Sivu: 10 / 51:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8910111220 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 271:stä 300:een 1521:sta
  1. #271
    Lainaa (ace76 @ Heinä. 12 2011,11:31) kirjoitti
    Lainaa (Kekke @ Heinä. 10 2011,16:46) kirjoitti
    Mimmosia km määriä olette ajaneet tolla tourancella.
    Siis ei EXP tourancella vaan tolla "normilla" ?
    Lähinnä takarengas on se mikä kiinnostaa, etusella pitäis mennä ainakin 15k

    ]
    Nyt Kekke sähkösätkät sivuun ja ajamaan * kuinkas ne D:t on toiminu, vieläkö kolisee vaihtaessa??? Juuri tuli 24 tml mittariin ja olis huollon aika.

    Mulla on nyt vajaa 4 tkm ajetut Tourancet eikä kulumista juurikaan, pääosin yksin pikitiellä ajellut. Ajelen kyllä varsin rauhallisesti, renkaissa 2,8 ja 3,0 bar. On takakumissa vielä karvojakin jäljellä(ei uskolla kantata * )
    Iso D on konehuoneessa nyt ollu kohta tuhannen kilsaa.
    Hyvin ovat toimineet. Vaihdan viikonloppuna uudet Deet+suodattimen kun on tuo tonni jo täynnä. Voisin väittää että loota on nyt hiljaisempi.
    Ei paljoa mutta kuitenkin. Muuten on Varre hyrrännyt tosinätisti.

    Jooh, ja mitä tulee noihin renkaisiin niin saavat kyllä luvan kestää tuon SS2000, paan vaan reilusti painetta ni eiköhän se siittä. Perjantaina pitäs hakea sitte se Givin takalaukku jossa on ne jarruvalotkii.

    Tervetuloa tosimiesten joukkoon Mänä

    -k-



    <KTM 1290 Superadventure S -23>
    'The Man who invented "autocorrect", has passed away, Restaurant in piece.'
    SS1000 -2010
    SS2000F -2011
  2. #272
    Mitä "tyyppiä" delvakkia laitoit koneeseen?
    Voisin itsekkin testata legendaarista isoa D:tä.
    Olispahan sekin sitten kokeiltu.

    E: perskeles, tuollahan se luki edellisellä sivulla..



  3. #273
    Lainaa (Kekke @ Heinä. 14 2011,02:26) kirjoitti
    Tervetuloa tosimiesten joukkoon Mänä

    Jep tervetuloa vaan, täällä on tosimiehiä ja sitten minäkin!

    Honda XL1000VA 2006
  4. #274
    Lainaa (Mikko76 @ Heinä. 14 2011,04:16) kirjoitti
    Mitä "tyyppiä" delvakkia laitoit koneeseen?
    Voisin itsekkin testata legendaarista isoa D:tä.
    Olispahan sekin sitten kokeiltu.

    E: perskeles, tuollahan se luki edellisellä sivulla..
    Ei ollu Mikko tuota mx tavaraa, joten ostin 20L pytyn Delvac Super 1400 15w40, eli sillä mennään.....
    Pönttö makso ööö..... oisko se ollu 60€ motonetista.

    -k-
    <KTM 1290 Superadventure S -23>
    'The Man who invented "autocorrect", has passed away, Restaurant in piece.'
    SS1000 -2010
    SS2000F -2011
  5. #275
    Lainaa (Kekke @ Heinä. 14 2011,19:58) kirjoitti
    Lainaa (Mikko76 @ Heinä. 14 2011,04:16) kirjoitti
    Mitä "tyyppiä" delvakkia laitoit koneeseen?
    Voisin itsekkin testata legendaarista isoa D:tä.
    Olispahan sekin sitten kokeiltu.

    E: perskeles, tuollahan se luki edellisellä sivulla..
    Ei ollu Mikko tuota mx tavaraa, joten ostin 20L pytyn Delvac Super 1400 15w40, eli sillä mennään.....
    Pönttö makso ööö..... oisko se ollu 60€ motonetista.

    -k-
    Täytyy varmaakin kahlata delvakki ketju läpi jahka ehtii, jos vaikka selviäis mikä ero niissä on.
  6. #276
    Lainaa (Jouni K @ Heinä. 14 2011,17:39) kirjoitti
    Lainaa (Kekke @ Heinä. 14 2011,02:26) kirjoitti
    Tervetuloa tosimiesten joukkoon Mänä

    Jep tervetuloa vaan, täällä on tosimiehiä ja sitten minäkin!

