Sivu: 12 / 27:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2101112131422 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 331:stä 360:een 786:sta
    82

Mulle tää ei oikeastaan ole harrastus vaan ainoa tapa miten pääsen julkisten kulkuvälineiden ulottumattomista liikkumaan, kun en autoa uskalla ajaa. Talvella pysytäänkin sitten kotosalla ; )
    Lainaa (vedenhenki @ Syys. 07 2011,21:21) kirjoitti
    Tutkinnon vastaanottaja seisoi vieressä. Nielaisin syvästi ja olin aivan paniikissa, että mie niin mokaan tämän kaiken. Ja sitten autokoulumaikka sano vaan, et "käsittelykoe on hyväksytty, onneksi olkoon". Ja olin ihan että anteeksi mitä?! Tutkinnon vastaanottaja oli siis salaa kytännyt harjoitteluani ja todennut menevän sen niin hyvin, että läpi vain! Huh, sopi minulle tooooooodella hyvin noin, en tajunnut jännittää mitään!
    Mieletöntä Vedenhenki ! En olisi koskaan tiennytkään tuollaisen olevan mahdollista Onnea paljon ja turvallisia ajoja!
    Minä kai sitten olen numero 83. Kortin sain heinäkuussa jonka jälkeen olen päässyt ajamaan miehen zx9r Ninjalla vasta muutaman kilometrin (ja olipahan kilometrit ). Varmaan se siihen jääkin tämän kauden osalta. Odottelen malttamattomana mahdollisuutta hommata oma pyörä, jolla haaveilenkin kurvailevani sitten kaikkialle mahdollisuuksien mukaan
    Suzuki GSX-R 600 -08 2012 -->
    Lainaa (Aa-si @ Syys. 08 2011,09:16) kirjoitti
    Kiitos SooSoo!
    Ilo on prätkämimmejen puolella. Tervetuloa joukkoon *
    Yamaha FZ8-N
    Tervehdys täältä minunkin puolestani Laitoin pyynnön prätkämimmeihin

Kutsua odotelllen
    Kawasaki ER-6F -06

Kun on korviaan myöten kusessa, on parempi pitää suunsa kiinni
    Tää jättäytyy fb-ryhmästä pois, kun en muutoinkaan siel ole...

MUTTA MUTTA... Alkais tuntuun ja näyttään siltä että tuo syksy/talvi tulee taas sit kumminkin.. voi räkä

Pieni yht.veto minun ENSIMMÄISESTÄ kokonaisesta ajokaudesta 2011:

-ajotaitoaa on kertyny, (no, jotku voi olla toista mieltä )
    -ajotuntumaa on kertyny,
    -km n.16000
    -jännittäminen hävis (aika pian jo keväällä) ja ajaminen on "helppoa"/rentoa
    -paljon uusia paikkoja nähty suomen suvessa ja meininki on ollut "let's go!"
    -paljon uusia YSTÄVIÄ/tuttuja saanut!!!
    - Muutamia "sormia" nähty matkoilla

Ja lopuks:
    -pyörä on ehjä,
    -ja MÄ olen ehjä!!

Et sillain
    ärkuus
    Unohdin sen numeroni jo kun tämän avasin * mutta vähän sit musta.. Heinäkuun viimeisellä viikolla sain kortin ja olen edelleen yhtä yllättynyt kuinka mulla kesti hermo saada se *
    Pelkäsin käsittelyä kuollakseni ja inssiä kanssa, mutta niin vain autokoulun kaikki koettelemukset meni kerralla lävitse ja kortti on taskussa *

Innostus on kytenyt jo pitkään, mutta ihan viime vuonna se alkoi jo niin polttelee että aloin suunnitella toteuttamista, tänä vuonna siitä oli puhuttukin jo monasti ja sit yhtäkkiä huomasin olevani ilmoittautumassa autokouluun *

Hääpäivää edeltävänä päivänä käytiin hakee pyörät ja hääpäivänä huristeltiin jo pieni lenkki * Nyt tämän päivän saldo on 3,5tkm ja voin sanoa että tykkään * Normi pieni pelko on aina mukana (miehellä varmaan vielä vähän enemmän, kun useammin mun takana ajelee) mutta kyllä se pelko siitä pikkuhiljaa pienenee... Tervettä järkeä kun pitää matkassa niin kaikki on hyvin *

Nyt mä sit oon kanssa mukana tuolla fb mimmeissä, kiitos hyväksymisestä, ja juttu jatkuu ja uusia tuttavuuksia tulee *
    Kawasaki ER-6F -06

Kun on korviaan myöten kusessa, on parempi pitää suunsa kiinni
    Lainaa (Arkajalka @ Syys. 08 2011,10:42) kirjoitti
    82

Mulle tää ei oikeastaan ole harrastus vaan ainoa tapa miten pääsen julkisten kulkuvälineiden ulottumattomista liikkumaan, kun en autoa uskalla ajaa. Talvella pysytäänkin sitten kotosalla ; )
    Aika harvinaista näin päin...mutta paaaaljon mukavampaa !
    Yamaha Tenere 700 2019 "Ghost"
    Previous bikes:*Yamaha FZS 600 2001>Honda VFR 800 V-tec 2004 ABS DCBS PGM-FI H.I.S.S Staintuned>Honda XL650V TransAlp 2002*
    *Does my bike make my butt look fast?*
    Dodiih naiset!

