Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    Koitin haeskella foorumilta aihetta nahkatakin/varusteiden puhdistukseen liittyvää juttua,mutta en onnistunut löytämään..

Eli kyseessä dainesen ajotakki jossa sekä nahkaa sekä corduraa
    tietty tuon nahan olen hoitanut puhdistusaineella ja nahka"kermalla" mutta ongelmallinen tuo sisävuori joka ns. "bubble" materiaalia ja verkkoa,että millä sen saisi puhdistettua/raikastettua.

Pesulaan ei viitsisi takkia sen takia viedä koska tuota nahkaa suhteellisen vähän tuossa takissa.
    Tietty jotain "raikastin" sumutetta niin saisi ummehtuneen hajun pois,mutta mielessä kävi myös,että höyryimurilla saattaisi saada tuon puhdistettua.
    Indian Sport Chief -23
    ex. BMW R1200R -17
    ex. Triumph ST 1050 -10
    ex. Aprilia SL1000 Falco - 01
    ex. Honda VTR1000F -98
    ex. Honda CB750F -83
    ex. Honda CB125TDC -84

Tunnus suljettu
    Liittyi May 2008
    I lodge my appeal at your tribunal, Lord
    Laita sisälle grillihiiliä talouspaperiin käärittynä tai sitruunan puolikkaita, molemmat imevät hajuja.
    You gave me a curse, Holy fathers, I give you a blessing: "may your conscience be as clear as mine and may you be as moral and religious as I"

Ja vaikka ma laps olen pieni vain,
    niin jumalten riemut ma juoda sain
    ja juoda ne täysin siemauksin -
    niin riemut kuin murheetkin.
    Itse olen pannut takin suihkun lattialle, suihkulla vettä päälle, jynssännyt marseille-saippuaa sekaan ja tiskiharjalla hinkannut. Kuivaus hitaasti ja kun kuiva niin rasva pintaa. Kaksi kertaa oon tuon operaation tehny ja takki edelleen erinomaisessa kunnossa.

E: ja kyseessä siis nahkatakki

4.  
    Huh huh itse ei tarvinnut onneksi tiskiharjaan turvautua vaan lähti tuolla autoglymin nahanpesuaineella ja pehmeällä sienellä puhtaaksi ja lopuksi glymin "nahkakerma" pintaan..

Koitinpas piruuttani tuota Sonax:in valmistamaa hajuntappajaa jonka hommasin,kun auton tavaratilaan oli päässyt valumaan bensaa..
    ainakin toistaiseksi tuo ummehtunut haju lähti kamppeista ja ihan ok tuoksuiseksi tuli
    Indian Sport Chief -23
    ex. BMW R1200R -17
    ex. Triumph ST 1050 -10
    ex. Aprilia SL1000 Falco - 01
    ex. Honda VTR1000F -98
    ex. Honda CB750F -83
    ex. Honda CB125TDC -84