Peili pitäisi saada irti. Alla mutteri joka kyllä löysää pelin, mutta ei aukea enempää![]()
Juu kyl se alta aukee mut oo varuillaan kun siel mutterin alla on semmosia "jousi"prikkoja ja kun nostat peiliä pois niin varren / kiinnityspisteen välissä on kuula joka tippuu herkästi...
-pete-
-Miehen elämä on yhtä taistelua, päivällä leivästä ja yöllä lihasta.
* *
** KAWA *
Kyllä se on kiinni vaan sillä yhdellä mutterilla, mutta sen alla olevat jousiprikat saattaa olla manglaantunut sen verran, etteivät tahdo vapaasti mahtua pultin kierteiden harjan yli pois. Tarkkana niitten eri osien kanssa, ettei ne sit yhtäkkiä levähdä lattialle ja pitkin nurkkia. Mutta miks ne peilit pitää irrottaa? Kävin itse paljon FJR:llä radalla ja kyykkymiesten tapaan meinasin, ettei tarvitse teippailla, niin otanpa nuo peilit kans pois. Huomasin kyllä pian, ettei sitä ole näille peileille tarkoitettu: joka kerta oli enemmän ja enemmän ongelmia saada ne pois ja taas takaisin.
Ajamattomat kilomerit ovat vielä edessä
Tunturi SuperSport vm 1973 Hondat CB 500 vm 1973 x 2 -> Kawasaki Z 1300 vm 1989 ->Honda Varadero 125 vm 2000 -> ja nykyiset Yamahat FJR 1300 vm 2006 YZF-R1 vm 2010 WR 450F vm 2005 YZF-R6R vm. 2006
Marunari
Joo mutteri on jotenkin jumissa. Ei aukea enempää ilman väkivaltaa.. (Peilin kehys hankasi seinää ja vaatis maalia siksi irroítus)