Nyt ISOLLA porukalla mukaan ajamaan Kartingia seuraavaan tapahtumaan:

Org. goes Karting Helsinki

Jos kenkä puristaa, kulje avojaloin XD

Nykyinen ~ Hayabusa K9 ~ alias haisuli

Ex "Darth Wader" GSX-R 1000 K8
    Lainaa (Hilmu @ Elo. 24 2011,21:53) kirjoitti
    Tuunaamaalla saa mieleisensä
    ennen
    jälkeen
    jälkeen2

Jos tänä talvena ei sitten tehtäskään mitään isoa...
    ^ Bongattu Laukontorilta tänään ennen kolmea! Minä olin se joka oli pysäköinyt "väärinpäin".
    Eilen ostin itselleni alle Kawasaki ER-6N:n. On kyllä kiva pyörä! Tänään oli työpäivä, mutta vielä iltasella kävin hyödyntämässä viimoiset auringonsäteet ja vähän ajelemassa. ;) Kyllä vähän vilponen meinas tulla, mutta sehän on vain pukeutumisasia, enemmän päälle niin tarkenee ajaa vielä pitkään.
    Huomenna pesen ja vahaan prätkän niin että kelpaa ottaa kuviakin! Avopuolisoni kävi ostamassa mulle näköjään monen kymmenen euron pesu- ja vahausaineet. O.o
    Kawa ER-6F vm. 2013
    ex. Honda CBR600f vm. 2006
    ex. Kawa ER-6N
    Lainaa (vedenhenki @ Syys. 17 2011,20:54) kirjoitti
    Eilen ostin itselleni alle Kawasaki ER-6N:n. On kyllä kiva pyörä! Tänään oli työpäivä, mutta vielä iltasella kävin hyödyntämässä viimoiset auringonsäteet ja vähän ajelemassa. ;) Kyllä vähän vilponen meinas tulla, mutta sehän on vain pukeutumisasia, enemmän päälle niin tarkenee ajaa vielä pitkään.
    Huomenna pesen ja vahaan prätkän niin että kelpaa ottaa kuviakin! Avopuolisoni kävi ostamassa mulle näköjään monen kymmenen euron pesu- ja vahausaineet. O.o
    Onnea pyörästä! Nyt vaan paljon niitä kilometrejä ennen talven tuloa *
    Yamaha FZ8-N
    Lainaa (taruha @ Syys. 16 2011,20:05) kirjoitti
    ^ Bongattu Laukontorilta tänään ennen kolmea! Minä olin se joka oli pysäköinyt "väärinpäin".
    Siellä se mini vietti työpäivää Muistan kyllä ajatelleeni, että kääntelynhän voisi tehdä tullessakin mutten kyllä yhtään mikä pyörä Melkein sitten törmättiinkin kun kolmen jälkeen siitä hilpasin kotiin.

Onnea uusille kuskeille ja pyörille
    Lainaa (marza @ Syys. 12 2011,18:34) kirjoitti
    Lainaa (Arkajalka @ Syys. 08 2011,10:42) kirjoitti
    82

Sama juttu, lumen tuloon saakka mennään. It's a way of life. Tosin sillä poikkeuksella että julkisiin en mee kirveelläkään ja siks autolla talvet.....
    Mopovapaa vuosi

Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
    Väliin on kiva istua kyydissäkin . Mies ajaa melkeinpä vauhdikkaammin kuin itse ja se on hauskaa .
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
    Nyt on ajot ajettu! Eilennä pyörä pesty ja viety talliin...

Ei voi ainakaan hitaaks hämäläiseks sanoa
    ärkuus
    Lainaa (pinni @ Syys. 19 2011,19:46) kirjoitti
    Tämä olisi täälläkin tänään edessä. Nyyh.
    Nuku hyvin, Misty, ja herää uuteen loistoon talven tuunauksien jälkeen.
    Lainaa (Loora @ Syys. 20 2011,10:40) kirjoitti
    Lainaa (pinni @ Syys. 19 2011,19:46) kirjoitti
    Tämä olisi täälläkin tänään edessä. Nyyh.
    Nuku hyvin, Misty, ja herää uuteen loistoon talven tuunauksien jälkeen.
    Eikä? Apua, joko se on syksy?! Mä en ole nyt yhtään varautunut tähän henkisesti.. on kuin toisen jalkansa antais.
    Viimeisin ilmoittautunut naismotoristi on näköjään numero 82.
    Eikö löydy enempää tällä foorumilla?

