Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
  1. #1
    Eli olisi tarkoitus säätää tuon pakokaasun säätimen vaijerit ja... Mihin asentoon ne pitää säätää kotikonstein? huoltokirja sanoo että pitäs olla joku prkl anturi.... niin ja pyörä 1000rr -05



  2. #2
    My Webpage
    Ja ne vaijerit voi ihan rauhas ottaa pois ,servo vaan liikkuu siel sit ittekseen ja "ei tuu mitään vikavaloi minnekään."
    Se läppä on ääntä varten..sliparin kun vaihtaa, niin samalla se pois..



    Hayabusa K9 Harmaa/Hopea Tuned by Ecueditor
    Joensuu 2011 Standing Mile 315 Km/h
    Halli 2009 Standing Mile 286 Km/h CBR1000RR-06
  3. #3
    eli se läppä siis menee täysin auki kun irroittaa kaapelit kokonaan? eikö se huononna vääntöä alakierroksilla vai olenko ihan väärässä? Ja pitäisikö ruisku säädättää tämän jälkeen?



  4. #4
    My Webpage

    Samalla kannattaa tuo flappermod tehdä! Lisää tehoa ja vääntöä alakierroksille. Itse tuli nuo tehtyä entiseen 1000RR -06. Muutenkin tuolla sivulla on kaikki perus modit.

    Flapper Mod
    Hayabusa K9 Harmaa/Hopea Tuned by Ecueditor
    Joensuu 2011 Standing Mile 315 Km/h
    Halli 2009 Standing Mile 286 Km/h CBR1000RR-06
  5. #5
    Mutta nämä varmaan vaatii ruiskun säädön että tehoa olisi enemmän pienillä kierroksilla?
  6. #6
    Lainaa (Karvakotta @ Tammi. 16 2011,23:44) kirjoitti
    eli se läppä siis menee täysin auki kun irroittaa kaapelit kokonaan? eikö se huononna vääntöä alakierroksilla vai olenko ihan väärässä? Ja pitäisikö ruisku säädättää tämän jälkeen?
    Teitkö nuo modaukset? Itseä kiinnostaa kun olen vaihtamassa sliparia. Mietin vain et kannattaako tuohon läppään koskea ollenkaan?
  7. #7

    R.I.P.
    Liittyi Mar 2004
    Heinälampi
    Lainaa (tupauuno @ Helmi. 25 2011,11:31) kirjoitti
    Lainaa (Karvakotta @ Tammi. 16 2011,23:44) kirjoitti
    eli se läppä siis menee täysin auki kun irroittaa kaapelit kokonaan? eikö se huononna vääntöä alakierroksilla vai olenko ihan väärässä? Ja pitäisikö ruisku säädättää tämän jälkeen?
    Teitkö nuo modaukset? Itseä kiinnostaa kun olen vaihtamassa sliparia. Mietin vain et kannattaako tuohon läppään koskea ollenkaan?
    Kannattaa poistaa eikä huononna vääntöä alakierroksilla. Säätäminen kannattaa vaikka ajaisi muuten ihan täysin vakiolla pyörällä. Säätämisen hyöty korostuu vielä enemmän jos tehdään muutoksia imu-tai pakopuolella.
    Mitään en tunnusta!
    1000RR YCC #141
  8. #8
    Lainaa (TeroT @ Helmi. 25 2011,11:38) kirjoitti
    Lainaa (tupauuno @ Helmi. 25 2011,11:31) kirjoitti
    Lainaa (Karvakotta @ Tammi. 16 2011,23:44) kirjoitti
    eli se läppä siis menee täysin auki kun irroittaa kaapelit kokonaan? eikö se huononna vääntöä alakierroksilla vai olenko ihan väärässä? Ja pitäisikö ruisku säädättää tämän jälkeen?
    Teitkö nuo modaukset? Itseä kiinnostaa kun olen vaihtamassa sliparia. Mietin vain et kannattaako tuohon läppään koskea ollenkaan?
    Kannattaa poistaa eikä huononna vääntöä alakierroksilla. *Säätäminen kannattaa vaikka ajaisi muuten ihan täysin vakiolla pyörällä. Säätämisen hyöty korostuu vielä enemmän jos tehdään muutoksia imu-tai pakopuolella.
    Varmistuksen vuoksi! Eli vaijerit vain ottaa pois? vai pitääkö vielä muuta tehdä?
  9. #9

