Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    Tämmöinen peli kiikarissa, onko mitään tyyppivikoja näissä?
    Ajettu 130000 km, vm.-89, miten paljon näillä ajetaan?
    <p>B 1 abc</p>
  2. #2
    Moi. Pari juttua tulisi mieleen.

    Jos mopo on käynyt kupeellaan niin, että vaihdevipu on jäänyt puristukseen, voi vaihteensiirtäjä, sellainen Y-haarukka taipua.
    Alkaa hiljalleen pitää ääntä moottorijarrutuksessa ja erottuu myös tyhjäkäynnillä. Ensin rahisee ja sitten alkaa kuulua ikävä metalinen hakkaava ääni. On sitten aika paskamainen juttu (kokemusta on). Koko kone on rakennettu sen haarukan ympärille, eli aivan kaikki muut osat pitää ensin poistaa sen ympäriltä kun se vaihdetaan. No tämä ei ehkä ole tyyppivika, mutta muutama tällainen tapaus kuuleman mukaan ollut.

    Keula on usein hieman löysä, kuten koko runkokin. Woblaa aika herkästi. Asia hoidettavissa uusilla laakereilla ja kiristyksellä.

    Aivan hirveä ajettava radalla, mutta toisaalta vauhdin hurman tuntee jo laillisilla nopeuksilla.

    Vaikea saada keulimaan.

    Nössöt äänet.

    Siinä kai tärkeimmät.

    Terveisin Sohvakiitäjä
    <br />
  3. #3
    100 000km = sisäänajo, enpä ole koskaan kuullutkaan, että siinä olisi tyyppivikoja. Sen verran maltillinen kone, että tehojen puolesta ei joku paikka kulu ennen muita.

    Äänimailma vakiona on suhinaa, mutta oikealla putkistolla siitä saa räkäiset jos haluaa... Tosin matkapyörään ne eivät oikein sovi.
    Ja ajettavuudesta... Isot pojat ovat kertoneet, että vanha on leppoisa, letkeä, kun taas uusi on jämäkkä ja hyvä.
    Video kertonee valmistajankin ajatusmaailman

    Lainaa kirjoitti
    Vaikea saada keulimaan.
    Ne keulii, jotka osaa. *

    Tähän monet kirjoittaa pyörähistoriaansa.
    Niin mäkin. ...Ne on kaikki olleet nopeita ;D

    Speed kills..........but only the dumb and the inexperienced!

  4.  
  5. #4
    Huomatkaa etummaisen matkustajan kauhistunut ilme
    <br />