Sivu: 5 / 43:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3456715 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 121:stä 150:een 1287:sta
    Kauhee polte. Vaihdoin isompaan (kuinkas muuten??) Uus peli 700 km päässä. Tallissa tilaa, ja aikaakn olis. Vaan se tulee kuulemma se kesä Suomeen.
    Perjantaina oli vielä fiilis EVVK koko vekotin. Lauantaina kävin synkkaamassa kaverin kaasarit, hieman alkoi taas homma kiinnostamaan, tänään koko päivä oman pyörän kimpussa ja tilanne kutakuinkin tämä (aamulla oli vielä läjässä)
    Tankki, mittaristo, kaasarit ja etuloksu on kuvan oton jälkeen purettu... Muovit ja tankki maalarille loppukuusta.
    KTM MX 80cc -89 -> Yamaha RD 125 LC -84 -> Kawasaki ZZ-R600D -90

Sisko tahtoisin näädän, mutta moottoritiel' on puuma
    Tää menee vähän OT mutta vika lause pelastanee kaiken

Nojoo.... Kerkesin semmoset 1,5 tonnia rullailla viime viikolla maanantaista torstaihin kun kiinnitin huomioni vastaantulevaan moottoripyörään että wau, eka joka tulee vastaan! Ajourien keskellä oli semmonen apaut 6 m pitkä, 10 cm korkee ja levee jääpatti (mutkassa jossa molemmin puolin korkeet puut). No, mä tiesin että se on siinä se patti, olin ajanu siitä jo apaut 20 kertaa ja siksi pysyttelin ajouralla. Vaan kun katse kääntyi hieman vasemmalle, siihen vastaantulevaan prätkään, pyörä ajautui hieman vasemmalle ja voitte arvata miten siinä sitten kävi...

Vauhtia apaut 40-50, pyörä luisui muutaman metrin oikeella kyljellä. Minä yksityisen lääkäriaseman kautta tapikselle piipaat päällä, paha aivotärähdys ja mustelmia joka puolella, mitään ei murtunut. Itse en juuri muista tapahtuneesta mitään mutta ilmeisesti olen pyörinyt enkä liukunut koska molemmat puolet kropasta paskana. Pyörä hinurilla Jammu Centeriin tai Boombike siellä nykyään huseeraa. Silmämääränen arvio pyörän korjauksesta 4-5 tonnia. Kaameen kallista toi muovi

Pyörä ois varmaan ajokunnossa kun vaan takajarruvipstaakin vääntäis suoraks/vaihtais, muu on skraadua. Kaatumatapit pelasti PALJON. Lähti käyntiin heti kaadon jälkeen ja Jammu Centerillä myös. Enkä usko että suoralla liu'ulla mitään on vääntynyt noin pienestä vauhdista.

Se prätkä kun tuli vastaan ei pysähtynyt jeesimään, eikä myöskään 2 miesautoilijaa jotka ohi ajoivat, hidastivat vain. Hyihyi miehet. Yksi polkupyöräilijä pysähty ja oli siinä jeesinä niin kauan että sain apua. Mä olin pihalla ku lumiukko keskellä tietä

Eli nyt mä oon liittynyt kaatuneitten joukkoon, kun kuulemma paikallaan kaatoja ei lasketa (joita on yksi, jonka jälkeen tuli kaatumaraudat ex-pyörään FZ6:seen kun lasku oli 1700e). Toisaalta, olen ehtinyt rullata semmoset 93tkm 2 kaudessa ja 4 päivässä. Että statistisesti ihan ok.

Ja aion hakea pyörän ajoon heti kun SVT on käynyt, jota alan hiillostamaan tänään..... Hesassa nimittäin tiet on pääosin ajokunnossa, lukuunottamatta niitä jääpatteja joita on siellä täällä. Mä nyt sattumalta osuin yhteen. Ja ennenkun joku näsäviisas alottaa saarnan, niin ei, en oppinut mitään tästäkään. Aion ajaa ensilumille saakka 2011.

Ja nyt se lause ettei mee totaalisesti OT:ksi: polttelee ihan sikana edelleen

Mopovapaa vuosi

Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
    No onneksi ei tuon hullummin käynyt kumminkaan ja hengissä selvisit. se onpi kyllä petollista ku pyörä seuraa katsetta niin pahasti, ei paljo tarvi muita vilkuilla.