    R.I.P.
    Liittyi Mar 2004
    Heinälampi
    Lainaa (tupauuno @ Helmi. 25 2011,11:47) kirjoitti
    Lainaa (TeroT @ Helmi. 25 2011,11:38) kirjoitti
    Lainaa (tupauuno @ Helmi. 25 2011,11:31) kirjoitti
    Lainaa (Karvakotta @ Tammi. 16 2011,23:44) kirjoitti
    eli se läppä siis menee täysin auki kun irroittaa kaapelit kokonaan? eikö se huononna vääntöä alakierroksilla vai olenko ihan väärässä? Ja pitäisikö ruisku säädättää tämän jälkeen?
    Teitkö nuo modaukset? Itseä kiinnostaa kun olen vaihtamassa sliparia. Mietin vain et kannattaako tuohon läppään koskea ollenkaan?
    Kannattaa poistaa eikä huononna vääntöä alakierroksilla. *Säätäminen kannattaa vaikka ajaisi muuten ihan täysin vakiolla pyörällä. Säätämisen hyöty korostuu vielä enemmän jos tehdään muutoksia imu-tai pakopuolella.
    Varmistuksen vuoksi! Eli vaijerit vain ottaa pois? vai pitääkö vielä muuta tehdä?
    Läpän poistamiseksi vaijerin poistaminen riittää.
    Mitään en tunnusta!
    1000RR YCC #141
  10. #10
    Lainaa (TeroT @ Helmi. 25 2011,11:57) kirjoitti
    Lainaa (tupauuno @ Helmi. 25 2011,11:47) kirjoitti
    Lainaa (TeroT @ Helmi. 25 2011,11:38) kirjoitti
    Lainaa (tupauuno @ Helmi. 25 2011,11:31) kirjoitti
    Lainaa (Karvakotta @ Tammi. 16 2011,23:44) kirjoitti
    eli se läppä siis menee täysin auki kun irroittaa kaapelit kokonaan? eikö se huononna vääntöä alakierroksilla vai olenko ihan väärässä? Ja pitäisikö ruisku säädättää tämän jälkeen?
    Teitkö nuo modaukset? Itseä kiinnostaa kun olen vaihtamassa sliparia. Mietin vain et kannattaako tuohon läppään koskea ollenkaan?
    Kannattaa poistaa eikä huononna vääntöä alakierroksilla. *Säätäminen kannattaa vaikka ajaisi muuten ihan täysin vakiolla pyörällä. Säätämisen hyöty korostuu vielä enemmän jos tehdään muutoksia imu-tai pakopuolella.
    Varmistuksen vuoksi! Eli vaijerit vain ottaa pois? vai pitääkö vielä muuta tehdä?
    Läpän poistamiseksi vaijerin poistaminen riittää.
    Kiitos tästä tiedosta!! ei muuta kun värkkäileen.
  11. #11
    Lainaa (tupauuno @ Helmi. 25 2011,12:14) kirjoitti
    Lainaa (TeroT @ Helmi. 25 2011,11:57) kirjoitti
    Lainaa (tupauuno @ Helmi. 25 2011,11:47) kirjoitti
    Lainaa (TeroT @ Helmi. 25 2011,11:38) kirjoitti
    Lainaa (tupauuno @ Helmi. 25 2011,11:31) kirjoitti
    Lainaa (Karvakotta @ Tammi. 16 2011,23:44) kirjoitti
    eli se läppä siis menee täysin auki kun irroittaa kaapelit kokonaan? eikö se huononna vääntöä alakierroksilla vai olenko ihan väärässä? Ja pitäisikö ruisku säädättää tämän jälkeen?
    Teitkö nuo modaukset? Itseä kiinnostaa kun olen vaihtamassa sliparia. Mietin vain et kannattaako tuohon läppään koskea ollenkaan?
    Kannattaa poistaa eikä huononna vääntöä alakierroksilla. *Säätäminen kannattaa vaikka ajaisi muuten ihan täysin vakiolla pyörällä. Säätämisen hyöty korostuu vielä enemmän jos tehdään muutoksia imu-tai pakopuolella.
    Varmistuksen vuoksi! Eli vaijerit vain ottaa pois? vai pitääkö vielä muuta tehdä?
    Läpän poistamiseksi vaijerin poistaminen riittää.
    Kiitos tästä tiedosta!! ei muuta kun värkkäileen. *
    Kattelin tota hommaa niin se läppä lähtee mukaan sen vanhan sliparin mukana?? Liitoskohta on sen läpän jälkeen.. Olenko ihan väärässä? Auttakee tyhmää Vai onko se läppä irtonainen osa joka liitetään sit siihen väliin?
  12.  
  13. #12
    Lainaa (tupauuno @ Maalis. 23 2011,10:07) kirjoitti
    Lainaa (tupauuno @ Helmi. 25 2011,12:14) kirjoitti
    Lainaa (TeroT @ Helmi. 25 2011,11:57) kirjoitti
    Lainaa (tupauuno @ Helmi. 25 2011,11:47) kirjoitti
    Lainaa (TeroT @ Helmi. 25 2011,11:38) kirjoitti
    Lainaa (tupauuno @ Helmi. 25 2011,11:31) kirjoitti
    Lainaa (Karvakotta @ Tammi. 16 2011,23:44) kirjoitti
    eli se läppä siis menee täysin auki kun irroittaa kaapelit kokonaan? eikö se huononna vääntöä alakierroksilla vai olenko ihan väärässä? Ja pitäisikö ruisku säädättää tämän jälkeen?
    Teitkö nuo modaukset? Itseä kiinnostaa kun olen vaihtamassa sliparia. Mietin vain et kannattaako tuohon läppään koskea ollenkaan?
    Kannattaa poistaa eikä huononna vääntöä alakierroksilla. *Säätäminen kannattaa vaikka ajaisi muuten ihan täysin vakiolla pyörällä. Säätämisen hyöty korostuu vielä enemmän jos tehdään muutoksia imu-tai pakopuolella.
    Varmistuksen vuoksi! Eli vaijerit vain ottaa pois? vai pitääkö vielä muuta tehdä?
    Läpän poistamiseksi vaijerin poistaminen riittää.
    Kiitos tästä tiedosta!! ei muuta kun värkkäileen. *
    Kattelin tota hommaa niin se läppä lähtee mukaan sen vanhan sliparin mukana?? *Liitoskohta on sen läpän jälkeen.. Olenko ihan väärässä? Auttakee tyhmää * Vai onko se läppä irtonainen osa joka liitetään sit siihen väliin? *

    Tuolta räjäytyskuva.


    http://www.hondaoriginalparts.com/hp...ge/F__2100.jpg



    - Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -