Päivitty pari päivää sitten mulla Sygic Aura Galaxy Tabiin ja nyt TADAAA.. .löytyy megahienot reitinteko mahdollisuudet ja reitin tallennukset
testasin tehdä reitin ja tallentaa ja tutkin missä muodossa file tallentuu, jospa vaikka olis mahdollisuutta tehdä googlemapsilla reitti ja siirtää Andoidiin, mutta file oli .itf ja ihan kryptistä mössää :/
mutta ihan helmen hyvän oloinen reitinteko kikkare nyt tuossa! nam!
EDIT: Tulee muuten aika härveli kun Galaxy Tabin ruuvaa RAM mountin kilkkeillä stongaan kiinni
Dodiih
Sygic Mobile 10 asennettu ja testattu reitintekoa.
Näppärästi saa tehtyä reitin,vaikka ei suoraan pc:llä saakkaan siirrettyä reittiä niin vaivattomasti tuo puhelimellakin näppäily onnaa.
Horo Elää !
Mitenkäs käytännössä tuo reitin teko koneella tuon Sygicin kanssa tapahtuu?
Itse olen nyt tyytynyt lyhyemmillä reiteillä (päivän mittaiset) käyttämään tuota Androidin Touring Navigation-ohjelmaa. Reitin saa tehdä tyrellä/google mapsilla ja tuon saa puhelimeen vaikka dropboxin kautta näppärästi siirrettyä. Tuo ohjelmahan ei tosiaan opasta, mutta piirtää reitin kartalle. Helppoudessaan paras tähän asti mielestäni.
Tuolla ohjelmalla en tosin eurooppaa lähtis vielä kiertelemään, mutta koto-suomessa mobiilinetin kanssa näppärä.
reitti kännykällä näppäillen joko osoitteita tai sitten valitsee kartalta pisteitä,toki tuo vähän hidasta on mutta paras mitä olen tähän mennessä tuohon löytänyt.(cripple @ Touko. 23 2011,22:44) kirjoitti
Siis tuo Touring Navigation piirtää vain reitin eikä seuraa sijaintiasi ?
Jos näin niin ennemmin kirjoitan vaikka tussilla ranteeseen risteykset missä pitää kääntyä.
Brut googlemaps on vielä kokeilematta koska en ole vielä onnistunut tuossa zte:n roottauksessa.
Horo Elää !