Dodih, pyörä kotipihan katoksessa.
Mittarissa nyt sitten total= n. 15km*
Eli kausi korkattu
Edit)* Ja huh ! Hyvä näin sillä nyt alkaa jo oleen se 10 cm lunta taas maassa &#¤#/%¤ ja 7 tuntii sitten ajoin pärrän tohon pihaan..........
<KTM 1290 Superadventure S -23>
'The Man who invented "autocorrect", has passed away, Restaurant in piece.'
SS1000 -2010
SS2000F -2011
45km pläkkärillä tänään!
varjossa oli pakkasta kolmisen astetta, aurinko paistoi, eikä tullut edes kylmä..
ensimmäinen auto joka tuli vastaan oli liikkuvien maija.pojat katseli hieman kummasti, palatessa olivat ulkona tutkaamassa ja vielä pitempään katselivat, eivät sentään pysäyttäneet ja kysyneet onko lailliset pöntöt..
täytyy sanoa, että kyllä pyörällä tosiaan kerää enemmän katseita ku autolla. etenkin maaliskuussa. suksiboxiporukka oli ihmeissään..![]()
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
rrrrrkele jämsässä tullu lunta jo ties kui monta päivää putkeen
ainakin 3 vko, että vois edes ajatella
ajokelejä odotellessa noit pari![]()
kawasaki ZZR1100 -93D, motti päivitetty -95 D2
edelleen voimaa tarvittaessa.
hiukan on vielä lunta ... *
ei ihan vielä ole aika kaivaa maximusta tallista *
jospa tuo tuosta viikossa sulaisi
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
Tyypillinen maanantai aamu taas viikko pllalla, tullut taas yöllä näköjään lähemmäs 10cm lunta maahan. Niin olin eilen vielä katellu et alkuviikosta lähen kyllä jo pyörällä töihin, ei taija tulla kesää.![]()
Sillä välin kun te mietititte, minä olen ehtinyt tehä jo viis virhettä !
loppuviikoksi luvattiin lounais-suomeen lämpenevää ja vesisadetta,joten äkkiä noi lumet sulaa![]()
Suzuki Hayabusa -08 319,6 km/h
Kawasaki kx 450 f
Yzf-R1 -07
Ei voi kyllä muuta sanoa kun että tällä hetkellä vi**!"¤"!¤ toi lumisade. Just alkoi pihatie mukavasti sulamaan ja ajattelin jos huhtikuun alusta ois kivasti plussaa niin sais pyörän ajettua turvallisesti lähimmälle kestopäällysteelle mutta eipä taida tapahtua.
Epävirallinen .ORG irckanava:
#moottoripyora @ IRCNet
Current:
Honda CBR1000RR -05
Ex:
Suzuki GSX1300R -05
Honda CBR600F -00
Suzuki GSR600 -06
Suzuki GSX-R1000 -02
Honda CBR600F -94
Mä oon tulossa sieltä hakemaan mun pyörän perjantaina, joten jos voisit vähän valmiiks kuivatella niitä teitä(Maxxi @ Maalis. 28 2011,07:12) kirjoitti
Mut eikö loppuviikoks kelit parane?
Honda VTR1000F
Oli taas tänä aamuna sen näköistä, että tuleekohan tuo kesä ollenkaan. Raatteentie-lookalike-maisema pihalla![]()
Voi prkl! Mulla taas takki on venähtänyt talvella... -10kg...(BränDy @ Maalis. 25 2011,22:12) kirjoitti
![]()
Truth, Knowledge, Knackered Sliders
3-4 viikkoa menee vaikka päällään seisten nahkapuku päällä
Pikkuhiljaa alkaa olemaan sellainen polte päällä että ei mitään määrää... Piha olisi jo sula ja kuiva.
KTM 690 Enduro
Ja sit tuli taas niin per...sti lunta että alkoi masentamaan. Missä se kevät oikein viipyy.....![]()
Triumph Tiger 800 XCx -18
ex- Triumph Speed Triple -08
ex- Triumph Street Triple -09
onneksi olkoon...(polip @ Maalis. 28 2011,16:18) kirjoitti
![]()
![]()
Yamaha fz1-s
ex Yamaha xt660x
ex Honda CB 600 hornet
ex Kawasaki er-6n
Ihmisillä, jotka väittävät, etteivät anna pikkuasioiden häiritä
itseään, ei ole koskaan ollut hyttysiä makuuhuoneessaan.
Onneksi on vielä penkki verhoilijalla et sekin rajoittaa
Toki pitäis kans ruveta pikkuhiljaa jo huolteleen.![]()
Niinpä. Kai se menis erään tunnetun ajattelijan mukaan niin että: Kesä on kuin lankakerä, se alkaa ja loppuu. *kirjoitti
t:kekke
SS1000 -2010
SS2000F -2011
Polttaa niiiiin Älyttömästi, mutta silti pitää nauttia keväästä ja valoisuudesta jo nyt, kesän jälkeen tulee syksy taas.
