulaan 15W öljyn.

Katoppa satulan puhdistusta ja herkistelyä tuolta

CB 1300 -07
    Vielä noista paloista. Sanoivat Raumalla Hakinhuollossa, että ei enää laiteta juurikaan muita kuin sintteri -paloja. Jostain olen lukaissut, että ei sintrattuja saisi laittaa jos on ollu "tavalliset" aikaisemmin. Mistä tietää onko vanha pala sintter vai tavallinen? Takana lukee Nissin, eli alkuperäistavaraa taitaa olla...
    Tässä vähän puntaroin tuon Ebc:n orgaanisen ja SBS:n sintterin välillä, hinnassa ero on tuntuva, mutta onko myös lopputuloksessa?
    ex. Suzuki pv50 -92
    ex. Suzuki S1 -93
    ex. Suzuki GSX-f 750 -99
    ex. Suzuki SV 1000s -06
    Yamaha FZ1-S -08
    Tunturi pappa -74
    Paskapuhetta.

Sintteripalat ei käy valurautalevylle, mutta niitä nyt ei missään semi-modernissa pyörässä ole käytössä. Mutta jos sulla on EBC:n massapalat olemassa, käytä niitä. Ne on ihan hyvät.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

* Suzuki Katana * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
  6.  
    Nonni, nyt olis pumput uusilla öljyillä ja uuden Ebc:n palat paikoillaan. Mutta mun huonolla tuurilla kävi pikku moka
    Jäti oikeaan pumppuun sen alapään akselispacerin paikoilleen kun jätin ne huoltoon ja ne perkuleet oli laittaneet sen eri päin takaisin paikoilleen kun olivat öljyjä vaihtaneet. Sitten minä huolella kasailin keulaa ja kaikki näytti hyvältä-> akseli monentiin ja jarrusatuloita paikoilleen. Siinä vaiheessa tajusin et oikean puoleinen istuu erilailla paikoilleen kun vasen. Sit totuus valkeni ja huomasin et se holkki on varmaan väärinpäin ja paksempi pää näkyi akselin pään ja pumpun rungon välissä. Tajusin virheeni ja kokosin sen sit oikeen.
    Nyt kysymys kuuluukin, et pitääkö olla huolissaan kun nyt sit kiristin pummpujen alapäitä 3-4mm lähemmäs toisiaan kun kuuluu? Kuinka herkät kapistukset nuo on? Hitto että ottaa pannuun...
    ex. Suzuki pv50 -92
    ex. Suzuki S1 -93
    ex. Suzuki GSX-f 750 -99
    ex. Suzuki SV 1000s -06
    Yamaha FZ1-S -08
    Tunturi pappa -74