Ja näin miespuolisena kesää odotellen ja niitä naispuolia (liikenteen vaarantajia) siis meinaan ku ovat vähissä pukeissa tuola kaupungilla/rannoilla ;) Meinaan pari kertaa meinannu tulla perään ajo ku jäi silmät jonnekki venaileen

Mutta toivottavasti sulle -Anu- tulee pyörä kuntoon ilman mitään sen kummempia seuraamuksia ja saat varusteet nippuun, niin kovaa ajoa taas. :P
    Kawasaki ZZ-R 600D -91 (Ex)
    Älä huoli vituiksi se menee kumminki.
    Kyllähän tämä talvi on ollut vaikein ja piiitkää talvi sitten mies muistiin. Kevättä sitä vain odottaa kauheasti ja sitten vain
    Triumph Tiger 800 XCx -18
    ex- Triumph Speed Triple -08
    ex- Triumph Street Triple -09
    Lainaa (Moto guzzi @ Maalis. 05 2011,18:24) kirjoitti
    Lainaa (TwinTenox @ Maalis. 05 2011,17:22) kirjoitti
    Poltetta paremminkin vain lisää se, että uusi pyörä on vielä +100km päässä liikkeessä.. Syyhyttää päästä tutkimaan ostosta!
    Täysin sama "ongelma" täällä. *
    Juu, melkein sama pulma: syksyllä hankittu 1200 Sport odottelee sisäänajon jatkamista
    alcoholism beats communism
    Lainaa (-Anu- @ Maalis. 14 2011,06:30) kirjoitti

Nojoo.... Kerkesin semmoset 1,5 tonnia rullailla viime viikolla maanantaista torstaihin kun kiinnitin huomioni vastaantulevaan moottoripyörään että wau, eka joka tulee vastaan! Ajourien keskellä oli semmonen apaut 6 m pitkä, 10 cm korkee ja levee jääpatti (mutkassa jossa molemmin puolin korkeet puut). No, mä tiesin että se on siinä se patti, olin ajanu siitä jo apaut 20 kertaa ja siksi pysyttelin ajouralla. Vaan kun katse kääntyi hieman vasemmalle, siihen vastaantulevaan prätkään, pyörä ajautui hieman vasemmalle ja voitte arvata miten siinä sitten kävi...

Vauhtia apaut 40-50, pyörä luisui muutaman metrin oikeella kyljellä. Minä yksityisen lääkäriaseman kautta tapikselle piipaat päällä, paha aivotärähdys ja mustelmia joka puolella, mitään ei murtunut. Itse en juuri muista tapahtuneesta mitään mutta ilmeisesti olen pyörinyt enkä liukunut koska molemmat puolet kropasta paskana. Pyörä hinurilla Jammu Centeriin tai Boombike siellä nykyään huseeraa. Silmämääränen arvio pyörän korjauksesta 4-5 tonnia. Kaameen kallista toi muovi

Pyörä ois varmaan ajokunnossa kun vaan takajarruvipstaakin vääntäis suoraks/vaihtais, muu on skraadua. Kaatumatapit pelasti PALJON. Lähti käyntiin heti kaadon jälkeen ja Jammu Centerillä myös. Enkä usko että suoralla liu'ulla mitään on vääntynyt noin pienestä vauhdista.

Se prätkä kun tuli vastaan ei pysähtynyt jeesimään, eikä myöskään 2 miesautoilijaa jotka ohi ajoivat, hidastivat vain. Hyihyi miehet. Yksi polkupyöräilijä pysähty ja oli siinä jeesinä niin kauan että sain apua. Mä olin pihalla ku lumiukko keskellä tietä

Eli nyt mä oon liittynyt kaatuneitten joukkoon, kun kuulemma paikallaan kaatoja ei lasketa (joita on yksi, jonka jälkeen tuli kaatumaraudat ex-pyörään FZ6:seen kun lasku oli 1700e). Toisaalta, olen ehtinyt rullata semmoset 93tkm 2 kaudessa ja 4 päivässä. Että statistisesti ihan ok.

Ja aion hakea pyörän ajoon heti kun SVT on käynyt, jota alan hiillostamaan tänään..... Hesassa nimittäin tiet on pääosin ajokunnossa, lukuunottamatta niitä jääpatteja joita on siellä täällä. Mä nyt sattumalta osuin yhteen. Ja ennenkun joku näsäviisas alottaa saarnan, niin ei, en oppinut mitään tästäkään. Aion ajaa ensilumille saakka 2011.

Ja nyt se lause ettei mee totaalisesti OT:ksi: polttelee ihan sikana edelleen
    No niin, sitten täällä jotkut jaksaa ihmetellä miksi ne vakuutukset maksaa ja hinnat nousee ?

Polte on varmaan monella kova, mutta kyllä kannattaisi odotella että ne jääpatit ym. on sulanu. Minkä takia kaivaa verta nenusta?
    Chief Dark Horse -22
    Tracer GT -18
    F 700 GS -13
    GSR 600 -06
    FZS-600 -00
    Virago 535 -99
    Rahaa se vaan on, ei moottoripyöräilyssä nyt muutenkaan mitään järkeä ole.

Pikkusen polttelee jo, viikonloppuna hain tangonpääpeilit ja jos torstaina ihmettelis niitä paikalleen. Sit pohdin mahtasko ensi viikon torstaina olla jo siedettävät ajokelit Helsinkiin... motaria pitkin varmaan kyl joutuis suhautteleen ainakin menomatkan ni voi olla turhan ankeeta.
    Ducati Streetfighter 1098 '10
    ex Ducati Monster S2R 1000 '07
    Lainaa (kane80 @ Maalis. 14 2011,12:20) kirjoitti

....Ja nyt se lause ettei mee totaalisesti OT:ksi: polttelee ihan sikana edelleen
    No niin, sitten täällä jotkut jaksaa ihmetellä miksi ne vakuutukset maksaa ja hinnat nousee ?

Polte on varmaan monella kova, mutta kyllä kannattaisi odotella että ne jääpatit ym. on sulanu. Minkä takia kaivaa verta nenusta?
    No tietkö, vakuutukset maksaa mitä maksaa ja jos niitten ihmettelijöiden perse ei kestä hinnannousua niin sit ne joutuu lopettaa. Mun kestää Nykyään kun on nää ympärivuotiset vakuutukset ni mä ajan just sillon kun haluun, kaadun tai en, nousee maksut tai ei (mullahan ne luonnollisesti nousee henk.koht mut so not). Ehkä niitten ihmettelijöiden kannattas ottaa vaik yhteyttä vakuutusyhtiöihin että muuttavat nää vakuutusehdot. Sillä välin, mä lähen ni oottele sä että lumet sulaa tien varsilta Nähään vaikka heinäkuussa sitte ku mulla on jo 30 tkm takana Yksityisen lekurin viulut maksan omasta pussista enkä liikennevakuutuksesta, että mun takia ne ei nouse. Kaskot sit ehkä, ihan vähän.... Siitä vaan, nyt mulla on sitte 50% täst eteenpäin enää kaskossa.

Ja edelleen......... Tää oli ihan oma ajovirhe kun tiesin että se patti siinä on. Jokainen tekee sen ajovirheen joskus, autol, mopol, prätkäl... Ei menny jarrut lukkoon mulla tai mitään sen semmosta että mitään teknistä vikaa ei ollu
    Mopovapaa vuosi

Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
    Kylähullu marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (-Anu- @ Maalis. 14 2011,18:46) kirjoitti

....Ja nyt se lause ettei mee totaalisesti OT:ksi: polttelee ihan sikana edelleen

No tietkö, vakuutukset maksaa mitä maksaa ja jos niitten ihmettelijöiden perse ei kestä hinnannousua niin sit ne joutuu lopettaa. Mun kestää Nykyään kun on nää ympärivuotiset vakuutukset ni mä ajan just sillon kun haluun, kaadun tai en, nousee maksut tai ei (mullahan ne luonnollisesti nousee henk.koht mut so not). Ehkä niitten ihmettelijöiden kannattas ottaa vaik yhteyttä vakuutusyhtiöihin että muuttavat nää vakuutusehdot. Sillä välin, mä lähen ni oottele sä että lumet sulaa tien varsilta Nähään vaikka heinäkuussa sitte ku mulla on jo 30 tkm takana Yksityisen lekurin viulut maksan omasta pussista enkä liikennevakuutuksesta, että mun takia ne ei nouse. Kaskot sit ehkä, ihan vähän.... Siitä vaan, nyt mulla on sitte 50% täst eteenpäin enää kaskossa.