BtW, vieläkö mimmit tarkenee ajella? itse ajan työmatkaa yhä ja aattelin ajaa niin kauan kun tiet ei oo jäässä.
    Suzuki Gsxr 1000cc
    Honda CBF 1000cc
    Honda CBF 600 N
    Kawasaki 500 EN
    Yamaha 250 Virago
    Suzuki GS 500
    Kawasaki 250, vm 1972 3-cylinder

"Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin."
    83

Uusi mopoilija ilmoittautuu. Päätin ilmoittautua autokouluun ihan ex tempore heinäkuussa ja kortin sain taskuuni vihdoin toissapäivänä. Kortin saanti vähän venyi lomista ja ajotuntiruuhkista johtuen. Käsittelyn sain ekalla läpi, mutta inssin jouduin uusimaan oman tyhmän ajovirheen takia. Uuden inssin odottelu (2 vkoa) se vasta tuskaa oli näin myöhään syksyllä. Koko ajan pelkäsin, että ajokelit loppuu ennenkuin ne edes mulla alkaa... Tänään sitten vihdoin pääsin ekan kerran mutkille ajelemaan omalla pyörällä. Ajelin omaa rauhallista tahtia ukon perässä, joka minua aina joutui jollakin bussipysäkillä odottelemaan. Toivottavasti ajokelit jatkuu vielä jonkin aikaa, jotta ehtii nauttia uudesta harrastuksesta ennen lumia ('')
    Kawasaki ER-5 (1998)
    Lainaa (Alter ego @ Loka. 08 2011,13:30) kirjoitti
    BtW, vieläkö mimmit tarkenee ajella? itse ajan työmatkaa yhä ja aattelin ajaa niin kauan kun tiet ei oo jäässä.
    Ei tarkene enää . Pyörät talviunilla.
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
    Taian käydä tänään syksyn viimosen lenkin, alkaa olla hyytävän kylmä ja hyvä lopetella näin mukavalla ilmalla. Olikohan joku tästä sakista kirjoittanut moottiripyöräaiheisen kirjoituksen Toimintaterapeutti-lehteen?
    Vielä löytyy naisia, olen sitten no 84. Eiköhän niitä ajokelejä vielä muutamaksi päiväksi löydy, jos oikein toivoo!
    Kouluttaja
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2011
    MotOrg ry jäsen
    85.

Josko tulis vielä se yksi aurinkoinen ajopäivä, niin sit vois hyvillä mielin laittaa pyörän talviunille.
    Superstock 600 #11
    https://www.facebook.com/troublecoupleracing/
    Instagram: @titzan @troublecoupleracing
    Lainaa (Alter ego @ Loka. 08 2011,13:30) kirjoitti
    Mun muru meni eilen talviunille. Harmittaa joka kerta yhtä pahasti, mutta ehkä tää oli ihan hyvä aika, kun alkaa olla nollakelejä näkyvissä..
    Päivä kerrallaan mennään niin pitkään kunnes tulee (liian iso) riski jäästä aamulla. Ens viikolle lupasivat taas hiukan lämpimämpää
    Mä ajattelin tänään ajella pyörän talvisäilöön. Ainakin nyt aurinko paistaa ja ilma näyttää lupaavalta!
    Yamaha FZ6-S 2004
    tänään tuli kaivettua norton sitkeästi ulos tallista, hanaa vaan
    Talvisäilöön lähtee Honda myös ensi viikon lopulla. Tänä kautena kilometrit jäi vähemmälle kuin suunnittelin, kaikenlaista kiirettä pitäessä. Kauden saldo n. 7000km
    Sometimes being a bitch is the only thing a woman has to hold on to.
    86. Mun kulta meni talviunille jo viikko sitten. Haastava pärrä ajaa kuumalla, mutta viel haastavampi jos palelee..
    ----Moottoripyörä on monessa suhteessa parempi kuin mies----

VTR SP1 <3
  30.  
    Viime tiistaina Rimpsi pääsi Pupun talliin talviunille keräämään voimia enskauteen *. Lyhyt siirtoajo osui sopivasti rae/vesikuuroon * joten ajoituspäätös tuntui oikealta * Kilsoja tuli n.13 tuussenia: Euroopan reissu,muutama Tourinki ,pari mimmiliigan keräilyerää, työmatka-ajoa ja loput reipasta mutka-ahmintaa eteläsuomen rannikkoseuduilla ja viljelysmailla. *Pyörä tuntuu edelleen NIIIIN sopivalta. Liikkuu, lähtee...ei jää jalkoihin, vääntöä sopivasti ja asento on mukava vaikka kuinka pitkään ajoon. Tiedän että kaikki on suhteellista, mutta tää on mulle ainoo ja paras Siis enskauteen
    Bandit 650SA
    Never hesitate to ride past the last street light at the edge of town.

"When in doubt, use full throttle. It may not improve the situation, but it will end the suspense."
Sivu: 12 / 27:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2101112131422 ... ViimeinenViimeinen