Sivu: 4 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 91:stä 120:een 121:sta
  1. #91
    On Alpeillakin liikennettä. Paikoin voisin väittää, että enemmän, kuin meillä missään. Miten olis Brennaren sola tai Chamonixin tunneli, Itävallan ja Sveitsin halki vetävät päätiet tai Ranskan merialppeja halkovat tiet... muutamakin raskas ajoneuvo henkilöautoliikenteen seassa taitaa kolistella noilla (hyväkuntoisilla) teillä.

    On tietenkin selvää, että mutkapätkillä (passot) liikenne on vähäisempää, mutta se onkin eri juttu. Ei olekaan järkeä vertailla kehä III ja Stelviota keskenään, eipä tietenkään.

    Perustelut meidän erityisolosuhteista johtuva teiden huono kunto, eivät kyllä perustu mihinkään. Me emme asu maassa, jossa olisi poikkeuksellisen paljon liikennettä ja aivan erityiset olosuhteet verrattuna muihin, neljän vuoden aikojen maihin.

    Huono rakentamisen laatu, materiaalien (tahallinen) väärä valinta, osaamattomuus, tms. voisi olla perustelu, joka kestäisi tarkastelua?
  2. #92
    Uunituore uusi nelostie välillä Vaajakoski-Lusi, on lehtitietojen mukaan täysin ruvella ja rajoitus on jouduttu pudottamaan 80:een kuoppien takia.
    Urakoitsijana toimivan Destian mukaan tämä on "normaalia".
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  3. #93
    juu kyllä alkaa uudet tiet olemaan kaikki ihan ruvella. Vanhat tiet alkaa olemaan paremassa ajo kunnossa.
    Kyllä destian on turha selitellä että on normaalia.
    Itse ainakin mietin milloin ajokauden kaksi pyöräisellä aloitan ja mitä pitää tapahtua että rupeavat tekemään teitä. Kun montako koloa nuo etuiskarit ja takaiskarit kestää tai pysyykö joku kokemattomampi pystyssä, jos paha kolo. Voihan noissa tiukassa paikassa kaatua kokeneempikin, riippuu ihan tilanteesta.
  4. #94
    Se on vaan nykyaikaa ...paskaa on halvempi tehdä
    ja kierto on nopeampaa
  5. #95
    No tottakai destiat ja vastaavat tekevät halvalla paskaa kun tietävät et munaton valtio ei edes vieläkään tajuaa että homma kun homma on vähintään 10 kertaa kallimpi kun valtio sen maksaa,eli me!
    Tai varmaan tajuavat mutta ei ne siitä jaksaa välittää kun verorahoilla maksetaan ja jos vahingossa omassa kukkarossa rupeaa tuntuu ohkaiselta niin nostavat taas omia palkkoja!


    Asfalttityöt ovat nykyään kallimpia kun oli vuosia sitten mutta jälki ja takuu ei välttämättä voi sanoa edes takavalotakuksi,halvalla tekevät perkele vaikka niitten hinnoilla voisivat kunnollakin tehdä.
  6. #96
    tänään tuli ajeltua tammisaaresta hankoon päin ja ennenkjuin käännyin pois tieltä oli 3-4 kohtaa joissa irtoili asfaltista sellaisia puolen neliön paloja, koko tien leveydeltä.
    mikä sattui silmään että joka kohta oli sellainen johon oli lopetettu,

    tuosta kirjoitin jo aikaisemminkin. vilkaiskaas piruuttanne kun noita kimpaleita irtoilee että onko kyseessä asfaltin teon lopetus/aloituskohta johon sitten dumpattu ja tasoitettu mitä jäänyt koneeseen -> paskaa laatua.

    ainankin omassa duunipaikassa on takuut aika kovia asiakasta kohtaan (autoteollisuus jne), en tiedä millaisen takuun asfalttifirmat antaa omille selkeille virheilleen? jossa asfaltti muuten olisi kunnossa mutta ylläolevat kohdat järjestään murenee alta pois....
    2010- Yamaha FJR1300 -04
    -90-92 Kawasaki Gpx750r
    -89-90 Yamaha XJ750
  7. #97
    Taitaa nyt olla sellainen kevät, että jokaisen olis syytä
    ottaa ne omat "Lootus- hetkensä" siellä himan kylppärissä .