Ja edelleen......... Tää oli ihan oma ajovirhe kun tiesin että se patti siinä on. Jokainen tekee sen ajovirheen joskus, autol, mopol, prätkäl... Ei menny jarrut lukkoon mulla tai mitään sen semmosta että mitään teknistä vikaa ei ollu
    Kalusto korjataan rahalla ja kuski ajalle. Toivottavasti saat pyörän takaisin nopsaa. Suomen kesä on niin lyhyt että sitä ei ole varaa tuhlata odotteluun. Ainakaan mun mielestä

Sori OT
    Elämä on onneksi mutkikasta
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    No onhan se idioottimaista mutta jos vaan yhtään arvelisin Bemun pystyvän kiipeämään mökille vievän tien jäistä mäkeä niin kai mä olisin itsekkin ajelemassa... mutta on se mäki sen verran jyrkkä että jos siihen pysähtyy niin alas tulee kyljellään, autollakin on jo vaikeeta.
    Dirty Nasty Furriner
    Mitäs tossa... järkee tai ei .

Niin kauan kun saa mitä tilaa ja artisti maksaa.... millä sitten
    maksaakaan, kunhan maksaa itse, niin sou not .

Tuolta tuubista voi muistin virkistämiseksi pälyillä vaikka
    "motorcycle crashes"- kamaa .

Siinä Koistisen Labradorikin vetää tiskiin huipputason ÄO:t
    kun niitä edesottamuksia ihmettelee.

Pienillä lipsuilla kevättalven jääpolanteilla ei ole asiaa edes
    "saman vuoden ohjelmistoon" .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
    Lainaa (BadToThe Bone @ Maalis. 15 2011,18:28) kirjoitti
    Mitäs tossa... järkee tai ei *.

maksaakaan, kunhan maksaa itse, niin sou not *.
    Niimpä, mutta kun me kaikkihan (suomalaiset) näistä törttöilyistä sitten loppukädessä maksamme.
    Ja jotenkin ymmärrän paremmin kun "jotain" tapahtuu ajokaudella, eli Huhtikuu-syksy , mutta en sitä että on pakko päästä sportti-pyörällä tuonne jään sekaan ASAP *

Yamaha RD 125 LC -83 --> Yamaha FZ6-S -06 --> Yamaha YZF-R1 -07 -->
    Yamaha XT 660 X -04
    Kävin mennä viikolla katsastuskonttuurilla Sportyllä hakemas leiman siihen(tuontipyörä), tein sen ajaen. Tuol on kuraista ja saatanasti reikiä ja railoja tiessä ja about kuutio santaa joka mutkassa... ei oikeesti ihan kauhiasti polttele.
    Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt ihminen voi korjata.
    Niin no,jotkut ajelee kromisohvilla lähimpään nakkikiskaan ja takas,jotkut ajelee vähän enemmänkin,jotkut tykkää niin paljon ajamisesta että ei pienet keli murheet estä.
    Ja joillekin se on jo mennyt elämäntavaksi.
    Jotkut sitten taas vaan haaveilee ajamisesta ja vittuuntuvat siitä että muut sen tekee vaikka pienellä riskillä joutuukin mennä kelien takia.
    Eli polttelee vissin jokeiselle mutta harvat tekee jottain asialle *

ISO kypärännosto jokeiselle katupyörä kuskille jotka jo ajavat!!!
    Vaati jo pikkasen luonnetta (tai luonnevikaa *) että viittii semmoisilla pyörillä lähteä misä katteet maksaa enemmän kun loppupyörää,mutta ajavat silti.

Kyllä se ajaminen AINA voittaa sitä ajelemisen kirjoittelemisestä.

Ja joo,tiedän että mulla on helppoa sanoa kun ajelen "matkaenskalla" misä nastoja 300 molemmin puolin per rengasta ja pitkiä vielä *
    Kolmas talvi vasta kun nastoilla ajelen,ennen sitä olen ajanut nappularenkailla vuoden ympäri *
    Lainaa (Sampe @ Maalis. 15 2011,19:57) kirjoitti

Niimpä, mutta kun me kaikkihan (suomalaiset) näistä törttöilyistä sitten loppukädessä maksamme.
    Ja jotenkin ymmärrän paremmin kun "jotain" tapahtuu ajokaudella, eli Huhtikuu-syksy , mutta en sitä että on pakko päästä sportti-pyörällä tuonne jään sekaan ASAP *
    Se nytt on ihan samaa vaikka ei yhtäkään onnettomuutta sattuis koko vuotena,niin täällä suomessa me AINA maksetaan silti
    Joo, kyllä täs tekis tosiaan miel pyörän päälle. Ehtis paremmin
    muitten alta pois...

