Sivu: 5 / 27:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3456715 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 121:stä 150:een 786:sta
    Lainaa (Silver Bride @ Kesä. 16 2011,13:40) kirjoitti
    Minkäslaisia varusteita muilla mimmeillä on käytössä?
    Mulla on kertynyt vaikka mitä (oisko mul 5 tixtex, 2 goret, 3 nahkahousut ja niihin sopivat rotsit tahi kahet, kenkiä riittävästi eri tilanteisiin). Vaan jossain 100tkm hujuilla tulin siihen tulokseen että nahka on ainuu oikee, jos haluaa sen "väärän" turvallisuuden tunteen. Ei sillä, aito gorea suojaa myös (tämän todistin maaliskuussa). Ajokamojen valinta riippuu vähän fiiliksestä.

Toi Richan Liberty, kun oot samanmoinen hukkapätkä kun mä niin muista tilata/kysästä sitä lyhyttä mallii... Istuu ku nenä perseeseen. Innostuin ne myymään poijes männä kesänä ja nyt mulla on kuitenki Alpinestarsin roinat ja Dainesen ratanahat enimmäkseen käytössä. Hitto kun justiin myin kolme takkii ja yhet Richan pökät... Sä tunnistat kyl ittes kuka osti ne pökät

Ja vinks vinks, jos vedenkestävää tixtexiä haluut ni käväse All Rightissa, siellä oli vielä tällä viikolla MP-Asun Roadrunner-housuja hintaan 99 ja Bling-rotseja oisko ollu 130 tms... Hyvät peruskamat, pitää vettä, mut tietty jos 200 kilsasta pannutat niin asvaltti-ihottumaa tulee. Jos sä oot 34/XS niin kokoja löyty vielä alkuviikosta.

Kengänkoostas en tiiä.... Mut viikko sit Bike Worldissä oli loistavii poistotarjouksii kengistä. Ostin yhet ylimääräset ootteleen kotia

Summa summarum: nahkaa, nahkaa ja nahkaa.... (vaikka ite pajon ajelenkin tixtexillä tai ajofarkulla mukavuuden vuoksi)

Turvallisia ilometrejä! Kunhan tästä ratailushokista selvii ni pistetään mimmi-miitti pystyyn ja jätetään ne testosteronit kotia....
    Mopovapaa vuosi

Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
    Mulla on ajovarusteina cloverin ajotakki taikka nahkarotsi (keleistä riippuu kumpaa käytän), sinisalon ajohousut, diadoran kengät, KBC hammerhead kypärä, joku monikäyttöhuivi ja motonetistä hommatut hanskat.
    Vedenpitäviä nuo ajovarusteet, tuli inssissä testattua.

Ajofarkut ois hankinnassa, mut ei varmaan tänä kesänä tuu ostettuu. Ja toiset hanskat, noi mitkä nyt on on tosi hiostavat.
    Kawasaki 454 LTD '90
    Lainaa (-Anu- @ Kesä. 19 2011,20:52) kirjoitti
    Toi Richan Liberty, kun oot samanmoinen hukkapätkä kun mä niin muista tilata/kysästä sitä lyhyttä mallii... Istuu ku nenä perseeseen.

Summa summarum: nahkaa, nahkaa ja nahkaa.... (vaikka ite pajon ajelenkin tixtexillä tai ajofarkulla mukavuuden vuoksi)

Turvallisia ilometrejä! Kunhan tästä ratailushokista selvii ni pistetään mimmi-miitti pystyyn ja jätetään ne testosteronit kotia....
    Nahka taitaa olla mulle se paras, sen verran tulee konttailtua että voisi kestää ehjänä vähän pidempään.

Persjalkainen olen eli nuo lyhyet voisi olla hyvät. Kun nyt keksisi paikan missä pääsee niitä sovittelemaan. Tai sitten tilaa riskillä vaan. Kyllähän se nahka päälle muokkautuu ajan kanssa jonkun verran ja ne tekstiiliosat siinä lisää istuvuutta.

