Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    moro

mulla usa versio ZRXr ELR vm 99.
    Oon maahantuonnin jälkeen laitellut pyörää kuntoon ja nyt pitäisi pikkuhiljaa päättää laitanko pyörään usd keulan.
    Mulla on jäänyt hyllyyn edellisistä projekteista 600cc suzuki gigseri keula vm 2006..olis ihan iskemätön keula ja näyttäisi että menee rexiin suht pienillä muutoksilla. Ainoa isompi ero mitoissa on, että keula on kokonaisuudessaan +- 100mm lyhyempi kuin orggis keula.

Kannattaako vaihtaa?? Mielipiteitä/kokemuksia *
    /Mikko
    040 1940 002
    scubari@gmail.com
    Jäiskö se keula vähän liian lyhkäseksi?Mulla on ollut saman suuntaisia ajatuksia omani suhteen.
    Eikös ne jenkeissä ole vaihdellu 9r:n ja 10r:n etupäitä rexeihin?
    Mikään ei ole helponpaa kuin reijän poraaminen väärään paikkaan.

Zrx1200r,cafe racer gs500,tracker transalp,raaseri projekti xj600
    joo..se keulan pituus just arveluttaa.Miten lie vaikuttaa ajo-ominaisuuksiin/ulkonäköön ;)
    /Mikko
    040 1940 002
    scubari@gmail.com
    Ulkonäköön varmaan vaikuttaa positiivisesti mutta 100mm lyhyempi kuulostaa aika kovalta pudotukselta. 10mm pudotuksellakin huomaa jo eron (ohjaus nopeutuu) ainakin sporttipyörissä. Tiedä sitten kuinka paljon noissa on pyöräkohtaisia eroja. ZRX:n ohjauskulmat ei varmaan ole aivan yhtä "rajut" kuin kyykyissä...
    Kawasaki ZX7R -01

* * * * "everyone loves you when you are dead..."
  5.  
    Voit kokeilla vaikutusta pyöräyttämällä takahaarukan epäkeskot puoli kierrosta ympäri ja laskemalla nykyisiä etupumppuja t-kappaleissa pari senttiä alemmas. Vaikutus on kuulemma raju (väitetään esim. zrxoa-foorumilla). Ennen kuin päädyt vaihtamaan keulan kannattaa tarkistaa, ettei etupyörä tule liian lähelle pakosarjaa tai syyläriä. Vakiokäyrät tulevat yllättävän lähelle etupyörää.
    ZZR 1200