    Säästää sen "aidon asian" niille pätkille, jotka on ajettu läpi
    siihen malliin ettei "uppiksia" ilmaannu nurkan takaa keskelle
    latua...... Toki.... liittyyhän tuohon legendaariseen termiin,
    "tien näkyvällä osalla" , löyhästi vähän muutakin ylläriä....
    aika usein .

    Ainahan tollasilla reikämiinakentillä voi vahinkoja sattua vaikka
    kuinka koittaa pitää päänsä kylmänä.

    Ei auta kun toivoa, että selvitään pääasiassa romulla ja
    rahanmenolla.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  8. #98
    Lainaa (tuppe65 @ Maalis. 19 2011,19:04) kirjoitti
    ......
    ainankin omassa duunipaikassa on takuut aika kovia asiakasta kohtaan (autoteollisuus jne), en tiedä millaisen takuun asfalttifirmat antaa omille selkeille virheilleen? jossa asfaltti muuten olisi kunnossa mutta ylläolevat kohdat järjestään murenee alta pois....
    Ei asfaltti hommissa mitään takuuta ole. Ainoastaan tarjouksessa maininta tietyn standardin noudattamisesta (?).
    Näin kertoi ex tielaitoksen palveluksessa oleva naapurini.
  9. #99
    Pikku esimerkki, miten esim Belgiassa riittää varat paikkaukseen

    http://www.youtube.com/watch?v=Je66s...layer_embedded
    T7
  10. #100
    Ei haittaaa... Voi ajella hiljempaa ja silti ajaminen on mielenkiintoista. Vehkeistä se on vaan kiinni. Huono tie, parempi mieli


  11. #101
    Lainaa (W-P @ Maalis. 21 2011,15:02) kirjoitti
    Pikku esimerkki, miten esim Belgiassa riittää varat paikkaukseen

    http://www.youtube.com/watch?v=Je66s...layer_embedded
    Niinpä.... eihän mistään mitään tule jos ei laadunvalvonta pelaa .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  12. #102
    Hyvä esimerkki W-P:ltä!

    Suomessa tosin äijät lorvailevat toimistolla nauttimassa kahvia... Ja ilman haalareita, kukas niin likaisia hommia viitsisi tehdä.
    DT125[82] -> (yli 20v. tauko) -> Versys[07] -> FZ-1-SA[07] -> K1200S[08] -> cbr600rr[08] -> (+ S1000RR[10] Varastettu Hollannissa, Vttu!) -> (S1000RR[11] Lunariin, ajettu päin ajokoiraa,V*2!) -> (S1000RR[12]) vaihdettu,
    S1000RR[21]+(KTM 690 Enduro r[14])
  13. #103
    Kylähullu marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Gunther @ Maalis. 19 2011,07:45) kirjoitti
    On Alpeillakin liikennettä. Paikoin voisin väittää, että enemmän, kuin meillä missään. Miten olis Brennaren sola tai Chamonixin tunneli, Itävallan ja Sveitsin halki vetävät päätiet tai Ranskan merialppeja halkovat tiet... muutamakin raskas ajoneuvo henkilöautoliikenteen seassa taitaa kolistella noilla (hyväkuntoisilla) teillä.

    On tietenkin selvää, että mutkapätkillä (passot) liikenne on vähäisempää, mutta se onkin eri juttu. Ei olekaan järkeä vertailla kehä III ja Stelviota keskenään, eipä tietenkään.

    Perustelut meidän erityisolosuhteista johtuva teiden huono kunto, eivät kyllä perustu mihinkään. Me emme asu *maassa, jossa olisi poikkeuksellisen paljon liikennettä ja aivan erityiset olosuhteet verrattuna muihin, neljän vuoden aikojen maihin.