Ehdottomasti mimmi-miitti. Kunhan ensin opin ajamaan ja pysymään pystyssä. En ole vielä mun miehenkään kanssa suostunut lähtemään ajelulle vaikka se kovasti pyytelee. Opettelen pyörän hallinnan ensin itsekseni.
    I ride the Lightning (XB9S -03)
    Pirkkalan sittarin vieressä on Stormin liike mistä ostin omat Dainesen kamat...eikun takki onkin Motonetistä Siellä näytti olevan aika hyvin nahkakuteitakin tarjolla.
    Kawasaki GPZS
    Lainaa (-Helisemässä- @ Kesä. 20 2011,09:40) kirjoitti
    Pirkkalan sittarin vieressä on Stormin liike mistä ostin omat Dainesen kamat...eikun takki onkin Motonetistä * Siellä näytti olevan aika hyvin nahkakuteitakin tarjolla.
    Tänään pitäisi ottaa suunta Motonetiin osaostoksille. Jos sitä samalla sovittelisi parit Richan pöksyt niin tietäisi vähän kokoa ja tilaisi sitten jostain ne Libertyt. Mä olen päättänyt haluta juuri ne. *nainen*
    Kannattaa ostaa kerrasta kunnon varusteet! Itellä meni vähän metsään aluksi tuo varusteiden hankinta ja ostin epäsopivia/mulle huonosti istuvia. Nyt käytössä Sweepin kesätakki (johon pitäisi vielä hakea sateenpitävä sisätakki), Heldin housut myös irrotettavalla sadevuorella, Forman ajosaappaat, Arai Astro light kypärä, Richan hanskat, ja lämpimille ilmoille sit vielä Draggin jeansin ajofarkut heldin polvisuojilla ja MP-asun tennarit.

Myynnissä oliskin nyt Scottin takki irrotettavalla lämpövuorella kokoa 34 ja Sartson ajofarkut koossa 8! Ilmotelkaa naiset jos kiinnostaa!
    Joo mimmi-miittiä kehiin, toivottavasti mulla vaan sattuu vuorot osumaan niin että pääseen messiin. *

Paljoo ei oo tässä joutanut ajeleen, vapaapäivinä sataa vettä tai sit menee aika perheen kanssa, arvattavaahan tää olikin...( oisko about 1300km tullut mittariin) Ajoseura tietty olis kiva, yhden kamun kanssa käytiin pieni lenkki tuossa viime viikolla heittää (ja toisen kanssa jykylässä), oli kyllä kivaa, ite ku ei osaa jotenkin vielä summassa lähtee pikkuteille huristaa ku ei sit tiedä noiden kuntoa jne.. Kunhan mä tästä rohkaistun.. En sit viittinyt lähtee pk-ajoihinkaan kun kuulin kuittailua mun turvaväleistä, ei niillä väleillä mitään asiaa sinne porukkaan.. :P Heh, joo mä koitan olla turvallisuuden perikuva *

Ukolla on teoriakoe keskiviikkona ja ens viikolla sit pari ajotuntia jonka jälkeen pääsee inssiä kokeileen, hitto että sillä polttelee ja pahasti.. *

Mä vaan kuolaan ja kahtelen jo toisen mallista pyörää kun tuo GPZ on jotenkin niin kapeen mallinen et mun on tosi hankala istua siinä, vähän väliä saan nostella persausta ku haaroväli puutuu, kuis sulla -Helisemässä- sulla ku sama peli alla?? Oonko mä vaan oudon mallinen?? * *Nooh, koitan nyt ens kesään jaksaa odottaa ja harjotella tuolla, etten sit saa täysin katettua heti kylelleen, ninjaa, thundercattii tai cebarii oon katellu kuola valuen ja maha kipristellen... * Ja noita videoita ku oon katellu niin illalla päätin et kymmenen vuoden päästä meillä on ukon kanssa hyvät pyörät alla ja suunnataan jonnekin tuonne epsanjaan ym kuukaudeks ajelee! * tavoitteita pitää olla.. *
    Ei puudu persaus (vaikka se onkin leveä ja satula kapea ) * mutta kädet puutui alkuun tosi paljon kunnes tajusin kiinnittää enemmän huomiota ajoasentoon etten nojaa liikaa käsiin vaan puristan pyörää jaloilla ja jännitän vatsa-ja selkälihaksiakin.

Ehdin jo tottua semmoseen customimalliseen niin on tossa ollut opettelemista ja edelleenkään ajoasento ei tunnu "omalta". Kaasuapuri on auttanut siihen ettei kaasukäsi puudu niin helposti kun ei tarvi yhtään puristaa sitä kahvaa.

