Sivu: 14 / 51:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4121314151624 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 391:stä 420:een 1521:sta
  1. #391
    Lainaa (mänä @ Syys. 05 2011,10:10) kirjoitti
    Arvelinkin, että olisiko toi HISS vähän yli-innokas välillä, eikä meinaa päästää edes omistajaa tien päälle. Hapettumaa jossain liitoksessa tms.
    Samaa vikaa tai omituisuutta täällä myös. Huomasin että jos HISS- valo jää palamaan jatkuvasti niin ihan turha startata, ei kuitenkaan lähde ja voi muutaman kerran joutua avaimen kääntämään tai poistamaan virtalukosta. Sitten kun valo sammuu niin kone tulille. Mietityttää entä sitten kun se ei sitten sammukkaan ja oon jossain korvessa? Missäs nuo HISSin liittimet on niin vois putsailla?
    Honda XL1000VA 2006
  2. #392
    Itselle kävi tänään aamulla siten, että kun starttasin mopon, se sammui noin 2-4 sek jälkeen. Uusi startti ja kävi kuin unelma, mutta huomasin, että trippi ja kellonaika oli nollaantunut. Akun tsekkaus, kaikki kunnossa...

    Mystistä!

    -Shrekki
  3. #393
    Se vaan tekee syksy tuloaan siellä pohjolassa Siitä ne "ominaisuudet" johtuu.
    Itsellä myös samanlainen vaihdenäyttö joka kelaa 1-6, jos tosiaan ruutuun tulee F niin ei käynnisty. Tätä tapahtuu silloin tällöin.

    Nyt tuli reissussa 4100km täyteen. Ongelmitta toiminut tähän mennessä.. Ainoastaan nuo orginal sivulaukut on pirun pienet! Ei sinne paljon pakata tuliaisviinoja...
    Mietinnässä alumiiniset sivulaukut ensikaudelle

    [
  4. #394
    Kyllä meinaa kateus iskeä kun katselee noita valokuvia
    On tässä syksyisessä ilmapiirissä etunsakin, ei oo koko ajan kuuma ja hyttysten määrä visiirissä ja pyörässä vähentynyt huimasti.

    Hyvää reissunjatkoa sinne !
    Honda XL1000VA 2006
  5. #395
    Lainaa (VKO @ Syys. 06 2011,22:42) kirjoitti
    Se vaan tekee syksy tuloaan siellä pohjolassa * Siitä ne "ominaisuudet" johtuu.
    Itsellä myös samanlainen vaihdenäyttö joka kelaa 1-6, jos tosiaan ruutuun tulee F niin ei käynnisty. Tätä tapahtuu silloin tällöin.

    Nyt tuli reissussa 4100km täyteen. Ongelmitta toiminut tähän mennessä.. Ainoastaan nuo orginal sivulaukut on pirun pienet! Ei sinne paljon pakata tuliaisviinoja...
    Mietinnässä alumiiniset sivulaukut ensikaudelle
    On muuten ollut mahtavat kelit ajella parina päivänä. Eilenkin Lapissa ja Kainuussa 20 lämmintä ja aurinko paistoi pilvettömältä taivaalta.
    Sivulaukuista: Minulla oli edellisessä Givin Monokeyt, on kyllä paljon isommat ja toimivammat kuin Varadseron.
    Varadero XL1000V 2006

    Viestintä yleensä epäonnistuu....paitsi sattumalta.
  6. #396
    Meni näköjään tuplana, niin pannaan vielä kolmaskin.

    Kekke: Pirellin Scorpionista en osaa oikein viiltävää analyysiä tehdä, muuta kuin että hyvältähän tuo tuntuu reilun 1000:n jäkeen. Kuvioinniltaan se muistuttaa Tourancea, kuitenkin vähän "enemmän" asfalttirengas.

    On se varmaan raskas tuo rautaperseajo. Eilen ajoin 740 km 10 h:n aikana, joten olin hyvässä 1000:n milen kurssissa, mutta olis pitänyt ajaa vielä toinen mokoma.
    Varadero XL1000V 2006

    Viestintä yleensä epäonnistuu....paitsi sattumalta.
  7. #397
    Täytyy vielä kehua kulutusta tässä 2006:ssa. Kokkola-Rovaniemi 440 km, 20,48 l, kulutus 4.65 l/100 km tankkilaukku ja sivulaukut pakattuna + 95 kilonen kuljettaja.
    Ja rajoitusten mukaan, välillä jopa ohittelin.
    Varadero XL1000V 2006

    Viestintä yleensä epäonnistuu....paitsi sattumalta.
  8. #398
    Lainaa (Jouni K @ Syys. 07 2011,05:56) kirjoitti
    Kyllä meinaa kateus iskeä kun katselee noita valokuvia *
    On tässä syksyisessä ilmapiirissä etunsakin, ei oo koko ajan kuuma ja hyttysten määrä visiirissä ja pyörässä vähentynyt huimasti.