Just reilu tunti sit runttas kehällä (I) kymppipyörä kotilon(Twingo) takaloosteriin.

Onnes pysy kotilon nokka kohti menosuuntaa Muutenkin ilkeä tollasella kinnerillä noin isoa vastustajaa kohdata, ku että viel ois päässy kylki edellä matkaavaks keulakoristeeks

Oishan toi saattanu hieman nostaa sykettä vastaava pyöränkin päällä istuskellessa, mutta epäilisin että olis ollu helpompi kiihdyttää alta tai väistää...
    Kawasaki ZX-10R - En pyydä enkä anna anteeksi
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Eihän ollu tossa Malmin hautausmaan kohdilla? Pudottauduin kehälle Malmin rampista ja sinisiä valoja oli taustapeili täynnä, olivat tosin Itään vievällä kaistalla.
    Dirty Nasty Furriner
    Lainaa (Sampe @ Maalis. 15 2011,19:57) kirjoitti

No tuota.... rehellisyys kannattaa.... ja muuta kaikkea paskaa
    kovasti jauhetaan... .

Reilun 37 vuoden ja karvan vajaan 2 miljoonan kilsan aikana on jokunen lati menny vakuutusyhtiöille eri kulkuneuvoihin liittyvistä vakuutuksista.
    Tuon läjän vastineeksi on "toiseen suuntaan" valunut, itselle tai jollekin muulle vähän yli 2000 mummonmarkkaa.

Ei oo paljo mitaleja lähetelty vakuutusyhtiöistä, ei edes kuulakärkikyniä .

Ei vittu auta vaikka seisois aamuisin "väkevänä peilin edessä,
    harjaa hampaansa ja käyttää pyyhettä" .

Jos tää maailma tosiaan toimis niin, että jostain kumman syystä vakuutusmaksut roimasti alenisivat, loppuis maailmasta
    myös nälänhätä, sodat, sairaudet.... ja jeesus tulis vappuna
    takaisin .

.....Sou not, mää vaa ajelen .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
    Tässä nyt aihe liukuu vakuutuskeskusteluun, joten ihan mielenkiinnosta kysäsen.

Miten Suomessa on, tuleeko vakuutusyhtiöiltä takaisin asiakkaille rahaa jos on ollut ns. vähä ongelmainen vuosi yhtiöllä.

Itellä täällä Ruottissa on nyt viimiset kolme vuotta tullut about 150-200€ kerta summana kerran vuodessa takaisin vakuutusyhtiöltä (siis ihan rahat tilille).

Eihän tuo sinällään paljoa ole, mutta ihan hieno idea kutenkin.
    -Gsxr 1000 K2 --> KTM 450 exc 2004-
    Lainaa (uiop @ Maalis. 16 2011,00:57) kirjoitti
    Miten Suomessa on, tuleeko vakuutusyhtiöiltä takaisin asiakkaille rahaa jos on ollut ns. vähä ongelmainen vuosi yhtiöllä.

Itellä täällä Ruottissa on nyt viimiset kolme vuotta tullut about 150-200€ kerta summana kerran vuodessa takaisin vakuutusyhtiöltä (siis ihan rahat tilille).

Taas asiat ruottissa paremmin

Eihän täällä mitään tule muuta kuin bonusten muodossa, eli maksut halpenee. Tietysti ruottissakin käytössä?
    Yamaha RD 125 LC -83 --> Yamaha FZ6-S -06 --> Yamaha YZF-R1 -07 -->
    Yamaha XT 660 X -04
    Jos tää kerran luisuu vakuutuskeskustelun puolelle, niin kiitos teille hyvät herrasmiehet kun osallistutte mun korjausten ja vakuutusten maksuun tarjoon kaikille pullakahvit kun nähdään

Kustannusarvion sain eilen mutta enpä taida kertoa kun luulen että monen tähän keskusteluun osallistuneen mopokaan ei ole yhtä kallis hintalapultaan kun mitä jammu center ilmoitti (ja työn osuus oli vain 4 tuntia, huom, eli "kallis" tuntiveloitus ei selitä mitään)

Muistakaa myös se että vak.yhtiöllä on ns. vahinkohistoria tallessa. Jos et ole vahinkoja aiheuttanut, saat paremmat alet. Mullahan se meni nyt tässä sekä koti- että mp-täyskaskon osalta perseelleen. Mutta so what! Loppuvkosta haen pyörän ajoon takas ja teen siitä pula-ajan fighterin muoveja ootellessa.

