Ootteko huomanneet, että on olemassa myös oma keskustelufoorumi Lady bikers tuolla salasanalla suojatussa osiossa. Salasanan saa pyytämällä sen ylläpitäjältä.
Kivaa kun löytyy näin paljon mimmejä...seuraavaa kimppa-ajelua odotellessa![]()
19![]()
Ei enää mototon... Suzuki SV650S =)
Kiitokset vinkistä, salasanapyyntö lähti.(annepii @ Heinä. 05 2011,11:04) kirjoitti
Kimppa-ajelut mä jätän vielä väliin. Täytyy ensin opetella ajamaan edes yksin.![]()
I ride the Lightning (XB9S -03)
22 !
![]()
Kawasaki GPZS
Miks lady bikers on salasanan takana?
Suzuki Gsxr 1000cc
Honda CBF 1000cc
Honda CBF 600 N
Kawasaki 500 EN
Yamaha 250 Virago
Suzuki GS 500
Kawasaki 250, vm 1972 3-cylinder
"Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin."
No mönkään meni alkuperäiset suunnitelmat, kun miehen pyörästä pääs vedet ennen ku lähdettiin (onneks siis kotona eikä reissun päällä!). Mentiin sit kaks päällä mun pyörällä. Vähänkö harmitti!!!!(Sisi @ Heinä. 01 2011,11:55) kirjoitti
Reittinä Stockholm-Götene-Göteborg-Stockholm eli pienempiä teitä alas ja ylös E4:sta.
Hyvät tiet, kohteliaita autoilijoita (väistää ja päästää ohi), ei mitään nähtävää, huoltsikoita hyvin. Puuduttavaa istua kyydissa E4:lla ja ennen Tukholmaa oli melkoinen asfalttittietyömaa.
Kysy, jos tulee viel jotain mieleen. Eniten mua olis hirvittänyt just se tietyö-kohta, jos olisin itse ajanut, muuten luulen, että olis ollut ihan kiva ajella näin vasta-alkajanakin.
Ja piru vie: rinkkaa en laita enää ikinä selkään ajoreissuun!!!
23![]()
Kawasaki GPZ 500S -> Kawasaki ER-5 -> Ducati Monster 620D -> Ducati ST4 -> Ducati Multistrada 1000ds -> Ducati Monster 1100evo
24
Terveisiä Varsovasta! Tänne pärräiltiin eilen miehen kanssa. Hulluja kuskeja koko maa täynnä...
Ei kai siinä voi olla tuollaista syytä?(suzzukiki @ Heinä. 05 2011,20:31) kirjoitti
En jaksa uskoa että naismotoristeilla edes olisi mitään sellaista moottoripyöräilyyn liittyvää asiaa, jota ei miehetkin voisi lukea. En usko että miehiä edes kovin montaa kertaa kiinnostaa tulla lukemaan naisten keskusteluja joltain erilliseltä palstalta. Mitä ihmettä naiset edes sinne kirjoittaisivat? Naisille on niin paljon erilaisia foorumeita netissä ihan jokaista asiaa varten etten todellakaan näe syytä erilliseen keskusteluun mp:stä. Naismotorismi on ihan samanlaista pyörän päällä istumista kuin miehilläkin, tahti ehkä rauhallisempi. Olin aikoinaan 5v jäsenenä naismotoristi clubissa enkä nähnyt sille mitään erityistä tarvetta.
Mutta, on kiva huomata että olette sisäistäneet idean laskennasta. Toivon mukaan akkalauman määrä toimii innostavana mp-harrastuksen aloittamisena tätäkin lukeville takapenkkiläisen osaan tyytyneille. Ei tarvitse olla ajamatta ainakaan sukupuolen takia!
Suzuki Gsxr 1000cc
Honda CBF 1000cc
Honda CBF 600 N
Kawasaki 500 EN
Yamaha 250 Virago
Suzuki GS 500
Kawasaki 250, vm 1972 3-cylinder
"Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin."
