Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Pyörän rakentelu mielekkääksi on vähän jämähtänyt uuden stongan suhteen. Olen asentamassa LSL:n leveämpää tankoa ja samaan syssyyn tietty "raiserit" nostaa tankoa hitusen ylöspäin. Etujarrun ja kytkimen letkut näyttäisi just ja just riittävän, mutta kaasun kanssa on pientä päänvaivaa. Näyttää siltä että tarvitsen jonkun sentin pidemmät kaasuvaijerit jos haluan kaasun toimivan oikein ja turvallisesti. Olen jo yrittänyt kuljettaa vaijereita eri reittiä, mutta ei tunnu riittävän siltikään pelivara. Jostain kyllä löytyy pidempiä kaapeleita, mutta vain tuohon S-malliin, missä ne on jo alunperin lyhyemmät kuin N-mallissa. Kuvittelisin että nuo pidennetyt S-mallin kaapelit on samaa luokkaa kuin nämä vakiot tässä N-mallissa.

Osaako kukaan kokoneempi / viisaampi kertoa mistä kannattaisi etsiä? Ebaytä olen selannut kuin mielipuoli, mutta laihoin tuloksin. Ulkomaiden foorumeilta en suoraan ole löytänyt vastauksia. Mitkähän muun pyörän kaapelit voisi sopia tähän suitsaan jos ei juuri tälle tarkoitettuja tahdo löytyä?

Sellainenkin tieto tietenkin auttaisi jos joku osaa neuvoa miten ja mitä kautta nuo originaalit kaapelit saa riittämään.

Pyörähän on siis Suzuki SV1000N 2005.
    Triumph Street Triple R 2013

ex
    -Suzuki TS125
    -Ducati Monster 600
    -Ducati Monster 1100
    -Suzuki SV1000N
    Vaihtoehto on ostaa esim. Stormilta vaijeria ja kuorta metritavarana ja tehdä itse.
    Päitä taitaa saada esim. Moposportilta.
    ...
    Tuontyylistä ratkaisua ajattelin viimeisenä vaihtoehtona. Kuvittelisin vain että nuo on aika "standardi"-kamaa, eli jotkut toiset esim toisenmallisen Suzukin kaapelit voisi käydä heittämällä paikalleen. Laiska kun on niin tuo olisi se helpompi vaihtoehto kuin rakennella irtotavarasta.

ex
    -Suzuki TS125
    -Ducati Monster 600
    -Ducati Monster 1100
    -Suzuki SV1000N
    tl zonelta löytyy osa numerot,luulis käyvän myös sv.hen oli muistaakseni yamahan vaijerit
    tl1000s >zx12r 03 >
    Honda F6C Valkyrie>triumph rocket3 roadster 2010> Ktm super duke gt 2016
    Lainaa (tl72 @ Maalis. 21 2011,20:17) kirjoitti
    tl zonelta löytyy osa numerot,luulis käyvän myös sv.hen oli muistaakseni yamahan vaijerit
    Kiitti vinkistä. Aika iso foorumi kahlattavaksi ja haku ei ihan helposti näytä tuovan tulosta. Jos satut muistamaan tarkempaa tietoa niin respect.

ex
    -Suzuki TS125
    -Ducati Monster 600
    -Ducati Monster 1100
    -Suzuki SV1000N
    muistin väärin tässä oli yamahan kytkin vaijeri ja tellun oma kaasuvaijeri
    mites tosta

tl1000s >zx12r 03 >
    Honda F6C Valkyrie>triumph rocket3 roadster 2010> Ktm super duke gt 2016
  7.  
    Lainaa (tl72 @ Maalis. 21 2011,21:44) kirjoitti
    mites tosta
    Tuossa S-mallissa on vakiona lyhyempi kaapeli kuin mun N-mallissa, mutta en tiedä tarkkaan miten paljon lyhyempi. Tietoa ei tunnut löytyvän.. Sen tiedän että linkittämäsi kaapeli on 2 tuumaa pidempi kuin tuo normaali S-mallin kaapeli. Jossain foorumeilla sanoivat myös että kannattaa tankomodeja varten ostaa S-malliin nuo N-mallin kaapelit, joten kuvittelisin että tuo setti saattaa olla aika samanmittainen kuin vakiot N-mallin kaapelit. Eli mulle hyöty aika nolla.

Taidan varata vielä muutaman tunnin aikaa kaapeleiden reitittämiseen, jospa sieltä löytyisi joku hämärä reitti mistä ne vakiot riittäisi.. *

Edit: kannatti yrittää vielä. Riittihän ne vakiokaapelit.

ex
    -Suzuki TS125
    -Ducati Monster 600
    -Ducati Monster 1100
    -Suzuki SV1000N