Juu laitan raporttia...(ace76 @ Kesä. 26 2011,16:56) kirjoitti
-k-![]()
<KTM 1290 Superadventure S -23>
'The Man who invented "autocorrect", has passed away, Restaurant in piece.'
SS1000 -2010
SS2000F -2011
Onkos muilla kokemusta virtalukon jumiutumisessa..?
Meinas jäädä varre paikallisen marketin pihaan kun ei lukko liikkunut minnekkään..
10min suostuttelun jälkeen pelasi jälleen ihan normaalisti. Uskaltaako tuonne tuikata vähän aseöljyä luistoa lisäämään? Vai onko siellä jotain hienoa elektroniikkaa joka ei tykkää voitelusta?
[
Mulla vielä virtalukko toimii vaikka suhautin WD40:sta aika reilusti lukkopesään. Teetin uuden virta-avaimen joka tuntui hieman jäykältä, pikku suihkautus auttoi. Aseöljy voipi olla parempaa tuohon hommaan.
Edithiä: VKO, mikäs ledlamppu sopii rekisterikilven valoon?
Wow. ompa härpäkettä(Mikko76 @ Kesä. 23 2011,19:24) kirjoitti
Siinä on taas Kekkelle ideoita varustamiseen.![]()
Joo, tota D.n MX15-40 meikäkin käyttää, alkaa vaan 20l.n pänikkä olemaan yhtä vaihtoa vaille tyhjä.![]()
Minulla on ekaa kesää Delvac. Ajoin ensin reilun 1 tkm ja vaihdoin suodattimen ja öljyt. Yllätyin kuinka puhdasta öljy oli, eli ei irronnutta likaa. Nyt siis uusilla ajettu 500km. Yhä vaihde kolahtaa 2. vaihtaessa, useimmiten, ei siis aina. Lämpimänä menee pehmeämmin kaikki vaihteet. Sen sijaan 1 menee nätisti kylmänäkin. Käyntiäänessä en huomannut eroja. Uskon että jatkossakin tätä käytän. Mullakin oli keväällä 48 tkm huollossa, mutta pyysin ilman öljynvaihtoa, enkä puhunut öljylaadusta siellä mitään.
Varadero -03
Suzuki gs1000g -80
MB 190E -90
Puch Maxi -78
Vihdoin ja viimein sain vaihdettua bensapumpun kärjet. Eikä yhtään liian aikaisin. Vanhat kärjet olivat aivan loppu, "alempi"(Mikko76 @ Huhti. 12 2011,19:14) kirjoitti
kärki oli jo kadonnut lähes kokonaan.
Erittäin simppeli homma tuo kärkien vaihto, taisi mennä kokonaista 15 minuuttia. Bensafiltteri näytti puhtaalta mutta
vaihdoin sen samalla. Eiköhän käynti onkelmat ole nyt historiaa. **
![]()
Mihinkäs vm. asti tämä bensapumpun ongelmaa on?
Vai onko vain kaasarien ongelma?
[
Ainakaan uudempiin, esim -05:seen ei ole kärkiä edes myynnissä, ainakaan tuolla.kirjoitti
Tulihan se bagsteri viimeinkin sieltä.
![]()
Kyä muuttaa ulkoasua tuo bagsteri... Se on niin että ei se musta tankki sinänsä mikään kaunistus ole
Selkeästi vielä etulokari huutaa väriä päällensä... Mutta nämähän on niitä mielipideasioita![]()
Husqvarna 701LR
Mites ois tuon alakatteen/pohjapanssarin maalaus? Meneekö jo liian thyyning menoksi ;)
Joko Mikko sait polttimot? Isän varreen väänsin ja täytyy sanoa että on vähän nopeampi vaihtaa tänän vm.08 Varreen.
Renkaatkin on mailmalta tulossa, moottorinsuoja rautaa vielä tilaukseen ja sitten ois valmiina Euroopan kiertueelle.
[
Taitaa panssari jäädä mustaksi.
Ei ole lamppuja näkynyt. Mutta enhän ole niitä maksanutkaan.
Eikös spostiin pitäis tulla lasku vai mitenkäs?![]()
-03 muuttui ruiskuksi,joten pumppukin vaihtuu toisenlaiseksi.(VKO @ Kesä. 30 2011,19:13) kirjoitti
@Mikko76: ehkä kannattaa laittaa vielä etulokarin jatke ennen maalausta... Sen kun lyö sikafleksillä kiinni niin ei tule ruuvin kantojakaan![]()
Husqvarna 701LR
No nyt on lamput asennettu ja maksettukin vaikkei eräpäivä ihan vielä ollutkaan.(VKO @ Kesä. 30 2011,21:55) kirjoitti
Kyllä nyt näkyy!![]()
onko noilla sw-motechin kamoilla jälleenmyyjää suomessa? vai miten ootte tilannu. pohjapanssaria ja jalkatapeille olis tarvis
for sale: varaderon PA-tankki. wanted: varaderon pohjapanssari
mistäs ootte ostanu poikkitukia tankoon et sais värinää aavistuksen pienemmäksi?..