    Kiitosta vaan,

    T: "tosimies" mänä
    Life is too short to leave behind.

    Kawasaki 300J 2014 - lällis

    Exät:Yamaha FZ6-S 2008, Honda CBF 1000 S 2010, Kawasaki Versys 650, 2011, GSF 1250 SA ABS 12(10), Varadero 1000-04, GSF 1250 SA-07, GSX 750F-05, DL V-strom 650-06, SV 650 S-03
  7. #277
    mitäs eroa on vtr:n
    (ei sp1) ja xl:n koneessa?
    for sale: varaderon PA-tankki. wanted: varaderon pohjapanssari
  8. #278
    Lainaa (xl 1000 offroad @ Heinä. 15 2011,11:12) kirjoitti
    mitäs eroa on vtr:n
    (ei sp1) ja xl:n koneessa?
    Vähemmän tehoa
    Suzuki "banaani" -88
    KMX -88
    Dr 650 RSE-94
    Vara 1000 -04
  9. #279
    Delvaccia ja tissejä...

    Eli nopea kymysys:

    Mulla on jäänyt edellisen mopon (Bandit) huolloista öljyä 2,5 litraa yli, Castrol gps power 1 10W-40. Käykö tämä Varreen, eli tarttis ostaa lisää vaan pari litraa + suodatin.
    Vai syntyikö tämä säästöajatus kuolleena?

    Pitäisi lyödä uudet öljyt sisään viikonloppuna. Jos edellämainittu idea ei pelitä, niin mitä ölppää ja mistä? Helsinki-Vantaa akselilta.

    Taisinpa tilata tohon Contin Trail attackitkin tulemaan. Lukemani perusteella pitäisi pelittää hyvin.

    Mitähän noi kaatumaraudat suunnilleen kustantaa? KVG:llä se tietty selviää, mutta josnyt muistatte ulkoa...

    -mänä-
    Life is too short to leave behind.

    Kawasaki 300J 2014 - lällis

    Exät:Yamaha FZ6-S 2008, Honda CBF 1000 S 2010, Kawasaki Versys 650, 2011, GSF 1250 SA ABS 12(10), Varadero 1000-04, GSF 1250 SA-07, GSX 750F-05, DL V-strom 650-06, SV 650 S-03
  10. #280
    Lainaa (ace76 @ Heinä. 15 2011,13:30) kirjoitti
    Lainaa (xl 1000 offroad @ Heinä. 15 2011,11:12) kirjoitti
    mitäs eroa on vtr:n
    (ei sp1) ja xl:n koneessa?
    Vähemmän tehoa *
    no sen tiesinkin mutta mistä se ero johtuu, jyrkemmät nokat?
    for sale: varaderon PA-tankki. wanted: varaderon pohjapanssari
  11. #281
    Lainaa (xl 1000 offroad @ Heinä. 15 2011,17:17) kirjoitti
    Lainaa (ace76 @ Heinä. 15 2011,13:30) kirjoitti
    Lainaa (xl 1000 offroad @ Heinä. 15 2011,11:12) kirjoitti
    mitäs eroa on vtr:n
    (ei sp1) ja xl:n koneessa?
    Vähemmän tehoa *
    no sen tiesinkin mutta mistä se ero johtuu, jyrkemmät nokat?
    Nokat on erilaiset sekä veturissa isommat kaasuttimet. Ruisku malleista ei hajuakaan. Puristuksissakin näyttää olevan eroa haynesin manuaalin mukaan.
  12. #282
    @mänä: minulla on Castrolit (10W-40) sisässä, ei valittamista. Ajanut yli 14 Tkm samalla merkillä. Muistaakseni luokituskin on JASO MA-2, joten pitäisi kelvata!

    Kaatumaraudat maksaa varmaan luokkaa 150 - 200e, omat muistaakseni tiskiltä 139e. Ja on muuten hintansa tienanneet
    Husqvarna 701LR
  13. #283
    Doddiin,

    Nyt on Castrolit vaihdettu ja filsu kanssa. Entinen öljy oli ihan kirkasta, mutta pari vuotta vanhaa. Renkaatkin on jo saapuneet, menee alle maanantaina. Sen kunniaksi pieni lasillinen olutta
    Life is too short to leave behind.

