Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    Hei
    Onko zetori omistajilla tietoa.
    Onko kenelläkään Givin maxia 52l perälaukkua kiinni zetorissa. Minulla on Givin iso perälaukku Ducati peruja ja jätin Multiin kiinni perätellingin ja laukun mukana tuleen alalevyn. Tilasin sw-motech aluslevyn Rm Heinolta Treelta. Kaveri sanoi sen sopivan Zetoriin. Eipä sopinutkaan. Oli ilmeisesti pienempää laukkua varten.
    Olen jossain palstan zetori kuvassa nähnyt isomman Givi perälaukun. Mistä mahtaisi irrota Givin maxia sarjan laukkuun sopiva aluslevy?
    L-twin rules

Ducati Multistrada 1200 dvt 2015

Mp historia
    Ducati Multistrada 1200 abs
    Kawasaki gtr 1400 abs
    Kawasaki zzr 1400 ABS
    Ducati Multistrada ds 1000
    Aprilia Futura rst 1000
    Yamaha Bulldog 1100
    Suzuki rg 125 e
    Lainaa (Motohtori @ Maalis. 07 2011,08:01) kirjoitti
    Hei
    Onko zetori omistajilla tietoa.
    Onko kenelläkään Givin maxia 52l perälaukkua kiinni zetorissa. Minulla on Givin iso perälaukku Ducati peruja ja jätin Multiin kiinni perätellingin ja laukun mukana tuleen alalevyn. Tilasin sw-motech aluslevyn Rm Heinolta Treelta. Kaveri sanoi sen sopivan Zetoriin. Eipä sopinutkaan. Oli ilmeisesti pienempää laukkua varten.
    Olen jossain palstan zetori kuvassa nähnyt isomman Givi perälaukun. Mistä mahtaisi irrota Givin maxia sarjan laukkuun sopiva aluslevy?
    Givillä on perälaukuissa käsittääkseni kahta erilaista kiinnitystapaa: pienemmät laukut menevät etureunastaan koko pituudeltaan kiinni muovisilla kynsillä aluslevyn vastaaviin rakoihin, ja isommat taas (samaan tapaan kuin sivulaukutkin) kiinnittyvät etukulmistaan kahteen aluslevyssä olevaan tappiin.

Pienempien laukkujen systeemin nimi on Monolock, isompien Monokey. Loogista eikö

Yhtäkaikki SW-Motechillä on mallistossaan molempaa sorttia ja RM Heino myy kyllä kumpaakin, joten jos hommaamasi aluslevy ylipäätään Zetoriisi sopii niin pyydät vaan "sen toisenlaisen" tilalle.

(Zetorin perätelineen ja noiden aluslevyjen yhteensopivuus on sitten oma asiansa, mutta se ei sulla tainnut ongelma ollakaan)
    KTM SDR 1290 '14
    ex ZZR 1400 '08
    ex ER-6f '06
    Omassa ZZR 1400:ssa on Givin 52L laukku (enpä kyllä muista laukun tarkkaa mallinimeä). Ratkaisuehdotus: Kawasakin kiinnityslevy + neliskanttinen pala peltiä "adapteriksi", että kiinnitysreiät sattuvat kohdalleen + Givin vakiopohjalevy ja hyvin on toiminut jo useamman kauden.
    --
    in the past: ZZR1400^4 + ZZR1200 + oranssi välähdys
  4.  
    Saatiin lopulta oikeat osat ja iso givi boxi on paikallaan. Peruskuljetuskapasiteetti siis kunnossa. Aivan hiton ruma jötikkä mutta tarpeellinen. Nyt vaan kotikadun asfalttiin renkaan paksuinen väylä vapaaksi ja baanalle. Kyllä lähtee.......
    Eihän ne yoshi soundit vedä vertoja Duce höpinälle mutta ihan kivat bassot. *
    L-twin rules

Ducati Multistrada 1200 dvt 2015

Mp historia
    Ducati Multistrada 1200 abs
    Kawasaki gtr 1400 abs
    Kawasaki zzr 1400 ABS
    Ducati Multistrada ds 1000
    Aprilia Futura rst 1000
    Yamaha Bulldog 1100
    Suzuki rg 125 e