^
Ajokamat kotivakuutuksesta? Mutta onko kotivakuutuksissa mitään bonussysteemeitä? En o tutkinu mut itellä ei ainakaan o.
Tänään meen kattomaan mikä on lumitilanne pyörän varaston edessä, henkisesti olen valmistautunut ainakin puolimetrisen lumikerroksen lapioimaanMutta luulen että aika surkealta (=jäiseltä) näyttävät tiet ja saa kuun loppua odotella et pyörän sais liikkeelle, eihän tääl Turussakaan ole reitti pyörän paikalle viel sula.
Ducati Streetfighter 1098 '10
ex Ducati Monster S2R 1000 '07
Jaa, eipä tonne kylmään oo mikään hinku vielä ajelemaan. Mut tuskinpa tossa enää montaa viikoa menee ni pääsee jo lämmittelemään moottoria..
brumbrum![]()
<p>Moto Guzzi 1200 Sport</p><p>Suzuki Bandit 1250A</p><p>Suzuki Bandit 600</p>
Kyllä alkaa kuume nousemaan kun näitä juttuja lueskeleeLappeenrannassa tosin on vielä reilusti lunta ja pakkasta tänäkin aamuna -11
![]()
Onneks tähän väliin osuu vielä lautailureissu alpeille, joten jos sen jälkeen sitten pääsis jo pikkuhiljaa![]()
Kawasaki ER-5 '99 --> Kawasaki Z 750 '05 --> Yamaha YZF R1 '05 --> polkupyörä (Mitä kivaa ensi kesälle radalle?)
Polttelee kyl, mut se hieman hillitsee kun tiet on aamusin ja iltasin viel jäässä.
Päivällä pystyis ajamaan. Kuume nousee...
GSF 1250SA -09
Prätkä ois ny valmis kaikkine kilkkeineen.
Ei prkl, mua ei enää polttele oon ns. tulessa.
t:kekke
<KTM 1290 Superadventure S -23>
'The Man who invented "autocorrect", has passed away, Restaurant in piece.'
SS1000 -2010
SS2000F -2011
On se ihmisen mieli ailahtelevainen. Kesällä kun hiukan ripsii vettä, ei voi mennä ajelemaan, mutta keväällä taas voi hyvin lähteä jääpaakkujen sekaan pujottelemaan. No, kukin tavallaan, minä odottelen vielä muutaman viikon.
Ei oo kyllä kevät edenny yhtään tänäänkään. Kuivahkonkylmää vaikka melko aurinkoista. Ei tämmösestä tuu yhtään mitään. Tarttis saada ensviikoks jo kelejä kun tarttee koeajaa vehettä, että onko kunnossa vai ei, että rempataanko vaikoeikö ja että mitä ja kuin. Ja sitte on tämmöstä vaan.![]()
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Mä ainakin aion ajaa pärrällä kaikki ajoni(mitkä mahdollisia)kesällä.(kake10 @ Maalis. 17 2011,15:58) kirjoitti
Saanu täs talven aikana autoilusta tarpeekseen, meinaa hermo mennä.![]()
GSF 1250SA -09
Sama vika, ei haittaa sadekeli. Mulla on myös vedenpitävät kamat, itse asiassa neljät, ja sitten kaheksat mitä pidetään kuivalla kelillä. Ja lainapeli on sovittu alle kunhan toi vasemman jalkapöydän murtuma paranee niin että se suostuu vaihteiden vaihtamiseen (mä kun tuppaan käyttämään muitakin vaihteita kun sitä ykköstä.....). Veikkaisin että hermo kestää semmosen.... viikon. Ja sit mennään taas, laitan vaikka jonku kipsihässäkän jalkapöydän ympärille(SuKaHo @ Maalis. 17 2011,16:57) kirjoitti
![]()
Mopovapaa vuosi
Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
Anussa on asennetta
Alunperin piti saada pyörä ajoon kuun viimenen päivä mutta muutto iski just sille viikonlopulle joten viikko lisäaikaa. Viikolla ei pääse hakemaan.
Aprilia Tuono V4R aprc + KTM
Poltteleeko tielle ajamaan *
Ei!
Moottorikelkalla on mitä parhaimmat ilmat ajella.
Yleensä inhosin lunta/kylmyyttä & talvea, mutta kelkan hankinnan myötä ajatukset muuttuivat.
Katselen mopoilua huuhtikuun puolessavälissä uudestaan...
T7 2022
Vihdoinkin.
Piha jäässä, mäessä suolalla,kemikaaleilla ja lihasvoimalla renkaan mentävä väylä.
Seuraus-->
Pyörä ulos 20km lämmittelylenkki ja öljynvaihto.
Ai perskules ku oli auvoista.
