Millaisia km:jä tuollaisen 500:sen kone kestää, myynnissä on ollut 60tkm ajettuja siistin näköisiä pelejä, mutta alkaako kone olemaan valmis, vaikka perushuoltoja olisi tehty(öljyt, vent.säätö)?
Minulla oli joskus tuommoinen. Möin sen 60tkm ajettuna eikä pyörässä ollut tuolloin mitään vikaa. Öljyä se taisi syödä puoli litraa vaihtovälillä, jota pidän tavanomaisena. Kaiken kaikkiaan hinta-laatusuhteeltaan oiva peli.
R1100RS
Emännän -89 mallisessa yli 90 tkm mittarissa, täydessä käyttökunnossa. Pyörä on kokonaisuudessaan erittäin kestävä ja rakenteeltaan yksinkertainen; huollot pystyy tekemään kotonakin. Tässä yksilössä on jousitus päivitetty: taakse WP iskari, etuputkiin uudet progressiiviset sisäjouset. Ajo-ominaisuudet paranivat melkoisesti...
www.motzcari.com
Sevenfifty -92, VFR800 -98, Suzuki V-Strom 650 -05
66tkm mitatusta oon mitannu puristukset ja ei niissä mitään vikaa ollu. Myöskään venttiileissä ei oo ollu säätötarvetta 40-66tkm välillä.
En tiedä minkälaisella budjetilla olet liikkeellä, mutta 2-3000 eurolla saa aika vähillä kilometreilläkin melko tuoreita pelejä. Vaimolle haettiin juuri -04, 19tkm ajettu melkeinpä virheetön suomipeli. Hinta 2300e. Eikä siis edes varastettu! Gs500u siis..
VFR 750f -96
Öljyjä ja venttiilinvälyksiä kun pitää silmällä niin tuolla ajaa maailman tappiin. Öljyksi passaa D*lvac ja venttiilivälykset säätää kahvitunnin aikana joten melko käyttäjäystävällinen pyörä.
Now playing: K7
No tuli hommattua alle 30tkm ajettu gs, mutta mistä saisi hankkittua pienehköä etukatetta, nyt paikalla ns.törkeän iso kiwin naarmuinen kate. Eikös noissa uudemmissa 2002-> ole alkuperäisesti pieni etukate? .. tai voihan se sitäkin pienempikin olla..
Olen antanut itselleni ymmärtää, ettei mihinkään GS500E / GS500 -yksilöön saa mitään alkuperäistä etukatetta tai pleksiä vaan ne ovat kaikki noita aftermarket -palasia. Täyskatettu GS500F onkin sitten tapaus aivan erikseen.
Omastanikin yksilöstäni otin tarvikepleksin pois kun vuosien saatossa se oli hiertänyt hieman etulampun pintaa huonoksi ja kumipuslat kiinnitysruuvien ympäriltä olivat aivan haurastuneet. Eipä sillä muutenkaan ollut mitään käytännön merkitystä, piti vain rasittavaa ääntä ja eikä ajoviiman ohjauksessa ollut sen suurempaa muutosta; pidettäkööt nakupyörät nakupyörinä ja sillä hyvä.
Ei ole GS500E:ssä mitään pleksiä orkkiksena. Naku.