Löytyykö orgilaisilta pyöristään minkä(än)laisia teippauksia?? Mitkä on esim. itse suunniteltu??
Itsellä pyörä kaipaisi ehkä jotain "jujua" pintaan, mustaksi kun on maalattu.......mutten ole keksinyt tai löytänyt oikein ideoita..tribali kiekuroihin en ole oikein lämmennyt.......
![]()
ärkuus
Innostuin kokeileen omia teippauksia, ja niistä tuli kyllä todella mieluiset. Pikkusen vaatii malttia venyttää teippiä kaarevien kohtien ylitte, ja tietty ilmakuplien kanssa pitää olla tarkkana. Teipit hain paikallisesta auto teippausfirmasta, 8 vuoden takuun väittivät olevan tuotteella. Ja todella hienosti soveltuu tähän hommaan.
Mut onnistuu, katteet vaan irti ja sisälle + hyvässä valaistuksessa väsäämään. Oiva tapa kuluttaa aikaa kevättä odotellessa. *
Tossa parit kuvatukset lopputuloksesta. Itsekkään en ole mikään teinitribalifani, joten päädyin tollasiin "muskeliraitoihin" mitkä kyllä tähän pyörään sopii ku nakutettu! Kuvista ei näy, mutta tietty sama raidotus jatkuu aina etulokasuojaan ja alakatteeseen saakka. Väri on metallinhohto tummanharmaa, ja noissa kuvissa salama näyttää tekevän niistä vaaleemmat ku ite asiassa silmään ovatkaan.
Ilmanotto scoopeissa olevaa pohojalaiskuviota mulla on ollu jokaisessa omistamassani pyörässä. Se ikäänku tekee pyörästä MUN, eikä tuossakaan hassummalta näytä!
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Ammattiteippaaja tekee sulle ihan mitkä teipit vaan katso vaikka kyykky.com siellä on kuvia yhdestä apriliasta *,jossa on teipeillä tehty väri muutos
Kyllä 'värin' voi teipeillä vaihtaa. Tässä Giksu vaatturissa.
Orig sin/valk jäi alle. On sitten hiukka helpompi paikka'maalaus' kun käy nutullaan, pala teippiä ja taas mennään.
http://share.ovi.com/media/Aa2mies.T.../Aa2mies.10001
Kaikki käsin leikattuja, tosin vielä tuossa kuvassa kesken.
(Ei kyllä mun tekemä vaan naapurin)
Vanha&kädetön(mies)='tyttöjen' pyörä.
Ei osaa/uskalla. Oppisi edes vähän ajamaan!
Tauko 16/17.
Nyt toi mopo on oma ja uusi yritys ;)
Ihan ok 2018 ja 2019.
Niin, mä en kyllä oikeen ymmärrä mikä tossa lopulta vaikeeta on? Aikaa ja viitseliäisyyttä, siinä se resepti. Ja viivottimella saa suoraa... +/- 1mm se on suunnilleen se toleranssi millä pelataan ja silmälle näyttää hyvältä!![]()
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Nättiä jälkeä ja komea pyöräkin.(Yamaha1 @ Maalis. 14 2011,13:33) kirjoitti
partanen. net
aina ei elämä onnistu eka kerralla.
Mersedes ja Volvo tekniikka hallussa
Moottori pyörien katteiden maalaukset ja korjaukset ammatti taidolla.
2 pyörää olen teippaillut "oman näköiseksi"
Nyt olisi kolmas työn alla... Helppo ja halpa tapa saada persoonallisuutta kulkupeliin.
Hieno veemaksi, nuo "shelby raidat" yllättävän haastavia kaareville ja kuperille pinnoille...
CB 1300 -07
Jotain ihan pientä, personoivaa... Kaukoidän kirjoitusmerkki sivukatteissa, joka nyt ei oikeesti mitään tarkoita. Kaksimieliset keksinevät rakkauden symbolin
http://i55.tinypic.com/5mac8w.jpg
Lisäksi pleksin alta paistattelee JDM heart
Vaikea laji tuo teippailu, ainakin itse toteutettuna. Jonkun aikaa pohdittuani päädyin äärimmäisen yksinkertaiseen teippailuun kun tää mun Ducati piti maalauksen jälkeen teippailla (joo, tarrat on lakan päällä).
Täältä löydät tarvittaessa todella hienoja teippauksia, toki noi ei sitten ole ihan ilmaisia *
Mutta tekee kyllä hienoa jälkeä ja tuo kaveri kuka noita vääntää osaa hommansa todella hyvin...
Customania Lahti
Hyvin sopii toi valkonen väri 748:iin, ja karhutölkki(zpete @ Maalis. 18 2011,14:18) kirjoitti
![]()
ZX-10R '04 - "Think Han Solo and making the jump to lightspeed." - Motorcyclist
On muuten saakelin hieno. Perä nuorentaa kivasti.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
* Suzuki Katana * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
Niin tekee, meinas ensin mennä 1098:na. Takavanne vaan paljasti(PoS @ Maalis. 18 2011,17:55) kirjoitti
![]()
ZX-10R '04 - "Think Han Solo and making the jump to lightspeed." - Motorcyclist
Jo tässä vaiheesse kesää ajattelin talven tullen askarrella teippauksen tuohon meikäläisen Honda 900 Hornettiin. Isosta hommasta ei ole kyse, vaan ihan yksivärisellä teipillä pari raitaa ja vanneteipit. Kannattaako yrittää täysin kokemattomana tehdä itse vai viedä suoraan liikkeeseen ? Paljonkohan moinen maksaisi ?
Teippiä ei kovin paljon hommaan tosiaan kulu (tankin sivuille ja ehkä päälle raidat, takakatteeseen ohut raita joka kiertää koko katteen pituussuunnassa, alakatteeseen ehkä jotain pientä ja ne vanneteipit molemmin puolin).
Honda VFR 800FI ´98
Rakkaat exät: Honda CB 900 F Hornet ´03
Jos pelkistä raitateippauksista on kyse niin ehdottomasti itse. Ebaysta tilaa montaa erilaista teippiä ja varmuudeksi sillä periaatteella ettei ekalla kerralla onnistu.
Yleensä kun ekan kerran teippaa niin tajuaa vasta miten homma kannattaa tehdä vaikka kuinka katsoisi videoita ym. Näin ainakin mä huomasin kun hiilikuituteippiä venyttelin takakatteisiin. (Olisi pitänyt ostaa enemmän teippiä jo ensi vaiheessa kun toinen kate ei mielytä silmää)
s1000rr 2011
Teippauksesta löytyy paljon perusteellisia ohjevideoita juutuubista...
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi