Sivu: 9 / 51:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 789101119 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 241:stä 270:een 1521:sta
  1. #241
    Lainaa (ace76 @ Kesä. 26 2011,16:56) kirjoitti
    Lainaa (Kekke @ Kesä. 26 2011,10:46) kirjoitti
    Vaihdelootassa mulla on sellainen ikävyys että varsinkin 1 -> 2 vaihtaessa kolahtaa ikävästi. Välillä vaikka kuinka pehmeästi yrittää vaihtaa niin ikäänkuin vähän rusahtais päällemennessä juurikin tuossa 1 ja 2 välillä isommalle vaihtaessa. Jos tuo paranee isolla D:llä niin hyvä, jää nähtäväksi. *
    Laitathan Kekke sitten tietoa meillekin, kuinka nuo D:t toimii koneessa. Tietää sitten itsekin mitä seuraavassa öljynvaihdossa koneeseen laittaa. *
    Juu laitan raporttia...

    -k-
    <KTM 1290 Superadventure S -23>
    'The Man who invented "autocorrect", has passed away, Restaurant in piece.'
    SS1000 -2010
    SS2000F -2011
  2. #242
    Onkos muilla kokemusta virtalukon jumiutumisessa..?
    Meinas jäädä varre paikallisen marketin pihaan kun ei lukko liikkunut minnekkään..
    10min suostuttelun jälkeen pelasi jälleen ihan normaalisti. Uskaltaako tuonne tuikata vähän aseöljyä luistoa lisäämään? Vai onko siellä jotain hienoa elektroniikkaa joka ei tykkää voitelusta?
    [
  3. #243
    Mulla vielä virtalukko toimii vaikka suhautin WD40:sta aika reilusti lukkopesään. Teetin uuden virta-avaimen joka tuntui hieman jäykältä, pikku suihkautus auttoi. Aseöljy voipi olla parempaa tuohon hommaan.

    Edithiä: VKO, mikäs ledlamppu sopii rekisterikilven valoon?



  4. #244
    Lainaa (Mikko76 @ Kesä. 23 2011,19:24) kirjoitti
    Voipi olla tälläkin kaverilla lompakko melko laiha.
    Kohtalainen lista tingeltangelia.
    Wow. ompa härpäkettä
    Siinä on taas Kekkelle ideoita varustamiseen.

    Joo, tota D.n MX15-40 meikäkin käyttää, alkaa vaan 20l.n pänikkä olemaan yhtä vaihtoa vaille tyhjä.
  5. #245
    Minulla on ekaa kesää Delvac. Ajoin ensin reilun 1 tkm ja vaihdoin suodattimen ja öljyt. Yllätyin kuinka puhdasta öljy oli, eli ei irronnutta likaa. Nyt siis uusilla ajettu 500km. Yhä vaihde kolahtaa 2. vaihtaessa, useimmiten, ei siis aina. Lämpimänä menee pehmeämmin kaikki vaihteet. Sen sijaan 1 menee nätisti kylmänäkin. Käyntiäänessä en huomannut eroja. Uskon että jatkossakin tätä käytän. Mullakin oli keväällä 48 tkm huollossa, mutta pyysin ilman öljynvaihtoa, enkä puhunut öljylaadusta siellä mitään.
    Varadero -03
    Suzuki gs1000g -80
    MB 190E -90
    Puch Maxi -78
  6. #246
    Lainaa (Mikko76 @ Huhti. 12 2011,19:14) kirjoitti
    Oolrait! Täytyypä laitta uudet kärjet tilaukseen. Mopon mittarissa jo 60tkm eikä pumpun vaihdosta tietoa. Lueskelin C-A-D sun tekemää vanhaa topikkia. Otit avatusta pumpusta kuvia? Onkos fotoja vielä tallella? Olisi kiva nähdä etukäteen minkälainen häkkyrä se on.

    Edittiä:Tässähän se näkyykin elävänäkuvana musiikin kera.. *

    Vihdoin ja viimein sain vaihdettua bensapumpun kärjet. Eikä yhtään liian aikaisin. Vanhat kärjet olivat aivan loppu, "alempi"
    kärki oli jo kadonnut lähes kokonaan.

