Sivu: 7 / 51:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5678917 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 181:stä 210:een 1521:sta
    Lainaa (TiuSo @ Touko. 15 2011,12:48) kirjoitti
    Asiasta toiseen:
    Jos olisi jollain tarvetta sivulaukuille, niin minulla olisi yhdet joutilaat Hondan rtg-paketin isot mustat laukut, sopii 2003 eteenpäin. Pelkät sivulaukut, ei sisälaukkua eikä takalaukkua, boksit olleet edellisessä Varaderossa (2005) ja niissä on Varaderon merkit. Privaa kehiin!
    Privaa heitetty!
    Vuosimallia 08 Varanero tuli tänään hommattua..
    Pientä siistimistä ja kuluvien osien vaihtoa tiedossa
    Lisäksi Kaatumarautaa,ketjun rasvainta suunnitteilla asennella. Loppukesästä sitten reissun päälle.
    [
    Onnittelut hyvästä ostoksesta! Ja sitten tänne kliks nimeä listaan ja ylihuomenna ajelulle ja makkaran paistoon.
    No, hei; mehän ollaan tulossa sinnepäin Saarijärvelle Ahvenlampi Campingiin lauantaina.

http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....97;st=0

Tervetuloa moikkaamaan...

Mikko kerkeskin ensiks

T7
    Katsotaan miten kerkeää. Su pitäisi olla töissä rivissä..
    [
    Lainaa (VKO @ Kesä. 09 2011,19:06) kirjoitti
    Katsotaan miten kerkeää. *Su pitäisi olla töissä rivissä..
    Saa tulla makkaranpaistoonkin ja saunaan la iltana/kahville käväisemään , jos haluaa. Ei tartte "virallisesti" osallistua..
    T7
    Mites Mikko76:lle kävi noissa Saksan rengastilauksissa? Hinnat ei ole pahat ja ajatus ois sieltä suunnalta tilata rengaat.
    Kyseessä Continentalin Trail Attack:it

Ja sitten suosituksia noista kaatumaraudoista..
    [
    Reilun kuukauden odottelin ja peruin tilauksen. Ei kuulemma ollut eturengasta saatavilla. Edelliset metzelerit tuli viikossa kotiovelle.
    Lainaa (VKO @ Kesä. 09 2011,23:36) kirjoitti
    Morjesta vaan ja tervetuloa makkaranpaistoon munkin puolesta

Mä tilailin tossa 1 kk sitten SW-Motech:n kaatumaraudat Motoplazalta 139,90 €(-04 ABS)+postit, olisko ollu 15 €. Kesti 2 viikkoa lähimpään postiin.

Mukavan sirot ja muutoin helppo ja nopea asentaa, paitsi Vasemmalla puolella syylärin viereen tuleva kiinnitys on edelleen kiinnittämättä. Kiinnityskohdassa on ranteevahvuinen(mulla onkin kaposet ranteet) sähköjohtohärpäke edessä, joka pitää purkaa edestä pois, että saa viimeisenkin pultin paikalleen. Ei tuo tosin menoa haittaa ja varmasti ajaa asiansa jos tarvetta tulee

Tourancet tilasin eteen+taakse 235 €
    Toimitus kotiovelle noin 1 vk, www.mprengas-online.com/
    Alle laitto liikkeessä yht 40 €

Huomenna Idänpäällä 10.30....

Suzuki "banaani" -88
    KMX -88
    Dr 650 RSE-94
    Vara 1000 -04
    Nyt kun muu porukka saunoo,grillaa,polttaa itseänsä jne perus. vkonloppua

Tuli eileen ja tänään asennettua:
    -Garminin 550 Zumo
    -Ketjunrasvain mallia Osco (Vm. <-07 on hieman helpompi asentaa, ei mene ilmeisesti nopeusanturin johota vaihdelaatikolle. Nyt joutui kiinnitysrautaa hieman muokkaamaan)
    -12v ulostulo (toistaiseksi odottaa penkinalla)
    -Yllättäen ledpolttimot rekkariin ja Jarruvaloksi, otellaan pimeällä vähän sitten kuviakin
    [
    Lainaa (ace76 @ Kesä. 10 2011,14:41) kirjoitti
    Lainaa (VKO @ Kesä. 09 2011,23:36) kirjoitti
    Morjesta vaan ja tervetuloa makkaranpaistoon munkin puolesta

Mä tilailin tossa 1 kk sitten SW-Motech:n kaatumaraudat Motoplazalta 139,90 €(-04 ABS)+postit, olisko ollu 15 €. Kesti 2 viikkoa lähimpään postiin.