    Kawasaki 300J 2014 - lällis

    Exät:Yamaha FZ6-S 2008, Honda CBF 1000 S 2010, Kawasaki Versys 650, 2011, GSF 1250 SA ABS 12(10), Varadero 1000-04, GSF 1250 SA-07, GSX 750F-05, DL V-strom 650-06, SV 650 S-03
  14. #284
    Lainaa (mänä @ Heinä. 15 2011,21:09) kirjoitti
    Doddiin,

    Nyt on Castrolit vaihdettu ja filsu kanssa. Entinen öljy oli ihan kirkasta, mutta pari vuotta vanhaa. Renkaatkin on jo saapuneet, menee alle maanantaina. Sen kunniaksi pieni lasillinen olutta *
    Ja sitten niillä uusilla öljyillä koeajo tänne!
  15. #285
    Lainaa (Mikko76 @ Heinä. 15 2011,21:21) kirjoitti
    Lainaa (mänä @ Heinä. 15 2011,21:09) kirjoitti
    Doddiin,

    Nyt on Castrolit vaihdettu ja filsu kanssa. Entinen öljy oli ihan kirkasta, mutta pari vuotta vanhaa. Renkaatkin on jo saapuneet, menee alle maanantaina. Sen kunniaksi pieni lasillinen olutta *
    Ja sitten niillä uusilla öljyillä koeajo tänne! *
    Toi on kyllä huomioitu, mutta kerettiin hommata matka Pärnuun ennen pyörän ostoa... Ehkä sitten kolmoselle !!
    Life is too short to leave behind.

    Kawasaki 300J 2014 - lällis

    Exät:Yamaha FZ6-S 2008, Honda CBF 1000 S 2010, Kawasaki Versys 650, 2011, GSF 1250 SA ABS 12(10), Varadero 1000-04, GSF 1250 SA-07, GSX 750F-05, DL V-strom 650-06, SV 650 S-03
  16. #286
    Mites on teidän Varaderoissa tuo bensan kulutus pyörinyt?
    Minulla pääasiassa matka-ajossa, normirajoituksilla liikenteen mukana on vienyt 4,9-5,1 L/100km. Takalaukku paikallaan ja usein myös sivulaukutkin, tyhjiltään kylläkin joten ei tavaroista painoa niihin lisää tule. Jotenkin kiertää ilma erilailla kypärään kun pitää paikallaan noi sivulaukut. Pitää vielä kokeilla ilman takalaukkua ja sivulaukuilla jos vaikuttas tuohon kypärän ravistukseen isommilla nopeuksilla positiivisesti.
    Honda XL1000VA 2006
  17. #287
    Tänään pyrähdin n. 400 km. lenkin sekalaista ajoa. Motaria, mutkaa ja soraa. Kulutus oli siinä 5,3 litran hujakoilla.

    Tuntuu olevan kovin vaikea löytää oikeata vaihdetta ajettaessa hiljaa, 40-70 km/h. Nykii, mites muilla ja mikä avuksi, PC?

    Satanen tauluun ja ongelma on poissa, mutta aina on välillä pakko ajaa kaupunkien tai taajamien läpi...
    Life is too short to leave behind.

    Kawasaki 300J 2014 - lällis

    Exät:Yamaha FZ6-S 2008, Honda CBF 1000 S 2010, Kawasaki Versys 650, 2011, GSF 1250 SA ABS 12(10), Varadero 1000-04, GSF 1250 SA-07, GSX 750F-05, DL V-strom 650-06, SV 650 S-03
  18. #288
    Vkonlopuna aikana reilu 800 km ajoa raskaalla kuormalla
    viimeinen etappi 367km ja kulutus 5,7 litraa.
    Matka vauhtina sellainen sopiva +10% rajoituksista.
    Pitkiä aikoja ei jaksanut letkoissa nukkua..

    Renkaina tuoreet Metselrin tourancet. *

    Kulutus voi olla kyllä hyvin paljon kiinni ajajasta ja esim.pelkkä screeni tekee jo oman osansa kulutuksessa..



    Vaihteita en ole hetkeen saanut kurahtamaan. Taktiikkana:
    Kaasu pois -> hyvin pieni tauko ja kytkin pohjaan + vaiteen vaihto.