    Erittäin simppeli homma tuo kärkien vaihto, taisi mennä kokonaista 15 minuuttia. Bensafiltteri näytti puhtaalta mutta
    vaihdoin sen samalla. Eiköhän käynti onkelmat ole nyt historiaa. * *
  7. #247
    Mihinkäs vm. asti tämä bensapumpun ongelmaa on?
    Vai onko vain kaasarien ongelma?
    [
  8. #248
    Lainaa kirjoitti
    Mihinkäs vm. asti tämä bensapumpun ongelmaa on?
    Vai onko vain kaasarien ongelma?
    Ainakaan uudempiin, esim -05:seen ei ole kärkiä edes myynnissä, ainakaan tuolla.

    Tulihan se bagsteri viimeinkin sieltä.



  9. #249
    Kyä muuttaa ulkoasua tuo bagsteri... Se on niin että ei se musta tankki sinänsä mikään kaunistus ole

    Selkeästi vielä etulokari huutaa väriä päällensä... Mutta nämähän on niitä mielipideasioita
    Husqvarna 701LR
  10. #250
    Joo, kattelin ihan samaa. Kai se on vietävä värjäykseen.
  11. #251
    Mites ois tuon alakatteen/pohjapanssarin maalaus? Meneekö jo liian thyyning menoksi ;)

    Joko Mikko sait polttimot? Isän varreen väänsin ja täytyy sanoa että on vähän nopeampi vaihtaa tänän vm.08 Varreen.

    Renkaatkin on mailmalta tulossa, moottorinsuoja rautaa vielä tilaukseen ja sitten ois valmiina Euroopan kiertueelle.
    [
  12. #252
    Taitaa panssari jäädä mustaksi.

    Ei ole lamppuja näkynyt. Mutta enhän ole niitä maksanutkaan.
    Eikös spostiin pitäis tulla lasku vai mitenkäs?
  13. #253
    Laitoin nopeuttamiseksi tulemaan polttimoiden mukana
    [
  14. #254
    Lainaa (VKO @ Kesä. 30 2011,21:55) kirjoitti
    Laitoin nopeuttamiseksi tulemaan polttimoiden mukana *
    Hieno homma!
  15. #255
    Lainaa (VKO @ Kesä. 30 2011,19:13) kirjoitti
    Mihinkäs vm. asti tämä bensapumpun ongelmaa on?
    Vai onko vain kaasarien ongelma?
    -03 muuttui ruiskuksi,joten pumppukin vaihtuu toisenlaiseksi.
  16. #256
    @Mikko76: ehkä kannattaa laittaa vielä etulokarin jatke ennen maalausta... Sen kun lyö sikafleksillä kiinni niin ei tule ruuvin kantojakaan
    Husqvarna 701LR
  17. #257
    Lainaa (VKO @ Kesä. 30 2011,21:55) kirjoitti
    Laitoin nopeuttamiseksi tulemaan polttimoiden mukana *
    No nyt on lamput asennettu ja maksettukin vaikkei eräpäivä ihan vielä ollutkaan.
    Kyllä nyt näkyy!
  18. #258
    onko noilla sw-motechin kamoilla jälleenmyyjää suomessa? vai miten ootte tilannu. pohjapanssaria ja jalkatapeille olis tarvis
    for sale: varaderon PA-tankki. wanted: varaderon pohjapanssari
  19. #259
    SW Motech --> RM Heino

    ...ei ole maksettu mainos...
    Husqvarna 701LR
  20. #260
    mistäs ootte ostanu poikkitukia tankoon et sais värinää aavistuksen pienemmäksi?..
    Tero Eskelinen
  21. #261
    Täältä tilasin.

    E: kas vain, siihen saa myös tällaisen pussukan.



  22. #262
    Ei meinaa suomesta löytyä nopeasti SW Motech kaatumarautoja.. vähintään 1kk toimitusaikoja lupaavat

    Kait sitä joutuu tilaamaan Stormin Krauser merkkisen suojaraudan sitten.
    [
  23. #263
    Niin sitä tuli ahkeroitua uudet Metselrin Tourancet + Krauserin Moottorin suojaraudat paikalle

    Enää odottais Xenonit asennusta.. Voi olla että tulee ihan perusvaloilla ajettu tämä kesä + Euroopan kiertue ja talvella sitten xenonia..

