Ihan ensiksi: En halua provosoida enkä myöskään minkäänlaista vääntöä siitä kuuluuko ko.kampe moottoripyöriin tai ajaminen sillä moottoripyöräilyyn vaan mahdollisia kokemuksia kyseistä laitteesta.
Ikääntymisen ja sen myötätuomien vaivojen myötä on pakko alkaa etsimään vaihtoehtoja kakspyöräisellä liikkumiseen kokemalla kuitenkin edes osan pyöräilyn tuottamsta nautinnosta. Yksi sellainen mahdollisuus olisi juuri Spyder mutta kun itsellä ei ole asiasta kokemusta niin haluaisin kuulla josko jollakulla niitä olisi. Straikilla olen ajanut mutta se ei ole minun, luetaan meidän (minun ja vaimon) juttu.
Siis pelkästään omia kokemuksia tai muuten varmaa tietoa, kiitos.
Mulla oli päivän ajossa r.m.heinolta tampereelta tollainen kesällä. Aika vinkeä peli, ehkä ahkeran moottorikelkkailijan kesäpeli?
Vuokraavatkin sellaista, joten kokemuksen hankkiminen ennen oman ostamista on helppoa.
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
Mulla on kesän verran omaa ja sivustakatsojan kokemusta. Kirjoittelen illemmalla, kunhan kerkeän.
"Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
Tuo on varmasti aika osuva kuvaus, itsellä kelkkakauden jatkoksi Spyder nimenomaan harkinnassa.(TommoKe @ Tammi. 04 2011,16:10) kirjoitti
Vuosi takaperin vuokrasin Spyderin päiväksi ja siitä jäi kyllä erittäin positiivinen kuva. Kiihtyvyyttä riitti, ja 4.5s 0-100km/h pitänee aika hyvin paikkansa.
Ainut huono puoli on pa-tankin pienuus, sai 200km välein tankata, mutta muutoin hupia kyllä riitti *![]()
Hypermotard
Mistä vuokrasit ja mitä kustansi?(Turbo @ Marras. 15 2011,14:23) kirjoitti
<br />
Eagleservice Kotkassa, hinta oli jotain ~200€/päivä, tämä siis pari vuotta takaperin tarkennettuna. Nyt vuokrapelejä tuntuu löytyvän jo aika monesta liikkeestä. Kannattaa ehdottomasti vuokrata vaikka vain muutamaksi tunniksi, jos yhtään laite kiinnostaa.(Gulag @ Marras. 15 2011,14:43) kirjoitti
Ensi kokemuksen sain jo 2008, kun laite oli juuri tullut maahan, oli kyllä tuolloin varsin erikoinen ilmestys. Ja sitä se on edelleenkin.
Ja itse asiassa omistamisen halu on kova
Hypermotard
Vuokatissa voi kokeilla Spyderiä.
Vuokattisafari
Suzuki DL 650 V-Strom -10
Suzuki DR-Z 400 SM -06