Kawasaki GPZS
    Lainaa (-Helisemässä- @ Kesä. 20 2011,22:49) kirjoitti
    Ei puudu persaus (vaikka se onkin leveä ja satula kapea ) * mutta kädet puutui alkuun tosi paljon kunnes tajusin kiinnittää enemmän huomiota ajoasentoon etten nojaa liikaa käsiin vaan puristan pyörää jaloilla ja jännitän vatsa-ja selkälihaksiakin.

Ehdin jo tottua semmoseen customimalliseen niin on tossa ollut opettelemista ja edelleenkään ajoasento ei tunnu "omalta". Kaasuapuri on auttanut siihen ettei kaasukäsi puudu niin helposti kun ei tarvi yhtään puristaa sitä kahvaa.
    Moro. Oottekos kattonu että ns. ohjaustangon värinän vaimentimet on kunnossa. Ajan myötä nekin kuluu, eikä uudet maksa kun n.12€. Mul oli edellisessä pyörässä sama homma, se puutuminen alkaa siitä peukalon ja etu sormen välist, on aika v.mäinen jos yhtään pitempää matkaa ajaa. Ne kannattaa tosiaan kattoo, ei oo kalliit uusia jos on tarve.
    suzuki rm 125, honda cr 125 , yamaha dt, ktm 250, gsxr600, nykyinen yamaha yzf1000r thunderace
    Iltaa leidit!

Täällä myös yksi parikymppinen neito ilmoittautuu joukkoon

Kortti on ollut taskussa viime kesästä ja jonkin verran tullut ajeltua 650cc Pegasolla. Ehkä ihan ensimmäisen kipinän moottoripyöräinnostukseen vaikutti oma iskä, mutta kyllä tenavasta asti on tullut kuolattua moottoroitujen kaksipyöräisten perään.
    Ennen kortin hankintaa tuli useasti istuttua (lukekaa "aina") puolison kyydissä, kunnes herra itse ajoi sitten viime kesänä minut ajokoulun ovelle ja sanoi, että olisi aika että minullakin olisi kortti. Tiedä sitten oliko kyse kyllästymisestä kyytsäämiseen (vaimo aina matkalaukkuna mukana) vai puhdasta kultaisuutta ^__^
    Lainaa (gixer600 @ Kesä. 21 2011,00:09) kirjoitti
    Oottekos kattonu että ns. ohjaustangon värinän vaimentimet on kunnossa. Ajan myötä nekin kuluu, eikä uudet maksa kun n.12€.
    Anteeks mitkä? Tarkotatko tankopainoi vai onko olemas erikseen "värinän vaimentimia"? Onko ne mallikohtasii vai universaaleja? T. nimim. tyhmäkö?
    Mopovapaa vuosi

Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
    Lainaa (-Anu- @ Kesä. 21 2011,06:23) kirjoitti
    Oottekos kattonu että ns. ohjaustangon värinän vaimentimet on kunnossa. Ajan myötä nekin kuluu, eikä uudet maksa kun n.12€.
    Anteeks mitkä? Tarkotatko tankopainoi vai onko olemas erikseen "värinän vaimentimia"? Onko ne mallikohtasii vai universaaleja? T. nimim. tyhmäkö?
    Tankopainoja jotkut sanoo värinänvaimentimiksi, periaattella että alkuperäinen toimii aina paremmin kuin hyvännäköinen tarvike
    Monasti nuo tarvikepainot saattaa olla liian kevyitä ja tulee sitten enempi "värinöitä"
    - Jännittää sanoi mummo kun kahvimerkkiä vaihtoi-
    - Honda CBR XX -99
    Lainaa (Hapsu @ Kesä. 21 2011,07:51) kirjoitti
    Lainaa (-Anu- @ Kesä. 21 2011,06:23) kirjoitti
    Tankopainoja jotkut sanoo värinänvaimentimiksi, periaattella että alkuperäinen toimii aina paremmin kuin hyvännäköinen tarvike *
    Monasti nuo tarvikepainot saattaa olla liian kevyitä ja tulee sitten enempi "värinöitä"
    Ne tulee ohjaustangon päihin, aika yksinkertasia laitettavia, siinä on on kumi joka kiristäessä lyhenee/laajenee, ja se vaimentaa mahdollista tankovärinää. Kannattaa käydä pyörä liikkeestä kysyy, mulla ei tohon entiseen pyörään käynykkään semmoset tangon sisään tulevat, kun oli ns. umpitanko, siihen alkuperäiset maksoi suzuki liikkeeltä 38€ kappale. Jätin väliin, ku oli jo uus pyörä katottuna. Kyl sitä kannattaa kysyy, se sormien puutuminenkaan ei oo mitenkään mukavaa.
    suzuki rm 125, honda cr 125 , yamaha dt, ktm 250, gsxr600, nykyinen yamaha yzf1000r thunderace
    Nyt kyllä prätkämimmejä gixer600 ja hapsu viedään sata-nolla

