Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    Onko muilla kokemuksia kyseisestä pyörästä. Itse tulin hankkineeksi sellaisen ja odotan kovasti kesää että pääsis kokeilemaan.
  2. #2
    räyhäkkä peli. mukava ajaa ja tuntee kun kone käy. hieman runko on löysä kovassa menossa, alkaa vatkaamaan siis lujaa ajettaessa. aitoa 80-luvun superpyörätekniikkaa kovimmillaan. mieluiten orggiksena näen tuollaisen.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  3. #3
    ensimmäinen ISO pyörä jolla pääsin ajamaan. mahtava vekotin ikäisekseen. ja taitaa kestää enemmän kuin ukilta pojalle
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  4. #4
    Kiva kuulla, että on positiivisia kokemuksia. Tosin olis kiva kuulla myöskin niitä toisiakin, jotta tietäs vähän mitä paikkoja kannattas katella tarkemmin. Kun nyt on vielä aikaa kun ei kevättä taida tänä vuonna tullakaan.

    Pyörä on muuten ihan orkkis, kaikki katteet tallella.



  5. #5
    sähköt noissa vanhoissa suzukeissa on aiheuttanut ongelmia, joten ne kannattaa tutkailla

    kliketi < tuossa on hyviä ohjeita
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  6. #6
    Onhan tuo varsin kestävää perustekniikkaa, mutta huoltoa sekin kaipaa kunnossa pysyäkseen.

    Latauspuolella on tosiaan kohtuullisen usein murhetta ja tuossa edellisessä linkissä taisikin olla aika hyvät ohjeet siihen. Kytkin alkaa iän myötä yleensä pitämään sellaista hauskaa kalkatusta vapaalla tyhjäkäynnillä. Kyseessä on kuoleentuneet kytkinkorin vaimenninjouset, joihin sitten tulee välystä. Lähinnä kosmeettinen juttu ellei pääse liian pahaksi. Sitten jos jouset pääsee menemään poikki asti, niin voi tulla pahempaakin jälkeä. Runkoputkissa koneen alla kuuluu myös olevan yllättävän usein ruostevauriota, kannattaa tarkistaa.

    Sitten kun kyseessä on pyörä, jonka huoltohistoriasta ei ole tarkkaa tietoa, niin öljypohjan irroitus ja pumpun imusihdin puhdistus voisi olla hyvä idea. Tämä kuuluisi itse asiassa määräaikaishuoltoihin, mutta harva taitaa käytännössä tehdä. Ja samalla kun säätää venttiilinvälykset kannattaa tutkia vähän tarkemmin nokkien ja keinuvipujen kuntoa. Näihin alkaa tulemaan pintavauriota jossain vaiheessa elinkaarta, ennemmin mikäli öljynvaihtoja on laiminlyöty. Sinällään pieni kuluma näissäkään ei ole kovin traagista, mutta kannattaa pitää silmällä.

    Sitten pari linkkivinkkiä ulkomailta lisätietoa varten.

    The GS Resources Täältä löytyy mm. vielä seikkaperäisemmät selvitykset tuosta latauspuolesta ja muutenkin paljon juttua normaalista ylläpidosta. Vink: pyöräsi tunnetaan nimellä GS1150 jenkeissä.

    Oldskool Suzuki Enempi rakentelupuoleen painottuva sivusto, mutta asiaa löytyy paljon joka lähtöön.
    Arttu
  7. #7
    Hyviä vinkkejä! Ehdin vaihtaa jo öljyt ja suodattimen, eli en varmaan tänä keväänä rupea konetta aukomaan. Pitää nyt hetki ajella ja kuulostella kulumia. Etupäätä ajattelin vähän huoltaa. Iskarit kai aukeaa samalla tapaa kun yleensäkin.
  8.  
  9. #8
    Omasta kokemuksesta kannattaa myös tsekata keulaputkien sisäpinnan kuluminen siinä huollon yhteydessä... *On meinaan ohuet keulaputket, huono huolto, aika ja *iso pyörä kuluttava yhdistelmä.

    Keulaputket aukeaa kuten yleensäkin



    TCG talli