    Huono rakentamisen laatu, materiaalien (tahallinen) väärä valinta, osaamattomuus, tms. voisi olla perustelu, joka kestäisi tarkastelua?
    Nyt on pakko olla eri mieltä. Etelä-Suomen tiestöjen pohjat on pääasiasta perustettu savipohjalle ja esim alppitiet on perustettu kallion päälle. Jos ihmettelee miksi etenkin suomen 4 vuoden aikaa aiheuttaa haasteita tienrakennukseen kannatta ensin tutustua esimerkiksi saven ominaisuuksiin. Tietenkin jos ei muuten usko, kysäsee oikein geologilta. Siitä olen samaa mieltä että suomentiestö saisi olla paremmassa kunnossa, mutta siihen tarvitaan lisää rahaa ja kun valtio ei anna minkäs teet



    Elämä on onneksi mutkikasta
  14. #104
    Lainaa kirjoitti
    Nyt on pakko olla eri mieltä. Etelä-Suomen tiestöjen pohjat on pääasiasta perustettu savipohjalle ja esim alppitiet on perustettu kallion päälle
    EIkä ilmeisesti mitään ole opittu vuosien saatossa sillä valtakunnan uusimpiin kuuluva motari, E18 eli ykköstie murenee käsiin.
  15. #105
    Kylähullu marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (S.Telvio @ Maalis. 22 2011,14:18) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Nyt on pakko olla eri mieltä. Etelä-Suomen tiestöjen pohjat on pääasiasta perustettu savipohjalle ja esim alppitiet on perustettu kallion päälle
    EIkä ilmeisesti mitään ole opittu vuosien saatossa sillä valtakunnan uusimpiin kuuluva motari, E18 eli ykköstie murenee käsiin.
    En nyt sanoisi ihan noinkaan mikäli saven päälle tehty tie pitäisi saada pysymään täysin tasaisena pitäisi maa aineet vaihtaa kevyempään ja estää saven kosteus vaihtelut. Voi miettiä mitä se maksaa vai hyväksytäänkö muutama töissy. Se että päälyste ei kestä on ihan tilaajan moka. 6-8cm päälystettä ei kestä. Jos tilaaja on tilannut 8cm ja urakoitsija laskenut hinnan 10cm mukaan hintavaikutus on niin kova että ei tarvitse tehdä.
    Elämä on onneksi mutkikasta
  16. #106
    Lainaa kirjoitti
    Se että päälyste ei kestä on ihan tilaajan moka.
    Mites ne nyt niin sitten ovat mokanneet tilauksen? Kokemus tien tekemisestä ja varsinkin tilausmenettelystä on ollut ilmeisesti puutteellinen tahi täysin nolla?

    Onneksi urakoitsija on sen verran fiksu, että tekee speksien mukaan vaikka näkee tietysti heti ammattimiehenä, että ketuilleen menee.

    Jos kerran tilattiin väärin niin tehdään sitten kanssa väärin.

    Hienoa!
  17. #107
    Lainaa (S.Telvio @ Maalis. 24 2011,14:44) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Se että päälyste ei kestä on ihan tilaajan moka.
    Mites ne nyt niin sitten ovat mokanneet tilauksen? Kokemus tien tekemisestä ja varsinkin tilausmenettelystä on ollut ilmeisesti puutteellinen tahi täysin nolla?

    Onneksi urakoitsija on sen verran fiksu, että tekee speksien mukaan vaikka näkee tietysti heti ammattimiehenä, että ketuilleen menee.

    Jos kerran tilattiin väärin niin tehdään sitten kanssa väärin.

    Hienoa!
    Noinhan se menee - jos asiakas on niin tyhmä ettei osaa laskea tien rakenteita ja maa-aineksen käyttäytymistä niin urakoitsija vain hykertelee- seuraavakin keikka on tulossa kohta.

    Ja pitäähän tilaajan tietää että jos 8 cm asfalttia tilaa niin saa 6-8 cm vaikka urakka on lasketu 10 cm hinnoilla... vai miten se nyt meni..
    <"I needed a clue and a drink, one of them I knew where to find">

    McJäykät
  18. #108
    Lainaa (S.Telvio @ Maalis. 24 2011,14:44) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Se että päälyste ei kestä on ihan tilaajan moka.
    Mites ne nyt niin sitten ovat mokanneet tilauksen? Kokemus tien tekemisestä ja varsinkin tilausmenettelystä on ollut ilmeisesti puutteellinen tahi täysin nolla?

    Onneksi urakoitsija on sen verran fiksu, että tekee speksien mukaan vaikka näkee tietysti heti ammattimiehenä, että ketuilleen menee.