    Hyvää reissunjatkoa sinne !

    Joo... snif... *vaikka mikäs tässä on ilmastoidussa konttorissa skodailla. Ei ole liian kuuma, ei kylmä, ei puudu perse, ei tartte mietiskellä mihin tavernaan menisi syömään, ei tartte ihmetellä komeita maisemia. *

    Juu ei, EN OLE KATEELLINEN, EN YHTÄÄN *



    Transalp->Varadero->GSA
  9. #399
    VKO, olet kuvin perusteella ajanut kapan korkealla pleksissä ja vaihtanut sen mra vai mikä se nyt oli, mikä on ajotuntumasi näiden välillä ja minkä pituinen olet?
    HONHON
  10. #400
    Pituutta taitaa olla joku 173cm muistaakseni..
    Se mikä ero tuli itsellä niin ei kypärään osu nuo ilman pyörteet niin kovasti ja sateet heittää sopivasti visiiristä ohi. Ei mitään ongelmia vielä 150km/h matkavauhdissa.


    4238km nyt matkalle kertynyt pituutta joten illan viimeinen mythos naamariin ja huomenna klo 4:30 -> 5:00 aamulla startti kohti Pohjoista josta laivalla Italiaan.
    Siitä sitten Ma illaksi Travemundea kohti ja Ke pitäisi olla Suomessa.

    Ens vuodeksi kerätään porukkaa ja lähdetään sitten Varadero tapaamiseen, en nyt muista onko Kreikassa vaiko jossain lähellä.
    [
  11. #401
    Kekke: tässä Linkki yhdensorttiseen ohjauslaakeriin (ylempään).

    Käynnistyksestä vielä: minä en saa omaani käyntiin ellei HISS valo ole sammunut, ja sehän nyt ei joka kerran sammu... Varsinkin jos on jättänyt avaimen virtalukkoon vaikkapa pariksi päiväksi niin on saletti että HISS ei sammu kun kääntää virrat päälle. No avain pois virtalukosta ja uusi yritys... enpä nykyisin enää jätä avainta virtalukkoon.
    Husqvarna 701LR
  12. #402
    Mythos, tuo jumalten juoma!
    Jamas!

    Seuraava International Varadero meeting järjestetään toukokuun lopussa Espanjassa.

    -Shrekki
  13. #403
    Lainaa (TiuSo @ Syys. 08 2011,21:13) kirjoitti
    Kekke: tässä Linkki yhdensorttiseen ohjauslaakeriin (ylempään).

    Käynnistyksestä vielä: minä en saa omaani käyntiin ellei HISS valo ole sammunut, ja sehän nyt ei joka kerran sammu... Varsinkin jos on jättänyt avaimen virtalukkoon vaikkapa pariksi päiväksi niin on saletti että HISS ei sammu kun kääntää virrat päälle. No avain pois virtalukosta ja uusi yritys... enpä nykyisin enää jätä avainta virtalukkoon.
    Kiitos TiuSo paljon tiedosta.
    ...... Onpas vielä halpakin kaiken lisäksi !
    Laitan ajoissa tilaukseen, näyttäs siltä että laakerin kanssa alkaa varapyörällä olemaan probleemaa siinä ~30000 km paikkeilla. Omallahan olen vasta porannut n. 12k joten sen puolesta aikaa vielä on.
    <KTM 1290 Superadventure S -23>
    'The Man who invented "autocorrect", has passed away, Restaurant in piece.'
    SS1000 -2010
    SS2000F -2011
  14. #404
    Lainaa (Edwin @ Syys. 07 2011,09:06) kirjoitti
    Kekke: Pirellin Scorpionista en osaa oikein viiltävää analyysiä tehdä, muuta kuin että hyvältähän tuo tuntuu reilun 1000:n jäkeen. Kuvioinniltaan se muistuttaa Tourancea, kuitenkin vähän "enemmän" asfalttirengas.

    On se varmaan raskas tuo rautaperseajo. Eilen ajoin 740 km 10 h:n aikana, joten olin hyvässä 1000:n milen kurssissa, mutta olis pitänyt ajaa vielä toinen mokoma.
    Ok kiitos rapsasta.

