Elikkä semmoinen vika Mittarissa palaa polttoaineen varoitusvalo vaikka tankki on puolillaan. Pyörässä on myös polttoaine mittari joka näyttää aivan oikein puolta tankkia. Pyörä olis GSX 750 naked vm-99.Johdot on oikein ja liittimet putsattu....Vika ilmaantui tankin maalauksen jälkeen....![]()
Cbr 1000 f -94
Tankin anturi saanut siipeensä maalarin käsittelyssä?
Sammuttaako liittimen irroitus valon?
sähkö on ihmeellistä,näin olen vuosien varrella todennut monen monituista kertaa
mitenköhän se kytkin toimii? maadoittaa kun tankki on tyhjä vai irrottaa kun tankki on tyhjä?
mikä tahansa asia mitä ei ymmärrä on ihmeellinen.
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
^ilmeisesti todellinen mysteeri.![]()
Yamaha XV1600 WildStar
Moto Guzzi 1000 SP III
BMW K100 RS
Moto Guzzi V65 Lario
Yamaha FJ1100
Moto Guzzi V35III
Suzuki GR650
Honda CB400N
Solifer Speed
"Bara döda fiskar följer strömmen"
"Your crash, is my cash"
Kaadoin pyörän ensin vasemmalle kyljelle ja sitten oikealle kyljelle, tietenkin kolhimatta pyörää. Ja zimsalabim....
Eli joku anturijudanssi vissiin....
Cbr 1000 f -94
^Ravistettava ennen käyttöä.![]()
Yamaha XV1600 WildStar
Moto Guzzi 1000 SP III
BMW K100 RS
Moto Guzzi V65 Lario
Yamaha FJ1100
Moto Guzzi V35III
Suzuki GR650
Honda CB400N
Solifer Speed
"Bara döda fiskar följer strömmen"
"Your crash, is my cash"
Näinpä..Ja kyllä vaatii yllättävän paljon voimaa pidellä pyörää melkein kyljellään ja punnata sitte pystyyn.![]()
Cbr 1000 f -94
Jaa. No meilläpäin on tapana aina nostaa kikotin stongasta ilmaan ja ravistella maantiepölyt ajon jälkeen pois.(exup1000 @ Maalis. 27 2011,18:38) kirjoitti
Se on semmosta laiskanpojan kuivapesua, ja bensa-anturitkin on pysynyt kurissa ja nuhteessa.![]()
Murjaanien kuningas!