    [
  19. #289
    Lainaa (mänä @ Heinä. 17 2011,21:38) kirjoitti
    Tänään pyrähdin n. 400 km. lenkin sekalaista ajoa. Motaria, mutkaa ja soraa. Kulutus oli siinä 5,3 litran hujakoilla.

    Tuntuu olevan kovin vaikea löytää oikeata vaihdetta ajettaessa hiljaa, 40-70 km/h. Nykii, mites muilla ja mikä avuksi, PC?

    Satanen tauluun ja ongelma on poissa, mutta aina on välillä pakko ajaa kaupunkien tai taajamien läpi...
    Kuulostaa tutulta
  20. #290
    Lainaa (Jouni K @ Heinä. 17 2011,07:15) kirjoitti
    Mites on teidän Varaderoissa tuo bensan kulutus pyörinyt?
    Minulla pääasiassa matka-ajossa, normirajoituksilla liikenteen mukana on vienyt 4,9-5,1 L/100km. Takalaukku paikallaan ja usein myös sivulaukutkin, tyhjiltään kylläkin joten ei tavaroista painoa niihin lisää tule. Jotenkin kiertää ilma erilailla kypärään kun pitää paikallaan noi sivulaukut. Pitää vielä kokeilla ilman takalaukkua ja sivulaukuilla jos vaikuttas tuohon kypärän ravistukseen isommilla nopeuksilla positiivisesti.
    Kulutus pyörii aika tarkkaan 6l/100km normaaliajossa tikarit+10

    04 ruisku vara



    Suzuki "banaani" -88
    KMX -88
    Dr 650 RSE-94
    Vara 1000 -04
  21. #291
    Lainaa (motomies @ Heinä. 17 2011,22:02) kirjoitti
    Lainaa (mänä @ Heinä. 17 2011,21:38) kirjoitti
    Tänään pyrähdin n. 400 km. lenkin sekalaista ajoa. Motaria, mutkaa ja soraa. Kulutus oli siinä 5,3 litran hujakoilla.

    Tuntuu olevan kovin vaikea löytää oikeata vaihdetta ajettaessa hiljaa, 40-70 km/h. Nykii, mites muilla ja mikä avuksi, PC?

    Satanen tauluun ja ongelma on poissa, mutta aina on välillä pakko ajaa kaupunkien tai taajamien läpi...
    Kuulostaa tutulta *
    Edellispäivänä just pistin mopoon O2 sensorin "eliminaattorin" ja kas, kyllä muuttui käytös ja positiiviseen suuntaan. Nykimiset, ei ehkä ihan kokonaan poistuneet mutta 90% ja käytös on paljon pehmeämpi just esim. kaupunki ja risteys ajossa.
    Harmittaa etten aikaisemmin laittanut kun se tossa kuukauden odotteli asennusta, mut en viitsinyt laittaa ennen euroopan matkaa. Kaks päällä ja kamaa päällä tarpeeksi kulutus kaikkea 5-6.5 litran väliltä.
    Tiuso: Laukut pelittivät mainiosti, kiitos vielä! *
  22. #292
    Lainaa (Hilippa @ Heinä. 20 2011,12:09) kirjoitti
    Lainaa (motomies @ Heinä. 17 2011,22:02) kirjoitti
    Lainaa (mänä @ Heinä. 17 2011,21:38) kirjoitti
    Tänään pyrähdin n. 400 km. lenkin sekalaista ajoa. Motaria, mutkaa ja soraa. Kulutus oli siinä 5,3 litran hujakoilla.

    Tuntuu olevan kovin vaikea löytää oikeata vaihdetta ajettaessa hiljaa, 40-70 km/h. Nykii, mites muilla ja mikä avuksi, PC?

    Satanen tauluun ja ongelma on poissa, mutta aina on välillä pakko ajaa kaupunkien tai taajamien läpi...
    Kuulostaa tutulta *
    Edellispäivänä just pistin mopoon O2 sensorin "eliminaattorin" ja kas, kyllä muuttui käytös ja positiiviseen suuntaan. Nykimiset, ei ehkä ihan kokonaan poistuneet mutta 90% ja käytös on paljon pehmeämpi just esim. kaupunki ja risteys ajossa.
    Harmittaa etten aikaisemmin laittanut kun se tossa kuukauden odotteli asennusta, mut en viitsinyt laittaa ennen euroopan matkaa. Kaks päällä ja kamaa päällä tarpeeksi kulutus kaikkea 5-6.5 litran väliltä.
    Tiuso: Laukut pelittivät mainiosti, kiitos vielä! *
    No helevata,

    Mun ex-bandittiin laitettiin aikanaan lambda eliminaattori, ku sekin nyki. Ongelmat hävis.