    Edwin juu... onhan siinä tahkoomista.
    Ja sitten kun olet tuon 1000 mailia työntänyt, niin ajat luonnollisesti ton SS2000 reisun... Eli 2000 mailia 48h
    Siinä ei sitten enää ole lainkaan "järkeä"



    -k-
    <KTM 1290 Superadventure S -23>
    'The Man who invented "autocorrect", has passed away, Restaurant in piece.'
    SS1000 -2010
    SS2000F -2011
  15. #405
    Tänään tuli ajeltua pari tuntia kaikenlaisia sorateitä. Jessus että oli taas mukavaa hommaa. Pienemmillä teillä meinasi oikein tulla hiki.

    Käy vaan warre vanhusta hieman sääliksi pienillä, kuoppaisilla poluilla. Keula tuntuu pohjaavan aika helposti eikä takapää paljon parempi ole.
    Mutta sååtånån hauskaa se oli.
    Ehkäpä joskus on rahaa ostaa joku "oikea" kurapyörä varrelle kaveriksi. *
    Armeijastakin tuttuja XT jammuja näkyy saavan melko edullisesti.. Oliskohan semmosessa mitään ideaa?
    Joku halpa ja kilvellinen se täytyisi olla ettei tarvisi peräkärryn kanssa mopoa hinailla metsänreunaan.





  16. #406
    Lainaa (Mikko76 @ Syys. 12 2011,16:39) kirjoitti
    Tänään tuli ajeltua pari tuntia kaikenlaisia sorateitä. Jessus että oli taas mukavaa hommaa. Pienemmillä teillä meinasi oikein tulla hiki.

    Käy vaan warre vanhusta hieman sääliksi pienillä, kuoppaisilla poluilla. Keula tuntuu pohjaavan aika helposti eikä takapää paljon parempi ole.
    Mutta sååtånån hauskaa se oli.
    Ehkäpä joskus on rahaa ostaa joku "oikea" kurapyörä varrelle kaveriksi. *
    Armeijastakin tuttuja XT jammuja näkyy saavan melko edullisesti.. Oliskohan semmosessa mitään ideaa?
    Joku halpa ja kilvellinen se täytyisi olla ettei tarvisi peräkärryn kanssa mopoa hinailla metsänreunaan.
    Tosi komiaa "polkua" Mikko !! Toi näyttää just semmoselta "ei liian umpimettältä"
    Varaderon keula on semmonen "fletku". On harmi että Honda on jättäny tossa alustan niin keskeneräiseksi.
    Olen tuhannesta eri paikasta lukenu että koko vempain muuttuu ihan eri pyöräksi kun alustaa roplaa. Hyperpron jouset ja 15w tms. öljyt eteen, Öhlari taakse. Se pitäs olla lakisääteinen muutos joka varreen
    Joskin maksaa aika paljon, mutta mikä ny ei maksais.

    -k-
    <KTM 1290 Superadventure S -23>
    'The Man who invented "autocorrect", has passed away, Restaurant in piece.'
    SS1000 -2010
    SS2000F -2011
  17. #407
    Tuolla Wemotolla olisi tämmöisiä Nitron iskareita.
    Täytyy talven aikana tutkailla uusia vietereitä.
  18. #408
    Joo, minä olin viikko sitten ajelemassa Ouninpohjassa päin (mittariin 450 km, niistä noin puolet soralta). Me ei silloin kesällä sitten mentykään sitä itse Ouninpohjan EK:n hyppyripätkää, mutta nyt menin. Ilmassa oltiin ja huolella parissakin kohdassa, sairaan kivaa! Siellä tuli (taas kerran) mieleen että jos laittaisi wilberssiä tai hyperprota alle. Suomessa kait rauman suunnalta (oitraconilta) saisi jos nettitilaus ei huvita.

    Takaiskariin saisi vaihdettua pelkän jousenkin, mutta itse varmaan vaihtaisin koko pampun. Ei muuta kun messuamaan rahaa kasaan, alustan parannus olisi varmasti paras modaus mitä on...

    Se mikä olisi unelmapeli, niin sellainen reilusti kevyempi enduro (varadero - 100 kg...) jossa olisi kuitenkin varren tehot Joskus on ihan liikaa vauhtia tilanteeseen, kun rohjake ei trail atakeilla meinaa millään pysähtyä... Oikeasti jossain vaiheessa tarvii malttia kaasun kanssa pikkuteillä
    Husqvarna 701LR
  19. #409
    Lainaa (Shrekfin @ Syys. 08 2011,23:55) kirjoitti
    Seuraava International Varadero meeting järjestetään toukokuun lopussa Espanjassa.