Mukavan sirot ja muutoin helppo ja nopea asentaa, paitsi Vasemmalla puolella syylärin viereen tuleva kiinnitys on edelleen kiinnittämättä. Kiinnityskohdassa on ranteevahvuinen(mulla onkin kaposet ranteet) sähköjohtohärpäke edessä, joka pitää purkaa edestä pois, että saa viimeisenkin pultin paikalleen. Ei tuo tosin menoa haittaa ja varmasti ajaa asiansa jos tarvetta tulee

Tourancet tilasin eteen+taakse 235 €
    Toimitus kotiovelle noin 1 vk, www.mprengas-online.com/
    Alle laitto liikkeessä yht 40 €

Huomenna Idänpäällä 10.30....

Ei sun tarvi kuin ottaa se johtonippu siitä kiinniikkestä irti ja vetää vähän alaspäin , niin saat pultin ja raudan sinne.

Toivottavasti tarkenette siellä miittingissä
    Lainaa (averagejoe @ Kesä. 11 2011,20:47) kirjoitti
    Ei sun tarvi kuin ottaa se johtonippu siitä kiinniikkestä irti ja vetää vähän alaspäin , niin saat pultin ja raudan sinne.

Toivottavasti tarkenette siellä miittingissä
    oooo, täytynee yrittää seuraavana sadepäivänä, näytti vaan "hommalta", jota ei saa tehtyä muutamassa tunnissa

Kyllä just ja just tarkeni miitissä ja porukka oli , seuraavaan miittiin toivottavasti pyörät tuplaantuu ja kelit lämpenee, "jollain" meinas kuulemma tulla kylmä
    Suzuki "banaani" -88
    KMX -88
    Dr 650 RSE-94
    Vara 1000 -04
    Lainaa kirjoitti
    -Yllättäen ledpolttimot rekkariin ja Jarruvaloksi.
    Kuvia kehiin!
    Otellaan kuvia kunhan vähän pimentyy kelit tai halliin kun kerkeää.
    Onkos täällä porukka tehnyt vara-eerolla kuinka pitkiä reissuja?

Ex- tdm:llä tuli Eurooppaa kahteen kertaan kierrettyä ja syksyllä sitten olisi tarkoitus nykyisellä lähteä tekemään vähän pitempää lenkkiä, suunnilleen 6-7tkm.
    [
    onko tietoa saakonäihin ja mistä pohjapanssaria? vai joutuneeko itsetekemään....
    for sale: varaderon PA-tankki. wanted: varaderon pohjapanssari
    Moro,

SW Motechilta saa uusimpaan (2007 -->) ainakin. Linkki

Touratechilta saa sellaista peltilevyä pohjaan SD01 ja SD02:een. Kliks

Jotain saa tuolta: Africa Queens tai tsekkiläiseltä Gravelta

Itseäkin vähän kiinnostaisi
    Husqvarna 701LR
    Meinasi töissä tulla tylsää.. Joten nettiä ja lärvikirjaa selatessa tuli huomattua ettei tuolla lärvikirjasta tämmöistä löytynyt

https://www.facebook.com/home.php?sk...05418069550994

Joten ei muuta kuin halukkaat mukaan ja kuvia voi tuonnekkin laitella.
    Itse avasin pelin. kuvassa Hopeinen oma 08 ja isän 07 varadero.
    [
    honda suositus öljyhän on näihin 10w/40, onkohan mitään haittaa kytkimelle tjms. jos ajaa 15w40 öljyllä?
    for sale: varaderon PA-tankki. wanted: varaderon pohjapanssari
    Takajarrupalat rupeavat olemaan vaihtoa vailla, voikos näihin vaihtaa pelkät takaset vai vaatiiko tuo Dual jarruhommeli että myös eteen pitää samalla vaihtaa uudet jarrupalat?

Renkaista: Contineltalin Trail attackit vaiko Metzelerin Tourancet ?
    [
    Lainaa (VKO @ Kesä. 15 2011,18:53) kirjoitti
    Takajarrupalat rupeavat olemaan vaihtoa vailla, voikos näihin vaihtaa pelkät takaset vai vaatiiko tuo Dual jarruhommeli että myös eteen pitää samalla vaihtaa *uudet jarrupalat?

Renkaista: Contineltalin Trail attackit vaiko Metzelerin Tourancet ?
    Nämä on sitten mun vähäisen kokemuksen perusteella todettuja/ tietoa:

jarrupalat voi vaihtaa erikseen etu- tai taka. Luonnollisesti saman renkaan satulapareihin on vaihdettava aina kaikki 4kpl.
    Nuo takapalat kuluukin paljon nopeammin; en tiedä miksi. Ehkä se vaatii enemmän painetta saman saavuttamiseksi.. ts se vaan käyttää takajarrua enemmän
    Sehän puristaa kahvaa painettaessa eri mäntiä ja taas polkimella eri mäntiä...

Noista renkaista vaan, että täysin oman ajon mukaan. Conti pääsääntöisesti pikitielle,Metzit enemmän seka-ajoon. En ole Metzeillä ajanut, mutta jos paljon ajaisin sorateitä niin ottaisin Metzit ehdottomasti. Jotenkin tuntuu, että Metzit ovat paremmat yleisrenkaat. Noilla Conteilla on mulla ainakin melkosen hutera olo soralla (ja eihän se nyt ihme ole kun ovat melko puhtaat katurenkaat). Jos pelkkää pikitietä niin Contit ehdottomasti; ovat olleet mun (ja muilta kuullut) käytössä tosi hyvät...... * Molemmilla pääsee molemmissa pinnoissa...