Tero Eskelinen
Ei meinaa suomesta löytyä nopeasti SW Motech kaatumarautoja.. vähintään 1kk toimitusaikoja lupaavat
Kait sitä joutuu tilaamaan Stormin Krauser merkkisen suojaraudan sitten.
[
Niin sitä tuli ahkeroitua uudet Metselrin Tourancet + Krauserin Moottorin suojaraudat paikalle
Enää odottais Xenonit asennusta.. Voi olla että tulee ihan perusvaloilla ajettu tämä kesä + Euroopan kiertue ja talvella sitten xenonia..
Onkos ne kaikke Varre miehet lomilla ja tienpäällä? Hieman hiljaista ollut viime päivinä ;)
[
No tien päällä on tullut oltua melkein joka päivä, millon lyhyt pyräys sitten sekaan joku pitempi 300-400 kilsan jotos. Sais hieman viilentyä tuo keli päiväsaikaan, illasta onkin ihan mukava antaa kilometrien rullata vaan.... Yrittäjänä ei noita lomia taida taaskaan ehtiä viettämmään kuin iltaisin ja viikonloppuisin.
Honda XL1000VA 2006
SS2000 Finland lähestyy ! Ongelmana on nyt alla olevat pikkusta yli 6000km ajetut Tourancet.
Noillahan pitäisi vielä pystyä runttaamaan semmonen toinen mokoma (takasta nyt lähinnä tarkoitan). Viime kesänä vaan kävi silleen että kun SS1000:n päästelin Kotarilla niin lopun 500km ajoin metallit näkyvissä takasesta. Ajon alkaessa oli Pirelli Angel streetin takasella menty semmonen 4000km.
Mimmosia km määriä olette ajaneet tolla tourancella.
Siis ei EXP tourancella vaan tolla "normilla" ?
Lähinnä takarengas on se mikä kiinnostaa, etusella pitäis mennä ainakin 15k
-k-![]()
<KTM 1290 Superadventure S -23>
'The Man who invented "autocorrect", has passed away, Restaurant in piece.'
SS1000 -2010
SS2000F -2011
Ei taida Varaderossa saada parkkeja erikseen päälle?
Ei kerro ees käyttöohjekirja kikka kolmosta, taitaa olla tuo parkki vain sitä varten jos sattuu molemmat lamput olemaan pimeenä niin jää edes parkki tuikkimaan![]()
Honda XL1000VA 2006
Juu ei taida olla sellaista ominaisuutta. Näppäränähän sitä itsekin rakentelee oman kytkimen ;)
46 pitkää päivää vielä ennen kuin pääsis Varren kaa reissuun.. Ei pahasti polttele![]()
[
Nyt Kekke sähkösätkät sivuun ja ajamaan(Kekke @ Heinä. 10 2011,16:46) kirjoitti
kuinkas ne D:t on toiminu, vieläkö kolisee vaihtaessa??? Juuri tuli 24 tml mittariin ja olis huollon aika.
Mulla on nyt vajaa 4 tkm ajetut Tourancet eikä kulumista juurikaan, pääosin yksin pikitiellä ajellut. Ajelen kyllä varsin rauhallisesti, renkaissa 2,8 ja 3,0 bar. On takakumissa vielä karvojakin jäljellä(ei uskolla kantata)
Suzuki "banaani" -88
KMX -88
Dr 650 RSE-94
Vara 1000 -04
Hep !
Uusi Varadero kuski ilmoittautuu. Tänään kotiutin 2004 mallin Varren. Ajettu järkyttävät 15 tkm. Mielenkiintoista, että alla on edelleen alkuperäiset siltakivet, paistoleimat vuodelta 2003. taitaa mennä vaihtoon![]()
Life is too short to leave behind.
Kawasaki 300J 2014 - lällis
Exät:Yamaha FZ6-S 2008, Honda CBF 1000 S 2010, Kawasaki Versys 650, 2011, GSF 1250 SA ABS 12(10), Varadero 1000-04, GSF 1250 SA-07, GSX 750F-05, DL V-strom 650-06, SV 650 S-03
No niin eikun tervetuloa mukaan vaan!
Itse omistanut nyt reilun kuukauden varren ja kyllä tyytyväinen olen ollut
Pikkulinnut kertoi että Kuopioon saattaisi tulla myyntiin parin päivän sisään Vm. 07. (vanhempi ulkoisesti) 24tkm ajettu,hyvin huollettu varre. 3 isot laukut ja ulkoisesti siisti peli.
[