    Mistäs hommasit tuon härpäkkeen, mitä maksoi ja oliko mutkikas asentaa??? ( Mä olen kyselyiässä )

    On se nyt kumma, kun ei nykyään vehkeet toimi valmiiksi kunnolla. Ei pitäisi olla liikaa vaadittu...
    Life is too short to leave behind.

    Kawasaki 300J 2014 - lällis

    Exät:Yamaha FZ6-S 2008, Honda CBF 1000 S 2010, Kawasaki Versys 650, 2011, GSF 1250 SA ABS 12(10), Varadero 1000-04, GSF 1250 SA-07, GSX 750F-05, DL V-strom 650-06, SV 650 S-03
  23. #293
    @Hilippa: Hienoa että laukuille tuli käyttöä! Paljon hyviä reissuja ja kilometrejä!!


    Täällä puhutut kulutukset (ja nykimiset...) kuulostavat tutulta, varmaan kaikki välillä 4,5 - 6,5 litraa satasella on aika tyypillistä... Omat havainnot saman suuntaisia, radalla on mennyt 8 - 11 litraa sadalla. Ei juuri huomaa eroa onko 95 vai 98E.

    Mitenkäs sitten takajarrupalat: minulla kesti viimekertaiset n. 7 Tkm, ja sitten oli ihan loppu (tosin 5 - 6 ratapäivää mutta kuitenkin..). Ne oli Hondan omat palat, ei tarvike. Niitä edeltävät kesti jotain 18 Tkm. Edessä kestänyt nyt yli 25 Tkm mutta kohta pitää vaihtaa. Taidan mennä lujaa jarrulle...

    Ensi kerralla varmaan kokeilen jonkun muun merkkisiä paloja
    Husqvarna 701LR
  24. #294
    Lainaa (mänä @ Heinä. 20 2011,12:34) kirjoitti
    Lainaa (Hilippa @ Heinä. 20 2011,12:09) kirjoitti
    Lainaa (motomies @ Heinä. 17 2011,22:02) kirjoitti
    Lainaa (mänä @ Heinä. 17 2011,21:38) kirjoitti
    Tänään pyrähdin n. 400 km. lenkin sekalaista ajoa. Motaria, mutkaa ja soraa. Kulutus oli siinä 5,3 litran hujakoilla.

    Tuntuu olevan kovin vaikea löytää oikeata vaihdetta ajettaessa hiljaa, 40-70 km/h. Nykii, mites muilla ja mikä avuksi, PC?

    Satanen tauluun ja ongelma on poissa, mutta aina on välillä pakko ajaa kaupunkien tai taajamien läpi...
    Kuulostaa tutulta *
    Edellispäivänä just pistin mopoon O2 sensorin "eliminaattorin" ja kas, kyllä muuttui käytös ja positiiviseen suuntaan. Nykimiset, ei ehkä ihan kokonaan poistuneet mutta 90% ja käytös on paljon pehmeämpi just esim. kaupunki ja risteys ajossa.
    Harmittaa etten aikaisemmin laittanut kun se tossa kuukauden odotteli asennusta, mut en viitsinyt laittaa ennen euroopan matkaa. Kaks päällä ja kamaa päällä tarpeeksi kulutus kaikkea 5-6.5 litran väliltä.
    Tiuso: Laukut pelittivät mainiosti, kiitos vielä! *
    No helevata,

    Mun ex-bandittiin laitettiin aikanaan lambda eliminaattori, ku sekin nyki. Ongelmat hävis.

    Mistäs hommasit tuon härpäkkeen, mitä maksoi ja oliko mutkikas asentaa??? ( Mä olen kyselyiässä *)

    On se nyt kumma, kun ei nykyään vehkeet toimi valmiiksi kunnolla. Ei pitäisi olla liikaa vaadittu...
    Tuolta Internationalin foorumista bongasin.
    http://varaderoforumcom.h826747.serverkompetenz.net/viewtop....&start=
    Sieltä löytyy linkki E-bay.hin, kreikkalainen tyyppi niitä myy.

