Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
    Kertokaahan kokemuksianne ja "suosituksianne" kyseistä malleista?
    Olen 10R:n jälkee hommaamassa vähän polviystävällisempää nakua.
    Noista varmaankin joku tulee sitten valittua.

Tattista ken tietopankkiaan raottaa!
    Jos yhtään käyt radalla kurvailemassa tai muuten vetelet tuttuja tiukkoja mutkia reilulla nopeudella niin FZ1 saattaa jättää liian vähän kallisteluvaraa ainakin vakio kilkkeillä. No ainahan voi opetella tota roikkumista.
    Tykkään kyllä muuten kovasti omastani.
    Parasta taitaa olla kuten aina käydä kokeilemassa itse ja ihan tuntemusten mukaan hankkiutua nakukuskiksi.
    FZ1 on jäykin ja "jyrkin" ajaa. Oma fiilis on se että tää lähtee tykimmin myös vakiona.

CB1000 on pehmee mutkissa, miellyttävä, alaväännön vois korjaa pc:llä kuntoon. Alusta vois olla vähän jäykempi.

Z1000 ei istunu mulle, ihan kiva pyörä kyllä muuten, mut sama juttu sen alaväännön kanssa. Lisäksi tuntu jotenkin hepposelta, kevyeltä, epävarmalta ajaa FZ1N:n jälkeen.

Kaikkia olen ajanut 150-500 kilsaa eli ns. koeajoluonteisesti. Tällä hetkellä oma pyörä FZ1-S sen alustan takia (jäykin) ja sitä on madallettu 5 senttiä, siinä on myös belly pan, ja kallistusvara riittää silti, mulla ainakin. Tosin radalla en oo käyny, mutta en aina ihan suorassa mutkiin mee tuolla julkisillakaan teillä...

Toisaalta, jos oot Kawalla ajellu ja tykänny Kawasta niin toi Z saattas olla sun pelis. Se on niin yksilökohtasta.
    Mopovapaa vuosi

Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
    CB1000R:n omistajana en kyllä allekirjoita alaväännön puuttumista. Tosin mulla on -1+1 välitykset, että en tiedä kompensoiko se sitten. Mutta hytti nousee kyllä jo ihan pintakaasusta. Ruiskutus toimii muutenkin hyvin ja on tarkka, muttei liian, ettei mene nykimiseksi. Alusta on tosiaan aavistuksen löllykkä, mutta ku laittaa säädöt tiukalle niin toimii ihan ok. Kallistusvara vakioputkella huono, mutta kuka vakiopytyllä edes ajaa hä? Ja jarrut on hyvät, nehän on vanhasta bladesta käsittääkseni kans.

Fasua koeajoin ja tehoa on, mutta yläreksiterissä, joten ei miellyttänyt. Uutta 2010 zetaa en ole vielä päässyt ajamaan.

E: täytyy vielä tosin todeta että jos on tottunut 10r rannetta venyttäviin tehoihin, niin sellaistahan ei hontassa kyllä varsinaisesti pääse kokemaan. Vaikka ei nyt vissiin pahemmin muissakaan tehdasnakuissa.

Suosittelisin tähän 990 Super Dukea näiden kaikkien sijaan.. aivan loistava laite kaikenlaiseen ajamiseen.
    ---------------------------

Mattipoeka

KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

www.mattipoeka.com
    Lainaa (holger @ Maalis. 22 2011,09:24) kirjoitti
    CB1000R:n omistajana en kyllä allekirjoita alaväännön puuttumista. Tosin mulla on -1+1 välitykset, että en tiedä kompensoiko se sitten.
    Sori topicin varastamisesta, mutta onko noilla väleillä suurta eroa vakioon? Ite oon kelaillu välittää uusiks jonkun huollon yhteydessä.

Sitten topiciin:

Noista muista ei oo kokemusta, mutta tohon Hondaan oon kyllä yhden syksyn jälkeen ollut tosi tyytyväinen! Ehdottomasta ainakin mulle sopivin peli, jos vertaa noihin signistä löytyviin muihin pyöriin. Tai no, ehkä toivosin että tässä olisi tuon zzr 1400:sen kone *
    Yamaha DT 125 - Suzuki GSX-F 600 - Ducati SS 900 - Kawasaki ZZR 1400 - KTM 990 SMR- CB1000r - Moto Morini Corsaro 1200 Veloce
    Kyllä välityksillä saa paljon aikaiseksi.
    ---------------------------

Mattipoeka

KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

www.mattipoeka.com
    Lainaa (Egon @ Maalis. 22 2011,10:37) kirjoitti
    Lainaa (holger @ Maalis. 22 2011,09:24) kirjoitti
    CB1000R:n omistajana en kyllä allekirjoita alaväännön puuttumista. Tosin mulla on -1+1 välitykset, että en tiedä kompensoiko se sitten.
    Sori topicin varastamisesta, mutta onko noilla väleillä suurta eroa vakioon? Ite oon kelaillu välittää uusiks jonkun huollon yhteydessä.
    Ku ostin pyörän vuos sitten talvella niin vaihdoin samantein välityksen. Eli en ole ajanut omallani metriäkään vakioväleillä. Koeajoin kyllä vakiota koeajopäivillä 2008 syksyllä mutta tarkkaan en muista miltä se nyt silloin vaikutti. Mutta sanoisin että kyllä eroa vakioväleihin on. Sutii ja keulii Ja jopa kaasusta kakkosella kun oikein sattuu sopivasti (pienellä pumpilla) sattuu. Eikä kierroksetkaan nouse kyllä mun mielestä liian suureksi. Välittäminen on halvin viritys, suosittelen!
    Speed Triple kannattaa myös tsekata, jos laajentaa vaihtoehtoja Kotarin suuntaan.
    Speed Triple
    samat valinnat menossa + juuri tuo speed triple
    Yamaha mt-09
    Kaikki on hyviä, makuasioista ei sitten taas kannata kiistellä.

Arvonta kuitenkin jää viimeisimmän 2010/2011 Zetan
    ja uuden Triplen väliseksi.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  12.  
    Noista kolmesta valittaessa hondat on suomessa mielestäni ylihinnoteltuja,kun katsoo esim.nettimoton myytäviä niin vaihtuvuus on aika heikonlaista.