    -Shrekki
    Se sitte meidänperheessä muuten puolittain jo päätetty että jos saadaan Vaimon kanssa lomat sopimaan niin VIM 2012 (Varadero International Meeting) 2012 Tarragona, Catalonia Espanja on enskaudella ohjelmassa.

    Alkakaas muutkin lehteillä ajastojanne *!!

    -k-



    <KTM 1290 Superadventure S -23>
    'The Man who invented "autocorrect", has passed away, Restaurant in piece.'
    SS1000 -2010
    SS2000F -2011
  20. #410
    Lainaa (Kekke @ Syys. 13 2011,16:37) kirjoitti
    Se sitte meidänperheessä muuten puolittain jo päätetty että jos saadaan Vaimon kanssa lomat sopimaan niin VIM 2012 (Varadero International Meeting) 2012 Tarragona, Catalonia Espanja on enskaudella ohjelmassa.

    Alkakaas muutkin lehteillä ajastojanne *!!

    -k-
    Samaa itsekkin suunnitellut emännän kanssa. Toki monta mutkaa vielä matkassa ennen varsinaisen päätöksen tekemistä... Emännän mopokortti, sille pärrä, työt, lomat... etc.

    Mutta jos vain suinkin järjestyy... tulee mahtava reissu!

    -Shrekki
  21. #411
    Piti apinoida Kekkeä ja asentaa led-päivävalot varren keulille. Johan ne viikon kestikin, äsken sammui puolet ledeistä.
    Pärkale!
  22. #412
    6571km tuli varren kanssa matkusteltua. Tämän viikon Ke sitä kotiuduttiin, pari pientä juttua tuli sateessa huomattua..

    1. Peilit tiputtavat suoraan veden käsien päälle.
    2.Laukut pitävät veden hyvin ulkopuolella,mutta nuo varren sivulaukut vastaavat kooltaan naistenkäsilaukkua kyllä! Ei paljoa saanut olutta lastattua mukaan..

    Itsellä talven aikana tulossa ihan uudenlainen päivävalo viritelmä.
    Huomattavasti kevyempiä kuin mitä tällä hetkellä markkinoilta löytyy ja hintakaan ei läheskään niin paha. Katsellaan jos kerkeäis esitellä MMC tapahtumassa idea..
    [
  23. #413
    Lainaa (Mikko76 @ Syys. 19 2011,10:44) kirjoitti
    Piti apinoida Kekkeä ja asentaa led-päivävalot varren keulille. Johan ne viikon kestikin, äsken sammui puolet ledeistä.
    Pärkale!
    No voi pahus ?! Mulla nuo on pelannu ihan hyvin....
    Aluksi kyllä epäilin itsekin että kestääkö.

    Tilasin just Cobran 55w Bi-Xenonit keulalle. Löytää sitten ainakin Pielisjärvelle lokakuussa

    Jollen sitten onnistu polttamaan koko prätkää kun asentaa kohellan ne.
    <KTM 1290 Superadventure S -23>
    'The Man who invented "autocorrect", has passed away, Restaurant in piece.'
    SS1000 -2010
    SS2000F -2011
  24. #414
    Moro,

    harmi että Mikon ledit petti! Pitkällisen harkinnan jälkeen (rahanpuute, laiskuus, kaatuilu jne.) minä päätin olla investoimatta xenoneihin ja ledeihin. Ostin sellaiset halvanhyvät vähän paremmat H4-polttimot, tyyliin autosähköliikkeestä kympillä pari. Niillä muuten näkyy tosi hyvin! Ovat autoihin tarkoitetut, mutta luulen että yhtä hyvin ne kestää kuin originaalitkin (jotka siis ovat vieläkin ehjät..)

    Yritin ostaa philipsin motovisionit mutta äijät sanoi että ne ei ole yhtään sen paremmat kuin nuo mitkä otin. Saas nähdä säästinkö turhaan... Ei ole intoa maksaa polttimosta xenonsatsin hintaa.

    Jos säätää valot ihan vähän alemmas niin ei tarvitse vaihtaa lyhyille ja pikkuteillä näkee paremmin kaahailla pimeässä

    Jos meinaan pitää normi säädössä (suht ylhäällä) ja ajaa märällä asfaltilla lyhyillä, niin eipä ne kummosia näytä...
    Husqvarna 701LR
  25. #415
    Onneksi on autosarja joten toinen lamppu on varalla. Kokeillaan kauan se kestää ja sitten kun poksahtaa, kärrään romut takaisin motonettiin.