    Kannattaa lukea topikki kokonaan läpi kun ei sen pidempi ole.
    Kustannus ei ole ongelma, jotain 23€ postitettuna, mulle suurempi haaste oli just noi E-bayt ja Paypal.t, niitä kun en ole koskaan käyttänyt.

    Asennuskaan ei ollenkaan vaikea, tankin alla vasemmalla puolella on sellainen muovisukka jonka sisällä nippu liittimiä, näkyy kun katsoo tankin alle.
    Itse otin tankin kokonaan pois että olis paremmin tilaa väkästellä, jotkut vois selvitä vain tankkia ylös nostamalla.
    Katalysaattorista lähtevää johtoa seuraa ko. paikkaan ja siitä vaan liitin irti. Irroitetusta liittimestä otetaan johdot irti vapauttamalla "klipsut" liittimen sisältä ja työnnetään pienellä meisselillä ulos. Musta ja Valkoinen johto liitetään tähän "eliminaattoriin" ja kaksi valkoista jäävät ylimääräisiksi joiden päät tulee teipata. Liitin kiinni ja "kumisukka" päälle ja mopo kasaan. Hitto kun ei tullut otettua kuvia.

    Kuten Internationalin topikissa mainitaan, olisi se helppo tehdä itsekin, valkoisten johtojen tilalle juottaisi oikean arvoisen vastuksen. Helppoa elektroniikka miehille.

    Kannattaa miettiä ketä se nykiminen jurppii!
  25. #295
    Lainaa (Hilippa @ Heinä. 22 2011,11:55) kirjoitti
    Lainaa (mänä @ Heinä. 20 2011,12:34) kirjoitti
    Lainaa (Hilippa @ Heinä. 20 2011,12:09) kirjoitti
    Lainaa (motomies @ Heinä. 17 2011,22:02) kirjoitti
    Lainaa (mänä @ Heinä. 17 2011,21:38) kirjoitti
    Tänään pyrähdin n. 400 km. lenkin sekalaista ajoa. Motaria, mutkaa ja soraa. Kulutus oli siinä 5,3 litran hujakoilla.

    Tuntuu olevan kovin vaikea löytää oikeata vaihdetta ajettaessa hiljaa, 40-70 km/h. Nykii, mites muilla ja mikä avuksi, PC?

    Satanen tauluun ja ongelma on poissa, mutta aina on välillä pakko ajaa kaupunkien tai taajamien läpi...
    Kuulostaa tutulta *
    Edellispäivänä just pistin mopoon O2 sensorin "eliminaattorin" ja kas, kyllä muuttui käytös ja positiiviseen suuntaan. Nykimiset, ei ehkä ihan kokonaan poistuneet mutta 90% ja käytös on paljon pehmeämpi just esim. kaupunki ja risteys ajossa.
    Harmittaa etten aikaisemmin laittanut kun se tossa kuukauden odotteli asennusta, mut en viitsinyt laittaa ennen euroopan matkaa. Kaks päällä ja kamaa päällä tarpeeksi kulutus kaikkea 5-6.5 litran väliltä.
    Tiuso: Laukut pelittivät mainiosti, kiitos vielä! *
    No helevata,

    Mun ex-bandittiin laitettiin aikanaan lambda eliminaattori, ku sekin nyki. Ongelmat hävis.

    Mistäs hommasit tuon härpäkkeen, mitä maksoi ja oliko mutkikas asentaa??? ( Mä olen kyselyiässä *)

    On se nyt kumma, kun ei nykyään vehkeet toimi valmiiksi kunnolla. Ei pitäisi olla liikaa vaadittu...
    Tuolta Internationalin foorumista bongasin.
    http://varaderoforumcom.h826747.serverkompetenz.net/viewtop....&start=
    Sieltä löytyy linkki E-bay.hin, kreikkalainen tyyppi niitä myy.

    Kannattaa lukea topikki kokonaan läpi kun ei sen pidempi ole.
    Kustannus ei ole ongelma, jotain 23€ postitettuna, mulle suurempi haaste oli just noi E-bayt ja Paypal.t, niitä kun en ole koskaan käyttänyt.