Kausi alkoi nyt!![]()
Pyörätön
Ducati ST3 2007
ex-Ducati S2R 1000
ex-Aprilia RST 1000
ex-Ducati 900 ss -02
ex-Suzuki GSF 1200 S K1
Tänään tähän sopinee tämä!![]()
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Eilen köröttelin autollani muutaman kilometrin suzukin perässä jyväskylän keskustassa. Hyvin näytti pyörä kulkevan ja omaa sydäntä riipii kun luntapihatiellä metritolkulla pitkästi ettei pyörää tallista saa :/
Suzuki Hayabusa -09 (19-22(
Kawasaki Z1000 -08 14
Kawasaki ZZR 1400 -07 (13-14)
Suzuki GSX-R 1000 k6 2006 (12-13)
Yamaha YZF-R1 -06 (11-12)
Yamaha YZF-R6 -04 (10-11)
BTW, puoliks OT...(ma^ko @ Maalis. 15 2011,20:02) kirjoitti
Meni täysin ohi aiemmin, mut nyt hiffasin että se tais olla ma^ko kun ensimmäisenä mun lipan jälkeen paikalle pysähty, tai teki itse asiassa uukkarit kun tunnisti mut ja pyörän. Todettiin et ollaan vanhoi tuttui koirapiireistä vaik ekaa kertaa mopopuolel törmättii. Tarjos kyytiä sairaalaan ja jäi odottelemaankin että sain kyydin eteenpäin järkättyä kurasine kamoineni.
Että JÄTTIkiitos ma^kolle. Herrasmiehiä on vielä olemassaNäin tulee toimia ja toimisin itsekin. Toinen joka kiitokset ansaitsee on se polkupyöräilijä, mutta hän ei liene tämän foorumin kantiksia....
Ja sitte topicciin ettei tarvi koko postausta poistaa: kuten aiemmin totesin polttelis polttelis, mut hiffasin just et enhän mä pysty tekeen ees pula-ajan fighteria tyyliin Muukka kun tankkikin läx maalaamollePrkl! No onneks toi lumen tulo olis stopannu munki ajot tässä vaiheessa. Täytynee mennä hakemaan joku pyörä alle jostain niin kauan kun mopo on erikoismaalaamossa... Ja siinä menee kauan
![]()
Mopovapaa vuosi
Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
Eihän sitä nyt tommoinen pikku vamma menoo estä. *Onha niitä käsivaihteisiakin pyöriä. *(-Anu- @ Maalis. 17 2011,17:52) kirjoitti
![]()
No mä jo kävin lirkuttelemassa semmosta automaattivaihteista, olikse ny joku vfr vai mikä se oli... Mutkun jalat ei yltäny maahan, ei ees varpaankärjet(Geronimo @ Maalis. 20 2011,00:52) kirjoitti
![]()
Mopovapaa vuosi
Sulla on vääränlaiset jalkineet.(-Anu- @ Maalis. 20 2011,01:03) kirjoitti
![]()
lunta tullu viimeksi tänään lisää. Perkele.
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
Lumitilanteesta johtuen pitänee vielä ottaa tuntumaa fiiliksiin TV:n ääressä. Nelosella tänä iltana - Wild Hogs!
Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=zSvwmgWCJ2s
Paikallinen hinausautopalvelu velottaisi satasen pyörän hinaamisesta mökin tallista asfaltille... joo polttelee![]()
Dirty Nasty Furriner
kyllä kannatti vaivan näkö.Mopotin on ku uus.Ei muuta ku(uiop @ Maalis. 05 2011,18:20) kirjoitti
ja hyvää kevättä naapuriin.
Pietu
Kävin vilkasemas pyörää ja lapioimassa valkosen paskan pois tallin ovien edestä. Kiltisti lähti Monsteri ekalla yrittämällä käyntiin vaikkei o kai 3 kuukauteen käyny. Ja kyllä ne tietkin jo näytti siltä et ens viikonloppuna vois koittaa luistella kuivalle asfaltille :P
Ducati Streetfighter 1098 '10
ex Ducati Monster S2R 1000 '07
Itsekin meinaan taas lauantain pyhittää mopoiluun. Laittele viestiä jos otan pyörän ajoon, voisin lähteä mukaan(Mikuni @ Maalis. 20 2011,17:56) kirjoitti
![]()
Elämä on onneksi mutkikasta
Toi oli hyvä(marko.fzs @ Maalis. 20 2011,20:06) kirjoitti
Polttelee niin pirusti, että hinauspalveluakin jo mietitään.. Ensi viikonloppuna ekat ajot... Saas nähdä sulaako täälläpäin pihatiet sen verran
![]()
gsx-r 1000
kawasaki zx6rr kilvetön
(tkard @ Maalis. 20 2011,20:34) kirjoitti
mun ajo kausi alkoi 6.3 ja ei silloinkaan mitään hinuria tarvinnut
![]()
Elämä on onneksi mutkikasta
laitas marko joku kemiön kuva tänne...
sitten nähdään kuinka lähellä hinausauton tarve oikeesti oli...
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
Viime kausi alkoi 10.4. Jos pääsis alottamaan tämän kuun puolella niin johan olisi markkinat.(MatkaUkko @ Maalis. 20 2011,17:01) kirjoitti
Nyt just taas aurinko räköttää suoraan silmään toimiston ikkunasta ja se ei haittaa yhtään kun tietää sen lämmittävän voiman ulkopuolella.
ninnannunnaaaa kohta rullaa!
-Gsxr 1000 K2 --> KTM 450 exc 2004-