Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
  1. #1
    Elikkä semmoinen vika Mittarissa palaa polttoaineen varoitusvalo vaikka tankki on puolillaan. Pyörässä on myös polttoaine mittari joka näyttää aivan oikein puolta tankkia. Pyörä olis GSX 750 naked vm-99.Johdot on oikein ja liittimet putsattu....Vika ilmaantui tankin maalauksen jälkeen....
    Cbr 1000 f -94

  2. #2
    Tankin anturi saanut siipeensä maalarin käsittelyssä?

    Sammuttaako liittimen irroitus valon?
  3. #3
    sähkö on ihmeellistä,näin olen vuosien varrella todennut monen monituista kertaa
  4. #4
    mitenköhän se kytkin toimii? maadoittaa kun tankki on tyhjä vai irrottaa kun tankki on tyhjä?

    mikä tahansa asia mitä ei ymmärrä on ihmeellinen.



    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  5. #5
    Vika korjattu
    Cbr 1000 f -94

  6. #6
    Lainaa (exup1000 @ Maalis. 27 2011,14:02) kirjoitti
    Vika korjattu
    Ja vika oli ... ?
  7. #7
    Liittyi Jun 2007
    Tukholma (entisii kouvola-korialaisii)
    ^ilmeisesti todellinen mysteeri.
    Yamaha XV1600 WildStar
    Moto Guzzi 1000 SP III
    BMW K100 RS
    Moto Guzzi V65 Lario
    Yamaha FJ1100
    Moto Guzzi V35III
    Suzuki GR650
    Honda CB400N
    Solifer Speed


    "Bara döda fiskar följer strömmen"
    "Your crash, is my cash"
  8. #8
    Kaadoin pyörän ensin vasemmalle kyljelle ja sitten oikealle kyljelle, tietenkin kolhimatta pyörää. Ja zimsalabim....
    Eli joku anturijudanssi vissiin....
    Cbr 1000 f -94

  9. #9
    Liittyi Jun 2007
    Tukholma (entisii kouvola-korialaisii)
    ^Ravistettava ennen käyttöä.
    Yamaha XV1600 WildStar
    Moto Guzzi 1000 SP III
    BMW K100 RS
    Moto Guzzi V65 Lario
    Yamaha FJ1100
    Moto Guzzi V35III
    Suzuki GR650
    Honda CB400N
    Solifer Speed


    "Bara döda fiskar följer strömmen"
    "Your crash, is my cash"
  10. #10
    Näinpä..Ja kyllä vaatii yllättävän paljon voimaa pidellä pyörää melkein kyljellään ja punnata sitte pystyyn.
    Cbr 1000 f -94

  11. #11
    Lainaa (exup1000 @ Maalis. 27 2011,18:38) kirjoitti
    Näinpä..Ja kyllä vaatii yllättävän paljon voimaa pidellä pyörää melkein kyljellään ja punnata sitte pystyyn.
    Jaa. No meilläpäin on tapana aina nostaa kikotin stongasta ilmaan ja ravistella maantiepölyt ajon jälkeen pois.

    Se on semmosta laiskanpojan kuivapesua, ja bensa-anturitkin on pysynyt kurissa ja nuhteessa.
    Murjaanien kuningas!
  12.  
  13. #12
    Keskisuomessa ollaanki vähä tavallista riskimpiä...
    Cbr 1000 f -94