CBR1000RR
Jep, ostin ensimmäisen pyöräni kuukausi sitten. Kertaakaan en ole elämässäni ajanut. Nyt voisi todellakin jo lumet kadota, että pääsisi pikkuhiljaa testailemaan. Pää lohkee, kun ei saa asiaa mielestään sekunniksikaan.
Enpä arvannut, että pyörän omistajan maaliskuu voi olla näin s********n pitkä ja kylmä.![]()
Kyllähän tässä on ajokelejä ooteltu, polte ois kova. luulen et viikon sisällä täällä turkkusessa ainakin vois ottaa pyörän käyttöön.*
![]()
![]()
Honda CBR600RR
Voin kuvitella olotilan. Kuinka pieni ihminen voikaan kärsiä ja olla iloinen samaan aikaan, samasta asiasta.(tuquoque @ Maalis. 28 2011,18:25) kirjoitti
Oma harrastaminen jäi ikään kuin kesken just ku oli päässy makuun Ruottiin muuton takia viitisen vuotta sitten. Viime keväänä oli varaa ostaa pyörä. Se kevät.. huhhhui. Kyllä nytki polttelee, mutta edellinen kevät oli kirjaimellisesti unetonta aikaa. Illat meni ulkona istuessa, tupakkia polttaessa ja pyörää katellessa.
-Gsxr 1000 K2 --> KTM 450 exc 2004-
Ei ole uusi lumi vanhan surma, vaan perseetä se on. Ja lisää paskaa sataa koko ajan.(tube68 @ Maalis. 28 2011,15:05) kirjoitti
![]()
Polttelee niin että jos helvettiinjoutuisin niin siellä tulis vilu!
Jyrsin kynsiä ja valvon - juuri nyt tuntuu ettei elämässä oo muuta kuin ajo- ja kun sitä ei oo nii ei oo elämääkään...
![]()
Joo samma här prkl.
Tuijottaa jotain foorumeita ja lämpömittari näyttää -9
Niin, ja kello prkl näyttää jo koht puol viis, eikä unta missään.
SS1000 -2010
SS2000F -2011
Viikonloppuna pitäisi tulla käännös parempaan... eikä yhtään liian aikaisin :/
Accuweather
Dirty Nasty Furriner
Kyl näi o, uni meni jo ja nyt vaan painellaan orgin etusivulla refreshiä että tulisko mitään uusia juttuja(Kekke @ Maalis. 29 2011,04:21) kirjoitti
![]()
Pusa + KTM GS 250 + Yamaha TZR 125
[QUOTE]Lainaa (Kekke @ Maalis. 29 2011,04:21)
Joo samma här prkl.
Tuijottaa jotain foorumeita ja lämpömittari näyttää -9
Niin, ja kello prkl näyttää jo koht puol viis, eikä unta missään.
Lainaa (Mirro) Kyl näi o, uni meni jo ja nyt vaan painellaan orgin etusivulla refreshiä että tulisko mitään uusia juttuja *
No lol :P koko saatanan yön tehny ihan samaa, heti ku toi lämpömittari nousee tosta 0 tienoille käyn kyllä lenkin
Edit*)Yeh, semmonen 80km tuli sutastua, ai ai miten makiaa.
Lumisade alko justiin ku pääsin kotipihaan.![]()
Yx linjurikuskikin Orggi morotteli kun
kaupungin läpi ajoin *
SS1000 -2010
SS2000F -2011
Mulla alkoi lumisade siinä vaiheessa kun olin lähdössä kotiin.. Onneksi ei koko matkaa satanut... 272km poisti poltteen aika tehokkaasti. Onneksi on oma sauna nyt. Jos sitten pitäis taas vähän taukoa ajamisesta.
Retired
Polttelee, varsinki ku eilen revin ton kipsin jalasta pois. Itsellä kanssa kuulunu päiväohjelmaan lähinnä foorumin lukeminen ja sää ennustusten tiirailu, ja nyt on pakko sanoo et näyttää HEMMETIN HYVÄLTÄ 10 pvä ennuste "kympit paukkuu"![]()
Jos menet nukkumaan kutiavalla perseellä, heräät aamulla haisevilla sormilla.
Ei nyt tulevana mut sitä seraavana!!!Jos vaan toi Forecan ennuste pitää paikkansa!!
<p>Moto Guzzi 1200 Sport</p><p>Suzuki Bandit 1250A</p><p>Suzuki Bandit 600</p>