    Onkos ne kaikke Varre miehet lomilla ja tienpäällä? Hieman hiljaista ollut viime päivinä ;)
    [
  24. #264
    No tien päällä on tullut oltua melkein joka päivä, millon lyhyt pyräys sitten sekaan joku pitempi 300-400 kilsan jotos. Sais hieman viilentyä tuo keli päiväsaikaan, illasta onkin ihan mukava antaa kilometrien rullata vaan... . Yrittäjänä ei noita lomia taida taaskaan ehtiä viettämmään kuin iltaisin ja viikonloppuisin.
    Honda XL1000VA 2006
  25. #265
    SS2000 Finland lähestyy ! Ongelmana on nyt alla olevat pikkusta yli 6000km ajetut Tourancet.

    Noillahan pitäisi vielä pystyä runttaamaan semmonen toinen mokoma (takasta nyt lähinnä tarkoitan). Viime kesänä vaan kävi silleen että kun SS1000:n päästelin Kotarilla niin lopun 500km ajoin metallit näkyvissä takasesta. Ajon alkaessa oli Pirelli Angel streetin takasella menty semmonen 4000km.

    Mimmosia km määriä olette ajaneet tolla tourancella.
    Siis ei EXP tourancella vaan tolla "normilla" ?
    Lähinnä takarengas on se mikä kiinnostaa, etusella pitäis mennä ainakin 15k

    -k-
    <KTM 1290 Superadventure S -23>
    'The Man who invented "autocorrect", has passed away, Restaurant in piece.'
    SS1000 -2010
    SS2000F -2011
  26. #266
    Ei taida Varaderossa saada parkkeja erikseen päälle?
    Ei kerro ees käyttöohjekirja kikka kolmosta, taitaa olla tuo parkki vain sitä varten jos sattuu molemmat lamput olemaan pimeenä niin jää edes parkki tuikkimaan
    Honda XL1000VA 2006
  27. #267
    Juu ei taida olla sellaista ominaisuutta. Näppäränähän sitä itsekin rakentelee oman kytkimen ;)

    46 pitkää päivää vielä ennen kuin pääsis Varren kaa reissuun.. Ei pahasti polttele
    [
  28. #268
    Lainaa (Kekke @ Heinä. 10 2011,16:46) kirjoitti
    Mimmosia km määriä olette ajaneet tolla tourancella.
    Siis ei EXP tourancella vaan tolla "normilla" ?
    Lähinnä takarengas on se mikä kiinnostaa, etusella pitäis mennä ainakin 15k

    ]
    Nyt Kekke sähkösätkät sivuun ja ajamaan kuinkas ne D:t on toiminu, vieläkö kolisee vaihtaessa??? Juuri tuli 24 tml mittariin ja olis huollon aika.

    Mulla on nyt vajaa 4 tkm ajetut Tourancet eikä kulumista juurikaan, pääosin yksin pikitiellä ajellut. Ajelen kyllä varsin rauhallisesti, renkaissa 2,8 ja 3,0 bar. On takakumissa vielä karvojakin jäljellä(ei uskolla kantata )
    Suzuki "banaani" -88
    KMX -88
    Dr 650 RSE-94
    Vara 1000 -04
  29. #269
    Hep !

    Uusi Varadero kuski ilmoittautuu. Tänään kotiutin 2004 mallin Varren. Ajettu järkyttävät 15 tkm. Mielenkiintoista, että alla on edelleen alkuperäiset siltakivet, paistoleimat vuodelta 2003. taitaa mennä vaihtoon
    Life is too short to leave behind.

    Kawasaki 300J 2014 - lällis

    Exät:Yamaha FZ6-S 2008, Honda CBF 1000 S 2010, Kawasaki Versys 650, 2011, GSF 1250 SA ABS 12(10), Varadero 1000-04, GSF 1250 SA-07, GSX 750F-05, DL V-strom 650-06, SV 650 S-03
  30.  
  31. #270
    No niin eikun tervetuloa mukaan vaan!
    Itse omistanut nyt reilun kuukauden varren ja kyllä tyytyväinen olen ollut

    Pikkulinnut kertoi että Kuopioon saattaisi tulla myyntiin parin päivän sisään Vm. 07. (vanhempi ulkoisesti) 24tkm ajettu,hyvin huollettu varre. 3 isot laukut ja ulkoisesti siisti peli.
    [
Sivu: 9 / 51:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 789101119 ... ViimeinenViimeinen