No nyt Tiuso laittaa jotain...mut kyllä mullakin mittari oli 120kmh siellä soralla, mut kyllä se mopo vei mua

T7
    Onkos kellään tietoa mistä saisi "väri panelit" vanhan mallisiin sivulaukkuihin? Ajattelin taas ruuvata raudat paikoilleen. Laukut on vaan niin pöljän näköiset ilman noita värilätkiä..

Jossain netissä olen niitä nähnyt mutta nyt ei löydy millään. *

edittiä: Kyselin david silveriltä mutta ei ainakaan sieltä saa.

Hi ,
    Discontinued and no longer available im afraid .
    Regards
    Jason
    *

Entäpäs onkos kenelläkään suhteita? Nimittäin paitapaino firmoihin? Yritin guuglettaa varadero paitoja, huonoin tuloksin.
    Puolasta löytyi yksi aika hauskan näköinen paita mutta olisi tullut maksamaan ~49 euroa kuluineen joten jätin tilaamatta.

Jos jotain kiinostaisi ryhtyä puuhamieheksi, käsi ylös! Mulle ainakin muutama t-paita mahtuisi vielä kaappiin.

Tässä vielä se polakkien paidan kuva. Joku tuon tyylinen voisi olla hjyvä?

Kokemusta löytyisi ja voin ryhtyä puuhamieheksikin

Osaisiko joku vielä piirtää hyvän kuvan vaiko otetaanko Polskin pojista mallia

Tuli tänään varattu reissua itselle ja varaderolle 25.8-15.9 välinen aika Välimerelle ja takaisin. Laitellaan joku päivä vähän reittiä tarjolle.
    [
    Tommonen! *

Eiköhän pöllitä muinamiehinä puolan ukkelin kuva? Vai osaisiko joku piirrellä warren, paremmin kuin minä?

E: prkl pakoputki unohtui

...minä mitään laita... Luisteleehan se etunen meillä kaikilla

No jos provotaan *ihan pikkasen* niin ei Conti TA ja Mezlerin tourancet minun mielestä ainakaan soralla ole juurikaan erilaiset. Lisäksi kumpikaan ei pidä pehmeässä hiekassa eikä lumessa/jäällä. Ja kun vielä Contit on selkeästi "sporttisemmat" asvaltilla ja kestää minulla pidempään, niin minulle ei taida enää tourancet tulla alle...

Jos oikeasti ajaa paljon hiekkateillä, niin ainoa hyvä rengas eteen on nappularengas, melkein mikä nappula tahansa(kunhan se on oikean kokoinen ja profiilinen) on TODELLA paljon parempi kuin Conti TA tai Tourance tai vastaavat... Asfaltilla tulee sitten takkiin mukavuudessa/tärinöissä...

Minulla kesti nappularengas (käytettynä ostettu TKC80) edessä yli 7 tuhatta ja ei se niin mahdoton ollut asfaltillakaan. En kyllä käynyt sillä radalla, mutta ei se sinne menoa olisi mitenkään estänyt, eipähän vaan silloin osunut kohdalle.

Jos muistan oikein, niin olisikohan briteillä ollut jokunen vuosi sitten paita/muki Varadero-teemalla,, kumpi vaan olisi aika hyvä!

edit: Helmi kuva Mikolla

Husqvarna 701LR
    Hehee, tulihan se Tiusolta (Myönnän kyllä; sulla on paaaljon enemmän kokemusta kuin mulla.....)

Jep, Mikko sä olet selvästi taiteilijaluonne... jos olet Paintilla ja vapaalla kädellä tehnyt niin hieno....muuten hmmmmmm
    Mutta ei tuokaan paha ole; voishan se olla jotain erilaisen hauskaa
    T7
    Erityisesti pistää Mikon kuvasta silmään tuo hienostunut V2-moottori, ja se että väri on (tietty) sininen
    Husqvarna 701LR
    Lainaa (TiuSo @ Kesä. 16 2011,21:29) kirjoitti
    Erityisesti pistää Mikon kuvasta silmään tuo hienostunut V2-moottori, ja se että väri on (tietty) sininen
    Onkos siinä Varapullo pyttyjen välissä valmiina taskulämpimänä? Jos vaikka terassi olis kiinni.....
    T7
    Oliskohan hondan suunnitelu osastolla paikkoja auki..
    Toi "puolan" mopo sopii mun silmään mutta kaikki käy.
  30.  
    Löytyhän ne väri lärpykät! 42e rahteineen taavetti hopealta, ei paha.

Sivu: 7 / 51:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5678917 ... ViimeinenViimeinen