    Jos vain löydän kuitin jostakin.
  26. #416
    onko kellään ollut sähköpuolen ongelmia laturi,jänniteensäätäjä onko nämä mennyt uusiksi ja kuika paljon kilometrejä ollut. itellä kesti noin 8tkm laturin ja jänniteensäätäjän vaihdosta kun säädin sano sopimuksen irti



    varaeero
  27. #417
    Lainaa (varadeero 57 @ Syys. 22 2011,21:22) kirjoitti
    onko kellään ollut sähköpuolen ongelmia laturi,jänniteensäätäjä onko nämä mennyt uusiksi ja kuika paljon kilometrejä ollut. itellä kesti noin 8tkm laturin ja jänniteensäätäjän vaihdosta kun säädin sano sopimuksen irti
    Ei ole ollu tommosia probleemia.
    En toisaalta ole kuullut kenenkään sanoneen että varapyörän sähköt ois präkänny tollallailla.
    Onko sulla paljon "ylimäärästä" sähkölaitetta kiinni pärrässä ?

    -k-
    <KTM 1290 Superadventure S -23>
    'The Man who invented "autocorrect", has passed away, Restaurant in piece.'
    SS1000 -2010
    SS2000F -2011
  28. #418
    ei mitään ylimääräistä sähkö peliä vakio varustus.olen kuullut että jännitteen säädin on huonos paikas että käy kuumana mutta en tiedä.vuoden 2002 varadero 1000.en ole saanut muita kommenteja mistään näistä sähkö vioista.täytyykö talven aikana käydä johtoja läpi.



    varaeero
  29. #419
    Hei, reilu 2 tonnia *on nyt takana tällä parikuukautisella tuttavuudella, että ei kovin paljon mutta mukavaa on ollut, pyöran vaihdoin syystä, että halusin ruveta koluamaan pienenpiä kyläteitä jotka pääasiassa on soraa. Kilometrejähän noilla ei paljon tule mutta uusia ennennäkemättömiä paikkoja sitäkin enemmän. entiseen pyörään gsx 1400 tämä on paljon rauhallisempi ajettava myös mutkaisilla vähän pomppuisilla asvalttiteillä ilmeisesti pitemmällä joustovaralla eli ei tarvitse koirjailla ajolinjaa niin paljon pitkissä pomppuisissa kaarteissa. radalle pitäisi tälläkin käydä muttä uskoisin että ainakin helpompi ajaa samoilla nopeuksilla kun suzuki. Sorateillä menee ihan mukavasti renkaina uudet tourace "tai mikä se nyt oli" ememmän kuitenkin pitoa kaivattaisiin mutta miten sitten tuo asvalttipuoli, paino tietenkin vaikuttaa kun avaa kaasun mutkan jälkeen ja perä alkaa luistaa niin hellää automaattisesti ja saa pienen heijauksen aikaan mutta eiköhän tämänkin vielä opi. pöyrä siis Varatonni vm.2009
    HONHON
  30.  
  31. #420
    Moro, ja tervetuloa joukkoon! On muuten Pielisen kiertoa Varaderoporukalla 14-16.10. jos sattuisi kiinnostamaan. Itsellä suurinpiirtein samanlaista käyttöä: ajan silloin tällöin radalla ja varmaan yli puolet ajoista (ajassa, ei välttämättä kilsoissa) tulee hiekkatieltä.

    Renkaina minulla on Continental Trail Attackit, ne on hyvä kompromissi. Luulen että jos ajaa paljon soralla niin eteen kannattaa laittaa nappularengas. Continentalilta löytyy TKC 80, Mezleriltä Karoo (T tai ilman..), Heidenau, *Mitas (E-09 tai E-10, näitä saa Valmer Oy:ltä), onhan noita. Takana nappularengas ei kestä kuin pari tonnia, edessä minulla on kestänyt noin 4 - 5 Tkm. Tässäkin viestiketjussa on jonkinverran renkaista juttua, vilkaise nuo aiemmat sivut.

    Renkaista kannattaa lukea lisää kurapyöräilijöiden sivuilta, esim. tästä linkistä lähtee linkki

    Hyviä ajoja!
    Syksyllä on hieno ajella

    muoks. niin, ja itse olen Hämeenlinnasta, tiedä vaikka joskus satuttaisiin samoille poluille...



    Husqvarna 701LR
Sivu: 14 / 51:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4121314151624 ... ViimeinenViimeinen