Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
  1. #1
    Tarkennetaan ku tuli virhe 1100 XX vm04

    Juu rupesin vaihtamaan oljyjä pumppuihin ja ajattelinpa tehdä sen vielä niin, että kurkkaan samalla sisälle= pumppu purkaen.

    Hienosti aukesi ja ihan oli kirjassa kuvat oikein

    Mutta se ongelma tulikin toisen pumpun kanssa.
    Pohjaruuvia avatessa niin lähti pyörimään paikallaan. Pyörii sillee nihkeesti mutta ei aukea = sisuskalut pyörii mukana.

    Millä saisin sen ruuvin auki vai pitääkö porata ja sitten irrallisena yrittää korjata.

    Onko kellään ollut vastaavaa ongelmaa ja millä siitä pääsi yli?



    Tunturi Super Sport -77, Yama DT -76 (ruma)...monta vuotta välissä...Suzuki gsx750f -89, Honda CBR 1100 XX Super Bluebird -04
    Iron Butt ss1000
  2. #2
    Tuttuu huttuu. Pulttipyssy hakkaa sen pultin irti sisuskaluista.


    gs lc

    BMW, askel kohti aikuisuutta..
  3. #3
    Pitänee ottaa töihin mukaan ja kokeilla pyssyllä. Eiköhän sillä ehkä lähde.
    Tunturi Super Sport -77, Yama DT -76 (ruma)...monta vuotta välissä...Suzuki gsx750f -89, Honda CBR 1100 XX Super Bluebird -04
    Iron Butt ss1000
  4. #4
    Yleensä toimii sellainen, että jousen ollessa paikallaan painaa pumppua kasaan ja sitten kiertää sen pohjatulpan pois. Se jousipaine sitoo sitä vastakappaletta paikoilleen.
  5. #5
    Voi olla että tarvii pitää putken sisältä erikoistyökalulla vastaan. Useimmiten siellä on kolo, johon sopii isohko kuusiokoloavain. Katso siitä toisesta mallia jonka sait auki.
    HONDA, SUZUKI, VICTORY, INDIAN ja POLARIS mekaanikko / valtuutettu huolto => SEFOTEC
    http://www.sefotec.fi
  6. #6
    Ei lähtenyt pultti pyssyllä. Ei ollut paikkaa erikoisavaimelle kasaanpainamisestakaan ei apua.

    Poraamalla kanta pois niin lähti.
    Nyt odotetaan vaan uudet stefat ja pölytiivisteet ja kasaan

    Vielä muutama huoltotoimenpide ja mopo valmiina kevään ja kesän koitoksiin ja matkoihin.
    Tunturi Super Sport -77, Yama DT -76 (ruma)...monta vuotta välissä...Suzuki gsx750f -89, Honda CBR 1100 XX Super Bluebird -04
    Iron Butt ss1000
  7. #7
    Joo, tuon keulan ohjeissa lukeekin jotta mikäli pyörii pultin mukana laita jousi ja ylätulppa paikalleen mutta tuotahan olit jo kokeillut. Neuvovat vielä laittamaan kierrelukitetta koottaessa siihen pulttiin ja seuraavankin kerran on paha purkaa



    HONDA, SUZUKI, VICTORY, INDIAN ja POLARIS mekaanikko / valtuutettu huolto => SEFOTEC
    http://www.sefotec.fi
  8. #8
    Voiko öljyt vaihtaa ilman pumppujen irroitusta?
    BMW R1150R -04, Tunturi sport -74, Ex. Honda CBR1100xx -05 Honda CB 1300F -04
    Ei sovi. Ei mahdu. Rouva saa rahat takaisin.
  9. #9
    Ei satavarmaa tietoa mutta oletus on että voi mutta se kuinka hyvin saa liat pois niin on kokonaan toinen juttu.

    Itselläni oli ainakin hyvä juttu kun irrotin pumput kokonaan. Oli aika alkanut tekemään tehtäviään pumppujen kiinnityskohdissa, etenkin alakolmion kohdalla.
    Tunturi Super Sport -77, Yama DT -76 (ruma)...monta vuotta välissä...Suzuki gsx750f -89, Honda CBR 1100 XX Super Bluebird -04
    Iron Butt ss1000
  10. #10
    Muutamat ongelmalliset etupumput olen purkanut niin että olen kipannut öljyt yläkautta pois, harjanvarsi sisään ja lattiaa vasten painanut koko pakettia samalla kun pulttipyssyllä paukuttaa alapultin pois. Kaikki ovat tähän asti auenneet.
    Honda ST1300A
    Husqvarna TE250, kuntoilutarkoituksiin ainoastaan...
  11. #11
    Lainaa (Sjuggen @ Maalis. 10 2011,10:14) kirjoitti
    Muutamat ongelmalliset etupumput olen purkanut niin että olen kipannut öljyt yläkautta pois, harjanvarsi sisään ja lattiaa vasten painanut koko pakettia samalla kun pulttipyssyllä paukuttaa alapultin pois. Kaikki ovat tähän asti auenneet.
    Kysyjän iskariin ei harjanvartta saa tungettua.
    HONDA, SUZUKI, VICTORY, INDIAN ja POLARIS mekaanikko / valtuutettu huolto => SEFOTEC
    http://www.sefotec.fi
  12.  
  13. #12
    44 tkm ajetusta XX:stä iskarin liukuholkit finaalissa, onko kokemuksia miten pitkäikäinen tuon osan pitäisi olla? Ei ole keulittu, kuten Bike Worldissä epäilivät...
    Mä laitan sen kyllä joskus...

    XX -04