    Asennuskaan ei ollenkaan vaikea, tankin alla vasemmalla puolella on sellainen muovisukka jonka sisällä nippu liittimiä, näkyy kun katsoo tankin alle.
    Itse otin tankin kokonaan pois että olis paremmin tilaa väkästellä, jotkut vois selvitä vain tankkia ylös nostamalla.
    Katalysaattorista lähtevää johtoa seuraa ko. paikkaan ja siitä vaan liitin irti. Irroitetusta liittimestä otetaan johdot irti vapauttamalla "klipsut" liittimen sisältä ja työnnetään pienellä meisselillä ulos. Musta ja Valkoinen johto liitetään tähän "eliminaattoriin" ja kaksi valkoista jäävät ylimääräisiksi joiden päät tulee teipata. Liitin kiinni ja "kumisukka" päälle ja mopo kasaan. Hitto kun ei tullut otettua kuvia.

    Kuten Internationalin topikissa mainitaan, olisi se helppo tehdä itsekin, valkoisten johtojen tilalle juottaisi oikean arvoisen vastuksen. Helppoa elektroniikka miehille.

    Kannattaa miettiä ketä se nykiminen jurppii!
    Jep,

    Tutkiskelinkin tuota asiaa ja tilasin kanssa toissapäivänä Kreikanmaalta. Elämäni ensimmäinen ebay/paypal tilaus.
    Muutaman tunnin säätämisen jälkeen meinas jo usko loppua, mutta onnistuihan se sitten lopulta, klo. 23.30 yöllä
    Siis se tilaaminen...

    Nyt odotellaan palikkaa postista.

    Kiitoksia näistä vinkeistä !!!
    Life is too short to leave behind.

    Kawasaki 300J 2014 - lällis

    Exät:Yamaha FZ6-S 2008, Honda CBF 1000 S 2010, Kawasaki Versys 650, 2011, GSF 1250 SA ABS 12(10), Varadero 1000-04, GSF 1250 SA-07, GSX 750F-05, DL V-strom 650-06, SV 650 S-03
  26. #296
    Dodih. Nyt on toinen erä Delvaccia sisässä.
    Ekoilla ajoin nyt sitten sen 1000km. Ulostullut öljy oli mustanruskeaa mönjää, joka kylläkin lirisi iloisesti ulos kun ensin konetta käytin hieman lämpimämmäksi.

    Myös suodatin meni vaihtoon.

    Tähän asti on kone ja laatikko toiminut hyvin. Mielestä loota on nyt rutissut vähemmän kuin hondan omilla öljyillä. katsellaan mitä tuleman pitää kun tulee ilometrejä lisää.
    Kyseessä siis Delvac Super 1400 15w-40

    -k-



    t:kekke



    <KTM 1290 Superadventure S -23>
    'The Man who invented "autocorrect", has passed away, Restaurant in piece.'
    SS1000 -2010
    SS2000F -2011
  27. #297
    lisää voimaa tarvis myllyyn! ..prkl
    for sale: varaderon PA-tankki. wanted: varaderon pohjapanssari
  28. #298
    Mänä, laita kommenttia kun saat sen O2 eliminaattorin....
    Laitoin itsekin tilaukseen....... Ei ole tuo nykiminen liiemmin haitannut minua, toisaalta ollut melkein aina "isot" pyörät mulla V2 koneisia, joten oon saattanut tulla immuuniksi :P
    Ei tosiaan ole pahan hintainen kokeilu vaikkei mitään auttaisikaan.
    <KTM 1290 Superadventure S -23>
    'The Man who invented "autocorrect", has passed away, Restaurant in piece.'
    SS1000 -2010
    SS2000F -2011
  29. #299
    Lainaa (xl 1000 offroad @ Heinä. 23 2011,21:24) kirjoitti
    lisää voimaa tarvis myllyyn! ..prkl
    Jos haluat oikein semmosta repivää voimaa, niin sitten esim KTM SMT. Varaderolla pääasiallisesti naatiskellaan, ei laakasta
    <KTM 1290 Superadventure S -23>
    'The Man who invented "autocorrect", has passed away, Restaurant in piece.'
    SS1000 -2010
    SS2000F -2011
  30.  
  31. #300
    Kävin hakemassa purkillisen the delvakkia! MX 15w-40 lukee pöntön kyljessä. Kaitpa se on oikeaa sorttia?
    Nyt vaan ei ehdi vaihdella öljyjä, täytyy mennä meripäiville.

    Hiio-hoi!
Sivu: 10 / 51:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8910111220 ... ViimeinenViimeinen