Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
    Onko kenelläkään kokemusta kyseisestö sivustosta? Siellä näkyy löytyvän jonkin verran osia pyöriin ja melko edukkaaseen hintaan.

Itse olen katselemassa rykköseen etujarrulevyjä ja tuolta löytyisi tällaiset:

ioffer

Kuinkahan tuollaisten levyjen laatu, onko sama kun heittäisi rahat kankkulan kaivoon?
    Itsekin törmäsin tuohon viikonloppuna. Näyttäisi olevan saman kaltainen kuin ebay (tai huuto.net). Eli moni eri myyjä myy omia tuotteitaan.

Kannattaa nyt lähinnä myyjän nimestä ensimmäisenä katsastaa se suluissa oleva lukumäärä. Eli paljonko on tehnyt kauppoja. Jos taustalla on tuhansia kauppoja, niin tuskin tulee ongelmia ostamisen kanssa.

Itse tilasin hieman epäröiden iOfferin kautta myös kokeeksi tavaraa. Katsotaan tuleeko ikinä perille.
    Kawasaki Vulcan 88 (vn1500) 1989
    tuumaustauko.blogspot.com blogi asiaa CX500/GL1100 Hondista sekä Kawasaki Vulcan 750cc ja 1500cc pyöristä.
  3.  
    Ja kyllähän tavara löysi kotiin. Eli uskaltanee käyttää yhtälailla kuin ebaytakin. Myyjän syyhän se on jos on huijarilta ostamassa. Ei sivuston syy.
    Kawasaki Vulcan 88 (vn1500) 1989
    tuumaustauko.blogspot.com blogi asiaa CX500/GL1100 Hondista sekä Kawasaki Vulcan 750cc ja 1500cc pyöristä.