    Jos kerran tilattiin väärin niin tehdään sitten kanssa väärin.

    Hienoa!
    Joo, *ikävä kyllä näin se menee. Urakoitsija voi toki ilmaista suosituksensa, mutta tilaajahan sen maksaa ja määrää.
    Vähän niinkuin talonrakennuksessa ammattilainen joutuu tekemään piirustusten mukaan, vaikka olisikin tietoinen kokemuksen perusteella, ettei jokin toimi pitkällä aikavälillä.
    Ammaattilainen luonnollisesti ilmoittaa/ kysyy vastuuhenkilöiltä jotta onko kyseessä virhe vai tehdäänkö näin........
    Yleensä tilaajan/arkkitehdin piirustuksia noudatetaan....
    Eli siis se joka maksaa niin määrää....

    Niin ja näissä tiehommissa (yleensäkin kunnallisissa) kun määräävänä tekijänä on vain raha, ei laatu.
    Oman talon rakentamisessa kun halutaan usein myös laatua, niin usein kuunnellaan ammattilaistenkin mielipiteitä (luotettavan sellaisen).



    T7
  19. #109
    Suomessa kun kaikki järjestöt ovat niin hampaamattomia ettei edes yrittäis mitään konkreettista tehdä,Ruotsis sentään yrittävät.

    http://www.aftonbladet.se/bil/mc/article12777413.ab


    Ei hirveesti offtopikkia mun mielestä ainakaan.
  20. #110
    Lainaa (Adve @ Maalis. 24 2011,21:26) kirjoitti
    Suomessa kun kaikki järjestöt ovat niin hampaamattomia ettei edes yrittäis mitään konkreettista tehdä,Ruotsis sentään yrittävät.

    http://www.aftonbladet.se/bil/mc/article12777413.ab


    Ei hirveesti offtopikkia mun mielestä ainakaan.
    Noo, jos menee ihan off topic niin poistettakoon tämä.
    Ehkä tätä voisi kuitenkin verrata meitin halkeamien pikipaikkauksiin ja niiden turvallisuuteen/liukkauteen. Eikös se yks suomalainenkin kuollu motarilla ohituksen yhteydessä liukkaaseen pikipaikkaukseen; paikkaukseen, joka ei ainakaan kaksipyöräisen näkökulmasta sovellu oikeastaan mihinkään (siitä oli kait ilmoitettukin tiehallinnolle, mutta ei kiinnostanut korjata; muistaakseni siis)......
    No, voihan näihin sanoa, että pitäis vähän kattella, muttamutta...
    Yleisestikin ottaen olemme koko Suomen kansa vähän turhan passiivista ja hipihiljaa tyydymme lähes kaikkeen.

    Sitten ihan offtopic: miksköhän suomalaisilla on aina paskimmat hotellit lomamatkoilla?
    T7
  21. #111
    Lainaa (W-P @ Maalis. 24 2011,22:27) kirjoitti
    Lainaa (Adve @ Maalis. 24 2011,21:26) kirjoitti
    Suomessa kun kaikki järjestöt ovat niin hampaamattomia ettei edes yrittäis mitään konkreettista tehdä,Ruotsis sentään yrittävät.

    http://www.aftonbladet.se/bil/mc/article12777413.ab


    Ei hirveesti offtopikkia mun mielestä ainakaan.
    Noo, jos menee ihan off topic niin poistettakoon tämä.
    Ehkä tätä voisi kuitenkin verrata meitin halkeamien pikipaikkauksiin ja niiden turvallisuuteen/liukkauteen. Eikös se yks suomalainenkin kuollu motarilla ohituksen yhteydessä liukkaaseen pikipaikkaukseen; paikkaukseen, joka ei ainakaan kaksipyöräisen näkökulmasta sovellu oikeastaan mihinkään (siitä oli kait ilmoitettukin tiehallinnolle, mutta ei kiinnostanut korjata; muistaakseni siis)......
    No, voihan näihin sanoa, että pitäis vähän kattella, muttamutta...
    Yleisestikin ottaen olemme koko Suomen kansa vähän turhan passiivista ja hipihiljaa tyydymme lähes kaikkeen.