Käykääs pojat lukemassa tuo ketjun aloitusviesti, että kenelle ja mitä asiaa varten tämä ketju on olemassa.
    Sinisiä kirjaimia --> Harmaita kirjaimia
    Honda CBR600RR -08 --> Honda CRF250L -13
    ehe tiesin kyllä mutta kommentoin kuitenkin kun tuosta emännän pyörästä oli kuitenkin puhetta.. mutta sori vaan
    - Jännittää sanoi mummo kun kahvimerkkiä vaihtoi-
    - Honda CBR XX -99
    Lainaa (JGo @ Kesä. 21 2011,11:34) kirjoitti
    Nyt kyllä prätkämimmejä gixer600 ja hapsu viedään sata-nolla *

Käykääs pojat lukemassa tuo ketjun aloitusviesti, että kenelle ja mitä asiaa varten tämä ketju on olemassa.
    Joo, o sitte taas semmosta tekemistä siellä päin, mä luin kysymyksen ja prk vastasin siihen. En mä jaksa ruveta koko prk ketjuu lukee läpi, hyvä jos oli kiva.
    Mä sain pyörän mukana MP-asun gore-tex-takin ja -housut ja kävin sitten ostamassa MP-asun ajosaappaat, kypärän (HJC, ku se oli hienon värinen) ja hanskat. Mä tahtoisin ainakin nahkatakin, ja löysinkin jo ihanan mallin, mutten ole raaskinut sitä ostaa kun hintaa on ihan kivasti ja kyllähän mä tolla gorellakin pärjään...

Juu ja jos miittiä järjestetään niin täällä ois yksi innokas osallistuja. Sais ainakin vähän kilsoja tohon fillariin!
    Yamaha FZ6-S 2004
    Täällä alkaa olla pyöräkuume noussut sen verran pahaksi että taitaa olla aika vaihtaa uudempaan ja vähän tehokkaampaan. Vähän mietityttää katselemani pyörän korkeus kuitenkin. Ylettää molemmin puolin varpaat kyllä maahan, mutta esim. sivujalalta pystyasentoon saa vähän punnertaa. Mitenhän mahtaa onnistua parkkiruudusta peruutukset ja muut siirtelyt tuon korkuisella.. Mites muilla yltää jalat maahan?
    Täällä yksi tuore foorumilainen ja ensimmäistä kauttaan aloitteleva motoristi ilmoittautuu.

Lopetin tupakan polton pari vuotta sitten, ja päätin että jos siinä onnistun, niin saan hyvällä omalla tunnolla hemmotella itseäni jollain tärkeällä asialla.

Tänä keväänä ostin sitten elämäni ensimmäisen moottoripyörän, enkä hetkeäkään ole katunut!
    Yamaha FZ8-N
    Prätkämimmeihin liittyy yksi lisää.

Kortti saatu juuri ennen juhannusta. * Nyt on pyörälle näytetty tietä. Ei sitä autolla lähde päämäärättömästi ajelemaan.
    Kawasaki er-5
    Lainaa (taruha @ Kesä. 26 2011,20:34) kirjoitti
    Täällä alkaa olla pyöräkuume noussut sen verran pahaksi että taitaa olla aika vaihtaa uudempaan ja vähän tehokkaampaan. Vähän mietityttää katselemani pyörän korkeus kuitenkin. Ylettää molemmin puolin varpaat kyllä maahan, mutta esim. sivujalalta pystyasentoon saa vähän punnertaa. Mitenhän mahtaa onnistua parkkiruudusta peruutukset ja muut siirtelyt tuon korkuisella.. Mites muilla yltää jalat maahan?
    Autokoulun Honda CB 500 oli vähän madallettu, siitä mulla yltti juuri ja juuri päkiät maahan. Oma HD on madallettu vähän enemmän, siitä ylttää päkiät hyvin maahan. Jalkavoimin en saa omaa pyörää siirreltyä kovin helposti, on vielä aika raskas pyörä. Pari senttiä on tarkoitus madaltaa lisää jossain vaiheessa, jos sitten alkaisi sujua paremmin tuo pakittelu. Ja jos HD on yhtään enemmän kallellaan (vaikka parkkeerattu vinolle alustalle) niin työn ja tuskan takana on sen pystyyn punnertaminen.

