Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    Miten kaasuttimien kansista lähtevät alipaineletkut pitää kytkeä, kun pyörässä on erilliset vapaavirtaussuodattimet kiinni?

    Tällä hetkellä 3 letkua on tukittu ja yksi ohjaa alipaineella toimivaa bensahanaa.

    Pyörä 87 gsxr + mikuni 36 bst kaasuttimet
  2. #2
    Mistäpäin ne kaksi tukittua letkua kaasareista tulee? Kohokammioista?
    - Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
  3. #3
    Lainaa (TommoKe @ Maalis. 08 2011,15:59) kirjoitti
    Mistäpäin ne kaksi tukittua letkua kaasareista tulee? Kohokammioista?
    No ei kait ne kohokammiot voi olla aidon alipaineletkun/imun perässä. Muutenhan alipaine imisi ne bensaa täyteen?
    <p>2002-2014</p>
  4. #4
    Jos kaikki hanaa myöten toimii niin miksi pitäisi tehdä mitään muutoksia?
    Jos kolme on tulpattu ja yksi menee hanalle niin kaasarin toiminnan kannaltahan nuo ovat silloin saman arvoisia umpiperiä.
    Ei pitäisi olla mitään eroa millainen filtteri siellä toisessa päässä on.

    Onko letkulähdöt siitä kannen päältä vai siitä etummaisen kiinnitysruuvin vierestä, kannen reunasta?
    Käsittääkseni johtavat hieman eri kohtaan kaasuttimessa.

    Ja eiköhän se alipaine löydy vvarmiten sieltä luistin/läpän koneen puolelta.



  5. #5
    Lainaa (C-A-D @ Maalis. 08 2011,17:20) kirjoitti
    Lainaa (TommoKe @ Maalis. 08 2011,15:59) kirjoitti
    Mistäpäin ne kaksi tukittua letkua kaasareista tulee? Kohokammioista?
    No ei kait ne kohokammiot voi olla aidon alipaineletkun/imun perässä. Muutenhan alipaine imisi ne bensaa täyteen?
    Mjuu,tuli mieleen että ovatko nuo letkut kohokammion huohotusletkuja... Viimeks kun oli kädessä vanhemman i-ö gixxerin kaasutinpaketti, niin en taas mitenkän muista siinä olleen kovasti muita letkuja kuin bensahanalle menevä, kohokammion huohotinletkut ja sitten ne kaksi paksumpaa letkua jotka yhtyy aina kahteen vierekkäiseen kaasuttimeen muovisella T-liittimellä. Aika taas kalkkeuttanut muistot... Service manuaali varmaan auttaisi asiassa parhaiten.
    - Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
  6. #6
    Lainaa (Seikkailu_R @ Maalis. 08 2011,17:42) kirjoitti
    Jos kaikki hanaa myöten toimii niin miksi pitäisi tehdä mitään muutoksia?
    Jos kolme on tulpattu ja yksi menee hanalle niin kaasarin toiminnan kannaltahan nuo ovat silloin saman arvoisia umpiperiä.
    Ei pitäisi olla mitään eroa millainen filtteri siellä toisessa päässä on.

    Onko letkulähdöt siitä kannen päältä vai siitä etummaisen kiinnitysruuvin vierestä, kannen reunasta?
    Käsittääkseni johtavat hieman eri kohtaan kaasuttimessa.

    Ja eiköhän se alipaine löydy vvarmiten sieltä luistin/läpän koneen puolelta.
    Kaikki periaatteessa pelaakin, mutta aloin vaan miettimään että onko ne oikein asennettu...

    Ne on juurikin samaan tapaan kun tuossa jälkimmäisessä kuvassa.

    TommoKe: Toi mikunin malli ei ole -87 mallin alkuperäinen.



  7. #7
    Jos ne letkut tulee kohokammion päältä, niin ne on huohotin/paineentasausletkuja. Ei kait niitä tulpatakaan sais vaan niiden pitäis mennä ilmanputsarin koteloon,
    <p>2002-2014</p>
  8.  
  9. #8
    Jos en nyt ihan väärin muista niin olikohan kaasareissa olevat kaksi paksumpaa letkua polttoaineen syöttöputkia kohokammioon, yksi on alipaineletku bensahanalle, ja ne loput ohuimmat on ylivuotoletkuja?

    Yksi paksu, enempi jäykähköä muoviputkea muistuttava menee ilmanputsarille = huohotinputki, ja siihen kannattaa laittaa jonkinsortin pikku öljyttävä suodatin mahdollisen hetkellisen alipaineen vuoksi.
    Kaikki muut ylimääräiset alipaineletkut pitää tukkia ettei koneeseen mene p...skaa (jos niitä alip. letkuja vielä oli).

    Ei ole ihan täyttä faktaa alkup.letkuista, mutta tällainen olis mieleen jäänyt muistikuva. Paremmin tietävät vahvistakoon tai korjatkoon asian.



    Murjaanien kuningas!