Kyllä meillä miehillä on taka- ja etutaskussa aina muutamahko ratkaisuehdotus niihin korjattavissa oleviin asioihin joiden aiheuttamista tunteista naiset haluavat keskustella.(Alter ego @ Heinä. 06 2011,15:51) kirjoitti
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
26
Vähille on ajamiset jäänyt, ens tiistaina ukolla inssi niin sit alkaa ajovuoroista tappeleminen, edellyttäen tietty että se läpäisee inssin
Vähille on mun ajelut seuran puutteen vuoksikin jäänyt, ei pelkästään ajan puutteen.. Ois mukava jonkun kanssa pärräillä, varsinkin jos olis sellanen joka tuntee näitä teitä, voian sitä toki tuolta mutkapätkäosiolta koittaa itekin katella jonkun näköistä pätkää ku joutaa...
Päivämiittinkiin minä pääsisin joskus, yön yli tuskin tänä kesänä ollenkaan...
27
Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)
Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
28 *
Mopona Yamaha R6, kilometrejä kertyy nelisen tonnia vuodessa eli vähissä on ajelut. Selkä sanelee lenkkien pituuden mutta hitaasti ja hatarasti edelleen menossa mukana. **![]()
chaos, panic and disorder - my work here is done
29
edit: tuli sama edellisen kanssa
There is no greater joy than being owned by a bulldog
31.
Olin jo tuonne alkuthreadiin kirjoitellutkin tämän harrastuksen aloittamisesta; kortti plakkariin 2009 ja eka kausi 2010. Jatkona edelliseen viestiin sen verran että ensimmäinen 500cc pyörä vietiin alkukesästä purkaamolle mäntävikaisena. Purkaamo oli iloisen yllättynyt tuon wanhuksen kunnosta, pitäjä meinasi että varastossa saattaa olla mäntiä ja vaihtaa itse siihen, eikä pistäkään tuota palasiksi. Pyörä on vielä rekisterissä.
Tällekesää ostin miesystävältä sen 600 kuutioisen, se kun vaihtoi suurempaan. Ilometrejä on takana n 2500, viikonloppuna tullee tonni lisääEnpä olisi aiemmin uskonut kuinka hauskaa prätkän selässä on.
"On katsottava tarkkaan, mihin astuu kissa tassuillaan, itse kumminkin ne joutuu nuolemaan."
* * * *
Kawasaki GPZ500S -88 : 2010
Yamaha FZS600 Fazer -99 : 2011->
32 *![]()
02 alueella tarjoilen rauhallista mopoiluseuraa jos jotakuta sattuu kutkuttamaan lenkkeily. *
Sometimes being a bitch is the only thing a woman has to hold on to.
33
Yamaha Tenere 700 2019 "Ghost"
Previous bikes:*Yamaha FZS 600 2001>Honda VFR 800 V-tec 2004 ABS DCBS PGM-FI H.I.S.S Staintuned>Honda XL650V TransAlp 2002*
*Does my bike make my butt look fast?*
34
Yamaha XJ600 Diversion
Yamaha XVS Dragstar
Yamaha YZF1000 Thunderace
35
kawasaki zzr 600
*kukaan ei ole hyödytön. Aina voi olla edes huonona esimerkkinä*
*Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin*
Missä päin 02-aluetta oot?(Anfiska @ Heinä. 07 2011,15:15) kirjoitti
Kawasaki 454 LTD '90
36
Yamaha XJR 1300 -05
Entinen: Honda CBR 600f -99
Don't drive faster than your guardian angel can fly.
37
Meinasin suunnitella semmosta mimmi-ajelua ku ertsi jo järkkäski. Olisin ollu messissä mut Orkidea on ehjäämöllä, saan maanantaina. Lähtö jostain idästä päin tai Hyrylästä tms josta pääsis suoraan mutkille, matkan kokonaispituus apaut 260km. Pelkkää mutkaa. Ens vkonloppua ajattelin, la tai su, samapa tuo?
Mahtaako löytyy kesken lomakauden lähtijöitä ja vielä niin syrjästä ku pk-seudulta![]()
Mopovapaa vuosi
Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
Joooo mennää hei.Mä ainakin tuun
![]()
Bandit 650SA
Never hesitate to ride past the last street light at the edge of town.
"When in doubt, use full throttle. It may not improve the situation, but it will end the suspense."
no ois kuule taas aikaki meijän ajaa samas letkas(Mototar @ Heinä. 09 2011,08:01) kirjoitti
![]()
Mopovapaa vuosi
Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600