Tulokset 1:stä 14:een 14:sta
  1. #1
    Tuli tilattua TCX Comp S-monot, muuten hemmetin mukavat jalassa leveälestiselle mutta mulla on sen verta ohut rimppajalka että kantapää pääsee hiukan nousemaan kengän sisällä. Eli pitäis päästä nauhoilla kiristämään kengän sisäosa kunnolla.

    RS ja S-Racesta tuo mahdollisuus löytyy ja tällä hetkellä niiden hinnatkin on käytännössä samat joten kummat olisivat paremmat? Vielä mennään nakupyörällä mutta päivittynee jossakin vaiheessa kyykkyyn. Radallakaan ei olla käyty mutta eiköhän sinnekin mennä kun saa kunnolla kilsoja alle. Mitkään pitkän matkat ei tunnu olevan mun juttu että pääsääntöisesti ajelut tapahtuu taajamassa ja mutkateillä. TCX Jupiterit (muistaakseni) on kävelykeikoille sitten erikseen.

    Onko RS malli "turhan" race käytettäväksi normiliikenteesä? Lienee kuitenkin karvan verran suojaavampi kuin S-Race?

    Kiitos vastauksista ja kokemuksista etukäteen.
  2. #2
    S-Race malli tuli tuotannosta poistuneen RS mallin tilalle. S-Racessa ei ole nauhoilla kiristettävää sisäosaa kuten RS:ssä, eli jos se on ostokriteeri niin silloin RS malli, jos löydät vielä oikean koon jostain.
    -nomen est omen-
  3. #3
    Normiajossa nuo kengät ovat kuin laskettelumonot jalassa. Ei tee mieli kävellä ylimääräistä. Päivittäisessä käytössä on mieluummin jotkut hieman "notkeammat" ainakin itsellä käytössä. Radalla ja pelkillä ajo-ajo-ajo -lenkeillä noita olen käyttänyt.



    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  4. #4
    Lainaa (Kriisi @ Marras. 09 2010,12:42) kirjoitti
    S-Race malli tuli tuotannosta poistuneen RS mallin tilalle. S-Racessa ei ole nauhoilla kiristettävää sisäosaa kuten RS:ssä, eli jos se on ostokriteeri niin silloin RS malli, jos löydät vielä oikean koon jostain.
    Jotenkin ajattelin että tuo S-Race tuli tuon Comp S:n tilalle. Tuolla ainakin väittäisi että olisi nauhoilla kiristettävä sisäkenkä.

    http://www.mc-scatter.com/competi....45.html

    edit:

    Lainaa kirjoitti
    The 2010 Competitzione S-Race is set to replace the current Competitzione S, and features the new version of the Torsion Control System (TCS). *


  5. #5
    Onkos TCX:llä missään muissa malleissa nauhoilla kiristettävää sisäosaa kuin noin raca-race-malleissa?
  6. #6
    Lainaa (mikuumi @ Marras. 09 2010,15:28) kirjoitti
    Jotenkin ajattelin että tuo S-Race tuli tuon Comp S:n tilalle. Tuolla ainakin väittäisi että olisi nauhoilla kiristettävä sisäkenkä.

    http://www.mc-scatter.com/competi....45.html

    edit:

    Lainaa kirjoitti
    The 2010 Competitzione S-Race is set to replace the current Competitzione S, and features the new version of the Torsion Control System (TCS). *
    Saattaa olla juu niin päin että korvasi tuon Comp S mallin, mutta samalla RS poistui tuotannosta, eli S-Race on tällä hetkellä TCX:n malleista eniten race.

    Nauhoilla kiristettävää sisäkenkää ei ainakaan tässä parissa S-Racea ole jota nyt pitelen kädessäni, eikä myöskään valmistajan sivuilla siitä mitään mainita.
    Tietääkseni RS on/oli ainoa TCX:n malli jossa on tuo sisäkengän kiristys, saatan toki olla väärässäkin. T.C.S. suojaus taas on useammassakin mallissa.
    -nomen est omen-
  7. #7
    Ajoin viime kesän RS:llä ja kävin koittamassa niitä S-Race monoja... Jos multa kysytään niin RS:t on ehdottomasti paremmat.
    Sopivasti täysillä!!

    749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
  8. #8
    Ebay UK:sta saa aika edullisesti. Meinasin tollaset Baylis replicat hankkia, mutta päädyin A-star SM-X Plus monoihin, joissa on myös sisäkenkä.
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  9. #9
    Lainaa (-JuhaK- @ Marras. 09 2010,22:06) kirjoitti
    Ebay UK:sta saa aika edullisesti. Meinasin tollaset Baylis replicat hankkia, mutta päädyin A-star SM-X Plus monoihin, joissa on myös sisäkenkä.
    Kiitos vinkistä.. Ja eikös se ole niin että englannista tilattuna ei tule tulleja, eu maa kun on? Eikä muitakaan yllätyksiä.

    Mitä näitä Comp S:ä on jaloissa sisällä pitänyt ja tepastellut niin ei mun mielestä tunnu yhtään liian kuukengiltä, tai olin varautunut hiukan tönkönpääkin. Comp S ja RS-mallin erolla ei varmaan kauhean dramaattisia eroja ole laskettelumonomaisissa piirteissä?

    Kyllä ne RS:t täytyy hommata sen verta mukavat nämä on jalassa..
  10. #10
    Jos nyt sopii vielä kysellä ennen kuin tekee ratkaisuja, niin onko muilla merkeillä samantyyppisiä malleja joissa on leveämpää lestiä? Kauhean huonosti meinaa löytää tietoa ja kokemuksia....
  11. #11
    Lainaa (mikuumi @ Marras. 12 2010,16:37) kirjoitti
    Jos nyt sopii vielä kysellä ennen kuin tekee ratkaisuja, niin onko muilla merkeillä samantyyppisiä malleja joissa on leveämpää lestiä? Kauhean huonosti meinaa löytää tietoa ja kokemuksia....
    Mulla on kanssa vähän leveämpi lesti ja kokeilemistani malleista parhaiten sopivat A-stars Supertech & S-MX Plus, TCX Competizione S ja XPD XP7-R. Sidi Vortice Vernice & Vertigo Corsa:n lesti oli mielestäni kapeampi eikä tuntunut yhtä mukavalta jalkaan. Kaikissa malleissa koko oli yhden suurempi mitä normaalisti on kävelykengissä.
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  12. #12
    Onko Alpinestarsilla enemmänkin tapana tuo leveä lesti? Voisikohan S-MX5 olla ihan hyvä vaihtoehto näin netistä tutkittuna?
  13. #13
    Mitenkä TCX Competizione RS:n koot menee, eli jos normaalisti 43 niin onko syytä tilata 44 ?
    CBR1000RR
  14.  
  15. #14
    Maku asia, mutta meikäläisen suomi koko on 43 ja TCX on kokoa 44. Mahtuu froteesukka sopivasti. Testasin 43kin sekin mahtui, mutta oli vähän liika tyköistuva. Levee jalka mullakin skrinnarien lesti on leveää mallia.
    T
    Jussi
    ---
    "Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"