    Sitten ihan offtopic: miksköhän suomalaisilla on aina paskimmat hotellit lomamatkoilla?
    Aurinko laskee länteen.

    Mihin uppoo, sinne työnnetään.

    Jos jo hiekkalaatikossa ja ala-asteella opetetaan, että on
    raakalaismaista ja sivistymätöntä olla sietämättä ihan mitä vaan sulle joku keksii tehdä, on turha ihmetellä mihin tuo johtaa.

    Helvetti..... kai joku masturboiva akateemisesti kouluttautunut sosiaalitantta kohta saa päähänsä, että kasvatussuunnitelmiin tulee liittää polkupyörällä ajon opettelu
    pelkällä satulaputkella...... kun se on humaanisesti avartavaa.... .

    Itse asiassa.... tästähän avautui varsinainen ajatusten aasinsilta .

    Kun opetetaan aina vaan kyykistymään ja olemaan hauras.....

    MUNAMIES

    Kun maailma noiden korkealentoisten ja ylevien ajatusten vastaisesti ei aina ole kaunis... ja kolhii varsin usein....
    niin "lilleri-lalleri... laudalta..."

    Ihmekös sitten, että "normimatkoilla" Suomalaiset heitetään
    hotelleissa varsin usein "sotkuisiin munakennoihin" .
    Jostain kumman syystä esim. muut skandit eivät moiseen
    oikein tunnu taipuvan. Ei toi W-P:n huomio ihan tuulesta temmattu (valitettavasti) ole.

    Asiaan: Meillä on tiet juuri sellaisessa kunnossa kun me hyväksymme.... Näillä näkymin ei ole havaittavissa mitään
    viitteitä siitä, että nykyinen suunta muuttuisi......
    Ellei äänivaltaiset kansalaiset/maksajat ole valmiita korjaamaan
    suuntaa.

    Tiedättekö mitä.... Kansalaisaktivismi !

    Miksiköhän aktiviisuus asioihin vaikuttamisen osalta muutoin
    kuin "edustuksellisen järjestelmän kautta" halutaan leimata suorastaan rikolliseksi toiminnaksi ?

    Sitä on hyvä miettiä... sen lisäksi, miksi asiat usein tahtovat mennä niin helposti ojasta allikkoon .
    Voi vaikka aloittaa miettimällä vallan ja vastuun konkreettista suhdetta . Tuleeko varsin nopeasti mieleen...

    So What ? ja minne uppoo, sinne työnnetään .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  22. #112
    Lainaa (W-P @ Maalis. 24 2011,22:27) kirjoitti
    Eikös se yks suomalainenkin kuollu motarilla ohituksen yhteydessä liukkaaseen pikipaikkaukseen;
    "Pikeen" kyllä, mutta se paikkaus oli (on yhä) monta kilometriä pitkä.
    Kyseinen aine/paikkaustapa ei ymmärtääkseni ole saanut mitään hyväksyntää kyseiseen käyttöön.

    Halvalla kun tekee niin jää vähän varaa tehdä pari kertaa uudestaan.
    Jokaisen mutkan takana on uusi mahdollisuus.
    -Raptor 650ie*
    Rahaa!
  23. #113
    Tuossa vähän mallia miten, ja millä aikataululla tie saadaan kuntoon, jos tahtoa on:

    Routavaurion korjausta Nipponin tyyliin

    Saatana.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  24. #114
    Lainaa (vetomies @ Maalis. 25 2011,09:27) kirjoitti
    Tuossa vähän mallia miten, ja millä aikataululla tie saadaan kuntoon, jos tahtoa on:

    Routavaurion korjausta Nipponin tyyliin

    Saatana.
    Meillä taas veivataan yhtä kulosaaren siltaa 5 vuotta ja vieläkin on kesken
  25. #115
    Lainaa (Spirit @ Maalis. 25 2011,10:02) kirjoitti
    Lainaa (vetomies @ Maalis. 25 2011,09:27) kirjoitti
    Tuossa vähän mallia miten, ja millä aikataululla tie saadaan kuntoon, jos tahtoa on:

    Routavaurion korjausta Nipponin tyyliin

    Saatana.
    Meillä taas veivataan yhtä kulosaaren siltaa 5 vuotta ja vieläkin on kesken *
    Erityisesti mieltä lämmitti, että jopa tiemaalaukset oli tehty tuossa 6 päivän ajassa. Joissain vähemmän motivoituneissa kulttuureissahan maalausta pantataan pari vuotta ja tielle laitetaan siksi ajaksi 80 km/h rajoitus sekä varoituskyltti "kaistamerkinnät puuttuvat".
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  26. #116
    Lainaa (pecha @ Maalis. 05 2011,13:02) kirjoitti
    Lainaa (pviittala @ Maalis. 04 2011,18:54) kirjoitti
    kehä 1 ja itäkeskuksen kauppakeskuksen kohdalla on kanssa mukavasti koloja...kuten tän talven jälkeen vähän jokapuolella.

    Jos nyt oikein muistelen niin ei noita ole historiassa näin paljoa ollut kuin nyt.
    Itse olen mietiskellyt tuota ihan samaa. Vai kultaakohan aika vaan muistot.

    Hyvä esimerkki (ja motoristien varmasti ajokaudella usein ajama paikka) on kehäIII:n liittymäramppi lännen suunnasta Tuupakkaan.... ajan siitä melkeinpä päivittäin, ja tien kondis on jo useampaan kertaan tänä talvena ollut sitä luokkaa, että on oikein naurattanut, voiko tämä olla tottakaan Suomessa. Eikä nyt pitäisi olla kyse mistään ihan kylätiestäkään! Venäläisillä turisteilla on varmasti kotoinen fiilis ajella siitä...

    Ovat muutamaan otteeseen tehneet jotain hätäfiksauksia sinne (olisivat varmaan muuten joutuneet pistämään sen kokonaan kiinni) mutta eipä siinä hurraamista ole vieläkään, ja kelirikko kai on vasta tulossa.
    Sanos muuta. Siitä samasta liittymästä nyt on ajettu tänäkin vuonna jo lähemmäs sata kertaa. Uskomatonta skeidaa! Täysin uskomatonta. Vaikka siitä ajaa kolmeakymppiä ja pujottelee ihan Palanderina, ei vaan pysty välttämään kaikkia kuoppia.
    Kronoby Racing Team
  27. #117
    Eikös Hämeenlinnan motarilla ollut joskus betonipäällyste jossain Hyvinkään kohdalla testikäytössä ja oli muistaakseni vuosikausia eikä menny miksikään... niin ...eihän sitä kannata betonia käyttää teiden pinnoittamiseen, silloinhan jäisi moni euro saamatta asfalttiyhtiöiltä kun ei pääse joka/jokatoinen vuosi korjailemaan.
    Honda CBR1100XX
  28. #118
    Nykypäivän kitkarenkaat on jo sen verta hyvät, että niillä pitäisi normikuskinkin pärjätä. Säästyis pitkä € kansalaisen taskusta, kun teitä ei tarvitsisi kerran vuodessa päällystää. Näin ainakin täällä PK seudulla...
    Kickstart, deserve the ride!
  29. #119
    Lainaa (CebariTonni @ Huhti. 14 2011,11:01) kirjoitti
    Eikös Hämeenlinnan motarilla ollut joskus betonipäällyste jossain Hyvinkään kohdalla testikäytössä ja oli muistaakseni vuosikausia eikä menny miksikään... niin ...eihän sitä kannata betonia käyttää teiden pinnoittamiseen, silloinhan jäisi moni euro saamatta asfalttiyhtiöiltä kun ei pääse joka/jokatoinen vuosi korjailemaan.
    Betoni on kosteana liukas. Paljon liukkaampi kuin asfaltti. Etenkin jos polyinen ja siihen sataa tai tiivistyy kosteutta.
    The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
  30.  
  31. #120
    Hitto kun naurattaa aamuisin kun ajan Kulosaaren sillalle aamuisin vasenta Teollisuuskadulle menevää kaistaa. Siinä oli just ennen sitä työmaata helvetinmoinen monttu ja kiroilin kun pakulla aina pamautin (väkisin, kun meni koko kaistan yli) sen yli. No, nyt se on paikattu ja siinä on helvetinmoinen töyssy/kumpu
    T7
Sivu: 4 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345 ViimeinenViimeinen