T: melkein 159 cm, persjalkaista mallia
    Lainaa (taruha @ Kesä. 26 2011,20:34) kirjoitti
    Kun pyörä tulee tutuksi ja luottamus kasvaa, pyörä alkaa tuntua matalammalta. Ihan jo siksi ettei jännitä jalkoja ja persusta, vaan antaa koipien valua niin pitkiksi kuin oikeasti ovatkaan. Itse aloitin ajelemisen viime vuonna er-6fllä, ja siitä ylsi päkiät maahan. Jännitti, ja meinasin että pitääkö sitä madaltaa kun jatkuvasti horjutti siirtäminen. Nyt alla '06 yamaha R1. Kun olin juuri saanut kortin, R1 tuntui ihan hullun korkealta ja nippanappa yletti varpaankärjet maahan. Nyt kuitenkin kun sillä on ajellut ja tottunut, ja ennenkaikkea osaa istua rentona satulassa, ajolenkkareilla ylettää päkiät maahan ja päältä siirtelykin onnistuu kun muistaa ne muutamat perusasiat:

- en pysäköi paikkaan josta pitää peruuttaa ylämäkeen pois (tai sitten pitää työntää)
    - en pysäköi hiekalle (tossut lipsuu)
    - en pysähdy risteyksissä selkeästi korkealle keskikaistaleelle (mopo menee liian kallelleen että saa tossun maahan eikä tunnu mukavalta)

Kun katsoo vähän mihin pysähtelee, niin hyvin pärjää. Ja turha nykiä päältä pyörää liikkeelle jos se yhtään arveluttaa, työntäminen on erinomainen tapa siirtää. Kannattaa käydä .orginkin tarjoamilla kursseilla, esimerkiksi Ajotaito I ja Ajotaito II (radalla) kohentavat kummasti omaa pyöränkäsittelytaitoa ja pyöränkäsittelyn ITSELUOTTAMUSTA.

Lisäksi on tukku kikkavitosia, joita voi muilta pienikokoisilta kysellä, esim itse olin aina yrittänyt juuri tuota liian kallellaan jalalla olevan pyörän pystyynnostoa tehdä aivan totaalisen väärin, kunnes lempparimekaanikko neuvoi miten kääpiöt saa helposti pyörät jalalta pystyyn

Tsemppiä uusille kuskeille, maltti ja järki, sitten vastafiilis ja *tunteet, niin hyvä tulee *

muoks. niin ja mä olen 162cm.

Yamaha R1 '06
    Lainaa (R1ivattu @ Kesä. 28 2011,10:28) kirjoitti
    lempparimekaanikko neuvoi miten kääpiöt saa helposti pyörät jalalta pystyyn
    Onnistuisiko neuvonta sanallisesti?

Ja tuo on ihan totta että pyörän kanssa pärjää kun katsoo mihin pysähtyy. Sora on huono, korkea kohta tiessä huono ja nokka alamäkeen pysäköinti ehdottomasti huono jos ei eteenpäin pääse lähtemään liikkeelle.
    Huomenna koittais H-hetki.

Eniten hermostuttaa hidasajo ja pujottelu.
    Muut uskon selvittäväni, kunhan en hermostu tuijottavista silmäpareista, joka myös edesauttaa mun epäonnistumista.
    Inssi sinänsä ei hermostuta.
    Lainaa (Loora @ Kesä. 28 2011,12:35) kirjoitti
    Huomenna koittais H-hetki.

Eniten hermostuttaa hidasajo ja pujottelu.
    Muut uskon selvittäväni, kunhan en hermostu tuijottavista silmäpareista, joka myös edesauttaa mun epäonnistumista.
    Inssi sinänsä ei hermostuta.
    Kannattaa kaatua heti kun saavut käsittelykokeen pitopaikalle. "Onpas täällä paljon porukkaa, mäpäs tuun nyt oikein hienosti täältä. Oho, unohtui laskea jalka maahan pysähtyessä. Moi vaan kaikki, tuutteko nostaa tän pyörän pois mun päältä?"

Tuosta sisuuntuu sen verran että käsittely menee läpi. Ehkä osin sillä ajatuksella että mokasit jo pahasti, paljon pahemmin et voi itseäsi nolata. Eli fiilis on melko rento ja kaikki menee hyvin.

Kokemuksella. Onnea matkaan!

Edit: sen hidasajon ei muuten tarvi olla tosihidasta. Kunhan menee hitaammin kuin ykkösellä kytkin ylhäällä. Mä sain palautteen että olisi sen voinut nopeamminkin ajaa. Eli ei tarvi liikaa hidastella.

Loora,
    pujottelu se väänsi minunkin sielua nurin koko eilisen päivän ja viime yön. Eilen se meni ihan käteen ja tänään se pujottelu tuntui jopa kivalta. Joo, helle pehmittää pään.
    Hidasajossa katso kauas äläkä yritä ajaa liian hitaasti, onhan niitä reippaastikin käveleviä ihmisiä joten rohkeasti vain menoksi.

Minäkin muuten kaadoin pyörän tänään, juuri ennen inssiä, kunhan sähläsin ja vauhti nolla.

Loppu hyvin ja inssi meni läpi, vaikken uskaltanut sitä viime yönä toivoakaan.
    Mut mikäs on mimmi-miitin tilanne? Pitäiskö alkaa miettimään jotain aikaa/paikkaa vai mitenkäs toimitaan? Oliko tarkoituksena yhden päivän häppeninki? ...Se tuntuis parhaalta vaihtoehdolta?

Mun ehdotus on heinä-elokuun vaihteessa. Melkein mikä tahansa paikkakunta käy, itse ehdotan max. Jyväskylän korkeutta, eli Etelä-Suomeen jos sais miitin pystyyn. Tai sitten vaan eri paikkakunnille eri ajankohtina, ajelevat sinne päin ketkä lähellä asuvat Kaikille sopivaa ajankohtaa kun on kuitenkin melko vaikea sopia
    Yamaha FZ6-S 2006 (2012)
    Kawasaki ER-5 *2002 (2011)
    Lainaa (R1ivattu @ Kesä. 28 2011,10:28) kirjoitti
    Kun pyörä tulee tutuksi ja luottamus kasvaa, pyörä alkaa tuntua matalammalta.
    Toi on kyllä niin totta! Eka pyörä tuntui alkuun paljon isommalta kuin nyt ja ettei muka yletä kantapäät maahan, mutta nyt yltää ja tuntuu kevyemmältä muutenkin - tottumisen ja itseluottamuksen myötä. Eiköhän siihen korkeampaankin siis totu!
    Onnea kortin saaneille ja tsemppiä niille, kenellä inssi on vielä edessä. 10 vuotta sitten sain oman läpyskän ja vieläkin muistan sen kuin eilisen päivän. Unohtumaton fiilis *

TuijaM, ollaan näemmä samalta kylältä eli jos haluat lähistöltä akkaseuraa ajelemaan niin pistä viestiä *
    Yöllä syöminen on kai yhtä harmitonta kuin unissakäveleminen?

Reissunainen & SV1000S
  30.  
    Lainaa (Redo @ Kesä. 28 2011,15:36) kirjoitti
    Mut mikäs on mimmi-miitin tilanne? Pitäiskö alkaa miettimään jotain aikaa/paikkaa vai mitenkäs toimitaan? Oliko tarkoituksena yhden päivän häppeninki? ...Se tuntuis parhaalta vaihtoehdolta?
    Mites olisi kaksi kärpästä yhdellä iskulla, eli mimmi-miitti Meri-Keijossa?

Mökki- ja huoneistopaikkoja on vielä vapaana *
    Sinisiä kirjaimia --> Harmaita kirjaimia
    Honda CBR600RR -08 --> Honda CRF250L -13
Sivu: 5 / 27:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3456715 ... ViimeinenViimeinen