Olen hieronut kauppaa eräästä tietystä CBR 1000 F:stä. Pyörä on hintaansa ja ikäänsä nähden erittäin siisti ja hyvinhoidetun oloinen. Kävin sitä tässä illansuussa katsastamassa, ja kovin olisin siitä innostunut. Kaupan syntymiselle on puolestani vain yksi este, jota näin äkikseltään edes pidä kovin kummoisena.
Moottori ei halunnut ottaa kaikkia kierroksiaan. Siinä 9500 - 10 000 kierroksen kohdalla käynti alkoi takkuilla. Harvemmin minun tulisi sitä moottoria sillä tavoin huudatettua, mutta mielestäni kunnossa olevan moottorin tulisi ottaa kierroksia kohtalaisen kauniisti punarajalle asti. Myyjä esitti, että ajossa kone ottaa kierroksensa kauniisti.
Mitä arvelette, minkälaisesta seikasta tämä kertoo?
Maailma on leluni. Tai sitten minä olen maailman lelu.
Nyksä: Annu. Ja CBR1100XX -00 Exät: VFR750F -90 (?), CBR900RR -97, SV1000S -04, ZZR1100 -92, GSXR1100 -96 ja -95, GSX750F -91, FJ1200 -90, GSX750F -02, GPX500R -88.
Kertookohan siitä että moottoria ei ole käytetty talven aikana? Eli johtuisi tällöin kosteudesta yms.?
Vai sanoiko omistaja, että tekee saman normaalistikin?
Oliko ceparissa slipari(-t)? Jos oli, niin voiko olla seoksien säädöt tekemättä?
Mikä vuosimalli pyörällä on? Ei sillä että vaikuttaisi tähän, kiinnostaa vaan muuten *
Veikkaan, että "ongelma" ei ole ylitsepääsemätön koska hyviä peruspyöriä tuppaavat olemaan. *
OT: Kunhan vaan lumet sulaisi!![]()
CBR1000F -99
Motoristi, mutta muuten terve.
On joko talviseisonnasta johtuvaa, esim. bensa ei enää ihan parasta... taikka sitten siinä voi myös olla jotain vikaa. Se on ihan 50/60.(ted @ Maalis. 18 2011,23:13) kirjoitti
Joten jäitä hattuun, ihan kohta pääsee myös koeajolle.
- Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
On niitä kevään päiviä, jolloin lumisade pännii ihan urakalla. Venytämme pinnaa...Tosiaan, eilisellä ajomatkalla täällä maan eteläpäässä vähänkin suuremmat tiet olivat pääosin sulat ja kuivat. Eri asia tietenkin, haluaako myyjä antaa pyöränsä koeajoon hiekalla laakeroidulle asfaltille.
Vika ei siis kuulosta tutulta kenellekään. Ihmettely jatkuu...
Maailma on leluni. Tai sitten minä olen maailman lelu.
Nyksä: Annu. Ja CBR1100XX -00 Exät: VFR750F -90 (?), CBR900RR -97, SV1000S -04, ZZR1100 -92, GSXR1100 -96 ja -95, GSX750F -91, FJ1200 -90, GSX750F -02, GPX500R -88.
Oliko alkuperäiset putket ? Jos ei ollut ja ei ole tehty säätöjä, tuo on aika tyypillistä paikallaan kaasuteltuna. Itsellä oli aikanaan tonninen cebari (jolla muuten ajoin 170.000 km ja kone oli edelleen kuin uusi), jossa johon laitoin Devilin putken. Paikallaan kaasutellessa kierrosten keruu oli vähän röpöttämistä, mutta "veto päällä" kiihdytettäessä veti tasaisesti punaiselle asti. Suosittelen koeajoa.
Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
Itellä on 2000-mallinen 1000F ja on ihan samanlainen paikallaan ettei ota kierroksia mutta ajossa kyllä ottaa tappiin asti...
Voiko edes olla mahdollista että ei ota paikallaan kierroksia mutta ajossa toimii ok ? Ihmeelliseltä kuulostaa...