Alkuperäinen kokohan on 150/80x16 edessä ja takana. Tarkoitus olisi laittaa eteen kuitenkin 130/90x16 ja taakse 150/80x16. Tyypiksi ajattelin Metzeler 880 WW (whitewall) koska aiemmissa customeissani olen ollut tyytyväinen ko. merkkiin ja malliin. Nyt olen kuullut negatiivista palautetta monestakin suunnasta 880:sta. Kertokaapa kokemuksianne. Millä renkailla VN1500 Classic ja Classic Tourer kuskit ajelette ?![]()
Väinö
Wazaa!
mie laitoin keväällä meze 880 whitewallit ja en voisi olla tyytyväisempi. Kulutuskestävyys vaikuttaa tosi hyvältä
valkoisten reunojen puunaus on ainoa vaivaa vaativa, ne kuraantuu helposti ja hyvää puhdistusainetta en oikein ole vielä löytänyt.
mutta en voi kun suositella... aikasemmin mulla oli originaali Brigdestone malli mopossa ja tuo Meze on selkeesti parempi esim sateella.
kokoja kun mietin niiin mielestäni mulla on 130/90 edessä ja 150/80 takana.. 16"
Dunlopit on hyvät; kalliit ja lyhytikäiset, mutta silti hyvät
Hirmu hyvä pito on noissa, varsinkin sateella. Huonona puolena on hinta, oli ainakin ennen kalliimpi kuin muut. Ja kulutuskestävyys on vähän niin ja näin...
antti.kemppainen@smoto.fi - Suomen motoristit Ry - www.smoto.fi - Modified Motorcycle Association of Finland - www.mmaf.info
Classicissa on 130/90 edessä ja Classic Tourerissa on edessä 150/80 jostain syystä. Etuvanne on vain niin kapea että ajattelin laittaa ihan ulkonäkösyistä 130:n Toureriin(Froz @ Helmi. 23 2011,13:02) kirjoitti
Väinö
PataPata on kätevä valkosivujen putsauksessa.
antti.kemppainen@smoto.fi - Suomen motoristit Ry - www.smoto.fi - Modified Motorcycle Association of Finland - www.mmaf.info
Onkohan esimerkiksi kantavuudet samat? kenties tuolle kokovalinnalle on saattanut olla joku muukin peruste kuin ulkonäkö.(Matkaväinö @ Helmi. 23 2011,13:48) kirjoitti
- Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
Classic on 39 kg kevyempi kuivana, Tuskinpa vaikuttaa. Uudessa VN1700 classic tourerissa on 130x16 rengas edessä.(pecha @ Helmi. 23 2011,21:01) kirjoitti
Väinö
Metzlerit minullakin, tosin ei valkosivut.
Tyytyväinen. Pysyn samassa merkissä.
"People are more violently opposed to fur than leather
because it's easier to harass rich women
..... than motorcycle gangs." - Unknown
Mikä se on tässä Uralissa...kun ei se vaan toimi?
Valitsin Continental Milestonet paikallisesta rengasliikkeestä 340€ pari rengastöineen, ei paha.(basic @ Helmi. 23 2011,14:55) kirjoitti
Hirveä homma putsata sininen suojaväri valkosivuista pois ! Fairyllä ja lämpimällä vedellä meni 1h/rengas. Oliskohan siihen joku parempi konsti ? Eturengas on vielä putsaamatta.
Väinö
mulla rengaspaja ruiskutti siniset suojaaineet ihan vaan painepesurilla hiiteen...(Matkaväinö @ Maalis. 24 2011,14:48) kirjoitti
mutta oli juu tiukassa![]()
Jep, painepesurilla parhaiten lähtee se sininen.