Ja toi mun pyörähän on sitten matkapyörä, ei se oo mikää sporttipyörä. Eihän se kuljekaan mihinkään

Edelleen, polttelee ihan v*tusti Stadissa on ihan täysin passeli ajokeli. Uus kypärä ja lömpimät kamat täytyy vaan shopata eka. Wuppiiii!

Mopovapaa vuosi

Kyllä polttelee...eilen piti käydä pyörää tallissa käynnistelemässä ja vähän ääniä kuuntelemassa
    Mutta tosiaan ei vielä mitään asiaa tien päälle, lunta maassa lähes metri ja tiet niin lumisia, jäisiä ja polanteisia että on vain odotettava kevään etenemistä...
    Poissaolevat ovat aina väärässä.
    Lainaa (Sampe @ Maalis. 16 2011,03:47) kirjoitti
    Lainaa (uiop @ Maalis. 16 2011,00:57) kirjoitti

Taas asiat ruottissa paremmin *

Eihän täällä mitään tule muuta kuin bonusten muodossa, eli maksut halpenee. Tietysti ruottissakin käytössä?
    On juu bonus systeemit käytössä, mutta ei minun käsittääkseni niin pitkälle kuin suomessa anneta alennusta vaikka kuinka on enkeli tiellä. Että sinällään se taitaa kompensoitua tuossa.
    -Gsxr 1000 K2 --> KTM 450 exc 2004-
    Poltteli, ei vaan Tourancet pidä sohjossa. Talvitallista matkaa asfaltille on kuitenkin sen verran ettei onnistu millään tällä kelillä.
    .
    Lainaa (-Anu- @ Maalis. 16 2011,06:01) kirjoitti
    Edelleen, polttelee ihan v*tusti Stadissa on ihan täysin passeli ajokeli. Uus kypärä ja lömpimät kamat täytyy vaan shopata eka. Wuppiiii!
    Oliski. Olisin päässy uudella mopolla koeajolle mutta kun ei vielä pääse mihinkää nii ootellaa nyt se kuukaus....
    --GsxR:iä--
    Joo, polttelee. Vielä kolme tuskaista viikkoa ennenku pääsee kesälaitumille *

....
    Ööö no tota vaikuttaisko asiaan vaikka se, että firmat laskuttaa törkeesti vakuutusyhtiöltä viis tonnia jostain katteiden naarmujen korjauksesta..
    Sinisiä kirjaimia --> Harmaita kirjaimia
    Honda CBR600RR -08 --> Honda CRF250L -13
    Poistin asiattomat, aihe säilyköön
    Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
    Mullahan se meni nyt tässä sekä koti- että mp-täyskaskon osalta perseelleen.
    Minkä takia tuossa jotain kotivakuutuksesta meni?

Ja sitten ihan asiaankin, olisin varmaan tälläkin hetkellä jo tien päällä, mutta mopo kun seisoo vanhempien takapihalla tallissa, jonne pääsemiseksi pitäisi raivata 15m hankea pois edestä, niin hillitsee pikkasen.
    Kai ne siitä sulaa...
    Kawasaki ZZR 600 -92
  30.  
    Lainaa (L18 @ Maalis. 17 2011,07:30) kirjoitti
    Mullahan se meni nyt tässä sekä koti- että mp-täyskaskon osalta perseelleen.
    Minkä takia tuossa jotain kotivakuutuksesta meni?
    Ajokamat kypärää lukuunottamatta menee kotivakuutuksesta. No kotivakuutuksessa ei ole bonusjärjestelmää mutta se henk.koht. vahinkohistoria... Hinnathan varmaan sitten nousee myös kotivakuutuksessa, meillä kaikilla

Tänään meinasin että koska pyörän korjaus tulee joka tapauksessa kestämään ainakin 6 viikkoa niin menen ja ostan jonkun vanhan riiskan joka käy ja kukkuu. Polttelee sen verran vaikka pää ei vielä käännykkään....

Mopovapaa vuosi

Sivu: 5 / 43:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3456715 ... ViimeinenViimeinen